herzlichen glückwunsch frau präsidentin...

Diskussionen rund um den FCB.
rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Mätzli hat geschrieben: 3. Warst Du mit den Transfers von Rossi, Gimenez, den Yakins, Delgado, Atouba etc. nicht zufrieden? Die hat sie alle finanziert. Ohne sie hätten diese Leute keinen Tag beim FCB gespielt.
Genau, du säisches, finanziert. Aber nie im Läbe wär sie fähig gse so spieler z'finde. I wiederhol mi, klar willme mitschnuure wennme milione butteret aber im Fuessball kame sich wüsse nid eifach kaufe.

Sie will um jede Priis Transferchefin si, das isch leider käi Job für sie, so leid s'mr duet, i weis au dasses verschiedeni grossi investore (Schwizzer und sogar Basler) wo nur druff warte dass sie dr Huet nimmt um vill, sogar sehr vill Gäld do z'investiere, also käi Angscht, es wird au nach dr Frau Oeri wyttergoh. Mit däm willi jetzt nid sage dass Sie goh söll, i ha käi Problem mit Ihre, aber Transferchefin söll sie bliibe loh. Das isch au e wytt verbreiteti Meinig in intärni Kreise (wo ich nid drzue ghör aber ha so 1-2 Kontakte), nur wird sie dört logischerwys nid zur sproch brocht.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

rotoloso hat geschrieben:Genau, du säisches, finanziert. Aber nie im Läbe wär sie fähig gse so spieler z'finde. I wiederhol mi, klar willme mitschnuure wennme milione butteret aber im Fuessball kame sich wüsse nid eifach kaufe.

Sie will um jede Priis Transferchefin si, das isch leider käi Job für sie, so leid s'mr duet, i weis au dasses verschiedeni grossi investore (Schwizzer und sogar Basler) wo nur druff warte dass sie dr Huet nimmt um vill, sogar sehr vill Gäld do z'investiere, also käi Angscht, es wird au nach dr Frau Oeri wyttergoh. Mit däm willi jetzt nid sage dass Sie goh söll, i ha käi Problem mit Ihre, aber Transferchefin söll sie bliibe loh. Das isch au e wytt verbreiteti Meinig in intärni Kreise (wo ich nid drzue ghör aber ha so 1-2 Kontakte), nur wird sie dört logischerwys nid zur sproch brocht.
Si isch jo nid ellai und luegt im Solarium dr"Kicker" aa, und sait"Vow, dasch e härzige, dä will y". Nai, dr CG und dr Ruedi luege primär und besteehn au uf ihri Vorstellige, au wenn im Räscht vom Vorstand Zwiifel besteehn.

Wenn me ebbis an ihre ka kritisiere, denn sicher, dass si im schwerzeschte Momänt vo däm Club eifach abdaucht isch, und ihri Fiehrigsrolle total priisgääh hett. Das darf sich e Preesi nid erlaube.

Zue Dyne Sponsore: Dir isch klar, dass me do in eme normale Johr zwische 3-6 Milliönli yynebuttere muess, à fonds perdu. So Pärle, wie Dy Liebling Petric :p ka me nid jeedes Johr verschärbele.
---------------------------
FCB, la raison d'être!

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

Mätzli hat geschrieben:Si isch jo nid ellai und luegt im Solarium dr"Kicker" aa, und sait"Vow, dasch e härzige, dä will y". Nai, dr CG und dr Ruedi luege primär und besteehn au uf ihri Vorstellige, au wenn im Räscht vom Vorstand Zwiifel besteehn.

Wenn me ebbis an ihre ka kritisiere, denn sicher, dass si im schwerzeschte Momänt vo däm Club eifach abdaucht isch, und ihri Fiehrigsrolle total priisgääh hett. Das darf sich e Preesi nid erlaube.

Zue Dyne Sponsore: Dir isch klar, dass me do in eme normale Johr zwische 3-6 Milliönli yynebuttere muess, à fonds perdu. So Pärle, wie Dy Liebling Petric :p ka me nid jeedes Johr verschärbele.
"ebbis" ist gut....

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Mätzli hat geschrieben: Zue Dyne Sponsore: Dir isch klar, dass me do in eme normale Johr zwische 3-6 Milliönli yynebuttere muess, à fonds perdu. So Pärle, wie Dy Liebling Petric :p ka me nid jeedes Johr verschärbele.
Ich bi Ihre dankbar für das Gäld, i glaub jede FCB Fan isch froh defür aber i will demit nur sage, es gitt au anderi lütt mit Gäld wo bereit sinn vill im FCB z'investiere au sehr vill meh. Europa isch voll vo Verein mit schwerrichi Presidänte wo vill Gäld in ihrem Club investiere. Dorum, gniessemer alli d'Äera Oeri aber händ käi Exischtänzangscht, sött sie emol goh, s'Gäld wird wytterhin fliesse villicht no meh.
[/CENTER]

coolio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von coolio »

Mätzli hat geschrieben:Ich habe kein Problem, wenn Du Deine Meinung verkündest, aber Du offensichtlich, wenn ich dasselbe tue.
nö, finde es einfach komisch wenn jegliche kritik als ewige nörgelei von ein paar unbelehrbaren abgetan wird..

