können wir auch gleich henchoz oder müller holen.Chancellor hat geschrieben:lupo
und vanczak ist meines wissens aussenverteidiger.
Dr Hodel grätscht sini Gegner wenigschtens emol gepflegt um und macht vorher nitt no e Knicks.links_usse hat geschrieben:ou jä das wird sicher e riiise hit, dä isch jo schliesslich e sooooo guet![]()
jo also dr Hodel isch viel schlächter als dr Nakata immerhin bringts dr Nakata fertig ab und zue e aständigi flanke z bringe, bim hodel isch eifach immer dr wurm drinn.alteschule hat geschrieben:riesen hit nein, aber viel schlechter als koji ebenfalls nicht.
kann morganella nicht links aussen spielen?
Anschyynend Du scho seeeeehr oft. Aber isch schön hett e Spieler wo nitt zum Stamm ghört bi Dir sone Riesekredit. Bisch au eine wo pfifft wenn d'mannschaft bis zur Pause nitt 5:0 vorne isch?links_usse hat geschrieben:ahnschinend hesch du en no nie gseh spiele![]()
ich glaub "links_usse" ist ein weiteres von pseudo von caicedo_junior aka carlitos_forevermimpfeli hat geschrieben:Anschyynend Du scho seeeeehr oft. Aber isch schön hett e Spieler wo nitt zum Stamm ghört bi Dir sone Riesekredit. Bisch au eine wo pfifft wenn d'mannschaft bis zur Pause nitt 5:0 vorne isch?
Y befürchts ebbe grad aualteschule hat geschrieben:ich glaub "links_usse" ist ein weiteres von pseudo von caicedo_junior aka carlitos_forever![]()
das mä inere kurve kai personalisierti ytritt ka mache isch jo ok ...abr ime forum wärs hald scho ab und zue ä vorteilalteschule hat geschrieben:ich glaub "links_usse" ist ein weiteres von pseudo von caicedo_junior aka carlitos_forever![]()
dir nützt är sichur!z basel a mym ryy hat geschrieben:so jetzt kann sich hodel nochmals beweisen!für mich seine letzte change...(dir er unbedingt nutzen muss)..aber warum nicht einfach einen jungen spielen lassen(morganella)?!!!
andreas hat geschrieben:Wir wollen euch kämpfen sehen, nicht die Haare schön!