Mögliche Gegner fürs 16/Final
- Bellach SO
- Erfahrener Benutzer
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
nach sportlichem Aspekt jo, aber dr Kassier wird sich eimol meh ärgere kei aständigs Heimspiel zha und au kei gueti TV-Ynahme will mr gege Portugiese spiele -> keini 30'000 Zuschauer garantiert (nid mol 25' würd i sogar meine)Ollie hat geschrieben:mir spiele in dä 1/16-Final gege Sporting Lissabon
ziemlich schwers los findi, aber uf jedä fall sehr attraktiv
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
ich glaub schoo, dass do 30000 ins stadion chönnte cho. ich persönlich erwart e seehr interessants spiel...Domingo hat geschrieben:nach sportlichem Aspekt jo, aber dr Kassier wird sich eimol meh ärgere kei aständigs Heimspiel zha und au kei gueti TV-Ynahme will mr gege Portugiese spiele -> keini 30'000 Zuschauer garantiert (nid mol 25' würd i sogar meine)
Swird uf jede fall e sehr schweers spiel, aber wenn die ganz mannschaft voll gas git und vorallem mir basler das stadion fülle und unsere FCB zum sieg schreie, denn klappt das...
und übrigens isches ganz geil, dass mr im 1/16- wie au im 1/8-Final zerscht uuswärts spiele...
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
denke ich nicht, hat ja recht viele portugieser hier in der schweiz, da werden doch einige anreisen um sporting zu sehen.Domingo hat geschrieben:nach sportlichem Aspekt jo, aber dr Kassier wird sich eimol meh ärgere kei aständigs Heimspiel zha und au kei gueti TV-Ynahme will mr gege Portugiese spiele -> keini 30'000 Zuschauer garantiert (nid mol 25' würd i sogar meine)
- seth
- Erfahrener Benutzer
so wie im 1/4-final gege middlesborough?Ollie hat geschrieben:ich glaub schoo, dass do 30000 ins stadion chönnte cho. ich persönlich erwart e seehr interessants spiel...
Swird uf jede fall e sehr schweers spiel, aber wenn die ganz mannschaft voll gas git und vorallem mir basler das stadion fülle und unsere FCB zum sieg schreie, denn klappt das...
und übrigens isches ganz geil, dass mr im 1/16- wie au im 1/8-Final zerscht uuswärts spiele...
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
ich weiss jo nit aber minere meinig nooch chame sporting und borough nit vergliiche... für mich isch sporting nomol e nummere grössere... aber ich weiss jo nit wie das dr räst vo basel findet... aber minere meinig nooch isch das uf alli fäll e bsuech im joggeli wärt...seth hat geschrieben:so wie im 1/4-final gege middlesborough?
- seth
- Erfahrener Benutzer
logisch ischs e bsuech wärt (für die wo nur wägem gegner göhn)Ollie hat geschrieben:ich weiss jo nit aber minere meinig nooch chame sporting und borough nit vergliiche... für mich isch sporting nomol e nummere grössere... aber ich weiss jo nit wie das dr räst vo basel findet... aber minere meinig nooch isch das uf alli fäll e bsuech im joggeli wärt...

y ha nit welle d clubs verglyche. 1/4-final uefacup miest eifach voll sy, egal wär dr gegner isch!
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
boro isch aber s hispiel gsi.seth hat geschrieben:so wie im 1/4-final gege middlesborough?
sötti dr fcb usswärts e unentschiede hole, knapp vrliere oder sogar gwünne, könnti mr ohni problem wyt über 30000 vorstelle.
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"
- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer