stimmt, Ueli fänd i au passenderMendez hat geschrieben:Aha, ok.
Ich hätt e chind us dominik./schwiizer. produktion nid unbedingt Heinz gnennt.
Heue Abend
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
delgado ist einfach der geilste!! rache vollkommen geglückt!!!!
einfach genial wie er die stricher fertig gemacht hat!!!!
einer von uns!!
stricher haben ja keine change
einfach genial wie er die stricher fertig gemacht hat!!!!
einer von uns!!
stricher haben ja keine change
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
Ivan Ergic
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
GOPFERDAMMIDAMMIDAMMI!!!!!!

das wär so wichtig gsi, für e schwizzer fuessball!

Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
- seth
- Erfahrener Benutzer
pleeeze...have some dignitybaslerstab hat geschrieben:GOPFERDAMMIDAMMIDAMMI!!!!!!![]()
![]()

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
was? zu zeigen das der nicht richtige schweizer möchte grüntisch meister sich im grooossen fussball überretten kann?!! damit sie noch mehr selbstvertrauen kriegen!!baslerstab hat geschrieben:GOPFERDAMMIDAMMIDAMMI!!!!!!![]()
![]()
![]()
nein für den schweizerfussball ist das nicht wichtig..die em ist wichtig! aber strichr können NIE wichtig sein
Fussballmafia SFV
Ivan Ergic
©z basel a mym ryy
Ivan Ergic
©z basel a mym ryy
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
ihr hän eifach kei sportsgeischt. 3x hinterenand sinn sy jetzt gschitteret, so öbbis het niehmer vrdient! vor allem nit, wenn me innert e paar monet s'ganze mittelfäld vrlore het.........
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
3mol hinterenand?baslerstab hat geschrieben:ihr hän eifach kei sportsgeischt. 3x hinterenand sinn sy jetzt gschitteret, so öbbis het niehmer vrdient! vor allem nit, wenn me innert e paar monet s'ganze mittelfäld vrlore het.........
who cares?
si döffe wie gseit im uefacup erfolgriich si, dasch mr glich
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
- schnauz
- Erfahrener Benutzer
rechnen junge rechnen 2x !baslerstab hat geschrieben:ihr hän eifach kei sportsgeischt. 3x hinterenand sinn sy jetzt gschitteret, so öbbis het niehmer vrdient! vor allem nit, wenn me innert e paar monet s'ganze mittelfäld vrlore het.........
und das verdient !
es git nit scheeners uf dr Welt ,
als dr FCB und schwizer Geld !
als dr FCB und schwizer Geld !
- König 1893
- Erfahrener Benutzer
du spast...weisch wieivel stutz dr FCZ hätt chönne ihnäh, wenn sie sich qualifiziert hätte...do hätte sie über johre hinwäg innere andere liga spiele chönne..wenn sie jetzt schoh d liga aführe mit ihrem bescheidene budget!baslerstab hat geschrieben:ihr hän eifach kei sportsgeischt. 3x hinterenand sinn sy jetzt gschitteret, so öbbis het niehmer vrdient! vor allem nit, wenn me innert e paar monet s'ganze mittelfäld vrlore het.........
Mi Härz isch rot blau
Franco Costanzo 2006 - 2011
Franco Costanzo 2006 - 2011
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
das het nüt mit sportgaist z tue sondern dodrmit dass eigentlich mir hüt obe ind CL hätte mieste izieh... wil theoretisch gseh wäre mir maister und hätte hüt um CL gspielt.... und s joor vorher genauglich....baslerstab hat geschrieben:ihr hän eifach kei sportsgeischt. 3x hinterenand sinn sy jetzt gschitteret, so öbbis het niehmer vrdient! vor allem nit, wenn me innert e paar monet s'ganze mittelfäld vrlore het.........
Kämpfe Basel
mir chönne nur hoffe, dass es wenigschtens morn für dr uefa-cup längt; leider sind mir bi witem nit CL-tauglich.Gone to Mac hat geschrieben:das het nüt mit sportgaist z tue sondern dodrmit dass eigentlich mir hüt obe ind CL hätte mieste izieh... wil theoretisch gseh wäre mir maister und hätte hüt um CL gspielt.... und s joor vorher genauglich....
[quote="HYPNOS"]mir chönne nur hoffe, dass es wenigschtens morn für dr uefa-cup längt]
do gibi dr rächt. in däre form isch dr fcb NIT CL-tauglich. isch jo au nit nötig, für was?
aber wär weiss ob rakitic, petric und smilljanic im summr uns vrloh hätte, wäre mir in der quali gsi...?
do gibi dr rächt. in däre form isch dr fcb NIT CL-tauglich. isch jo au nit nötig, für was?
aber wär weiss ob rakitic, petric und smilljanic im summr uns vrloh hätte, wäre mir in der quali gsi...?
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
ebe das bekannt wen, wie, wiso und überhaupt! klar wäre sie eifach z halte gsi aber au dr fcz het spieler verlore obwohl sie ind quali sin...Master hat geschrieben:do gibi dr rächt. in däre form isch dr fcb NIT CL-tauglich. isch jo au nit nötig, für was?
Kämpfe Basel
- König 1893
- Erfahrener Benutzer
- LaFamigliaCrew
- Erfahrener Benutzer
Na ihr Zuercher, habt ihr's wieder nicht geSHAFT? Ihr Versager!
"Die Fans, vor allem die fanatischsten, sind keineswegs - man kann es nicht deutlich genug sagen - die Perversen, allenfalls die Sektierer des Fussballs: Sie sind seine Orthodoxen und Traditionalisten, seine Fundamentalisten."
Leseempfehlung: "Ein Tor, in Gottes Namen!"
Ueber Fussball, Politik und Religion
Leseempfehlung: "Ein Tor, in Gottes Namen!"
Ueber Fussball, Politik und Religion