Wer hat in Hamburg alles gebumst?

Der Rest...

Gefickt?

Ja, ich!
35
32%
Nein, ich doch nicht!
75
68%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 110

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

Wer hat in Hamburg alles gebumst?

Beitrag von Corpsegrinder »

Wer von euch ging zu einem leichten Mädchen?

Flankengott
Benutzer

Beitrag von Flankengott »

Ich sah sogar, wie einer zu einem leichten Jungen ging.

Chris Climax
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chris Climax »

Wieso ist diese Umfrage anonym ? :D

Buckley99
Neuer Benutzer

Beitrag von Buckley99 »

Zählt Titten**** auch dazuuu? :D

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Ischs geil e Nutte z vögle? Ha das no nie gmacht und ich frog mi wie das isch.
Und nei, ich wirds nit selber usprobiere.

FCBTUSSI
Benutzer

Beitrag von FCBTUSSI »

Luigi hat geschrieben:Ischs geil e Nutte z vögle? Ha das no nie gmacht und ich frog mi wie das isch.
Und nei, ich wirds nit selber usprobiere.
Nei es wird wohrschiins nid geil si, aber wenn sies nötig händ.. :) und würds au nid sälber usprobiere... :D

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

FCBTUSSI hat geschrieben:Nei es wird wohrschiins nid geil si, aber wenn sies nötig händ.. :) und würds au nid sälber usprobiere... :D
Falls de würklich wiblich bisch, denn gang ich drvo us dass dus nit usprobiere wirdsch. :)

Stellt sich trotzdem d Frog wieso so viel Männer das mache. Irgendwas muess jo dra sy.

FCBTUSSI
Benutzer

Beitrag von FCBTUSSI »

Luigi hat geschrieben:Falls de würklich wiblich bisch, denn gang ich drvo us dass dus nit usprobiere wirdsch. :)

Stellt sich trotzdem d Frog wieso so viel Männer das mache. Irgendwas muess jo dra sy.
Hmm,vilicht ischs jo doch geil...also mir fraue findes e assi...aber wenni e maa wär wüssti nid obi au go würd oder nid. :)

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

FCBTUSSI hat geschrieben:also mir fraue findes e assi...aber wenni e maa wär wüssti nid obi au go würd oder nid. :)
Schizophrenie - jetzt oder nie! :rolleyes:

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

FCBTUSSI hat geschrieben:Nei es wird wohrschiins nid geil si, aber wenn sies nötig händ.. :) und würds au nid sälber usprobiere... :D
bisch doch nur nyydisch will die im gegesatz zu dir fürs aanehebe gäld kriege :p :D

s edith findet das isch ändlig mol e sinnvolli umfroog!
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Corpsegrinder »

Ich habe nicht, weil ich zu sehr auf der Fresse war. Aber bei diesen Topmodel-Huren ist das eigentlich eine Schande! :eek:

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Corpsegrinder hat geschrieben:Ich habe nicht, weil ich zu sehr auf der Fresse war. Aber bei diesen Topmodel-Huren ist das eigentlich eine Schande! :eek:
Sind würklich hammer Fraue. Wo ich vor e paar Johr dört gsi bi han ich au kurz mit einere gschwätzt. Ächt e super Schuss und nit älter als 20 (damals für mi Alter no ideal) und 20u20AC het sie wölle. Das isch echt e Witz, aber has trotzdem nit fertig brocht.

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

Hab mal ja gestimmt, obwohl ich gar nicht dort war. Aber für alle die, die gegangen sind und es sich nicht mal anonym trauen würden, es zuzugeben.

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Luigi hat geschrieben:Stellt sich trotzdem d Frog wieso so viel Männer das mache. Irgendwas muess jo dra sy.
Wenn de sunscht keini abbechunnsch... :cool:

Echo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Echo »

@ FCBTUSSI: waisch, dasch eso: d'Männer glaube, dass d'Nutte sich jetzt grad s'erschtmol in eine verliebt het. Also ischs jo Liebi. S'Zahle isch denn nur no, wells dr Zuehälter nit glaubt und drmits kaini Gschichte git...

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

SubComandante hat geschrieben:Wenn de sunscht keini abbechunnsch... :cool:
Jo ok das wär e Grund. Aber wenn me sich nit allzu tappig ahstellt kriegt jede friehner oder spöter eini ab.

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Luigi hat geschrieben:Jo ok das wär e Grund. Aber wenn me sich nit allzu tappig ahstellt kriegt jede friehner oder spöter eini ab.
Das ischs eini - und fürs mounte no Gäld anelege und denn no für eini, wo eh kai Spass drah het ... nö :cool: Und wemme sich vorstellt, dass schon 10 anderi am gliiche Daag de Dödel ineghebt händ... :eek:

CubaLibre
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CubaLibre »

Luigi hat geschrieben: Stellt sich trotzdem d Frog wieso so viel Männer das mache. Irgendwas muess jo dra sy.
vielleicht weil man sonst nie eine abkriegt?? :o
und weg.. :D

Mendez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mendez »

Also, "wyl die suscht keini abbechömme" isch e chli e billigi antwort.

Kilchsperger, Hugh Grant, Cristiano Ronaldo, (und wohrschienlich 92% vo allne premier league spieler), die meischte nba/nfl-stars hätte wohrschienlich keini problem, eini abzkriege.

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

SubComandante hat geschrieben:Hab mal ja gestimmt, obwohl ich gar nicht dort war. Aber für alle die, die gegangen sind und es sich nicht mal anonym trauen würden, es zuzugeben.
dito

König 1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von König 1893 »

Mendez hat geschrieben:Also, "wyl die suscht keini abbechömme" isch e chli e billigi antwort.

Kilchsperger, Hugh Grant, Cristiano Ronaldo, (und wohrschienlich 92% vo allne premier league spieler), die meischte nba/nfl-stars hätte wohrschienlich keini problem, eini abzkriege.
die händ jo au stutz und fame :cool:
Mi Härz isch rot blau

Franco Costanzo 2006 - 2011

coolio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von coolio »

z'dütschland mues me doch nid zunere nutte.. dütschi fraue sin jetzt wirklich easy z'knacke. (ok, als gröhlendi, vollbsoffeni kutte wirds vilicht schwirig :D )

yudas
Erfahrener Benutzer

Beitrag von yudas »

Also letzte Saison waren die Damen in der Herbertstraße relativ teuer. Dort verlangte man 50 EUR für einen BJ :p

Wenn man 5m weitergegangen ist gabs dann natürlich die Tussen für 5 EUR, aber wer weiß, welche Seuche die schon inne haben...

Mendez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mendez »

König 1893 hat geschrieben:die händ jo au stutz und fame :cool:
Hä?

Das sind alles lüt, wo d'dienschtleischtig vo nuttene in aspruch gnoh hän.

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

yudas hat geschrieben:Also letzte Saison waren die Damen in der Herbertstraße relativ teuer. Dort verlangte man 50 EUR für einen BJ :p

Wenn man 5m weitergegangen ist gabs dann natürlich die Tussen für 5 EUR, aber wer weiß, welche Seuche die schon inne haben...
Die in dr Herbertstrasse mien au viel Mieti fürs Schaufenster zahle. Die wo ich troffe ha isch näbm Mc gstande. (oder ischs BK gsi?)

yudas
Erfahrener Benutzer

Beitrag von yudas »

Luigi hat geschrieben:Die in dr Herbertstrasse mien au viel Mieti fürs Schaufenster zahle. Die wo ich troffe ha isch näbm Mc gstande. (oder ischs BK gsi?)
Jo, glaub du meinst den BK bei der Davidswache. Da stehen sie auch immer ;)

coolio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von coolio »

Luigi hat geschrieben: Die wo ich troffe ha isch näbm Mc gstande. (oder ischs BK gsi?)
das sin doch die wo im winter immer in dene farbige skihose und moonboots umelaufe, oder? die wärde meischtens zimli aggro, und beschimpfe di übelst wennd nid mitgosch.. isch mir uf jede fall vor ca. 4 johr so gange..

dasmol bini nur zum spiel uf hamburg und sunsch z'breme gsi. dört hani kei "red light district" gseh, aber d'fraue sin au dört ganz nätt..

BlackEagle26
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BlackEagle26 »

Mendez hat geschrieben:Also, "wyl die suscht keini abbechömme" isch e chli e billigi antwort.

ok bei hugh grant wars ja ziemlich hässlich obwohl einige stehen genau auf so sachen wahrscheinlich. Aber Ronaldo muss ich sagen kann ich sogar verstehen. Wenn als Fussballer keine lahgfristige beziehung anstrebst, und am nächsten tag nicht in allen zeitungen drin stehen willst und vor allem wenn wirklich wie es hiess die ganze nacht durch performance forderst ist wohl ein call girl gar nicht so eine blöde idee. das einzig blöde ist halt dass auch die am nächsten tag zu den Zeitungen gerannt ist :)

Hamburg87
Neuer Benutzer

Beitrag von Hamburg87 »

Weltklasse Thread :D

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

Luigi hat geschrieben:Falls de würklich wiblich bisch, denn gang ich drvo us dass dus nit usprobiere wirdsch. :)

bstimmti fraue sehnt hammer us und hend soviel erfahrig, mit ihrem "service", chönne sie jedi fründin und ähnlichi wo de jemols ka hesch in ganz tief in schatte stelle...
und wenn grad liecht atrunke bisch und gäld bzw. kollege hesch, denn grad zuefällig vor sonem füüdlischuppe stohsch... :p

*und weg*
FOOTBALL'S LIFE!

Antworten