Beginn Meischterschaft 4. Liga Gruppe 6

Der Rest...
chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

jetzt geht`s looos!

bianconeri vs binnige
i dänk swird usgliche! wird villicht zueluege

mir starte erst am 26.8. Grund: dTransene sin no am Fisch frässe im Süde!

nsu vs basel nord: klare sieg für morgarte!

blätzbums - milan: milan als europameister klare Favorit

bco - nuttenz: bco putzt dr Ufstieger wäg!

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

3. Liga review

G1)
black halt scho an dr tabällespitze. wärde mit rhf und gälti ume ufstieg spiele

rhf: resultat seht nit so souverän us. galaxy stark? kurze matchbricht bitte!

G2)
bco zwar mit Niederlag aber sResultat (gege ä gueti 3.Liga Mannschaft) losst guet hoffe! und das mit 2(?) vrletzte Leistigsträger.

au do ä Ufstieger an dr Spitze. Gundeli grad 6:0...

ob mit klarem sieg aber sehr schlächtem stelligsspiel.

allschwil als einzige vo dr Gruppe sSpiel vrschobe :rolleyes:

G3)
scheiss drauf!

NKBS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NKBS »

bco isch gruppe 2

ps: wenn kunnt il capitano zrugg?
[CENTER]ITALIA CAMPIONE DEL MONDO 2006
[CENTER]GRAZIE RAGAZZI[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER]POOOOO PO PO PO PO POOOOOO POOOOOOOOOO[/CENTER]

My Music http://www.last.fm/user/NKBS/

Toni Montana #6
Benutzer

Beitrag von Toni Montana #6 »

[quote="chinatown"]jetzt geht`s looos!

blätzbums - milan: milan als europameister klare FavoritQUOTE]

Das wärde mir aber no gseh... ;)

4. Liga isch nur d'Durchgangsstation... :cool: :D

MMM
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MMM »

chinatown hat geschrieben:3. Liga review

G1)
black halt scho an dr tabällespitze. wärde mit rhf und gälti ume ufstieg spiele

rhf: resultat seht nit so souverän us. galaxy stark? kurze matchbricht bitte!
Do:
http://www.fcrheinfelden.ch/mannschafte ... p?mb_ID=12

... und do:
http://www.fcgalaxy.ch/nvm/index.php?si ... spielid=62

(het aber grad e Klemmer irgendwie...)

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

schwarz-wiss vs binnige 3-4
mir schiesse eifach e goal mehr, punggt.

nsu vs basel nord 4-2

blätzbums vs milan 5-0

bco vs muttenz 2-2

ufstieg wird unter s-w, blätzbums und binnige usgmacht.
1. binnige
2. schwarz-wiss
3. blätzbums
4. schwellheim
5. nsu
6. muttenz
7. bco
8. transe
9. milan
10. basel nord

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

no die letschte testspielresultat

SC Binningen 3 - SC Binningen A 1-1
am Mittwoch abend auf einem Platz der einem Sumpfgebiet glich

SC Binningen 3 - VfR Kleinhüningen 5-4
verdienter aber auch glücklicher Sieg, da mehrheitlich im Ballbesitz, aber auch zu viele kleine Fehler im Spiel der Binninger. faires Spiel, sehr gute Schiedsrichterleistung.

BillyTheKid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BillyTheKid »

Digge hat geschrieben:no die letschte testspielresultat

SC Binningen 3 - SC Binningen A 1-1
am Mittwoch abend auf einem Platz der einem Sumpfgebiet glich

SC Binningen 3 - VfR Kleinhüningen 5-4
verdienter aber auch glücklicher Sieg, da mehrheitlich im Ballbesitz, aber auch zu viele kleine Fehler im Spiel der Binninger. faires Spiel, sehr gute Schiedsrichterleistung.
FC Nordstern BS (4.) - FC Schwarz-Weiss 2:3

wärischzirü
Erfahrener Benutzer

Beitrag von wärischzirü »

Digge hat geschrieben: ufstieg wird unter s-w, blätzbums und binnige usgmacht.
wenn binnige ufstiegt..denn gits e riesefest..will die erst und die zweit stige au uff ;)

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

naja Digge, isch ev. bitz optimistisch mi Binnige ;) würds euch aber gönne!!

