Rotblau Total
- Knecht Ruprecht28
- Erfahrener Benutzer
Rotblau Total
Also ich weiss nid, ha hüt widremol Rotblau Total gluegt, und muess saage, was do am Schluss cho isch, isch eifach numme piinlich, und hett überhaupt nüt mit dr MK z tue... Hett mi eifach uffgregt, dass d MK widremol in de Medie so piinlich dargstellt wird... Drey so doofi Tussis, wo kay Ahnig hänn... (ha nüt gege Fraue in dr Kurve, aber wenn das eso dargstellt wird...) Aber eigentlich cha me jo vo dem Sender nid meh erwarte...
MsG
Knecht Ruprecht28
MsG
Knecht Ruprecht28
SUPPORTING OUR LOCAL TEAM !!
RAVENS BASEL 1995
Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!
Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir
Muttenzerkurve - mi dehai...
Alles nur für Di, FCB ...
Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...
RAVENS BASEL 1995
naja mich hat das gestottere von dd mehr genervtKnecht Ruprecht28 hat geschrieben:Also ich weiss nid, ha hüt widremol Rotblau Total gluegt, und muess saage, was do am Schluss cho isch, isch eifach numme piinlich, und hett überhaupt nüt mit dr MK z tue... Hett mi eifach uffgregt, dass d MK widremol in de Medie so piinlich dargstellt wird... Drey so doofi Tussis, wo kay Ahnig hänn... (ha nüt gege Fraue in dr Kurve, aber wenn das eso dargstellt wird...) Aber eigentlich cha me jo vo dem Sender nid meh erwarte...
MsG
Knecht Ruprecht28
daher hab ich den schluss nicht mehr gesehen
Hallo KnechtKnecht Ruprecht28 hat geschrieben:Also ich weiss nid, ha hüt widremol Rotblau Total gluegt, und muess saage, was do am Schluss cho isch, isch eifach numme piinlich, und hett überhaupt nüt mit dr MK z tue... Hett mi eifach uffgregt, dass d MK widremol in de Medie so piinlich dargstellt wird... Drey so doofi Tussis, wo kay Ahnig hänn... (ha nüt gege Fraue in dr Kurve, aber wenn das eso dargstellt wird...) Aber eigentlich cha me jo vo dem Sender nid meh erwarte...
MsG
Knecht Ruprecht28
Ich ha das bi der letschte Sendig scho denkt und mich gründlich ufgregt.
Das isch eifach nur Piinlig was die do bringe.
Hüt ha ichs nid gseh, aber das vo letschtmol het mer glängt.
Das Rotblau sowas sogar unterstützt isch untersti.
- Knecht Ruprecht28
- Erfahrener Benutzer
Jo, aber vo de Fans, wo and Uswärtsspiil (vorallem im Usland) mitreise bringe si niä öppis... Wiä au im biitrag vo Mattersburg... Wenigstens isch dr Torjubel saulut und geil gsi...
Aber ebbe, telebasel, villicht bringe die au emol öppis wo dr Wohrheit entspricht...
Aber ebbe, telebasel, villicht bringe die au emol öppis wo dr Wohrheit entspricht...
RAVENS BASEL 1995
RAVENS BASEL 1995
-
- Erfahrener Benutzer
- Stiffmeister
- Erfahrener Benutzer
Das war ja noch lustig, aber was mich fast zur Weissglut gebracht hat, sind seine 3 Wörter die er ca. 50 mal gesagt hat: "wie scho gseit"basler hat geschrieben:D.D.: ich ha z dütschland ei goal nachem andere gmacht(...)
Pumuckel: Sie hän jo 2 goal gmacht z dütschland!
D.D.: Genau(...) am afang hani ei goal nachem andere gmacht (...) und denn nach dr winterpause hani wieder ei goal nachem andere gmacht.![]()
![]()

Muesch Di mol achte! De Torjubel isch immer lut uff Telebasel! Irgendwie dien sie das verstärke, demits besser dönt!Knecht Ruprecht28 hat geschrieben:Jo, aber vo de Fans, wo and Uswärtsspiil (vorallem im Usland) mitreise bringe si niä öppis... Wiä au im biitrag vo Mattersburg... Wenigstens isch dr Torjubel saulut und geil gsi...
"...sie hän in dr sproch vo de fcb fans indr mk e theater stück inszeniert..."Luigi hat geschrieben:Naja die 3 ghöre au zunere Theathergruppe und ich glaub nit, dass sie eifach d MK wän darstelle, sondern dass es eifach e Theatherstück isch. Vo dem her gseh find ichs no witzig.
ich verstand das eigentlig scho so, dass die wän d fans in dr mk repräsentiere
also ich finds zimligg arm das theaterstück...und gseh nit so ganz dr "sinN" odr d'Absicht. szeigt eifach drei fraue anschinend gärn theatr spile und and mätch göhn. bloss tönts scheisse, fraue wo singe sin d'usnahm und wenn, denn kreischts no hüfig ... ah was sölls. nit aluege, ignoriere.
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
hani aus gfühl... v.a. i däm bispiil, bi allem respäkt, e goaljubel vo 200 lüt ka niemols eso döne wie im telebasel, i gläb die hän e ganz neui tonspur drzuegmischtMayor hat geschrieben:Muesch Di mol achte! De Torjubel isch immer lut uff Telebasel! Irgendwie dien sie das verstärke, demits besser dönt!
und die drei schlampe... nume pinlich
shame on you telebasel
Dr Uftrit vom DD isch zimli schlächt gsi
trotzdäm bringt er uns fuesballerisch witter!
Zu de 3 Häxe hani aber no Frooge. het das ebber au so vrstande, dass sie gsait hän: "unte bi de Infärnos sin mir eh nit willkomme, gömmer lieber uffe zu de rächte"
lueg die sändig eigentlich scho gärn obwohl sie sackschwach isch.
i wart immerno uf ä FCBCHANNEL
Zu de 3 Häxe hani aber no Frooge. het das ebber au so vrstande, dass sie gsait hän: "unte bi de Infärnos sin mir eh nit willkomme, gömmer lieber uffe zu de rächte"