Mätzli hat geschrieben:1. Welche Infrastruktur wurde durch sie zerstört?
war unglücklich ausgedrückt, meinte eigentlich die führungstruktur mit abschaffung sportchef, rauswurf kreutzer usw.. die totale, alleinige herrschaft und kontrollsucht.
Mätzli hat geschrieben:2. Ist sie schuld, dass der FCB nicht Meister wurde, letztes Jahr?
ja, sie trägt zumindest einen grossen teil der schuld - grösser als der des svf.. stichwort transfers, für die sie ja verantwortlich sein will. da hat der fcz - so leid es mir tut - einfach besser gearbeitet.

Mätzli hat geschrieben:3. Warst Du mit den Transfers von Rossi, Gimenez, den Yakins, Delgado, Atouba etc. nicht zufrieden? Die hat sie alle finanziert. Ohne sie hätten diese Leute keinen Tag beim FCB gespielt.
das wage ich zu bezweifeln. auf jeden fall kamen diese leute, als sie noch nicht so massiven einfluss aufs tagesgeschäft hatte.

ps: siehe meine signatur..

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

coolio hat geschrieben:1nö, finde es einfach komisch wenn jegliche kritik als ewige nörgelei von ein paar unbelehrbaren abgetan wird....
Ich habe hier nichts abzutun. Ich habe als user die gleichen Rechte wie Du auch. Ich sage einfach meine Meinung, auch wenn sie nicht den mainstream trifft. Andere Meinungen als die meine stören mich doch nicht, solange sie fundiert sind. Ich erlaube mir auch, je nach thread, den "advocatus diavoli" zu spielen. Nichts ist langweiliger, als wenn alle gleicher Meinung sind, um ja nicht anzuecken. ;)

Grundtenore wie "Gigi soll abfahren", "Vorstand ist Scheisse", "Transferpolitik mies" wecken in mir den Widerspruch, auch wenn die Kritik im Einzelnen etwas haben mag.

war unglücklich ausgedrückt, meinte eigentlich die führungstruktur mit abschaffung sportchef, rauswurf kreutzer usw.. die totale, alleinige herrschaft und kontrollsucht...
Ich war auch lange der Meinung, dass wir einen Sportchef brauchen. Insbesondere Vogel. Er hat sich aber bei GC selbst entzaubert. Offensichtlich ist die jetzige Lösung nicht schlecht. Die Resultate des FCB, und auf die kommt es an, suggerieren eigentlich keinen Handlungsbedarf. Dass Kreuzer gehen musste find ich auch schade. Allerdings muss man sagen, dass sein Pflichtenheft diesen (teuren) Mann unterfordert hat. Dafür war die Lösung, Laubs Job auf 3 "Spezialisten" aufzuteilen goldrichtig. Man sollte auch mal das Positive erwähnen.

ja, sie trägt zumindest einen grossen teil der schuld - grösser als der des svf.. stichwort transfers, für die sie ja verantwortlich sein will. da hat der fcz - so leid es mir tut - einfach besser gearbeitet...
Der FCZ ist personell sehr dünn besetzt. Ausfälle, wie wir sie hatten, hätten dem Z das Genick gebrochen. Ausserdem hatte er, das muss man immer wieder sagen, in dieser Vorrunde enormes Glück. Mindestens 3 Spiele in den letzten Sekunden noch gekehrt. Sein Rückstand auf uns könnte locker 6 bis 8 Punkte betragen. Dein Urteil würde anders ausfallen. Ich gebe aber zu, dass die Zirücher Verantwortlichen einen guten Job machen.

das wage ich zu bezweifeln. auf jeden fall kamen diese leute, als sie noch nicht so massiven einfluss aufs tagesgeschäft hatte. ..
Es steht Dir frei dies zu bezweiflen. Tatsache ist, dass Gimenez, Rossi und alle anderen mit Gigis Geld eingekauft wurden. Kein Geld, keine Verträge. Einfluss hin oder her. Der FCB wandelte 2001 auf einem sehr schmalen Grad. Jäggi hatte alles auf eine Karte gesetzt. Ohne die CL Quali 2002 und die folgenden Einnahmen sähe der Klub heute wesentlich anders aus, habe ich mir sagen lassen.
FCB, la raison d'être!

