Rotblau Total

Diskussionen rund um den FCB.
Lucky3
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lucky3 »

Mir löschts ab:

Hüt Zobe chunnt wieder Rotblau Total. Das isch jo guet!!!

aber:

Junges Theater Basel: Serie "Der 12. Mann ist eine Frau".

Ich find das isch völlig pinlich und e Seich.

Was meine dir??

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Lucky3 hat geschrieben:Mir löschts ab:

aber:

Was meine dir??
kei aahnig
stell immer vorhär ab :D

Lucky3
Erfahrener Benutzer

Pro Rotblau Total ohne Junges Theater

Beitrag von Lucky3 »

Do e Zämmefassig was do scho über das Jungi Theater gschriebe worde isch: Dringend überdängge und am beschte striche us Rotblau Total!!
Knecht Ruprecht28 hat geschrieben:Also ich weiss nid, ha hüt widremol Rotblau Total gluegt, und muess saage, was do am Schluss cho isch, isch eifach numme piinlich, und hett überhaupt nüt mit dr MK z tue... Hett mi eifach uffgregt, dass d MK widremol in de Medie so piinlich dargstellt wird... Drey so doofi Tussis, wo kay Ahnig hänn... (ha nüt gege Fraue in dr Kurve, aber wenn das eso dargstellt wird...) Aber eigentlich cha me jo vo dem Sender nid meh erwarte...

MsG
Knecht Ruprecht28
emgi hat geschrieben:Hallo Knecht

Ich ha das bi der letschte Sendig scho denkt und mich gründlich ufgregt.
Das isch eifach nur Piinlig was die do bringe.

Hüt ha ichs nid gseh, aber das vo letschtmol het mer glängt.
Das Rotblau sowas sogar unterstützt isch untersti.
Knecht Ruprecht28 hat geschrieben:Jo, aber vo de Fans, wo and Uswärtsspiil (vorallem im Usland) mitreise bringe si niä öppis... Wiä au im biitrag vo Mattersburg... Wenigstens isch dr Torjubel saulut und geil gsi...

Aber ebbe, telebasel, villicht bringe die au emol öppis wo dr Wohrheit entspricht...
Stiffmeister hat geschrieben:komisch, ha die drei hässliche b...... no nie in dr Kurve gseh.

Ä Schand für Basel sin sis!!
Master hat geschrieben:also ich finds zimligg arm das theaterstück...und gseh nit so ganz dr "sinN" odr d'Absicht. szeigt eifach drei fraue anschinend gärn theatr spile und and mätch göhn. bloss tönts scheisse, fraue wo singe sin d'usnahm und wenn, denn kreischts no hüfig ... ah was sölls. nit aluege, ignoriere.
Master hat geschrieben:also ich finds zimligg arm das theaterstück...und gseh nit so ganz dr "sinN" odr d'Absicht. szeigt eifach drei fraue anschinend gärn theatr spile und and mätch göhn. bloss tönts scheisse, fraue wo singe sin d'usnahm und wenn, denn kreischts no hüfig ... ah was sölls. nit aluege, ignoriere.
B-A-S-E-L hat geschrieben:ich finds schad das me so byträg macht und nit emol e aständige bricht über dr muttenzerkurve...
so absolut sinnlos die drei fotzene, was wän die eigentli bewirke? ich vrmuet mol sin wän d kurve representiere und s bild vo de fraue in dr kurve vrschönere... nur, hän si irgendöpis vo däm gmacht? ich glaub eher s gegeteil! so mache si d kurve absolut lächerlich und d fraue grad au! ich ka mir nit vorstelle das nur ai frau wo in kurve stoht sich mit dene ka intendifiziere! und den wundere sich genau die, wiso d männer öpis gege se hän! pinlich das so öpis überhaupt and öffentlichkeit ko isch, sötti fraue hän eifach gar kei ahnig und sölle doch eifach deheim blibe als sich do so gross go ufspile!
Lucky3 hat geschrieben:Mir löschts ab:

aber:

Was meine dir??

