Ich würd aber öbis lere.Späcki hat geschrieben:Also, fangen wir mit der Belehrung gleich an: "Beleren" schreibt sich "belehren".![]()

aber gut, solang mi keine beleere will, lass ich mich auch belehren.
Dazu ist zu sagen, dass am Original in Edinburgh immer Chöre mitwirken, mit wehmütig anmutenden schottischen Weisen. Insofern ist es folgerichtig, dass auch in Basel so etwas im Programm Platz hat. Ob es denn gleich " Luegit vo Bärge u Tal" sein muss wage ich allerdings auch zu bezweifeln.Delgado hat geschrieben:War ganz geil gestern. Muss sagen, was die Drums and Pipes von sich gaben war für einen Tattoo-Neuling echt spitze.
Einsame klasse war die New Zealand Military truppe und natürlich Top Secret.
Der Auftritt letzteren war leider etwas zu kurz, im vergleich zu anderen "Showelementen".
Meiner Meinung nach hat der Voice-Chor von Münchenstein an solch einer Veranstaltung nichts verloren, fand ich gestern echt schade. Aber wie gesagt, war mein erstes Tattoo, von daher lass ich mich gerne beleren.
Stimmt, aber uff dr Esplanade isch dr Chor amme "numme" e beglaitends Elemänt. Z Basel het er no zwai Solo-Nummere (aini dervoo isch ebe "Luegit...") wo mynere beschaidene Mainig noch yberflyssig sinn. Dr ainzig wyter Schwachpunggt dunggt mi dr gschichtlig Dail, dä isch e bitzli gar amatöörhaft inszeniert. Sunscht isch's Brogramm guet, vor allem bi de "Massed Pipes & Drums" het me gäägenyber em 2006 rächt zueglegt.Mätzli hat geschrieben:Dazu ist zu sagen, dass am Original in Edinburgh immer Chöre mitwirken, mit wehmütig anmutenden schottischen Weisen. Insofern ist es folgerichtig, dass auch in Basel so etwas im Programm Platz hat. Ob es denn gleich " Luegit vo Bärge u Tal" sein muss wage ich allerdings auch zu bezweifeln.
du hesch scho kei ahnig. erschtens isch s basel tattoo kei militärveraastaltig. zweitens sin die wenigschte bands army bands. und drittens sin d lütt vo de army bands musiker wo eso ihr läbensunterhalt verdiene.Brandstifter hat geschrieben:Unbegreiflich, dass man eine solche militärische Veranstaltung als gut befinden kann und dass man sowas finanziell noch unterstützt.
Andererseits, wenn sich Soldaten nur noch der Musik hingeben anstatt lernen zu töten. Na, ja.......
Waisch Du als tattoo freak, worum dr lonely piper zwai Mool hett miesse aasetze? Isch numme e Detail, aber mer hänn ys dusse alli gfroogt, eb er vo Kasärnedach gheyt sygi.Fanti hat geschrieben:Stimmt, aber uff dr Esplanade isch dr Chor amme "numme" e beglaitends Elemänt. Z Basel het er no zwai Solo-Nummere (aini dervoo isch ebe "Luegit...") wo mynere beschaidene Mainig noch yberflyssig sinn. Dr ainzig wyter Schwachpunggt dunggt mi dr gschichtlig Dail, dä isch e bitzli gar amatöörhaft inszeniert. Sunscht isch's Brogramm guet, vor allem bi de "Massed Pipes & Drums" het me gäägenyber em 2006 rächt zueglegt.
Die Kiwis sinn wiirgglig e Klass fir sich. Ych ha si letscht Joor in Edinburgh gseh, usser em obligaate "Haka" zaige si hyyr e total anders Brogramm. Es isch scho ertuunlig wie die das aanegriege innerhalb von eme Joor dr Uffdritt dermaasse umstelle und derbyy immer no so perfäggt syy kenne. Au wenn's alles Profi sinn, es bruucht e rächti Arbet zem so eppis yystudiere.dr poet hat geschrieben:für mich waren die Neuseeländer auch die Besten,
Ych nimm aa das isch e glaineri Panne gsii. An dr Hauptbroob vom Mäntig het er ewäng z frieh yygsetzt, sy Uffdritt aber duurezooge. Vyllicht isch das geschtert au bassiert und er het dasmool ney resp. zem richtige Zytpunggt nomool aagfange.Mätzli hat geschrieben:Waisch Du als tattoo freak, worum dr lonely piper zwai Mool hett miesse aasetze? Isch numme e Detail, aber mer hänn ys dusse alli gfroogt, eb er vo Kasärnedach gheyt sygi.![]()
das stimmt nid ganz. si hän nur öbbe e drittel bis d hälfti vo dr musik und dr choreografie ussgwäggslet. das isch ca. glych wie bi top secret, und die sin keini profis.Fanti hat geschrieben:Die Kiwis sinn wiirgglig e Klass fir sich. Ych ha si letscht Joor in Edinburgh gseh, usser em obligaate "Haka" zaige si hyyr e total anders Brogramm. Es isch scho ertuunlig wie die das aanegriege innerhalb von eme Joor dr Uffdritt dermaasse umstelle und derbyy immer no so perfäggt syy kenne. Au wenn's alles Profi sinn, es bruucht e rächti Arbet zem so eppis yystudiere.
