Rotblau Total

Diskussionen rund um den FCB.
Knecht Ruprecht28
Erfahrener Benutzer

Rotblau Total

Beitrag von Knecht Ruprecht28 »

Also ich weiss nid, ha hüt widremol Rotblau Total gluegt, und muess saage, was do am Schluss cho isch, isch eifach numme piinlich, und hett überhaupt nüt mit dr MK z tue... Hett mi eifach uffgregt, dass d MK widremol in de Medie so piinlich dargstellt wird... Drey so doofi Tussis, wo kay Ahnig hänn... (ha nüt gege Fraue in dr Kurve, aber wenn das eso dargstellt wird...) Aber eigentlich cha me jo vo dem Sender nid meh erwarte...

MsG
Knecht Ruprecht28
SUPPORTING OUR LOCAL TEAM !!

RAVENS BASEL 1995

Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!

Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir

Muttenzerkurve - mi dehai...

Alles nur für Di, FCB ...

Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Knecht Ruprecht28 hat geschrieben:Also ich weiss nid, ha hüt widremol Rotblau Total gluegt, und muess saage, was do am Schluss cho isch, isch eifach numme piinlich, und hett überhaupt nüt mit dr MK z tue... Hett mi eifach uffgregt, dass d MK widremol in de Medie so piinlich dargstellt wird... Drey so doofi Tussis, wo kay Ahnig hänn... (ha nüt gege Fraue in dr Kurve, aber wenn das eso dargstellt wird...) Aber eigentlich cha me jo vo dem Sender nid meh erwarte...

MsG
Knecht Ruprecht28
naja mich hat das gestottere von dd mehr genervt
daher hab ich den schluss nicht mehr gesehen

emgi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von emgi »

Knecht Ruprecht28 hat geschrieben:Also ich weiss nid, ha hüt widremol Rotblau Total gluegt, und muess saage, was do am Schluss cho isch, isch eifach numme piinlich, und hett überhaupt nüt mit dr MK z tue... Hett mi eifach uffgregt, dass d MK widremol in de Medie so piinlich dargstellt wird... Drey so doofi Tussis, wo kay Ahnig hänn... (ha nüt gege Fraue in dr Kurve, aber wenn das eso dargstellt wird...) Aber eigentlich cha me jo vo dem Sender nid meh erwarte...

MsG
Knecht Ruprecht28
Hallo Knecht

Ich ha das bi der letschte Sendig scho denkt und mich gründlich ufgregt.
Das isch eifach nur Piinlig was die do bringe.

Hüt ha ichs nid gseh, aber das vo letschtmol het mer glängt.
Das Rotblau sowas sogar unterstützt isch untersti.

Knecht Ruprecht28
Erfahrener Benutzer

Jo, aber vo de Fans, wo and Uswärtsspiil (vorallem im Usland) mitreise bringe si niä öppis... Wiä au im biitrag vo Mattersburg... Wenigstens isch dr Torjubel saulut und geil gsi...

Aber ebbe, telebasel, villicht bringe die au emol öppis wo dr Wohrheit entspricht...

RAVENS BASEL 1995

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

D.D.: ich ha z dütschland ei goal nachem andere gmacht(...)
Pumuckel: Sie hän jo 2 goal gmacht z dütschland!
D.D.: Genau(...) am afang hani ei goal nachem andere gmacht (...) und denn nach dr winterpause hani wieder ei goal nachem andere gmacht. :D :D

plutokennedy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von plutokennedy »

Bei allen Einwänden muss man paradoxerweise sagen, dass es das Originellste ist, was diese unerträgliche Marketingsülze 'Rotblau' je gezeigt hat. Rotblau ist so ziemlich alles, was ich mit einem modernen Scheissfussballverein verbinde.

Stiffmeister
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stiffmeister »

komisch, ha die drei hässliche b...... no nie in dr Kurve gseh.

Ä Schand für Basel sin sis!!
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!

Dreamer
Benutzer

Beitrag von Dreamer »

basler hat geschrieben:D.D.: ich ha z dütschland ei goal nachem andere gmacht(...)
Pumuckel: Sie hän jo 2 goal gmacht z dütschland!
D.D.: Genau(...) am afang hani ei goal nachem andere gmacht (...) und denn nach dr winterpause hani wieder ei goal nachem andere gmacht. :D :D
Das war ja noch lustig, aber was mich fast zur Weissglut gebracht hat, sind seine 3 Wörter die er ca. 50 mal gesagt hat: "wie scho gseit" :mad: :mad:

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

Knecht Ruprecht28 hat geschrieben:Jo, aber vo de Fans, wo and Uswärtsspiil (vorallem im Usland) mitreise bringe si niä öppis... Wiä au im biitrag vo Mattersburg... Wenigstens isch dr Torjubel saulut und geil gsi...

