judas!!!! näschtbeschmutzer!!!RALE BALE hat geschrieben: FC Birsfelden b vs. SV Muttenz 2-5
nuttenz ME KLAR STÄRKER

Für agschlageni Spieler wo wänd chli Spielpraxis hole isch e Spiel gege s'zwai vom FC Allschwil nit so empfehlenswert...busfahrt hat geschrieben:die erschti vo bco isch das wucheänd spielfrey... könnt au no dr eint oder
ander mitspiele... so watch out !
ich weiss es nid, bi nögscht wuche ohnehin nid umme. vom eins wird sicher niemer cho, will sich keine vor em cup-match gäge dr fcb will verletze. die zweiti het durch vieli verletzti au kei riesigs kader meh. ich dänk wärde höchschtens die zwei vo dr zweite cho, wo au sunscht regelmässig bi uns spiele, will si in dr zweite fascht kei ysatzzyt bechömme.chinatown hat geschrieben:digge: ehrlichi Antwort bitte: wieviel Verstärkigsspieler kömme am mitwuch?
wieso ihr? nochem Mittwoch sin mir mindestens widr punktglichDigge hat geschrieben:s-w: muesch dr nid viel hoffnige mache rale, wenn s-w schwächlet stöhn mir euch immerno vor dr sunne!tickets kriegsch am mittwuch (bi denn leider nid ahwäsend (hamburg!), aber ich organisier dass die bechunnsch.
milan-perle: so stark wie du? jä guet, denn machi mr jo überhaupt keini sorge!wärde eine uf ihn ahsetze wo ihm uf de füess umestoht.
busfahrt fällt leider länger aus - bis jetzt nicht bekannt ob spieler aus der glorreichen drittliga manschaft aushelfen werden - fyr allschwil hets immerno glängt...pfffmuahahaha - au dr superduperstürmer Nino Brizzown wird nit ushälfe - verhärtig im oberschänkel - clubmasseur het verbot usghängt...chinatown hat geschrieben:digge:
sin die 2 wo du schribsch au scho am schwellemer trophy drby gsi?
busfahrt:
i watch out, will aber ändlich ufm Hörnli gwünne !
(kunsch du go ushälfe?)
the heckler:
i glaub an euch![]()
also, fang grad mol mit selbstkritik bi dir ah... au e NKBS... vermuetli wie immer z viel bier trunke!chinatown hat geschrieben:schwellheim git uf, das wars
wiedermol sZiel nit erreicht.
jetzt mien Köpf rolle![]()
gratulation an SW
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
hey Einstein, mir isches so ebbis vo glich obi 2. oder 5. wird!swony hat geschrieben:SW - Nord 6:1
Nüt z verzelle.
Aber näggscht Rundi könnt interessant wärde. Sotte d Schwellemer s Mittwuchsspiel um e 2. Platz verliere, droht ihne scho am kommende Sunntig dr Absturz uf Platz 5.
Ganz andersch bi S/W unter Umständ ka dr Vorsprung uf Platz 2 uf acht Pünktli awachse.
es git problem im team. Doch dZytte wo mir: mit alkfahne igloffe sin, sSpiel wäge Knastbsiech vrpasst hän etc sin zum Glück vrby!Asselerade hat geschrieben:also, fang grad mol mit selbstkritik bi dir ah... au e NKBS... vermuetli wie immer z viel bier trunke!
![]()
scho klar, dass ihr uf uns hoffet! würde mir au...redders hat geschrieben:FCSW-Basel Nord 6:1 (2:0)
@RALE BALE, chinatown: Beschte dangg für euri glüggwünsch aber d saison isch nonig mol in dr helfti und es cha no so viel passiere! Miteme sieg gege binnige, wo ich euch im gegesatz zu mim liebe kolleg swony absolut zuedrau, wäred ihr immer no halbwächs drby, also auf jetzt...
definitiv nit! du weisch was i vo binnige halt. isch mitlerwile au ä klassiker worde!RALE BALE hat geschrieben:aber es isch nid glich vs Binnige zverliere
chinatown hat geschrieben: Doch dZytte wo mir: mit alkfahne igloffe sin, sSpiel wäge Knastbsiech vrpasst hän etc sin zum Glück vrby!
I weiss, dass du nid mi meinsch aber sötsch trotzdäm bedängge, dass es di teamkolleg gsi isch, wo bi so zimli jeder tiprundi uf e punggtverluscht vo uns ghofft het, aber easy...chinatown hat geschrieben:definitiv nit! du weisch was i vo binnige halt. isch mitlerwile au ä klassiker worde!
aber s`reggt mi uf, wenn gwüssi (L)user (wo geg uns nit mol igsetzt worde sin) dr max mache und sich ab möglichem Plätzvrlust vo Schwellheim ufgeile
nadyrlig, das isch realisterwys die einzig Hoffnig gsi, dass mers noch paar verpatzte Spiel ev. no hätte könne packe. Het aber weiss Gott nix mit SW ztue, söttsch langsam wüsse.redders hat geschrieben:I weiss, dass du nid mi meinsch aber sötsch trotzdäm bedängge, dass es di teamkolleg gsi isch, wo bi so zimli jeder tiprundi uf e punggtverluscht vo uns ghofft het, aber easy...