mini bewärtig:

Binnige (starggi Offensive, hinde afällig und bitz zu unkonstant, PLATZ 3-4)

NSU (eigentlig Uffstigskanditat, spielerisch sehr stargg, taktisch nid grad brillant, PLATZ 2-3)

SW (motivierts Team wo dr Schwung vom Uffstig sicher mitnimmt und spielerisch e bericherig isch, ähnlig stargg wie Binnige yzstuefe PLATU 3-4)

Milan (widr Abstiegskanditat, woby me bi däne Teams nie sooo genau weiss, wär alles neu ko isch, PLATZ 9-10)

BS Nord (die Mannschaft kenni gar nid, DORUM ABSTIGER ;)

Muttenz (Uffstiger mit Route 66 Wärbig uf em Trikot, körperlig relativ stargg, PLATZ IM MITTELFÄLD)

Blätzbums (Uffstiger mit Potenzial, allerdings eher undiszipliniert uf em Platz, Plauschfuessballer mit Freud am gingge aber doch no e Klass schlächter als die 2. vo Blätzbum, dorum wärdes sie schwer ha, PLATZ 8-9)

Transe (technisch versierts Team, wo in de Vorrundi ohni Vorbereitig in dMaischterschaft ystigt, dorum Abstiegskanditat, am Schluss PLATZ 8-9)

BCO (kampfstarggs Team, spielerisch eher bieder, PLATZ IM MITTELFÄLD

sCHWELLHEIM (Kader isch verstärggt worde mit eigene Juniore, usserdäm mit em NKBS, Chinatown und em RALE sone Art Forums Nati, UFFSTIGER)

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

[quote="wärischzirü"]wenn binnige ufstiegt..denn gits e riesefest..will die erst und die zweit stige au uff ]

do chasch uf em spiegelfäld grad e sanitätszält ufstelle zum d'alkoholvergiftige z'behandle!

gingsch du dämfall au z'binnige?

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

[quote="RALE BALE"]naja Digge, isch ev. bitz optimistisch mi Binnige ]

an eurem turnierli hän jo etlechi stammspieler gfählt und im verglich zu letscht saison hän mr doch einige zuezüg z'verzeichne!

mir hän vo de ufglöste seniore 4 spieler übernoh, wo sehr viel erfahrig ind mannschaft bringe und d'abwehr klar verstärke. usserdäm jetzt au ändlich wieder e eigene goalie (durch das wärde mir au einiges konstanter).
dezue mehreri zuezüg vo 3. liga spieler (intern und extern). im mittelfäld und im sturm sin mr sicher überdurchschnittlich bsetzt. d'defensive als kleini schwachstell, aber im verglich zum vorjohr klar verbesseret. mir schiesse ganz eifach mehr goal als mir bechömme. ;)

Toni Montana #6
Benutzer

Beitrag von Toni Montana #6 »

RALE BALE hat geschrieben:naja Digge, isch ev. bitz optimistisch mi Binnige ]Blätzbums (Uffstiger mit Potenzial, allerdings eher undiszipliniert uf em Platz, Plauschfuessballer mit Freud am gingge aber doch no e Klass schlächter als die 2. vo Blätzbum, dorum wärdes sie schwer ha, PLATZ 8-9)[/B]

Transe (technisch versierts Team, wo in de Vorrundi ohni Vorbereitig in dMaischterschaft ystigt, dorum Abstiegskanditat, am Schluss PLATZ 8-9)

BCO (kampfstarggs Team, spielerisch eher bieder, PLATZ IM MITTELFÄLD

sCHWELLHEIM (Kader isch verstärggt worde mit eigene Juniore, usserdäm mit em NKBS, Chinatown und em RALE sone Art Forums Nati, UFFSTIGER)

jo das wärde mir jo no gsi... mir sölle schlechter si als unser 2?? :confused: :D Dass ich nicht lache... scho besseri witz ghört! aber jo mir wärdes gseh! Freu mi jedefalls uf unser alts derby gege muttenZ!

