Bullen Hurensöhne

Der Rest...
Gesperrt
tommasino
Erfahrener Benutzer
Beitrag von tommasino »

PinguAufGras hat geschrieben:ZUM LETZTEN MAL!
GEHT WEG MIT AUTOBUSSEN ODER SONST IRGEND EINEM SCHEISS!

das ist nicht vergleichbar!
wer was sagen will, soll sich wenigstens die mühe nehmen und alles lesen.
kann dein problem echt nicht nachvollziehen. wenn man was illegales tut, muss man mit den konsequenzen rechnen. und was sind schon 300.- auf deinen lebenslangen gesamt-konsum :confused:

also... nicht erwischen lassen oder einfach zahlen und fresse halten.

PinguAufGras
Neuer Benutzer

Beitrag von PinguAufGras »

Dingo hat geschrieben:Mit däm hörsch spötischtens uff, wenn denn emol Schtüüre zahlsch, Du Gloon. Bis jetzt choschtisch jo numme.................
aha als ob das e ifluss het uf dini stüüre du sepp! du bisch wirklich e luschtige ^^

btw. stüre han i scho immer zahlt.
:mad: Tod und Hass dem FCZ :mad:

He who dies with the most toys is still dead

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

PinguAufGras hat geschrieben:aha e SD liimschnüffler wurscht!

überleg doch mol wieso s wieder kriminalisiert worde isch nochdäm mr meh grasläde als beckereie gha hän? wäg em usland wo gmotzt het.

und ehrlichgseit bruch i weder dütschi no franzose wo do chömme cho gras kaufe.
Es soll jo au Ussländer gä, die läbe bi uns, jo si zahle sogar mehr stüre als du.

Spirit of St. Jakob
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Spirit of St. Jakob »

Wenn ich diesen Thread lese, kann ich wirklich nur den Kopf schütteln, hier wimmelt es ja von pupertierenden Idioten. :rolleyes:

Na Pingu, sei ein Mann und nicht ein weinendes Wäscheweib. Du hast ein Gesetz gebrochen, du wurdest gefickt, fertig! Wenn ich zu schnell fahre und es mich blitzt, dann bin auch ich verantwortlich und nicht der Polizist. Ob das Gesetz Sinn macht oder nicht, das spielt gar keine Rolle. In unserem Land können alle Gesetze geändert werden, man müsste halt initiative zeigen und nicht irgendwo im Internet herumheulen wie ein kleines Kind.

Deine Sorgen möchte ich echt haben... :o
Eine Diskussion ist unmöglich mit jemandem, der vorgibt, die Wahrheit nicht zu suchen, sondern schon zu besitzen.

kreuzritter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kreuzritter »

ruhig blut jungs...

..nit jede het halt die gliich meinig...

statt sich gegesittig aaz'pisse, lieber konstruktivi kritik poste...

niemer zahlt gärn buess (klar, dä wo sich figge loost vode bulle isch sälbr tschuld)
aber jetzt sone heel do druss zmache...unnötig
Bindeglied von Ironie, Sarkasmus und Zynik

Spirit of St. Jakob
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Spirit of St. Jakob »

PinguAufGras hat geschrieben: das gsetz sötti dr drogehandel kontrolliere und nid dr ändawänder kriminalisiere!
Ohne Anwender kein Handel, mit Anwender gibt es Handel... man du bist aber nicht echt so doof, wie du dich hier gibst, oder?

Sorry, ich möchte dich nicht persönlich Angreifen, aber den unüberlegten Müll, denn du rauslässt ist DER Knüller und zeigt eigentlich auf, dass du dringenst mit den Drogen aufhören solltest.
Eine Diskussion ist unmöglich mit jemandem, der vorgibt, die Wahrheit nicht zu suchen, sondern schon zu besitzen.

Helmut Penthouse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Helmut Penthouse »

kreuzritter hat geschrieben:ruhig blut jungs...

