Transfergerüchte

Diskussionen rund um den FCB.
BillyTheKid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BillyTheKid »

Riesespächt hat geschrieben:Ich? hehe fohsch au no a?? Was Argumänt??? ??
Doch nicht Caicedo Junior! Er ist Osman...=)

Nei alte, chill emol und wart die näggschte Spiel ab!

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Fenta hat geschrieben:Wann kommt endlich Leon?
:D

Und täglich grüsst das Murmeltier... ;)
SCONVOLTS BASILEA 98

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

Riesespächt hat geschrieben:Ich? hehe fohsch au no a?? Was Argumänt??? Argumänt isch, dass er nit soooo guet cha Schutte, längt das nit??
Nit so guet wie wer wie oder was?! Guet isch immer relativ...

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

Riesespächt hat geschrieben:Ich? hehe fohsch au no a?? Was Argumänt??? Argumänt isch, dass er nit soooo guet cha Schutte, längt das nit??
:rolleyes: ...lall kei scheiss
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Riesespächt hat geschrieben:Und denn?? Gäld isch nit alles.
Für die meisten (guten) heutigen Fussballer ganz sicher, kommt dazu dass die türkische Liga neben mehr Geld definitiv besseren Fussball und dazugehörige Begeisterung bietet...(Ausnahme punkto Begeisterung hierzulande:FCB)

Dich für deine hochstehenden Posts herunterzulassen konnte ich zum Glück den anderen überlassen, will ja nicht dass mein von Argumenten gespickte Post für dich, noch gelöscht wird....
SCONVOLTS BASILEA 98

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Riesespächt »

Jo was chill mann?? Scheisse. Dr ander schnurrt was vo 13 Töpf, mann, alte 13 Töpf und dennn??? Makaay hät 30 gmacht in dere Saison, Riesespächt ächt, dr Haki het em jo ellei öbbe 10 uffem Siblertablett vorglegt, also hör doch mol uff mit so Statistikbullshit, mach dr doch sälber e Bild wenn e chli Ahnig hesch.... Du glaubschs wohl au wenn stoht: Rene Häfliger, Fussballspezialist :D jajadat

Edit: Tschiessssss Expertenrunde, fählt nur no dr Eeeeerich

muahaha Träumers....

BillyTheKid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BillyTheKid »

Riesespächt hat geschrieben:Jo was chill mann?? Scheisse. Dr ander schnurrt was vo 13 Töpf, mann, alte 13 Töpf und dennn??? Makaay hät 30 gmacht in dere Saison, Riesespächt ächt, dr Haki het em jo ellei öbbe 10 uffem Siblertablett vorglegt, also hör doch mol uff mit so Statistikbullshit, mach dr doch sälber e Bild wenn e chli Ahnig hesch.... Du glaubschs wohl au wenn stoht: Rene Häfliger, Fussballspezialist :D jajadat
Alles klar, messi!

eKo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von eKo »

Riesespächt hat geschrieben:Jo was chill mann?? Scheisse. Dr ander schnurrt was vo 13 Töpf, mann, alte 13 Töpf und dennn???
denn ischer im winter zu stuttgard gange du globi....... bisch wohl erst sit kurzem fcb fän

Tee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tee »

"alte" schiint s'neue kultwort zsi.. :D
im bezug uf de specht, nit uf d'transferpolitik vom fcb :D :D

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

eKo hat geschrieben:denn ischer im winter zu stuttgard gange du globi....... bisch wohl erst sit kurzem fcb fän
wäge däm sinds glich alti 13 Töpf (immerhin scho 4 Johr alt!) diä Statistik

aber ä Caicedo-Fan isch er eineweg (wenn nid schlimmer) :rolleyes:
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

sit hüt am morge superheld!

isch er zum vfb?? krass!! ah dämfall, denn isch also doch guet? ach sooo, heya danke mann, du hesch mr gholfe, jetzt chani chille...

Jo Paps isch guet, dr Caicedo fläsht mi aber au nit eso.

