Doch nicht Caicedo Junior! Er ist Osman...=)Riesespächt hat geschrieben:Ich? hehe fohsch au no a?? Was Argumänt??? ??
Nei alte, chill emol und wart die näggschte Spiel ab!
Für die meisten (guten) heutigen Fussballer ganz sicher, kommt dazu dass die türkische Liga neben mehr Geld definitiv besseren Fussball und dazugehörige Begeisterung bietet...(Ausnahme punkto Begeisterung hierzulande:FCB)Riesespächt hat geschrieben:Und denn?? Gäld isch nit alles.
Alles klar, messi!Riesespächt hat geschrieben:Jo was chill mann?? Scheisse. Dr ander schnurrt was vo 13 Töpf, mann, alte 13 Töpf und dennn??? Makaay hät 30 gmacht in dere Saison, Riesespächt ächt, dr Haki het em jo ellei öbbe 10 uffem Siblertablett vorglegt, also hör doch mol uff mit so Statistikbullshit, mach dr doch sälber e Bild wenn e chli Ahnig hesch.... Du glaubschs wohl au wenn stoht: Rene Häfliger, Fussballspezialistjajadat
wäge däm sinds glich alti 13 Töpf (immerhin scho 4 Johr alt!) diä StatistikeKo hat geschrieben:denn ischer im winter zu stuttgard gange du globi....... bisch wohl erst sit kurzem fcb fän
wie chunnsch jetzt uff dä scheiss alte??Tee hat geschrieben:"alte" schiint s'neue kultwort zsi..![]()
im bezug uf de specht, nit uf d'transferpolitik vom fcb![]()
![]()
lol so hanis nit gmeint. du hesch bi dim post die 13 gool lächelich gmacht und denn als bispielt dr makaay gnennt wo 30 gschosse het. und mit mim (er isch zu stuttgard gange) hani gmeint dass er die 13 gool nur inere halbe saison gschosse het und dr makaay die 30 inere ganze saison, also isch dii verglich füre arschRiesespächt hat geschrieben:sit hüt am morge superheld!
isch er zum vfb?? krass!! ah dämfall, denn isch also doch guet? ach sooo, heya danke mann, du hesch mr gholfe, jetzt chani chille...
lägg sin dini biträg do niveauvollRiesespächt hat geschrieben:Jo was chill mann?? Scheisse. Dr ander schnurrt was vo 13 Töpf, mann, alte 13 Töpf und dennn??? Makaay hät 30 gmacht in dere Saison, Riesespächt ächt, dr Haki het em jo ellei öbbe 10 uffem Siblertablett vorglegt, also hör doch mol uff mit so Statistikbullshit, mach dr doch sälber e Bild wenn e chli Ahnig hesch.... Du glaubschs wohl au wenn stoht: Rene Häfliger, Fussballspezialistjajadat
Edit: Tschiessssss Expertenrunde, fählt nur no dr Eeeeerich
muahaha Träumers....
Ein verkappter Zürcher...Riesespächt hat geschrieben:Jo was chill mann?? Scheisse. Dr ander schnurrt was vo 13 Töpf, mann, alte 13 Töpf und dennn??? Makaay hät 30 gmacht in dere Saison, Riesespächt ächt, dr Haki het em jo ellei öbbe 10 uffem Siblertablett vorglegt, also hör doch mol uff mit so Statistikbullshit, mach dr doch sälber e Bild wenn e chli Ahnig hesch.... Du glaubschs wohl au wenn stoht: Rene Häfliger, Fussballspezialistjajadat
Edit: Tschiessssss Expertenrunde, fählt nur no dr Eeeeerich
muahaha Träumers....
die ligen können überhaupt nicht miteinander verglichen werden (wie viele hat marco in diesen 3-4 jahren da gemacht???), deshalb wäre es auch kein vergleich, wenn makaay nur eine halbe saison gespielt hätte.eKo hat geschrieben:lol so hanis nit gmeint. du hesch bi dim post die 13 gool lächelich gmacht und denn als bispielt dr makaay gnennt wo 30 gschosse het. und mit mim (er isch zu stuttgard gange) hani gmeint dass er die 13 gool nur inere halbe saison gschosse het und dr makaay die 30 inere ganze saison, also isch dii verglich füre arsch
me kas nie "genau" vergliche. woner bim vfb glade isch, ischer nonig grad gsetzt gsi und het nonig s vertrau kah vo de spieler/umfäld wie in basel denn het er sich erst miese agwöhne, nochhär heter doch s krüzbandgrisse und sit däm ischs nur no bärg ab gange mitem.......Chuck_P hat geschrieben:die ligen können überhaupt nicht miteinander verglichen werden (wie viele hat marco in diesen 3-4 jahren da gemacht???), deshalb wäre es auch kein vergleich, wenn makaay nur eine halbe saison gespielt hätte.
nei chani nit, aber s git lüt wo das professionell sötte betriebe. und dä mit em zürcher isch nit flott gsi du perversling...adomania hat geschrieben:Ein verkappter Zürcher...oder einfach nur dumm ? Nach Deinen Beiträgen hier, willst DU jemandem Fussballkompetenz absprechen.. ? Lächerliche Züge das Ganze... Wie siehts denn nun aus, nenn uns doch mal einen "Topshotstürmer" für eine Ablöse von max. 4-5 Mio. welcher sich mit einem Jahresverdienst von max. 1 Mio. zufrieden gibt und sich voll motiviert in der NLA reinhängen würde... Mit Deinem Fachwissen kannst Du mir bestimmt gleich 3-4 aus dem Ärmel schütteln, oder ?
interpretiere ich da richtig heraus, dass du der meinung bist, dass sich streller ohne diese verletzung einen stammplatz beim vfb erhalten und sich somit richtig durchgesetzt hätte?eKo hat geschrieben:me kas nie "genau" vergliche. woner bim vfb glade isch, ischer nonig grad gsetzt gsi und het nonig s vertrau kah vo de spieler/umfäld wie in basel denn het er sich erst miese agwöhne, nochhär heter doch s krüzbandgrisse und sit däm ischs nur no bärg ab gange mitem.......
ich denke, er hätte es geschafft, ja!Chuck_P hat geschrieben:interpretiere ich da richtig heraus, dass du der meinung bist, dass sich streller ohne diese verletzung einen stammplatz beim vfb erhalten und sich somit richtig durchgesetzt hätte?
keruzbandriss hatte eko erwähnt. und sowieso, mir eigentlich egal.fabinho hat geschrieben:ich denke, er hätte es geschafft, ja!
ausserdem wars kein kreuzbandriss sondern ein schien-wadenbeinbruch. Ich weiss aus eigner Erfahrung, wie schwierig es ist, nach dieser Verletzung wieder in Form zu kommen.
Deshalb sollte man einfach ein wenig vorsichtig sein mit Anti-Streller-Sprüchen. danke.