Aber ebbe, telebasel, villicht bringe die au emol öppis wo dr Wohrheit entspricht...
Muesch Di mol achte! De Torjubel isch immer lut uff Telebasel! Irgendwie dien sie das verstärke, demits besser dönt!

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Naja die 3 ghöre au zunere Theathergruppe und ich glaub nit, dass sie eifach d MK wän darstelle, sondern dass es eifach e Theatherstück isch. Vo dem her gseh find ichs no witzig.

Takeo
Benutzer

Beitrag von Takeo »

Luigi hat geschrieben:Naja die 3 ghöre au zunere Theathergruppe und ich glaub nit, dass sie eifach d MK wän darstelle, sondern dass es eifach e Theatherstück isch. Vo dem her gseh find ichs no witzig.
"...sie hän in dr sproch vo de fcb fans indr mk e theater stück inszeniert..."

ich verstand das eigentlig scho so, dass die wän d fans in dr mk repräsentiere

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Takeo hat geschrieben:"...sie hän in dr sproch vo de fcb fans indr mk e theater stück inszeniert..."

ich verstand das eigentlig scho so, dass die wän d fans in dr mk repräsentiere
Jo aber de würde sie jo nit de Bullshit vo ihrne Ex-Fründe usw. verzelle.

Naja unabhängig vo dr MK find ichs witzig.

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

also ich finds zimligg arm das theaterstück...und gseh nit so ganz dr "sinN" odr d'Absicht. szeigt eifach drei fraue anschinend gärn theatr spile und and mätch göhn. bloss tönts scheisse, fraue wo singe sin d'usnahm und wenn, denn kreischts no hüfig ... ah was sölls. nit aluege, ignoriere.
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

eKo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von eKo »

dito, dr schluss isch jo oberpiiinlich gsi :o ha denn grad ghofft kah dass es bald fertig isch aber isch no sau lang gange und immer piinlicher worde

s einzig cool an dere sändig isch s "kleine" interview mit em mandl gsi :cool:

Alge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Alge »

Mayor hat geschrieben:Muesch Di mol achte! De Torjubel isch immer lut uff Telebasel! Irgendwie dien sie das verstärke, demits besser dönt!
hani aus gfühl... v.a. i däm bispiil, bi allem respäkt, e goaljubel vo 200 lüt ka niemols eso döne wie im telebasel, i gläb die hän e ganz neui tonspur drzuegmischt

und die drei schlampe... nume pinlich

shame on you telebasel

neffin
Erfahrener Benutzer

Beitrag von neffin »

Dreamer hat geschrieben:Das war ja noch lustig, aber was mich fast zur Weissglut gebracht hat, sind seine 3 Wörter die er ca. 50 mal gesagt hat: "wie scho gseit" :mad: :mad:
wie gseit

Muggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Muggel »

Dreamer hat geschrieben:Das war ja noch lustig, aber was mich fast zur Weissglut gebracht hat, sind seine 3 Wörter die er ca. 50 mal gesagt hat: "wie scho gseit" :mad: :mad:
chönnt meine, dä sig mit em Haki verwandt.. das isch doch au däm si lieblings-/standart-Spruch..

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

Dr Uftrit vom DD isch zimli schlächt gsi
trotzdäm bringt er uns fuesballerisch witter!

Zu de 3 Häxe hani aber no Frooge. het das ebber au so vrstande, dass sie gsait hän: "unte bi de Infärnos sin mir eh nit willkomme, gömmer lieber uffe zu de rächte" :confused: :o

lueg die sändig eigentlich scho gärn obwohl sie sackschwach isch.
i wart immerno uf ä FCBCHANNEL :cool:

Takeo
Benutzer

Beitrag von Takeo »

chinatown hat geschrieben:Dr Uftrit vom DD isch zimli schlächt gsi

Zu de 3 Häxe hani aber no Frooge. het das ebber au so vrstande, dass sie gsait hän: "unte bi de Infärnos sin mir eh nit willkomme, gömmer lieber uffe zu de rächte" :confused: :o

lueg die sändig eigentlich scho gärn obwohl sie sackschwach isch.
i wart immerno uf ä FCBCHANNEL :cool:
"ich han schlechti gmacht mit usländer...sin nit so guet gsi...han halt stress gha und zrugg geh, do hän die rächte gseit: die könemer bruche.."

und das sie unte bi de Infernos nit beliebt sin seit se au no.

