Von solchen Institutionen sollte man eigentlich erwarten, dass sie sich ein wenig sozialer verhalten.conradinho hat geschrieben:Alles klaro, ich weiss asses im c extraplätz für "rollis" hett. s problem isch, dass mehreri behinderte organisatione d johreskarte für d rolli-plätz uffkauft hän für ihri lyt, vo däne dr greschti teil nit an d mätsch goht. fazit: wenni e matsch will go luege, heissts immer es sind keini rolli-plätz meh frey und wenn denn gohsch go luege sin über d helfti nit bsetzt...
FCB - Sarajevo im TV ?
- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
es ist durchaus möglich, dass die gleichen internet links wie beim hinspiel auch am donnerstag funktionieren und dort eine live übertragung zu sehen ist.
das zürcher fernsehen nimmt ja alles auf, damit sie einen 0.00005 milisekunden zusammenschnitt bringen können (widerwillig natürlich, bloss damit der informationsauftrag aus gebürengeldern erfüllt ist). dabei ist es ja auch möglich, dass sie die bilder ins ausland verkaufen.
ist aber reine spekulation, einen versuch ist es wert. die entsprechenden anleitungen wurde hier ja vorletzte woche gepostet.
das zürcher fernsehen nimmt ja alles auf, damit sie einen 0.00005 milisekunden zusammenschnitt bringen können (widerwillig natürlich, bloss damit der informationsauftrag aus gebürengeldern erfüllt ist). dabei ist es ja auch möglich, dass sie die bilder ins ausland verkaufen.
ist aber reine spekulation, einen versuch ist es wert. die entsprechenden anleitungen wurde hier ja vorletzte woche gepostet.
wende dich doch an eine solche organisation und schildere dein anliegenconradinho hat geschrieben:Alles klaro, ich weiss asses im c extraplätz für "rollis" hett. s problem isch, dass mehreri behinderte organisatione d johreskarte für d rolli-plätz uffkauft hän für ihri lyt, vo däne dr greschti teil nit an d mätsch goht. fazit: wenni e matsch will go luege, heissts immer es sind keini rolli-plätz meh frey und wenn denn gohsch go luege sin über d helfti nit bsetzt...aber die verantwortlige vom fcb kümmeret das nit, hejoo, d plätz sin jo eeh zahlt...
vielleicht kannst du so eine jahreskarte ergattern oder zumindest hin und wieder an einen match gehen.
probieren geht über studieren, auf jedenfall wünsche ich dir viel glück
Beim Fussball verkompliziert sich alles durch die Anwesenheit des Gegners.
Jean-Paul Sartre
Jean-Paul Sartre
-
- Erfahrener Benutzer
schaad! do wuurd i mi emol an fcb wände und ihm das mitdaile. das ka s jo wirgligg nit syy!conradinho hat geschrieben:Alles klaro, ich weiss asses im c extraplätz für "rollis" hett. s problem isch, dass mehreri behinderte organisatione d johreskarte für d rolli-plätz uffkauft hän für ihri lyt, vo däne dr greschti teil nit an d mätsch goht. fazit: wenni e matsch will go luege, heissts immer es sind keini rolli-plätz meh frey und wenn denn gohsch go luege sin über d helfti nit bsetzt...aber die verantwortlige vom fcb kümmeret das nit, hejoo, d plätz sin jo eeh zahlt...
aber bisch sicher, ass es fir e sarajevo-match au kaini blätz het? das isch jo kai maischterschaftsspiil und do dermit au nit scho mit de jooreskaarte verkauft!
mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
Aber da das Spiel am Donnerstag nur mit Extra-Ticket und nicht mit Jahresabo besucht werden kann, besteht doch sicher noch die Möglichkeit einen Rolli-Platz zu ergattern. Ein Versuch ists jedenfalls wert.conradinho hat geschrieben:Alles klaro, ich weiss asses im c extraplätz für "rollis" hett. s problem isch, dass mehreri behinderte organisatione d johreskarte für d rolli-plätz uffkauft hän für ihri lyt, vo däne dr greschti teil nit an d mätsch goht. fazit: wenni e matsch will go luege, heissts immer es sind keini rolli-plätz meh frey und wenn denn gohsch go luege sin über d helfti nit bsetzt...aber die verantwortlige vom fcb kümmeret das nit, hejoo, d plätz sin jo eeh zahlt...
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
- conradinho
- Neuer Benutzer
