Beginn Meischterschaft 4. Liga Gruppe 6
4. Liga - Gruppe 6
So 30.09.2007
SC Binningen - SC Basel Nord 6 : 1
FC Schwarz-Weiss - SV Transmontanos Basel 2 : 2
AC Milan-Club - SV Muttenz 1 : 0
N.S.U. Morgarten - BCO Alemannia Basel 2 : 3
FC Birsfelden b - FC Allschwil 2 : 4
4. Liga - Gruppe 6
1. FC Schwarz-Weiss 6 5 1 0 26 : 11 16
2. SC Binningen 6 4 1 1 28 : 21 13
3. SV Muttenz 6 3 1 2 15 : 11 10
4. FC Allschwil 6 3 1 2 15 : 17 10
5. BCO Alemannia Basel 6 3 0 3 14 : 14 9
6. SV Transmontanos Basel 6 2 2 2 20 : 19 8
7. N.S.U. Morgarten 6 2 0 4 20 : 18 6
8. FC Birsfelden b 6 2 0 4 19 : 25 6
9. AC Milan-Club 6 2 0 4 13 : 24 6
10. SC Basel Nord 6 1 0 5 11 : 21 3
Schwellheim mitemene absolut verdiente Sieg, wo unbedingt hätti höcher miesse usfalle gege Birsfälde. In de erschte HZ hättis au guet und gärn 5 zu 0 fir die Rotblaue könne heisse. Katastrophali Schiri Leischtig (wenigstens unparteiisch schlächt, so isch überhaupt kei Spielfluss zstandko). Mol luege wie lang SW vorne blibt, Binnige, und mir sind ämel am lure
So 30.09.2007
SC Binningen - SC Basel Nord 6 : 1
FC Schwarz-Weiss - SV Transmontanos Basel 2 : 2
AC Milan-Club - SV Muttenz 1 : 0
N.S.U. Morgarten - BCO Alemannia Basel 2 : 3
FC Birsfelden b - FC Allschwil 2 : 4
4. Liga - Gruppe 6
1. FC Schwarz-Weiss 6 5 1 0 26 : 11 16
2. SC Binningen 6 4 1 1 28 : 21 13
3. SV Muttenz 6 3 1 2 15 : 11 10
4. FC Allschwil 6 3 1 2 15 : 17 10
5. BCO Alemannia Basel 6 3 0 3 14 : 14 9
6. SV Transmontanos Basel 6 2 2 2 20 : 19 8
7. N.S.U. Morgarten 6 2 0 4 20 : 18 6
8. FC Birsfelden b 6 2 0 4 19 : 25 6
9. AC Milan-Club 6 2 0 4 13 : 24 6
10. SC Basel Nord 6 1 0 5 11 : 21 3
Schwellheim mitemene absolut verdiente Sieg, wo unbedingt hätti höcher miesse usfalle gege Birsfälde. In de erschte HZ hättis au guet und gärn 5 zu 0 fir die Rotblaue könne heisse. Katastrophali Schiri Leischtig (wenigstens unparteiisch schlächt, so isch überhaupt kei Spielfluss zstandko). Mol luege wie lang SW vorne blibt, Binnige, und mir sind ämel am lure
-
- Erfahrener Benutzer
kauf dr 2 Nägel !BillyTheKid hat geschrieben:Wenn ihr eines Tages vor uns stöhnd, höri definitiv uf schutte! =)
Vorwärts SW!
http://gallery.joggeli.ch/view_photo.ph ... d=IMG_1483
- wärischzirü
- Erfahrener Benutzer
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
[quote="wärischzirü"]hehehe, do bini aber au gspannt....
@redders: am fritig anschinend doch zlang im ziczac gsi, dass ihr pünkt abgä händ ]
wo blibbt mi bier
@redders: am fritig anschinend doch zlang im ziczac gsi, dass ihr pünkt abgä händ ]
wo blibbt mi bier

Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
- wärischzirü
- Erfahrener Benutzer
nenei, mr sin stark gnueg, mi comeback isch nid nötig und erscht uf nögschti saison für in dr 3. liga plant.RALE BALE hat geschrieben:hehe gisch Du sComeback=?
round 7:
FC Allschwil vs. N.S.U. Morgarten 3-2
schwellheim im ufwärtstrend und nsu momentan im loch.