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Tee hat geschrieben:"alte" schiint s'neue kultwort zsi.. :D
im bezug uf de specht, nit uf d'transferpolitik vom fcb :D :D
wie chunnsch jetzt uff dä scheiss alte??

mmmh muess go jetzt, dr streller isch bim vfb gsi und het 13 töpf in 16 mätch gschosse vor 4 joor, also isch mi problem eigentlich glösst, hani alles nit gwüsst, mol luege. ich will jo euri gränzelosi kompetänz nit in froog stelle.....

eKo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von eKo »

Riesespächt hat geschrieben:sit hüt am morge superheld!

isch er zum vfb?? krass!! ah dämfall, denn isch also doch guet? ach sooo, heya danke mann, du hesch mr gholfe, jetzt chani chille...
lol so hanis nit gmeint. du hesch bi dim post die 13 gool lächelich gmacht und denn als bispielt dr makaay gnennt wo 30 gschosse het. und mit mim (er isch zu stuttgard gange) hani gmeint dass er die 13 gool nur inere halbe saison gschosse het und dr makaay die 30 inere ganze saison, also isch dii verglich füre arsch

Schwellheim-Bebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schwellheim-Bebbi »

Riesespächt hat geschrieben:Jo was chill mann?? Scheisse. Dr ander schnurrt was vo 13 Töpf, mann, alte 13 Töpf und dennn??? Makaay hät 30 gmacht in dere Saison, Riesespächt ächt, dr Haki het em jo ellei öbbe 10 uffem Siblertablett vorglegt, also hör doch mol uff mit so Statistikbullshit, mach dr doch sälber e Bild wenn e chli Ahnig hesch.... Du glaubschs wohl au wenn stoht: Rene Häfliger, Fussballspezialist :D jajadat

muahaha Träumers....
lägg sin dini biträg do niveauvoll :rolleyes:
eigentlich fascht scho e bitzeli schad, dass de nit scho friehner drmit agfange hesch...
...ah nei zwar wenni mr das genau überlegg, denn isches eigentlich ganz guet so!!!

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

adomania
Erfahrener Benutzer

Beitrag von adomania »

muahaha Träumers....
Ein verkappter Zürcher... :confused: oder einfach nur dumm ? Nach Deinen Beiträgen hier, willst DU jemandem Fussballkompetenz absprechen.. ? Lächerliche Züge das Ganze... Wie siehts denn nun aus, nenn uns doch mal einen "Topshotstürmer" für eine Ablöse von max. 4-5 Mio. welcher sich mit einem Jahresverdienst von max. 1 Mio. zufrieden gibt und sich voll motiviert in der NLA reinhängen würde... Mit Deinem Fachwissen kannst Du mir bestimmt gleich 3-4 aus dem Ärmel schütteln, oder ?

Chuck_P
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chuck_P »

eKo hat geschrieben:lol so hanis nit gmeint. du hesch bi dim post die 13 gool lächelich gmacht und denn als bispielt dr makaay gnennt wo 30 gschosse het. und mit mim (er isch zu stuttgard gange) hani gmeint dass er die 13 gool nur inere halbe saison gschosse het und dr makaay die 30 inere ganze saison, also isch dii verglich füre arsch
die ligen können überhaupt nicht miteinander verglichen werden (wie viele hat marco in diesen 3-4 jahren da gemacht???), deshalb wäre es auch kein vergleich, wenn makaay nur eine halbe saison gespielt hätte.

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

alte schwellheimer!! meinsch bi neu im business... :rolleyes: e Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiesespächt bini eifach ;)

fabinho
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fabinho »

[quote="Domingo"]nur noch auf abschicken klicken und man ist erlöst ]

gleich gemacht :D

eric.cartman
Erfahrener Benutzer

Beitrag von eric.cartman »

[quote="Domingo"]nur noch auf abschicken klicken und man ist erlöst ]

Super Service! Vielen Dank! :)
siempre positifo

eKo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von eKo »

Chuck_P hat geschrieben:die ligen können überhaupt nicht miteinander verglichen werden (wie viele hat marco in diesen 3-4 jahren da gemacht???), deshalb wäre es auch kein vergleich, wenn makaay nur eine halbe saison gespielt hätte.
me kas nie "genau" vergliche. woner bim vfb glade isch, ischer nonig grad gsetzt gsi und het nonig s vertrau kah vo de spieler/umfäld wie in basel denn het er sich erst miese agwöhne, nochhär heter doch s krüzbandgrisse und sit däm ischs nur no bärg ab gange mitem.......

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

adomania hat geschrieben:Ein verkappter Zürcher... :confused: oder einfach nur dumm ? Nach Deinen Beiträgen hier, willst DU jemandem Fussballkompetenz absprechen.. ? Lächerliche Züge das Ganze... Wie siehts denn nun aus, nenn uns doch mal einen "Topshotstürmer" für eine Ablöse von max. 4-5 Mio. welcher sich mit einem Jahresverdienst von max. 1 Mio. zufrieden gibt und sich voll motiviert in der NLA reinhängen würde... Mit Deinem Fachwissen kannst Du mir bestimmt gleich 3-4 aus dem Ärmel schütteln, oder ?
nei chani nit, aber s git lüt wo das professionell sötte betriebe. und dä mit em zürcher isch nit flott gsi du perversling...

