Ja klar! Ein Fünfgang-Vogelfutter Menu für die Pro-Zanni Lobby....SubComandante hat geschrieben: - Nach dem "Reto Zanni schies e goal" Gesang hätte er wirklich das Tor erzielen sollen, das hätte den Abend gerettet.

Das erklärt worschinli au, wiso nur nid mol 10000 Tickets gege Thun verkauftfaederli hat geschrieben:die Mannschaft isch sowit weg vo Europa-Klass wie sit Johre nümme, aber das isch jo au normal mit Hodel, Zanni, Marque, Eduardo, Dege. D Verlängerig mit em Zanni zeigt, me het keini Ambitione meh.
D Mannschaft het nit schlechter gspielt als scho die ganz Saison, nur het halt hütt dr Gegner könne schutte.
An alli wo immer nos Gfühl hän, dr Zanni besseret sich, ziehnd euri rosa Brülle ab und lueget ane!!!
Nei, au bimene Sieg gege d Rüeblifresse ka ich mi an dem Fuessbal scho lang nümme freue, ich will widder e Mannschaft mit Emotione, Ysatz, Aggresivität und Siegeswille. Leider alles kuum vorhande Momentan.
Ok, d Goel sin dumm gfalle und dr Crayton het zeigt worum er nur s Nummere 2 isch, aber trotzdem, ohni Herz gohts nit, verdammi!!!!![]()
in züri und portugal sind jo praktisch kei stammspieler ufem platz gstande. Mr sind halt trotz allem no e ch-club und händ nid uf allne positione en adäquate ersatz. Und YB häm mrs sletscht mol 2:0 bodigtrotoloso hat geschrieben:In Portugal au, in Zi!rü au und gege YB au.. macht scho 4 vo 5, isch nid wirklich wenig oder?
isch au nit gege Di gsi...rotoloso hat geschrieben:Mir kasch das nid sage... s'letscht mol woni das gmacht ha isch genau 3 Täg här.... http://85.10.209.88/showpost.php?p=935849&postcount=9
man darf gegen Sporting verlieren, aber nicht so!geforce hat geschrieben:mir sin nit gege hinterduggige usekeit - sondern gege sporting lissabon.
Carlitos war sowieso überall, der hat ja um leben und tod gespielt, einfach effizienzlos. Hoffe der junge ha noch puste für das nächste SL-Spiel am wochendeandreas hat geschrieben:Das habe ich mich genau auch gefragt! Der liess sich immer in die Mitte
drängen. Glaube Carlitos war noch mehr LAV als Hodel.![]()
Kaschmr no schnäll sage wär disjohr Meischter wird in dr Nati A?andreas hat geschrieben:Noch ein P.S. bevor ich ins Bett gehe.
Nicht schlecht.![]()
Angenommen me het in de letschte 3 vo 4 Spiel eso miserabel gspielt dasme sich sälber ins Gsicht spucke sött... söttme denn nid bim 5 Spiel zumindescht emol s'Publikum respektiere und Kämpfe???SubComandante hat geschrieben: Angenommen, man kann so spielen, wie man es sich vorgenommen hat und schiesst in der 20. Minute das 1:0...
kennst du die geschichte der fans von split? als die mannschaft vor ein paar jahren genau die gleiche scheisse abgeliefert hat?rotoloso hat geschrieben:Angenommen me het in de letschte 3 vo 4 Spiel eso miserabel gspielt dasme sich sälber ins Gsicht spucke sött... söttme denn nid bim 5 Spiel zumindescht emol s'Publikum respektiere und Kämpfe???
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
Master hat geschrieben: ps: soweit ich mich erinnere, konnten wir noch kein verdammtes spiel gewinnen, in dem das dämliche, einschläfernde gute-nacht-lied "basel git nit uff" gesungen wurde. ich mach ja schon mit und so, aber ich finds jedesmal wieder grauenhaft hässlich und unpassend.
Näi verzell...Chancellor hat geschrieben:kennst du die geschichte der fans von split? als die mannschaft vor ein paar jahren genau die gleiche scheisse abgeliefert hat?
sie wurde mir heute erzählt. es war das einzige, was mich für einen kleinen moment amüsieren konnte.
Es gränzt an Hochverrot die hüttigi Gurketruppe mit dr FUESSBALLMANSCHAFT vo dozumols z'vergliche. Dr Hauptunterschied zwüsche dene 2 Mannschafte isch dass die wo gege Liverpool oder Celtic gspielt het, het könne schutte.Master hat geschrieben:wie damals gegen Liverpool oder Celtic, vielleicht auch so ein Spiel wie gegen Boro Zuhause. Aber es hat nicht sollen sein.