SV Muttenz vs. FC Schwarz-Weiss 1-4
s-w klar stärker als nuttens.
SC Basel Nord vs. AC Milan-Club 2-1
basel-nord isch glade vo dr letschte niederlag, milan chani nonig yhschätze.
BCO Alemannia Basel vs. SC Binningen 3-7
offensiv-spektakel von binnige goht wyter, cha au durch bco nid brämst wärde. wiedersehe mit 2 ehemolige spieler.
SV Transmontanos Basel vs. FC Birsfelden b 4-4
transe sehr schwierig yhzschätze, wärde sicher e paar gool falle.
round 7:
FC Allschwil vs. N.S.U. Morgarten 3-1
mir kriege nid 2 Goal gege NSU, leider findet sSPiel wider uf em holprige Ele statt..
Nuttenz vs SW 2-2
schwierig, hoff uf e Überraschig vo Nuttenz
SC Basel Nord vs. AC Milan-Club 2-3
bs Nord het widr Päch und verliert unglücklig gg Milan
BCO Alemannia Basel vs. SC Binningen 2-3
klar e Sieg fir Binnige, allerdings gits e knappi Sach, BCO het sich vom schwache Start erholt
SV Transmontanos Basel vs. FC Birsfelden b 6-2
Transe miesste eigentlig klar besser sy, Birsfälde fir mi bis dato de schwächsti Gegner womer ka hän. Transe mit Sälbstverstraue vom Spiel vs SW
FC Allschwil vs. N.S.U. Morgarten 3-1
mir kriege nid 2 Goal gege NSU, leider findet sSPiel wider uf em holprige Ele statt..
Nuttenz vs SW 2-2
schwierig, hoff uf e Überraschig vo Nuttenz
SC Basel Nord vs. AC Milan-Club 2-3
bs Nord het widr Päch und verliert unglücklig gg Milan
BCO Alemannia Basel vs. SC Binningen 2-3
klar e Sieg fir Binnige, allerdings gits e knappi Sach, BCO het sich vom schwache Start erholt
SV Transmontanos Basel vs. FC Birsfelden b 6-2
Transe miesste eigentlig klar besser sy, Birsfälde fir mi bis dato de schwächsti Gegner womer ka hän. Transe mit Sälbstverstraue vom Spiel vs SW
-
- Erfahrener Benutzer
BS Nord
So, nachdem dr Frust vom Binnige Spiel ekli verdaut isch meld ich mich au mol zue wort:
Dr Digge het das richtig analysiert, bis zum 2:1 simer mindestens ebebürtig gsi! Denne kriegt dr bescht vo Binnige die Roti karte, mir meine jetzt hämer scho gwunne, alles rennt füre und es wärde nur no hochi langi Bäll gschlage, zack kriege mr ei Konter am andere...nach em (nit unhaltbare) 3:1 hämer uns denne ganz uffgäh, zum hüüle!!!
Es ka nur besser werde...die wuche hets e Krisesitzig gäh, am Sunntig fresse alli Gras, das Milan muess wegputzt werde!
Was mir wüsse isch, sie händ e starke 7er, e Starke Goali und e riese Tank im Sturm. Anschienend aber au konditionelli Mängel...weiss öpper mehr?
Mini Tipps:
FC Allschwil vs. N.S.U. Morgarten 2-1
Allschwill knapp besser als N.S.U
Nuttenz vs SW 1-4
Schwarz wiss besser als Muttenz!!
SC Basel Nord vs. AC Milan-Club 3-1
GRAS FRESSE!!!
BCO Alemannia Basel vs. SC Binningen 1-4
BCO längts nit...
SV Transmontanos Basel vs. FC Birsfelden b 3-1
Transe sicher stärker als Birsfelde
Dr Digge het das richtig analysiert, bis zum 2:1 simer mindestens ebebürtig gsi! Denne kriegt dr bescht vo Binnige die Roti karte, mir meine jetzt hämer scho gwunne, alles rennt füre und es wärde nur no hochi langi Bäll gschlage, zack kriege mr ei Konter am andere...nach em (nit unhaltbare) 3:1 hämer uns denne ganz uffgäh, zum hüüle!!!