..nit jede het halt die gliich meinig...

statt sich gegesittig aaz'pisse, lieber konstruktivi kritik poste...

niemer zahlt gärn buess (klar, dä wo sich figge loost vode bulle isch sälbr tschuld)
aber jetzt sone heel do druss zmache...unnötig
Bild

@ pingu: grosses kino!!!!
(c) Helmut Penthouse, 2008 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

rotzlöffel
Benutzer

Beitrag von rotzlöffel »

PinguAufGras hat geschrieben:überleg doch mol
pareillement, monsieur! glaubsch jo it würklig, dass sone massnahm dr warefluss ins ussland stoppe wurd.

kreuzritter
Erfahrener Benutzer

:p
passends smile

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

langsam frog ich mich jo scho, ob uns do nid ein uff dr Arm nimmt. So borniert ka me doch gar nid sy... :eek:
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

Basilou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilou »

kreuzritter hat geschrieben:statt sich gegesittig aaz'pisse, lieber konstruktivi kritik poste...
Ähm sorry, was willsch do gross Konstruktivs verzelle?

Dr Tommasino (und andri vor ihm) het's schön ufe Punkt brocht:
wenn man was illegales tut, muss man mit den konsequenzen rechnen. [...]
also... nicht erwischen lassen oder einfach zahlen und fresse halten.
Meh git's nid z sage. Im Prinzip könnt dä Thread gschlosse wärde (abgseh vom Unterhaltigswärt ;) ).
© Basilou, 2024

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

PinguAufGras hat geschrieben:Also das sin scho gueti wixxers!
308 stutz buess, für e joint baue!
PinguAufGras hat geschrieben:ach ja busse = 108CHF verfahrenskosten + 200CHF Verfahrensgebühr
Was denn jetzt, das geht doch nicht auf ... Kosten/Gebühren sind keine Bussen ....
Hast du überhaupt eine Busse erhalten oder wurde das Verfahren wegen Geringfügigkeit niedergelegt (wie bei mir schon 2 mal, steht also auch in keinem Strafregisterauszug) und du bist einzig und allein auf den Kosten / Gebühren sitzen geblieben ???

kreuzritter
Erfahrener Benutzer

Rankhof hat geschrieben:langsam frog ich mich jo scho, ob uns do nid ein uff dr Arm nimmt. So borniert ka me doch gar nid sy... :eek:
apropos ufe arm nä...do kunnt mr grad was in sinn...

nit, scott? :D

PinguAufGras
Neuer Benutzer

dr krüzritter het rächt...

d buess goht mir doch am arsch vrbi!
mir gohts ums prinzip, dass me fürs kiffe überhaupt eini bechunt.

und s ganze gestritte het den agfange wo irgendwelchi nase gmeint hän si mien do völlig unnötigi posts ihnemache.

stelled euch vor i weiss dängg au dass es e gsetz drgege ghit. aber das muess me hinterfroge. wär do eifach copy paste ihnekopiert und den isch das ok. dä studiert sicher jus. das zeigt nämmlig, dass dr kei interässe dra händ das ganze sachlich z diskutiere und zumene konsens z cho.

und den hets halt eifach söttigi wo numme scheiss ihneposte. und dene sag i mi meinig...

drzue chömme den halt no e paar mimösli wo meine, wenn me öpperem d meinig seid, mien si sich grad betroffe fühle und ihneschribe, dass me doch mol sötti nätt si.... weiss nid s ghit halt so harmoniebdürftigti träne.

und die wos immer nonnig gschnallt hän das e autibuess nid als argumänt chasch neh in dere diskussion, wells halt eifach bire sin und keini öpfel...

kreuzritter
Erfahrener Benutzer

[quote="PinguAufGras"]dr krüzritter het rächt...

d buess goht mir doch am arsch vrbi!
mir gohts ums prinzip, dass me fürs kiffe überhaupt eini bechunt.

und s ganze gestritte het den agfange wo irgendwelchi nase gmeint hän si mien do völlig unnötigi posts ihnemache.

stelled euch vor i weiss dängg au dass es e gsetz drgege ghit. aber das muess me hinterfroge. wär do eifach copy paste ihnekopiert und den isch das ok. dä studiert sicher jus. das zeigt nämmlig, dass dr kei interässe dra händ das ganze sachlich z diskutiere und zumene konsens z cho.

und den hets halt eifach söttigi wo numme scheiss ihneposte. und dene sag i mi meinig...

drzue chömme den halt no e paar mimösli wo meine, wenn me öpperem d meinig seid, mien si sich grad betroffe fühle und ihneschribe, dass me doch mol sötti nätt si.... weiss nid s ghit halt so harmoniebdürftigti träne.

und die wos immer nonnig gschnallt hän das e autibuess nid als argumänt chasch neh in dere diskussion, wells halt eifach bire sin und keini öpfel...[/QUOTE]

word !

unwichtig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von unwichtig »

gibt's irgendwo ein Spendenkonto wo man einen kleinen Betrag entleisten kann, damit diese himmelschreiende Ungerechtigkeit aus der Welt geschafft werden kann?
Abstinenzler sind Leute, die niemals entdecken, was sie versäumen.