los, i ha kei ahnig obs no hett, s problem isch, wenni aalüte due unds amigs no hett, sage si, si könne keini reserviere, me söll si cho abhole im büro...nur, denn muessi e rolli-taxi bschtelle und das muesch 1-6 täg vorhär und am matschtag denn nommol s gliiche...gsehsch s problem..? asso, wenns hett und ich sicher will si, eins zbecho, denn muessi das baldigscht abhole und am matschtag muessi nommol dert uuse...übrigens wohni bider dreyrosebrugg im glaibasel...Schooffseggel hat geschrieben: aber bisch sicher, ass es fir e sarajevo-match au kaini blätz het? das isch jo kai maischterschaftsspiil und do dermit au nit scho mit de jooreskaarte verkauft!
-
- Erfahrener Benutzer
- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
Die könnten aber nach dem 0:4 für Empoli zur Halbzeit auf den FCB umschalten, wenigstens bis Sion beginnt ......Pioneer hat geschrieben:SF zwei
18:20
Fussball: UEFA Cup 1. Runde
Zürich - Empoli ? aus Zürich
SF zwei
20:25
Fussball: UEFA Cup 1. Runde
Galatasaray Istanbul - Sion ? aus Istanbul/TUR
tuet mir leid![]()
![]()
-
- Erfahrener Benutzer
- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
- Knecht Ruprecht28
- Erfahrener Benutzer
Also ich ha für jede Match wo ich im Rollstuehl ha welle (respektive könne) go luege e Ticket becho... S Ticket fürd Begleitperson isch evtl amme chli neuimä anderscht gsi, aber grundsätzlich bechunnsch für jede Match Rollstuehl Tickets... Und bi mir sinns letscht Saison diä letschte Heimspiil abem Züri Match (4-2) gsi, woni bi go luege...conradinho hat geschrieben:Alles klaro, ich weiss asses im c extraplätz für "rollis" hett. s problem isch, dass mehreri behinderte organisatione d johreskarte für d rolli-plätz uffkauft hän für ihri lyt, vo däne dr greschti teil nit an d mätsch goht. fazit: wenni e matsch will go luege, heissts immer es sind keini rolli-plätz meh frey und wenn denn gohsch go luege sin über d helfti nit bsetzt...aber die verantwortlige vom fcb kümmeret das nit, hejoo, d plätz sin jo eeh zahlt...
MsG
Knecht Ruprecht28
SUPPORTING OUR LOCAL TEAM !!
RAVENS BASEL 1995
Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!
Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir
Muttenzerkurve - mi dehai...
Alles nur für Di, FCB ...
Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...
RAVENS BASEL 1995
Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!
Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir
Muttenzerkurve - mi dehai...
Alles nur für Di, FCB ...
Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...
da ka sie isch aber selte. Guet jetzt gits meh Rollstuhlplätz wie vorher. Daher sölls jetze kei gorssi problem geh.Knecht Ruprecht28 hat geschrieben:Also ich ha für jede Match wo ich im Rollstuehl ha welle (respektive könne) go luege e Ticket becho... S Ticket fürd Begleitperson isch evtl amme chli neuimä anderscht gsi, aber grundsätzlich bechunnsch für jede Match Rollstuehl Tickets... Und bi mir sinns letscht Saison diä letschte Heimspiil abem Züri Match (4-2) gsi, woni bi go luege...
MsG
Knecht Ruprecht28
Nein nein, für einmal drücke ich den Stricher die Daumen, denn die MUESSEN weiterkommen.
Es kann einfach nicht sein, dass nur der FCB als einziger ASL Verein über Jahre die Doppelbelastung Meisterschaft/Internationale Spiele auf sich nehmen muss. Wir haben das teuer bezahlen muessen mit dem Verlust von 2 Meistertiteln.
Das artet langsam in eine Verfälschung der Meisterschaft aus. Zudem nimmt der SFV auf DAS internationale Aushängeschild des Schweizer Fussballs eh keine Rücksicht.
Es sollen auch mal andere Vereine diese Last auf sich nehmen, insbesondere wenn es sich um den UEFA Cup handelt.
Es kann einfach nicht sein, dass nur der FCB als einziger ASL Verein über Jahre die Doppelbelastung Meisterschaft/Internationale Spiele auf sich nehmen muss. Wir haben das teuer bezahlen muessen mit dem Verlust von 2 Meistertiteln.
Das artet langsam in eine Verfälschung der Meisterschaft aus. Zudem nimmt der SFV auf DAS internationale Aushängeschild des Schweizer Fussballs eh keine Rücksicht.
Es sollen auch mal andere Vereine diese Last auf sich nehmen, insbesondere wenn es sich um den UEFA Cup handelt.
huhu alle... ich wohne in Hamburg / Deutschland und will aber das Spiel gegen den FC Sarajevo am 04.10.2007 ansehen. Schweizer Fernsehr empfange ich nicht. Kommt es vielleicht wo anders auch raus vielleicht Eurosport fals man es dort kennt? (denke schon
)
Oder gibt es eine möglichkeit das Spiel Live als Video im Netz zu verfolgen?
ok das wäre es erstmal