wäg de lüchtstäbli isch e riese mais im publikum gsi. dorum het är nomol aagfange, damit mindeschtens d hälfti d klappe haltet und tscheggt um was es grad goot.Fanti hat geschrieben:Ych nimm aa das isch e glaineri Panne gsii. An dr Hauptbroob vom Mäntig het er ewäng z frieh yygsetzt, sy Uffdritt aber duurezooge. Vyllicht isch das geschtert au bassiert und er het dasmool ney resp. zem richtige Zytpunggt nomool aagfange.
Maagsch scho rächt ha, bi dääne goot's esoo rasend schnäll vom ainte ins andere Elemänt dass mi nit alles vom Vorjoor no "1:1" presänt het.nyc hat geschrieben:das stimmt nid ganz. si hän nur öbbe e drittel bis d hälfti vo dr musik und dr choreografie ussgwäggslet. das isch ca. glych wie bi top secret, und die sin keini profis.
Richtig! D lüchtstäbli sin bits hindeuse! Wär schön gsi hätt me se alli eifach uffeghebt und em Piper zuegloost,aber dä isch denn leider fascht untergange!nyc hat geschrieben:wäg de lüchtstäbli isch e riese mais im publikum gsi. dorum het är nomol aagfange, damit mindeschtens d hälfti d klappe haltet und tscheggt um was es grad goot.
aha, isch das vom tattoo verursacht gsi? ha dänkt do wäre e paar goofe scho am 1-aug.-füürwärk verschiesse...CubaLibre hat geschrieben:ich kenn mi do zwenig us, s tattoo isch bestimmt öppis grossartigs. aber die knallerei bis spoot ind nacht? s stört mich jo nit gross, au wenni grad in dr nöchi wohn. aber bi andere veranstaltige wie zb. konzert würd das wohl e riese theater gäh.![]()
klar, s tattoo isch au töller!ellesse hat geschrieben:aha, isch das vom tattoo verursacht gsi? ha dänkt do wäre e paar goofe scho am 1-aug.-füürwärk verschiesse...
s'isch halt scho unglaublig wie in dere stadt verschiedeni standards aagwändet wärde... goht uf em floss e konzärt länger wie 22.00h kunnt scho d'polizey. aber sobald es ums "tattoo" goht wird alles erlaubt...
's Tattoo isch dr zwaitgreeschti Aaloss vo synere Art... wältwyt. Usserdäm isch es au am 22.40 fertig. Wäge 40 minute sett me nid so e Wääse mache.ellesse hat geschrieben:s'isch halt scho unglaublig wie in dere stadt verschiedeni standards aagwändet wärde... goht uf em floss e konzärt länger wie 22.00h kunnt scho d'polizey. aber sobald es ums "tattoo" goht wird alles erlaubt...
drfür sin demonschtratione vo irgendwelche halbstargge quer durch d stadt gratis. und nochhär isch liegt überall abfall, schärbe und sache wärde beschädigt. für d parade am samschtig hets tattoo e zimlige batze miesse springe lo für polizei, umgleiteti drämmli etc.CubaLibre hat geschrieben:ganz genau, uf so sache hani welle aspräche..
geschtern isch es bis am 23.30 uhr gange.Mätzli hat geschrieben:'s Tattoo isch dr zwaitgreeschti Aaloss vo synere Art... wältwyt. Usserdäm isch es au am 22.40 fertig. Wäge 40 minute sett me nid so e Wääse mache.
Prinzipiell sett me in dr Stadt aber sowieso bis 23.30 musiziere derfe. Wär in dr Stadt wohnt muess mit däm lääbe kenne... oder an Waldrand verreise!