Wer hat in Hamburg alles gebumst?
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
Wer hat in Hamburg alles gebumst?
Wer von euch ging zu einem leichten Mädchen?
- Flankengott
- Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Falls de würklich wiblich bisch, denn gang ich drvo us dass dus nit usprobiere wirdsch.FCBTUSSI hat geschrieben:Nei es wird wohrschiins nid geil si, aber wenn sies nötig händ..und würds au nid sälber usprobiere...
![]()

Stellt sich trotzdem d Frog wieso so viel Männer das mache. Irgendwas muess jo dra sy.
Hmm,vilicht ischs jo doch geil...also mir fraue findes e assi...aber wenni e maa wär wüssti nid obi au go würd oder nid.Luigi hat geschrieben:Falls de würklich wiblich bisch, denn gang ich drvo us dass dus nit usprobiere wirdsch.
Stellt sich trotzdem d Frog wieso so viel Männer das mache. Irgendwas muess jo dra sy.

- seth
- Erfahrener Benutzer
bisch doch nur nyydisch will die im gegesatz zu dir fürs aanehebe gäld kriegeFCBTUSSI hat geschrieben:Nei es wird wohrschiins nid geil si, aber wenn sies nötig händ..und würds au nid sälber usprobiere...
![]()

s edith findet das isch ändlig mol e sinnvolli umfroog!
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
Sind würklich hammer Fraue. Wo ich vor e paar Johr dört gsi bi han ich au kurz mit einere gschwätzt. Ächt e super Schuss und nit älter als 20 (damals für mi Alter no ideal) und 20u20AC het sie wölle. Das isch echt e Witz, aber has trotzdem nit fertig brocht.Corpsegrinder hat geschrieben:Ich habe nicht, weil ich zu sehr auf der Fresse war. Aber bei diesen Topmodel-Huren ist das eigentlich eine Schande!![]()
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
Das ischs eini - und fürs mounte no Gäld anelege und denn no für eini, wo eh kai Spass drah het ... nöLuigi hat geschrieben:Jo ok das wär e Grund. Aber wenn me sich nit allzu tappig ahstellt kriegt jede friehner oder spöter eini ab.

- König 1893
- Erfahrener Benutzer
die händ jo au stutz und fameMendez hat geschrieben:Also, "wyl die suscht keini abbechömme" isch e chli e billigi antwort.
Kilchsperger, Hugh Grant, Cristiano Ronaldo, (und wohrschienlich 92% vo allne premier league spieler), die meischte nba/nfl-stars hätte wohrschienlich keini problem, eini abzkriege.

Mi Härz isch rot blau
Franco Costanzo 2006 - 2011
Franco Costanzo 2006 - 2011
Die in dr Herbertstrasse mien au viel Mieti fürs Schaufenster zahle. Die wo ich troffe ha isch näbm Mc gstande. (oder ischs BK gsi?)yudas hat geschrieben:Also letzte Saison waren die Damen in der Herbertstraße relativ teuer. Dort verlangte man 50 EUR für einen BJ
Wenn man 5m weitergegangen ist gabs dann natürlich die Tussen für 5 EUR, aber wer weiß, welche Seuche die schon inne haben...
das sin doch die wo im winter immer in dene farbige skihose und moonboots umelaufe, oder? die wärde meischtens zimli aggro, und beschimpfe di übelst wennd nid mitgosch.. isch mir uf jede fall vor ca. 4 johr so gange..Luigi hat geschrieben: Die wo ich troffe ha isch näbm Mc gstande. (oder ischs BK gsi?)
dasmol bini nur zum spiel uf hamburg und sunsch z'breme gsi. dört hani kei "red light district" gseh, aber d'fraue sin au dört ganz nätt..
- BlackEagle26
- Erfahrener Benutzer
ok bei hugh grant wars ja ziemlich hässlich obwohl einige stehen genau auf so sachen wahrscheinlich. Aber Ronaldo muss ich sagen kann ich sogar verstehen. Wenn als Fussballer keine lahgfristige beziehung anstrebst, und am nächsten tag nicht in allen zeitungen drin stehen willst und vor allem wenn wirklich wie es hiess die ganze nacht durch performance forderst ist wohl ein call girl gar nicht so eine blöde idee. das einzig blöde ist halt dass auch die am nächsten tag zu den Zeitungen gerannt istMendez hat geschrieben:Also, "wyl die suscht keini abbechömme" isch e chli e billigi antwort.
Kilchsperger, Hugh Grant, Cristiano Ronaldo, (und wohrschienlich 92% vo allne premier league spieler), die meischte nba/nfl-stars hätte wohrschienlich keini problem, eini abzkriege.

-
- Erfahrener Benutzer
bstimmti fraue sehnt hammer us und hend soviel erfahrig, mit ihrem "service", chönne sie jedi fründin und ähnlichi wo de jemols ka hesch in ganz tief in schatte stelle...Luigi hat geschrieben:Falls de würklich wiblich bisch, denn gang ich drvo us dass dus nit usprobiere wirdsch.
und wenn grad liecht atrunke bisch und gäld bzw. kollege hesch, denn grad zuefällig vor sonem füüdlischuppe stohsch...

*und weg*
FOOTBALL'S LIFE!