ok das wäre es erstmal

[CENTER]
[/CENTER]
[CENTER]Cousin von Eren Derdiyok[/CENTER]

- rhyschiffer1893
- Erfahrener Benutzer
[quote="Ser0"]huhu alle... ich wohne in Hamburg / Deutschland und will aber das Spiel gegen den FC Sarajevo am 04.10.2007 ansehen. Schweizer Fernsehr empfange ich nicht. Kommt es vielleicht wo anders auch raus vielleicht Eurosport fals man es dort kennt? (denke schon
)
ok das wäre es erstmal ]
Höchstens telebasel, wenn Du das in Hamburg reinkriegst
(...und wenn sies da überhaupt zeigen...)
Sonst musst Du Dich wohl mit mit dem liveticker unter fcb.ch zufrieden geben oder dann die zusammenfassung unter sport.sf.tv
ankucken...

ok das wäre es erstmal ]
Höchstens telebasel, wenn Du das in Hamburg reinkriegst

Sonst musst Du Dich wohl mit mit dem liveticker unter fcb.ch zufrieden geben oder dann die zusammenfassung unter sport.sf.tv

MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch
[quote="Ser0"]huhu alle... ich wohne in Hamburg / Deutschland und will aber das Spiel gegen den FC Sarajevo am 04.10.2007 ansehen. Schweizer Fernsehr empfange ich nicht. Kommt es vielleicht wo anders auch raus vielleicht Eurosport fals man es dort kennt? (denke schon
)
ok das wäre es erstmal ]Ich lege dir die Posts #3 und #4 in DIESEM Thread ans Herz.

ok das wäre es erstmal ]Ich lege dir die Posts #3 und #4 in DIESEM Thread ans Herz.
-
- Erfahrener Benutzer
3:1 und ab in die GruppenphaseBS-Supporter hat geschrieben:Tipp: 4:0
ALLI INS STADION!!!

"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.
ja die seite kenn ich auch schon aber ich versteh da nicht was man da machen soll. so weit ich verstanden habe soll man ein bestimmte datei runterladen und dann kann man warscheinlich die videos Live angucken (denke ich mal). Ich habe folgende dateien runtergeladen:
PPLive NetTV und Proxifier aber habe keine ahnung was ich mit den programmen anstellen soll.
Zum Spiel: Ich tippe auf 3:1
[CENTER]
[/CENTER]