B-A-S-E-L
Benutzer

Beitrag von B-A-S-E-L »

ich finds schad das me so byträg macht und nit emol e aständige bricht über dr muttenzerkurve...
so absolut sinnlos die drei fotzene, was wän die eigentli bewirke? ich vrmuet mol sin wän d kurve representiere und s bild vo de fraue in dr kurve vrschönere... nur, hän si irgendöpis vo däm gmacht? ich glaub eher s gegeteil! so mache si d kurve absolut lächerlich und d fraue grad au! ich ka mir nit vorstelle das nur ai frau wo in kurve stoht sich mit dene ka intendifiziere! und den wundere sich genau die, wiso d männer öpis gege se hän! pinlich das so öpis überhaupt and öffentlichkeit ko isch, sötti fraue hän eifach gar kei ahnig und sölle doch eifach deheim blibe als sich do so gross go ufspile!

Basel Senator
Benutzer

Beitrag von Basel Senator »

s baslerleid wird jo ohni emotione gsunge. so präsentieremer uns also geg usä. das isch jo peinlich.
[CENTER]MUTTENZERKURVE ROT iSCH UNSERi LiEBi BLAU DiE EWiGi treui F.C. BASEL 1893[/CENTER]

Knecht Ruprecht28
Erfahrener Benutzer

B-A-S-E-L hat geschrieben:ich finds schad das me so byträg macht und nit emol e aständige bricht über dr muttenzerkurve...
so absolut sinnlos die drei fotzene, was wän die eigentli bewirke? ich vrmuet mol sin wän d kurve representiere und s bild vo de fraue in dr kurve vrschönere... nur, hän si irgendöpis vo däm gmacht? ich glaub eher s gegeteil! so mache si d kurve absolut lächerlich und d fraue grad au! ich ka mir nit vorstelle das nur ai frau wo in kurve stoht sich mit dene ka intendifiziere! und den wundere sich genau die, wiso d männer öpis gege se hän! pinlich das so öpis überhaupt and öffentlichkeit ko isch, sötti fraue hän eifach gar kei ahnig und sölle doch eifach deheim blibe als sich do so gross go ufspile!
Findi ebbe au... Kenn au rächt vill Fraue, wo in dr Kurve stöhn, und ha gege diä absolut nüt .... Aber wenni ehrlich bi, hätti au öppis, wenn so Tussene wiä diä uffeimol amene Match würde bi mir stoh... Solle si doch zu de rächte goh... Aber das isch e anders Thema...

RAVENS BASEL 1995

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

Der DD labbert so eine Scheisse, das ist aber echt nicht normal....

IQ<20

Edit: Der Schluss passt nahtlos an DD
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

Rule Britannia
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rule Britannia »

chinatown hat geschrieben:Dr Uftrit vom DD isch zimli schlächt gsi
Jo, vor allem wenner witerhin Gol um Gol schiesst... :rolleyes:

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Éder de Assis »

MsG
Knecht Ruprecht28
Frauen vor noch ein Tor. :o

Man muss sagen, dass der Ideenvielfalt eines jungen Theaters Basel keinen Grenzen gesetzt sind,warum auch?

Fand es ganz amüsant und ok. Das einzige, was in der Projektion des eigenen Lebensgefühls auf dasjenige der KURVE fehl amPlatz war, war das Gezicke um Ex-Freund und Gezänk wer einen Kuss bekommen haben sollte.

Aber rein vom positiven Aggressionspotenzial und der Wut im Bauch doch sehr schön gespielt. :D
Hesch Depeche-Tix? :cool:

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."

César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Der DD labbert so eine Scheisse, das ist aber echt nicht normal....

IQ<20

Edit: Der Schluss passt nahtlos an DD
wixeit.... wixeit.... wixeit....
...het dä zlang mitem ciri telefoniert?

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

au guet: Dr Nochfolger vom heynckes kennt dr ex BVB-Trainer guet. und will dr ex BVB-Trainer ebbis geg dr P. Degen het, het dr heynckes Nochfolger ebbis geg dr D. Degen ka!

dä isch zu hart!

Aficionado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aficionado »

Der erste Teil von Degen war ehrlich, ohne gross Scheisse zu labern. Respekt. Der zweite Teil hingegen war zugegebenermassen nur noch peinlich, sozusagen etwa auf Haki Niveau :o
Aber der Bengel ist heiss! Er wird uns vorantreiben, da bin ich mir sicher.

Aber die Clowns am Schluss waren der Kracher :D
Ach wie toll ist es doch im C3 :p

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

dumme antworten auf noch dümmere Fragen von Pumuckl

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

Mayor hat geschrieben:Muesch Di mol achte! De Torjubel isch immer lut uff Telebasel! Irgendwie dien sie das verstärke, demits besser dönt!
stimmt, d'Boxe vom TV waggle als, wenn Basel e Gool schiesst :D

Antworten