Es ka nur besser werde...die wuche hets e Krisesitzig gäh, am Sunntig fresse alli Gras, das Milan muess wegputzt werde!
Was mir wüsse isch, sie händ e starke 7er, e Starke Goali und e riese Tank im Sturm. Anschienend aber au konditionelli Mängel...weiss öpper mehr?
Mini Tipps:
FC Allschwil vs. N.S.U. Morgarten 2-1
Allschwill knapp besser als N.S.U
Nuttenz vs SW 1-4
Schwarz wiss besser als Muttenz!!
SC Basel Nord vs. AC Milan-Club 3-1
GRAS FRESSE!!!
BCO Alemannia Basel vs. SC Binningen 1-4
BCO längts nit...
SV Transmontanos Basel vs. FC Birsfelden b 3-1
Transe sicher stärker als Birsfelde
Milan het e sehr starggi schwarzi Perle im Mittelfäld wos Spiel macht, sehr schwer zem im Griff zha. de Grossi Stürmer isch nix speziell, sone Art Streller fir armi. Gege uns hän sie konditionell nid wirklig abbaut, allerdings hän sie so zimlig kei Taktik und spiele teilw. mit 5 Stürmer, teilwys mit 0, zimlig schräg. Defensiv sind die eher schwächer yzstuefe als BS Nord
-
- Erfahrener Benutzer
Jo, die schwarze Perle mein ich, dass isch s'Nummere 7...de dörf ich denne in Maadeckig näh, das ka jo heiter werde...*fluech*RALE BALE hat geschrieben:Milan het e sehr starggi schwarzi Perle im Mittelfäld wos Spiel macht, sehr schwer zem im Griff zha. de Grossi Stürmer isch nix speziell, sone Art Streller fir armi. Gege uns hän sie konditionell nid wirklig abbaut, allerdings hän sie so zimlig kei Taktik und spiele teilw. mit 5 Stürmer, teilwys mit 0, zimlig schräg. Defensiv sind die eher schwächer yzstuefe als BS Nord
Wird dä wenigstens agressiv oder sowas wenn me ihm uff de Füess umetrampt??
Okay, das kenne mr jo vo däne, wo mr s'letscht mol gege die gspielt händ isch das au eso gsi (im Cup). Do dörf me sich eifach nit astecke loh und d'Ordnig bewahre...
-
- Erfahrener Benutzer
Naja, das find ich eigentlich nit! Mir sind au no recht viel über d'Siete ko, was eigentlich au unser Ziel gsi isch!Digge hat geschrieben:das hän dr aber scho in dr erschte halbzyt gmacht. isch e zytlang e himmeltrurigs gekicke gsi, will mr uns däm ahpasst hän und genau glich nur langi bäll füreghaue hän...
FC JTV Basel - FC Thai Basel 06 3 : 2 (1 : 2)
25’ Rachan
34’ ??
44’ Suvit
67’ ??
72’ ??
80’ Gelb Pascal (Handspiel)
85’ Gelb Louis (Reklamieren)
Aufstellung: Kevin 1, Chen, Jack, Eno, Ud (71’ Louis), Rachan, Suvit, Amorn, Niwat (71’ Pascal), Kim, Eddie (80’ Avni)
Kein Einsatz: bumbui (Ersatztorwart), Sak
Bemerkungen: FC Thai Basel 06 ohne Vikit, Beni (verletzt), Chom (Thailand), Bea, Montri, (Arbeit), Santiago, Joe1, Nik (Familie), Semm, Tao, Joe 2, Kong (???), Kiet, Kevin 2, Yannick (nicht spielberechtigt)
Nächstes Spiel:
Sonntag, 14.10.2007, 13:45 Uhr
FC Thai Basel 06 - SC Genclik
Sportort: Hörnli, Basel
25’ Rachan
34’ ??
44’ Suvit
67’ ??
72’ ??