k@rli o.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von k@rli o. »

rotoloso hat geschrieben:Ich bi Ihre dankbar für das Gäld, i glaub jede FCB Fan isch froh defür aber i will demit nur sage, es gitt au anderi lütt mit Gäld wo bereit sinn vill im FCB z'investiere au sehr vill meh. Europa isch voll vo Verein mit schwerrichi Presidänte wo vill Gäld in ihrem Club investiere. Dorum, gniessemer alli d'Äera Oeri aber händ käi Exischtänzangscht, sött sie emol goh, s'Gäld wird wytterhin fliesse villicht no meh.
über Kritik isch s Schischi sicher nit erhabe, aber i ha lieber e brunbrennte Schwob als Präsidänt, und "Frau-Sein" isch drby kei Nochdail, als e schneebleichte Russemafioso mit unseriöser Entourage.
AMATEUR CRIMPS is an anagram for TRUMP'S AMERICA

RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

k@rli o. hat geschrieben:über Kritik isch s Schischi sicher nit erhabe, aber i ha lieber e brunbrennte Schwob als Präsidänt, und "Frau-Sein" isch drby kei Nochdail, als e schneebleichte Russemafioso mit unseriöser Entourage.
rotoloso hat geschrieben:i weis au dasses verschiedeni grossi investore (Schwizzer und sogar Basler) wo nur druff warte dass sie dr Huet nimmt um vill, sogar sehr vill Gäld do z'investiere, also käi Angscht, es wird au nach dr Frau Oeri wyttergoh.
[/CENTER]

fritz the cat
Benutzer

Beitrag von fritz the cat »

jo klar, genau so wie im 95... do hend au nur alli gwartet bis dr epting ändligg abdanggt... :rolleyes: :rolleyes:

ohne schischi würde es kein fcb in der superleague geben.

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

fritz the cat hat geschrieben: ohne schischi würde es kein fcb in der superleague geben.
dräum witer!!!!
Basel ai Liebi!!!

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Sie hett Ihri Fähler, genauso wie jede andere Mensch au.

Aber 10x lieber e Gigi als 1 Canepa mit Catweazzel-Ahang....
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

mimpfeli hat geschrieben:Sie hett Ihri Fähler, genauso wie jede andere Mensch au.

Aber 10x lieber e Gigi als 1 Canepa mit Catweazzel-Ahang....
Scho guet, sie söll vo mir uss bliibe, wie scho 100x gseit, aber sie söll sich um d'Sache kümmere wo sie e Ahnig het und um Fuessball-related sölle sich söttigi kümmere wo öbbis devo verstön.
[/CENTER]

Chancellor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chancellor »

rotoloso hat geschrieben:Scho guet, sie söll vo mir uss bliibe, wie scho 100x gseit, aber sie söll sich um d'Sache kümmere wo sie e Ahnig het und um Fuessball-related sölle sich söttigi kümmere wo öbbis devo verstön.
man könnte es ja auch mal umkehren: die, die angeblich eine ahnung haben müssen sie eben besser überzeugen
Betreten des Rasens verboten!

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

rotoloso hat geschrieben:Scho guet, sie söll vo mir uss bliibe, wie scho 100x gseit, aber sie söll sich um d'Sache kümmere wo sie e Ahnig het und um Fuessball-related sölle sich söttigi kümmere wo öbbis devo verstön.
Do e glaine Ussraschter vo-n-eme andere Vorstandsmitgliid. kennt aber au en Antwort si fir mänge Kritiker vo unserem FCB Vorstand. Dängget eifach emool dra, was die Lyt fir Eych meeglig mache, und was dä Klub ohni gwissi Lyt fir e Beweegigsfreyhait hätti ( finanziell):

http://www.bild.t-online.de/BTO/sport/b ... 40350.html
FCB, la raison d'être!

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Mätzli hat geschrieben: Dängget eifach emool dra, was die Lyt fir Eych meeglig mache, und was dä Klub ohni gwissi Lyt fir e Beweegigsfreyhait hätti ( finanziell):
Mir goht dä ständigi Gedanke, dass nur Gigi Gäld het, e bitz uff e Sack.
[/CENTER]

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

k@rli o. hat geschrieben:über Kritik isch s Schischi sicher nit erhabe, aber i ha lieber e brunbrennte Schwob als Präsidänt, und "Frau-Sein" isch drby kei Nochdail, als e schneebleichte Russemafioso mit unseriöser Entourage.
Dazu fällt mir nur "Skylla" und "Charybdis" ein...

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

Chancellor hat geschrieben:man könnte es ja auch mal umkehren: die, die angeblich eine ahnung haben müssen sie eben besser überzeugen
Vielleicht ist dies schon der Fall, sprich Zbinden hat die Dame schon überzeugt, Gross bezüglich Transfers eher weniger...

Richturd
Benutzer

Beitrag von Richturd »

My nimmst wunder öb d'Frau Öhri das im Forum au liest?
Könne Sie das bestätige mit emme kurze:?
Dangge an alli Fans (oder öbbis anders)
das wärs denn scho gsi.
Nur so... ich glaub, di inne glaube no viel an Gaischter.

Hallo Schorsch dabbelyou.... :D

Antworten