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

mini Froog: wie meine das die 3 Maitli? Finde sies geil oder vrarsche sie dlüt wo ebe so sin?

:confused:

pan_mundial
Erfahrener Benutzer

Beitrag von pan_mundial »

Das do ine über die drei btches überhaupt diskutiert wird, isch eigentlich scho zvil plattform.

Eifach nur peinlich so ä uftritt, dass aber unsere wärte regionalsänder so öpis unterstütz isch bedängglich....

Würd mi interessiere wär d entscheidig het, dass so öpis gsändet wird. Die drei wärte dame hän jo sicher vor beginn ä kostprob vo ihrem "könne" miesse abgeh.

Us minere sicht isch dr ursprung vo däm projekt eifach nur die eigeni unzfriedeheit, dass d akzeptanz ihne gegeüber (oder au generell) in dr kurve nit dem entspricht wo si gärn hätte....

Plattform hin oder här, dass het miesse gsäit wärde
ex. esp
Menschen müssen sich verändern,
um sich selber treu zu sein.
Nur das Wechseln von Gewändern
kann kein wahrer Wandel sein.

Konstantin Wecker

Joggeligool
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joggeligool »

nur gagag :D :D

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

chinatown hat geschrieben:mini Froog: wie meine das die 3 Maitli? Finde sies geil oder vrarsche sie dlüt wo ebe so sin?

:confused:
Wayne
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)

Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.

BaselStar
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BaselStar »

Isch mr au scho ufgfalle und isch eifacht nur lächerlich kei ahnig wasi dr mit wenn mitteile... -_-
FC BASEL ÜBER ALLES

Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
:eek: :D

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Éder de Assis »

PRO Toleranz in MK.
PRO %-Anteil, die in MK den Max machen.
PRO Bierdusche für Angewiderte oder Desinteressierte.
Hesch Depeche-Tix? :cool:

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."

César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

schnauz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schnauz »

Basel Fan 89 hat geschrieben:Isch mr au scho ufgfalle und isch eifacht nur lächerlich kei ahnig wasi dr mit wenn mitteile... -_-
zum glück isch der Jimmy Goal nimme bi uns er hätte sie alle gef......t !

.
es git nit scheeners uf dr Welt ,
als dr FCB und schwizer Geld !

Apassionado
Neuer Benutzer

Beitrag von Apassionado »

Stiffmeister hat geschrieben:komisch, ha die drei hässliche b...... no nie in dr Kurve gseh.

Ä Schand für Basel sin sis!!
doch doch die hani scho gseh, i seh vorallem immer widr die feschteri mit de logge...
me mues mol uf die zuego und verzelle was für shit si uuselöhn!

Spirit of St. Jakob
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Spirit of St. Jakob »

Ich habe von rotblau genau die ersten beiden Sendungen gesehen, seither keine einzige mehr (höchstens mal kurz reingezappt und die Bestätigung erhalten, dass sich nichts verbessert hat). Es interessiert mich einfach nicht, alles so amateurhaft und nichtssagendes Blabla. Der Häfliger regt mich sowieso auf, ein richtiger Selbstdarsteller. Wenn ich Informationen will, entnehme ich sie der Tagespresse oder dem Internet.
Eine Diskussion ist unmöglich mit jemandem, der vorgibt, die Wahrheit nicht zu suchen, sondern schon zu besitzen.

Supersonic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Supersonic »

Das Rotblau Total nit e so vill Gäld zur Verfiegig het isch ja wohl klar. Und unter dene Umständ mache sis IMO ganz ok. Klar könnts besser sy, aber simmer doch froh dases so öpis yberhaupt git...
ZANNI RAUS

Larry
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Larry »

k@rli o.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von k@rli o. »

Häfliger raus.
AMATEUR CRIMPS is an anagram for TRUMP'S AMERICA

RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON

Antworten