erlebnisorientierter hat geschrieben:...Und weil dass eben auch meine Art ist habe ich bisher noch niemandem von den Kollegen mitgeteilt was er abzeiht. Aber werde dies nun bestimmt tun, den ich sehe keinen Grund mehr ihn zu schützen .
Wenn ich bi öbberem Schulde ha, macht mi das immer schissig und i lueg dass i se so schnäll wie möglich begliche ha. Wenn mir öbber Gäld schuldet, isches komischerwis nid eso. Oftmols dänk i gar nümm dra und bi denn positiv überrascht, wenn unverhofft Zahltag isch. Guet, e soo-ne hoche Betrag würdi au nid vergässe.
Es muess nid zwingend d Fründschaft belaschte, wenn eine im andere Gäld schuldet und s übere längere Zitrum nid zrugzahlt. Das kunnt durchus vor, ohni dasses zue Lämpe fiert. Es hängt halt au drvo ab, wie guet me enand kennt und wie regelmässig me mitenand Kontakt het.
I ka Di verstoh, dass Di das aschisst, dass är offebar keini Astalte macht, Dir das Gäld zrugg z gä. Allerdings würdi trotzdäm drvo abrote, ihn z denunziere, wenn de nid willsch dass Euri Fründschaft/Kolegschaft drunter lidet (es macht mer dr Aschyn, das heig si sowieso scho...). Ich würd Ihn eifach bi jedere sich bietende Glägeheit druf aspräche und ihm klar mache, wie Du die Sach wohrnimmsch u2013 nämmlig dass äru2019s usestüdelet und keinerlei Goodwill loht erkenne. Är dörf rueig e biz e schlächts Gwüsse bekoh, denn kunnt villicht emol Bewegig in die Sach.