i wart immerno uf ä FCBCHANNEL

"ich han schlechti gmacht mit usländer...sin nit so guet gsi...han halt stress gha und zrugg geh, do hän die rächte gseit: die könemer bruche.."chinatown hat geschrieben:Dr Uftrit vom DD isch zimli schlächt gsi
Zu de 3 Häxe hani aber no Frooge. het das ebber au so vrstande, dass sie gsait hän: "unte bi de Infärnos sin mir eh nit willkomme, gömmer lieber uffe zu de rächte"![]()
![]()
i wart immerno uf ä FCBCHANNEL![]()
und das sie unte bi de Infernos nit beliebt sin seit se au no.
ich finds schad das me so byträg macht und nit emol e aständige bricht über dr muttenzerkurve...
so absolut sinnlos die drei fotzene, was wän die eigentli bewirke? ich vrmuet mol sin wän d kurve representiere und s bild vo de fraue in dr kurve vrschönere... nur, hän si irgendöpis vo däm gmacht? ich glaub eher s gegeteil! so mache si d kurve absolut lächerlich und d fraue grad au! ich ka mir nit vorstelle das nur ai frau wo in kurve stoht sich mit dene ka intendifiziere! und den wundere sich genau die, wiso d männer öpis gege se hän! pinlich das so öpis überhaupt and öffentlichkeit ko isch, sötti fraue hän eifach gar kei ahnig und sölle doch eifach deheim blibe als sich do so gross go ufspile!
so absolut sinnlos die drei fotzene, was wän die eigentli bewirke? ich vrmuet mol sin wän d kurve representiere und s bild vo de fraue in dr kurve vrschönere... nur, hän si irgendöpis vo däm gmacht? ich glaub eher s gegeteil! so mache si d kurve absolut lächerlich und d fraue grad au! ich ka mir nit vorstelle das nur ai frau wo in kurve stoht sich mit dene ka intendifiziere! und den wundere sich genau die, wiso d männer öpis gege se hän! pinlich das so öpis überhaupt and öffentlichkeit ko isch, sötti fraue hän eifach gar kei ahnig und sölle doch eifach deheim blibe als sich do so gross go ufspile!
- Basel Senator
- Benutzer
- Knecht Ruprecht28
- Erfahrener Benutzer
Findi ebbe au... Kenn au rächt vill Fraue, wo in dr Kurve stöhn, und ha gege diä absolut nüt .... Aber wenni ehrlich bi, hätti au öppis, wenn so Tussene wiä diä uffeimol amene Match würde bi mir stoh... Solle si doch zu de rächte goh... Aber das isch e anders Thema...B-A-S-E-L hat geschrieben:ich finds schad das me so byträg macht und nit emol e aständige bricht über dr muttenzerkurve...
RAVENS BASEL 1995
RAVENS BASEL 1995
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
- Rule Britannia
- Erfahrener Benutzer
- Éder de Assis
- Erfahrener Benutzer
Frauen vor noch ein Tor.Knecht Ruprecht28 hat geschrieben:Also ich weiss nid, ha hüt widremol Rotblau Total gluegt, und muess saage, was do am Schluss cho isch, isch eifach numme piinlich, und hett überhaupt nüt mit dr MK z tue... Hett mi eifach uffgregt, dass d MK widremol in de Medie so piinlich dargstellt wird... Drey so doofi Tussis, wo kay Ahnig hänn... (ha nüt gege Fraue in dr Kurve, aber wenn das eso dargstellt wird...) Aber eigentlich cha me jo vo dem Sender nid meh erwarte...
MsG
Knecht Ruprecht28

Man muss sagen, dass der Ideenvielfalt eines jungen Theaters Basel keinen Grenzen gesetzt sind,warum auch?
Fand es ganz amüsant und ok. Das einzige, was in der Projektion des eigenen Lebensgefühls auf dasjenige der KURVE fehl amPlatz war, war das Gezicke um Ex-Freund und Gezänk wer einen Kuss bekommen haben sollte.
Aber rein vom positiven Aggressionspotenzial und der Wut im Bauch doch sehr schön gespielt.

Hesch Depeche-Tix?
Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."
César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."
César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
Der erste Teil von Degen war ehrlich, ohne gross Scheisse zu labern. Respekt. Der zweite Teil hingegen war zugegebenermassen nur noch peinlich, sozusagen etwa auf Haki Niveau
Aber der Bengel ist heiss! Er wird uns vorantreiben, da bin ich mir sicher.
Aber die Clowns am Schluss waren der Kracher
Ach wie toll ist es doch im C3

Aber der Bengel ist heiss! Er wird uns vorantreiben, da bin ich mir sicher.
Aber die Clowns am Schluss waren der Kracher

Ach wie toll ist es doch im C3