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

kreuzritter hat geschrieben:apropos ufe arm nä...do kunnt mr grad was in sinn...

nit, scott? :D
vergiss das mol ganz schnäll wieder...
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

kreuzritter
Erfahrener Benutzer

Scott hat geschrieben:vergiss das mol ganz schnäll wieder...
..verdraisch kei spass meh, syt däm? ;)

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

PinguAufGras hat geschrieben:mir gohts ums prinzip, dass me fürs kiffe überhaupt eini bechunt.

stelled euch vor i weiss dängg au dass es e gsetz drgege ghit. aber das muess me hinterfroge.
Richtig. Hinterfroge ka me alles und au versueche z ändere, nur isch s Volk anschinend nid gwillt das z mache. Und solang hei d Schugger d Ufgob das Gsetz, wo offebar d Mehrheit billigt, dure z setze

Die Agriff isch niveaulos, unsachlich und unter dr Gürtellinie und öpperem wo sich "Student" schimpft irgendwie nid würdig.

PinguAufGras
Neuer Benutzer

und zuedäm lueg i mol uf wie viel site dass i dä fred cha dehne...
finds aber luschtig wie dir abgöhnd.

und das alles zum die liebe bulle z ferteidige...

tommasino
Erfahrener Benutzer
Beitrag von tommasino »

PinguAufGras hat geschrieben:und zuedäm lueg i mol uf wie viel site dass i dä fred cha dehne...

jetzt nochmal ganz langsam für dich... ich rauche selbst seit jaaahren, auch ich bin für die legalisierung und verteidige keine bullen oder strafen etc. aber wenn du zu blöde bist und dich erwischen lässt, bist du def. selbst schuld.

wenn jeder der eine x-beliebige busse kassiert hier so rumheulen würde... :rolleyes:

PinguAufGras
Neuer Benutzer

panda hat geschrieben:Richtig. Hinterfroge ka me alles und au versueche z ändere, nur isch s Volk anschinend nid gwillt das z mache. Und solang hei d Schugger d Ufgob das Gsetz, wo offebar d Mehrheit billigt, dure z setze

Die Agriff isch niveaulos, unsachlich und unter dr Gürtellinie und öpperem wo sich "Student" schimpft irgendwie nid würdig.
jo well die huere initiative immer vu so jutesackjunkies chömme!
i will au nid dass es ab 18 legal isch!

und wieso sötte studänte anderscht si als anderi?
i bi nid so e fuzi wos nötig het sich als öppis bessers z fühle nur well i studier.
daqs sin nochhär die voll behinderte chefs, wo meine si seige meh wärt als öpper wo am fliessband stoht!

Soriak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Soriak »

Spirit of St. Jakob hat geschrieben:Ohne Anwender kein Handel, mit Anwender gibt es Handel... man du bist aber nicht echt so doof, wie du dich hier gibst, oder?
Kannst ja von einem Oekonom nicht erwarten, dass er sich auch ausserhalb der Uni mit Angebot und Nachfrage beschaeftigt - ist doch alles so kompliziert ]stelled euch vor i weiss dängg au dass es e gsetz drgege ghit. aber das muess me hinterfroge. wär do eifach copy paste ihnekopiert und den isch das ok. dä studiert sicher jus. das zeigt nämmlig, dass dr kei interässe dra händ das ganze sachlich z diskutiere und zumene konsens z cho.[/quote]

Die Wahlberechtigten im Kanton BS, die deine Meinung teilen, sind anscheinend nicht in der Ueberzahl - oder sie sind zu bekifft um politisch aktiv zu werden. Also den Konsens gibt es bereits: du hast unrecht und sollst zahlen.