Chuck_P
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chuck_P »

eKo hat geschrieben:me kas nie "genau" vergliche. woner bim vfb glade isch, ischer nonig grad gsetzt gsi und het nonig s vertrau kah vo de spieler/umfäld wie in basel denn het er sich erst miese agwöhne, nochhär heter doch s krüzbandgrisse und sit däm ischs nur no bärg ab gange mitem.......
interpretiere ich da richtig heraus, dass du der meinung bist, dass sich streller ohne diese verletzung einen stammplatz beim vfb erhalten und sich somit richtig durchgesetzt hätte?

geforce
Erfahrener Benutzer

Beitrag von geforce »

Riesespächt hat geschrieben:nei chani nit, aber s git lüt wo das professionell sötte betriebe. und dä mit em zürcher isch nit flott gsi du perversling...
damn wie lang gönd d summerferie no?

ocelot
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ocelot »

was do gwüssi lüt uselöhnd bzgl. fall carlitos...

cc und sfv unter eim huet... aber ehrlich, gots no biz dümmer?? :rolleyes:

wieso wird do schlicht vo allne vergässe, dass dr fc sion e kaufoption ufe carlitos iglöst het, welli vo allne parteie unterschriebe worde isch?! dr fc sitte isch de jure bsitzer vode transferrecht vom carlitos und het drfür im gsamtpacket inkl. beto 1.6 mio. an benfica zahlt/oder no wird überwiise, öb dass jetzt en heussi-pfeussi oder wer au immer will wohr haa. :rolleyes:

schad isch de inler nüm in dere liga... de hetti erfahrig wie meh mit so baschtarde umgoht.
une seule adresse; jean-joseph pittlou !!

fabinho
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fabinho »

Chuck_P hat geschrieben:interpretiere ich da richtig heraus, dass du der meinung bist, dass sich streller ohne diese verletzung einen stammplatz beim vfb erhalten und sich somit richtig durchgesetzt hätte?
ich denke, er hätte es geschafft, ja!
ausserdem wars kein kreuzbandriss sondern ein schien-wadenbeinbruch. Ich weiss aus eigner Erfahrung, wie schwierig es ist, nach dieser Verletzung wieder in Form zu kommen.

Deshalb sollte man einfach ein wenig vorsichtig sein mit Anti-Streller-Sprüchen. danke.

Schwellheim-Bebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schwellheim-Bebbi »

geforce hat geschrieben:damn wie lang gönd d summerferie no?
viel z'lang...

eKo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von eKo »

Chuck_P hat geschrieben:interpretiere ich da richtig heraus, dass du der meinung bist, dass sich streller ohne diese verletzung einen stammplatz beim vfb erhalten und sich somit richtig durchgesetzt hätte?
er wär sicher besser gsi, dass es für e stammplatz glängt hätti kamme jetzt nit wüsse

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

[quote="SCAR"] :D

Und täglich grüsst das Murmeltier... ]

Da kannst du Gift drauf nehmen, die Chance Hakan und Chiumento hat man schon kläglich verpasst.

Chuck_P
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chuck_P »

fabinho hat geschrieben:ich denke, er hätte es geschafft, ja!
ausserdem wars kein kreuzbandriss sondern ein schien-wadenbeinbruch. Ich weiss aus eigner Erfahrung, wie schwierig es ist, nach dieser Verletzung wieder in Form zu kommen.

Deshalb sollte man einfach ein wenig vorsichtig sein mit Anti-Streller-Sprüchen. danke.
keruzbandriss hatte eko erwähnt. und sowieso, mir eigentlich egal.
bin nicht wirklich anti-streller eingestellt. aber solche aussagen wie jene von dir finde ich doch etwas blauäugig. denn ausser den baslern (zweckoptimismus?) erwarten und halten die meisten gar nicht viel von ihm. auch ich war nie ein grosser fan und bin der meinung, dass er sich erst noch beweisen muss.
huggel ist ein anderer fall, da erwarte ich sehr viel. der durfte doch immer wieder mal ran und dies nicht nur für die letzten 2 minuten. man hat ihm auch in den testspielen angemerkt, dass er wirklich eine verstärkung sein wird.

nun ja... schlussendlich würde ich mal sagen, dass es den sonntag abzuwarten gilt (und natürlich noch weitere spiele, nach nur einem spiel zu urteilen wäre falsch), auch wenn dies noch viel zu lange dauert. ;)

Gesperrt