80’ Gelb Pascal (Handspiel)
85’ Gelb Louis (Reklamieren)
Aufstellung: Kevin 1, Chen, Jack, Eno, Ud (71’ Louis), Rachan, Suvit, Amorn, Niwat (71’ Pascal), Kim, Eddie (80’ Avni)
Kein Einsatz: bumbui (Ersatztorwart), Sak
Bemerkungen: FC Thai Basel 06 ohne Vikit, Beni (verletzt), Chom (Thailand), Bea, Montri, (Arbeit), Santiago, Joe1, Nik (Familie), Semm, Tao, Joe 2, Kong (???), Kiet, Kevin 2, Yannick (nicht spielberechtigt)
Nächstes Spiel:
Sonntag, 14.10.2007, 13:45 Uhr
FC Thai Basel 06 - SC Genclik
Sportort: Hörnli, Basel
BCO Alemannia Basel u2013 SC Binningen 1-4 (1-0)
Hörnli, 30 Zuschauer u2013 SR Basarmak
15. 1-0, 68. Fumagalli 1-1, 69. Alvarez 1-2, 79. Seyfried 1-3, 86. Seyfried 1-4.
SCB: Rieder; Weber (67. Schirmer), Schäfer, Schwizer; Alvarez, Seyfried, Fumagalli (79. Wunderer), Linder, Giani; Brühwiler (45. Ruas Dias), Josi.
Bemerkungen: ab 45. Ruas Dias im rechten Mittelfeld, Alvarez im Sturm, gelbe Karten: 70. Josi, 72. Fumagalli, 74. Schirmer. SCB ohne Erdin (nicht eingesetzt), Sprunger (gesperrt), Bouwmeester, Studer (verletzt), Nyffeler, Farina, Moosmann, Jäggy, Burger, Dauti, Ercedogan (abwesend), Mavrici (2. Mannschaft).
Hörnli, 30 Zuschauer u2013 SR Basarmak
15. 1-0, 68. Fumagalli 1-1, 69. Alvarez 1-2, 79. Seyfried 1-3, 86. Seyfried 1-4.
SCB: Rieder; Weber (67. Schirmer), Schäfer, Schwizer; Alvarez, Seyfried, Fumagalli (79. Wunderer), Linder, Giani; Brühwiler (45. Ruas Dias), Josi.
Bemerkungen: ab 45. Ruas Dias im rechten Mittelfeld, Alvarez im Sturm, gelbe Karten: 70. Josi, 72. Fumagalli, 74. Schirmer. SCB ohne Erdin (nicht eingesetzt), Sprunger (gesperrt), Bouwmeester, Studer (verletzt), Nyffeler, Farina, Moosmann, Jäggy, Burger, Dauti, Ercedogan (abwesend), Mavrici (2. Mannschaft).
2 zu 1 Sieg vs NSU fir Schwellheim
In de 1. HZ het me gseh, worum NSU die letschte paar Spiel verlore het. Mir hätte guet und gärn mit 5 oder 6 Goal Vorsprung könne fiehre. in de 2. HZ hän mirs wider verpennt unseri Konterchance zverwärte und denn isch NSU glücklig zum Aschlussträffer ko. So isch es no verdammt heiss worde und die überhartystigende und teilwys au stargge Fuessballer vo NSU hän massiv uf e Usglich druckt. Insgesamt e absolut verdiente Sieg. MIR BLIBE DRA
In de 1. HZ het me gseh, worum NSU die letschte paar Spiel verlore het. Mir hätte guet und gärn mit 5 oder 6 Goal Vorsprung könne fiehre. in de 2. HZ hän mirs wider verpennt unseri Konterchance zverwärte und denn isch NSU glücklig zum Aschlussträffer ko. So isch es no verdammt heiss worde und die überhartystigende und teilwys au stargge Fuessballer vo NSU hän massiv uf e Usglich druckt. Insgesamt e absolut verdiente Sieg. MIR BLIBE DRA
round 8:
FC Schwarz-Weiss vs. SC Basel Nord 5-1
B-N cha do S-W leider nüt entgägesetze...
BCO Alemannia Basel vs. FC Allschwil 1-3
schwellheim wohl stärker, bco nur kämpferisch stark.
FC Birsfelden b vs. SV Muttenz 2-3
nuttenz e spürli besser als blätzbums
SC Binningen vs. AC Milan-Club 7-2
offensiv wie immer stark, defensiv wärde mr die schwarzi perle nach startschwierigkeite in griff becho (rale gib mol infos!)