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

[quote="Digge"]an eurem turnierli hän jo etlechi stammspieler gfählt und im verglich zu letscht saison hän mr doch einige zuezüg z'verzeichne!

mir hän vo de ufglöste seniore 4 spieler übernoh, wo sehr viel erfahrig ind mannschaft bringe und d'abwehr klar verstärke. usserdäm jetzt au ändlich wieder e eigene goalie (durch das wärde mir au einiges konstanter).
dezue mehreri zuezüg vo 3. liga spieler (intern und extern). im mittelfäld und im sturm sin mr sicher überdurchschnittlich bsetzt. d'defensive als kleini schwachstell, aber im verglich zum vorjohr klar verbesseret. mir schiesse ganz eifach mehr goal als mir bechömme. ]

han nie behauptet, dass ihr nid besser wärde sy als letscht Joor.... ;)

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Toni Montana #6 hat geschrieben:jo das wärde mir jo no gsi... mir sölle schlechter si als unser 2?? :confused: :D Dass ich nicht lache... scho besseri witz ghört! aber jo mir wärdes gseh! Freu mi jedefalls uf unser alts derby gege muttenZ!
hehe e gsunds Sälbstvertraue schätzi doch (vo däm hän mir au mehr als gnueg ;) Git sicher e gueti Sach die Saison mit däne Teams

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

[quote="RALE BALE"]han nie behauptet, dass ihr nid besser wärde sy als letscht Joor.... ]

also wenn mr nid dütlich besser sin als letscht joor, denn wär das nid nur e riese enttüschig sondern scho fascht e skandal. mit däm kader müen mir chönne ganz obe mitspiele!

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Digge hat geschrieben:also wenn mr nid dütlich besser sin als letscht joor, denn wär das nid nur e riese enttüschig sondern scho fascht e skandal. mit däm kader müen mir chönne ganz obe mitspiele!
Könnet ihr au um Platz 3 ;)

redders
Benutzer

Beitrag von redders »

[quote="Digge"]an eurem turnierli hän jo etlechi stammspieler gfählt und im verglich zu letscht saison hän mr doch einige zuezüg z'verzeichne!

dezue mehreri zuezüg vo 3. liga spieler (intern und extern). im mittelfäld und im sturm sin mr sicher überdurchschnittlich bsetzt. d'defensive als kleini schwachstell, aber im verglich zum vorjohr klar verbesseret. mir schiesse ganz eifach mehr goal als mir bechömme. ]

Dämfall git das am sunntig jo e offene schlagabdusch, uf jede fall erwartet euch e super plätzli und e motivierte gegner (au ohni spiler mit 3. liga erfahrig)! bi ehrlich gseit sälber gspannt was drby usechunt, denn obwohl mir in dr vorbereitig gueti spiel zeigt hän, isch d meischterschaft natürlich immer öpis ganz anders und mit somene starke gegner wärde mir jo seh wora mir sin...

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

[quote="wärischzirü"]wenn binnige ufstiegt..denn gits e riesefest..will die erst und die zweit stige au uff ]s'zwei ka nit uffstyyge!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

wärischzirü
Erfahrener Benutzer

baslerstab hat geschrieben:s'zwei ka nit uffstyyge!
doch..uf die saison hän si d reglement gänderet!!! das sötsch du aber wüsse ;)

letztjoor wärs nit gange...aber die saison gohts...aber ebbe, zerst muess die 1. ufstige und die 2. au ...

au wenn die 1. am schluss vo dr 3. liga meisterschaft nonig sicher dobe isch, darf binnige 2 ind ufstiegsspiel...das isch doch emol e gueti neui regelig!!

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

[quote="wärischzirü"]doch..uf die saison hän si d reglement gänderet!!! das sötsch du aber wüsse ]
hob i ned gwusst!

bis anhin het e joor miesse drzwüsche lyyge....!

abr kei angscht, dass joor bekömme dr uff e ranze..........mien nämmlig früh uffstoh...... ;)
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

wärischzirü
Erfahrener Benutzer

[quote="baslerstab"]
abr kei angscht, dass joor bekömme dr uff e ranze..........mien nämmlig früh uffstoh...... ]

mir wärdes seh...und wie gsait...ich schätz uns die saison wesentlich stärker y als letztjoor...

e grosses dass mir meister wärde...und grad nomol e grosses dass ich gege euch ein mach ;)

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

[quote="wärischzirü"]mir wärdes seh...und wie gsait...ich schätz uns die saison wesentlich stärker y als letztjoor...

