tja, wenn mi ein e baschtard nennt nur willi bi sonere firma schaffe, denn het das bi mir überhaupt grad gar kei wirkig...
s git eifach lüt, die hän zviel zitt und zweenig hirnzälle.. arschlöcher...

Jup, i mein, i bi jo au nid e befürworter vo Tierversüech. Glich schaff i in dr Pharmabranche. Aber wohl au, will i zuefällig do ane cho bi, will i lang arbeitslos gsi bi und ich nid useme Umfäld chum, wo mer gross cha wünsche, wo i schaffe will.dr poet hat geschrieben:die idiote sölle lieber mol öbbis schaffe...
tja, wenn mi ein e baschtard nennt nur willi bi sonere firma schaffe, denn het das bi mir überhaupt grad gar kei wirkig...
s git eifach lüt, die hän zviel zitt und zweenig hirnzälle.. arschlöcher...![]()
Die sin glaub sehr diskussionsbereit ("sick bastard", "shame on you motherfxxxer, shame on you", etc.) - red bitz mitne, gang uf si zue und heb es offnigs ohr für ihri aliege.....Späcki hat geschrieben:Jo, sin si...und beläschtige au unbescholteni Ciba-Agschtellti mit ihrem Lärm!
Tierschützer und so...aber mit däm Saulärm go Huus- und Wildtier verängschtige...die hämmer gärn!![]()
Bachelis. Nütt Gscheiters z'tue?
Jo das wär aigentlig am "Syngenta"-Ort no bassend gsii. Das hänn sy aber immerhin tscheggt: um Novartis z disse wär s Rosedaal jon e Witz - usser baar corporate fanggschens isch dört jo nummen Animal Health und dört gits zwar au der aint oder ander Versuech aber in erschter Linie wird s Lääbe vomene Huffe Vyycher verlengeret und nit schmärzhafter gmacht. Mol abgsee vo all däne Fliegen und Ratte...John_Clark hat geschrieben:Oder e Shirt, wo "Animal Health" drufstoht wär sicher au no bitz provozierend![]()