N.S.U. Morgarten vs. SV Transmontanos Basel 1-4
nsu findet eifach nid us dr krise...
FC Schwarz-Weiss vs. SC Basel Nord 5-1
B-N cha do S-W leider nüt entgägesetze...
schwellheim wohl stärker, bco nur kämpferisch stark.
FC Birsfelden b vs. SV Muttenz 2-3
nuttenz e spürli besser als blätzbums
SC Binningen vs. AC Milan-Club 7-2
offensiv wie immer stark, defensiv wärde mr die schwarzi perle nach startschwierigkeite in griff becho (rale gib mol infos!)
N.S.U. Morgarten vs. SV Transmontanos Basel 1-4
nsu findet eifach nid us dr krise...
[quote="Digge"]round 8:
FC Schwarz-Weiss vs. SC Basel Nord 1-1
BSNORD HOLT DÄ ÜBERRASCHIGSPUNKT, GEGE E GEGNER WO SE UNTERSCHÄTZT(OK ISCH VIL HOFFNIG DERBY, BI DÄM TIPP)
SIND GENAU SO SPIEL WO ME GWINNE MUESS, WENN ME ÄNDI SAISON OBE MITSPILE WOTT!!!!
FC Birsfelden b vs. SV Muttenz 2-5
nuttenz ME KLAR STÄRKER
SC Binningen vs. AC Milan-Club 5-2
SCB MIT VIL SÄLBSTVERTRAUE. MILAN LÄBT PRAKTISCH NUME VOM SCHWARZE SPIELMACHER, WOS ABER GANZ UND GAR NID GÄRN HET, WENN IHN VO ODER BI DE BALLANNAHM E WENELI UNTER DRUCK SETZT. WENN ÄR MOL DE BALL HET, KANN ÄR MIT SINERE PHYSIS UND TECHNIK KUM ME UFGHALTE WÄRDE (ISCH ÄHNLIG STARGG WIE ICH)
N.S.U. Morgarten vs. SV Transmontanos Basel 2-2
NSU EIGENTLIG MIT POTENZIAL ABER AU EINIGE VERLETZTE SPIELER. WENN SIE ALS MANNSCHAFT UFTRÄTE, SÖTT E PUNKT GEGE TRANSENE DRIN LIGE
FC Schwarz-Weiss vs. SC Basel Nord 1-1
BSNORD HOLT DÄ ÜBERRASCHIGSPUNKT, GEGE E GEGNER WO SE UNTERSCHÄTZT(OK ISCH VIL HOFFNIG DERBY, BI DÄM TIPP)
SIND GENAU SO SPIEL WO ME GWINNE MUESS, WENN ME ÄNDI SAISON OBE MITSPILE WOTT!!!!
FC Birsfelden b vs. SV Muttenz 2-5
nuttenz ME KLAR STÄRKER
SCB MIT VIL SÄLBSTVERTRAUE. MILAN LÄBT PRAKTISCH NUME VOM SCHWARZE SPIELMACHER, WOS ABER GANZ UND GAR NID GÄRN HET, WENN IHN VO ODER BI DE BALLANNAHM E WENELI UNTER DRUCK SETZT. WENN ÄR MOL DE BALL HET, KANN ÄR MIT SINERE PHYSIS UND TECHNIK KUM ME UFGHALTE WÄRDE (ISCH ÄHNLIG STARGG WIE ICH)
N.S.U. Morgarten vs. SV Transmontanos Basel 2-2
NSU EIGENTLIG MIT POTENZIAL ABER AU EINIGE VERLETZTE SPIELER. WENN SIE ALS MANNSCHAFT UFTRÄTE, SÖTT E PUNKT GEGE TRANSENE DRIN LIGE
-
- Erfahrener Benutzer
s-w: muesch dr nid viel hoffnige mache rale, wenn s-w schwächlet stöhn mir euch immerno vor dr sunne!RALE BALE hat geschrieben:FC Schwarz-Weiss vs. SC Basel Nord 1-1

milan-perle: so stark wie du? jä guet, denn machi mr jo überhaupt keini sorge!