e grosses dass mir meister wärde...und grad nomol e grosses dass ich gege euch ein mach ]wenn du dä bisch, woni 'main', denn glaub y's sogar no! do y jo nümm im gool stand, sinn dini chance au massiv gstiege! (hesch du in dim läbe überhaupt scho moll ain gmacht gege mi????? glaub nit emmol im dreeening......!

wärischzirü
Erfahrener Benutzer

baslerstab hat geschrieben:wenn du dä bisch, woni 'main', denn glaub y's sogar no! do y jo nümm im gool stand, sinn dini chance au massiv gstiege! (hesch du in dim läbe überhaupt scho moll ain gmacht gege mi????? glaub nit emmol im dreeening......!
du mainsch scho dr richtig ]http://www.youtube.com/watch?v=EVuRhPI3eqY[/url]

redders
Benutzer

Beitrag von redders »

@wärischzüri:

Jetzt weiss i natürli au wär de bisch! Cha euri 3. öpis? i befürcht es chönt es schwer für uns wärde (schwarz-wiss)....

wärischzirü
Erfahrener Benutzer

redders hat geschrieben:@wärischzüri:

Jetzt weiss i natürli au wär de bisch! Cha euri 3. öpis? i befürcht es chönt es schwer für uns wärde (schwarz-wiss)....
mmh, kani nit beurteile..kenn d mannschaft zwenig, ich weiss aber, dass wenn amme eine zu uns isch ko ushälfe, die ihri sach jewyls immer guet gmacht hän. Und wasi au nur gläse ha: dass sie spieler vo de seniore beko hänn..die hänn alli langi zyt 3. liga und höcher gspielt, die sinn trozt em alter sicher e verstärkig.

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

wärischzirü hat geschrieben:du mainsch scho dr richtig ]http://www.youtube.com/watch?v=EVuRhPI3eqY[/url]
do hämmer di kürzlig entdeckte "gülleschluch-clips" scho besser gfalle.... :p

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

überraschendi Resultat: SW vs SC Binnige (beides UFFstigsfavorite) 7 zu 4, was fir e unglaubligs hochs Resultat, beidi ohni Goalie gspielt?

BCO vs Route 66 aka SVM 0 zu 3, Uffstiger schloht BCO krass klar

NSU vs BS Nord5 zu 3, kanni nid yschätze

was isch mit Blätzbums vs Milan (nid gspilT?)

mir fange erscht inere Wuche a

!!!

redders
Benutzer

Beitrag von redders »

FCSW-Binninge 7:4 (halbzyt 5:1)

Isch bereits nach öpe 25 min 4:0 für uns gstande, binnige isch vo unserem tempo am afang glaub e bitzli überascht gsi, effizienti chanceuswärtig vo SW in dr 1. halbzyt.
binnige mit eme blitzstart (bedingt durch starkes nochlo seitens SW) nach dr pause innerhalb vo 10 min uf 5:4 anegho, nochhär offene schlagabtusch, denn d entscheidig durch 2 kontergoal vo SW.

bumbui
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bumbui »

Meisterschaft 5. Liga Gruppe 2

FC Basler V.Betriebe - FC Thai Basel 06 4 : 1 (2 :1)

16' ??
21' Kim
35' ??
65' ??
68' ??

68' Gelb für Niwat (Foul)
83' Gelb für Amorn (Foul)

Aufstellung: Kevin, Ud (80' Beni), Eno, Niwat, Chen, Pascal, Rachan, Amorn, Nik (40' Vikit), Kim (55' Santiago) Eddie

Kein Einsatz: René (Ersatztorwart)

Bemerkungen: FC Thai Basel 06 ohne Jack, Semm (verletzt), Chom, Wut, Choo (Thailand), Avni (Ferien) Sak, Bea, Montri (Arbeit), Tao, Joe 1, Joe 2, Kong, (???), Arslan (1 Jahr Ausszeit)

Nächstes Spiel:

Meisterschaft 5. Liga Gruppe 2

So 26.08.2007 13:45

FC Thai Basel 06 - FC Birlik

Hörnli, Basel, Spielfeld 1
[CENTER]http://www.uandj.ch[/CENTER]

[CENTER](c) bumbui, 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

Antworten