Die Waehler des Kantons kuemmert es betraechtlich wenig, wenn du nun zahlen musst... und mit Kommentaren, wie du sie hier wiedergibst, moechte man eventuell gleich noch weniger fuer eine Liberalisierung stimmen.

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

PinguAufGras hat geschrieben:Also das sin scho gueti wixxers!
308 stutz buess, für e joint baue!

BULLEN HURENSöHNE

und wär meint är muess si verteidige grad au!
und es isch mr schiss egal wenn do inne eine isch!

die huere wixxer wänn numme uf ihri quote cho!
DIR SIND SCHLIMMER ALS NUTTE! bi dene bechunt me wenigschtens no öppis fürs Gäld.

was mached dir überhaupt mit däm gäld? brucheds wohl für e psychiater wo euch hilft euer minderbemitelts ego ufzbaue!

uf jede fall hän dr an mir nüd verdient. gang in d stadt und lueg dass i das gäld wieder usehol ^^

Nomol zur errinerig: BULLE IHR HUERESöHN!!!!

Bulle wänn jo eh numme ihre minischwanz kompenisere!
Wie dieses Post eine konstruktive Diskussion und die Hinterfragung der Gesetze zum Ausdruck bringt bzw. anregen soll, sollte mir ein höher gebildetes Forumsmitglied kurz erläutern. Als Mitglied der Arbeiterklasse und nur teilzeitstudent bin ich dazu nämlich nicht in der Lage.

rotzlöffel
Benutzer

Beitrag von rotzlöffel »

PinguAufGras hat geschrieben:und das alles zum die liebe bulle z ferteidige...
mach moll 2 wuche pause mit mötte. dasch e rächt verzerrti wohrnähmig, wo du do an daag leggsch.

PinguAufGras
Neuer Benutzer

tommasino hat geschrieben:jetzt nochmal ganz langsam für dich... ich rauche selbst seit jaaahren, auch ich bin für die legalisierung und verteidige keine bullen oder strafen etc. aber wenn du zu blöde bist und dich erwischen lässt, bist du def. selbst schuld.

wenn jeder der eine x-beliebige busse kassiert hier so rumheulen würde... :rolleyes:
ich glaube, dass diese Zivis auch dich erwischt hätten.
zudem heule ich nicht rum. ich beleidige bullen und deren sympathisanten... was ganz legitim ist.

und eben x-beliebig kann sie nicht sein... aber dass muss ich ja jetzt nicht jedem nochmals persönlich sagen.....

Seite 6 wir kommen!

teutone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von teutone »

PinguAufGras hat geschrieben:und zuedäm lueg i mol uf wie viel site dass i dä fred cha dehne...

1. Du bisch jo dä wo abgoht
2. D'Bulle hän di villicht azeigt, aber d'Buess hesch vom Gricht
3. ferteidige.....jo lömmr das :p
4. hül wyter

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

villicht isch drs au scho Moll ufgfalle, dass d Schugger in däm Forum normalerwys überhaupt nid guet drvo kemme

Und jetzt sin alli do inn pletzlig die grosse Polizeiverteidiger...

Wohär DAS ächt ko kennti? :p
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Rankhof hat geschrieben:Wohär DAS ächt ko kennti? :p
ferlangsch doch nid ächt dass me in de Ferie söttig komplizierti Sache kombiniert, oder?
PinguAufGras hat geschrieben:und wieso sötte studänte anderscht si als anderi?
i bi nid so e fuzi wos nötig het sich als öppis bessers z fühle nur well i studier.
daqs sin nochhär die voll behinderte chefs, wo meine si seige meh wärt als öpper wo am fliessband stoht!
und wieso muesch es denn hervorhebe dass Student bisch?

Usserdäm han i lieber e Chef woni s Gfühl ha dass dä weiss wovoner redt und wo sich einigermasse aständig cha usdrücke...

redangel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von redangel »

Jesses Gott....Gränni
halt mol d Luft aa und mach chli

ooohmmmmmm
Bild

und denn no chli Bild

Weiss zwar nid was passiert wenn das Chrut rauchsch....aber legal isch es sicher

Zitat von Gevatter Rhein
So bis e bitzeli lieb zum Red-Ängeli do

Gesperrt