Basel Tattoo 2007

Der Rest...
Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Späcki hat geschrieben:Also, fangen wir mit der Belehrung gleich an: "Beleren" schreibt sich "belehren". :p
Ich würd aber öbis lere. :p

aber gut, solang mi keine beleere will, lass ich mich auch belehren.

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Delgado hat geschrieben:War ganz geil gestern. Muss sagen, was die Drums and Pipes von sich gaben war für einen Tattoo-Neuling echt spitze.

Einsame klasse war die New Zealand Military truppe und natürlich Top Secret.
Der Auftritt letzteren war leider etwas zu kurz, im vergleich zu anderen "Showelementen".

Meiner Meinung nach hat der Voice-Chor von Münchenstein an solch einer Veranstaltung nichts verloren, fand ich gestern echt schade. Aber wie gesagt, war mein erstes Tattoo, von daher lass ich mich gerne beleren.
Dazu ist zu sagen, dass am Original in Edinburgh immer Chöre mitwirken, mit wehmütig anmutenden schottischen Weisen. Insofern ist es folgerichtig, dass auch in Basel so etwas im Programm Platz hat. Ob es denn gleich " Luegit vo Bärge u Tal" sein muss wage ich allerdings auch zu bezweifeln.

Ich sass gestern draussen, und hab mit dem Verantwortlichen der Queen Victoria Pipe School ein paar Bierchen gezischt.

Diejenigen Premierenbesucher mit denen ich gesprochen habe waren rundum begeistert.

Am Freitagabend ist dann "mein Abend". ;)
---------------------------
FCB, la raison d'être!

Brandstifter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brandstifter »

Unbegreiflich, dass man eine solche militärische Veranstaltung als gut befinden kann und dass man sowas finanziell noch unterstützt.

Andererseits, wenn sich Soldaten nur noch der Musik hingeben anstatt lernen zu töten. Na, ja.......
Würden Wahlen etwas verändern, dann wären sie verboten

ANALMINISTER
Neuer Benutzer

tickets firs tattoo am fritig

Beitrag von ANALMINISTER »

wers sälber erläbe will, ich ha no 2 tiggets fir d fritigsobevorstellig!
verkaufe d tiggets zum orginal pris vo 48 chf pro tigget!

wer intresse het söll sich mälde...

es lohnt sich uf jedefall...

Fanti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fanti »

Mätzli hat geschrieben:Dazu ist zu sagen, dass am Original in Edinburgh immer Chöre mitwirken, mit wehmütig anmutenden schottischen Weisen. Insofern ist es folgerichtig, dass auch in Basel so etwas im Programm Platz hat. Ob es denn gleich " Luegit vo Bärge u Tal" sein muss wage ich allerdings auch zu bezweifeln.
Stimmt, aber uff dr Esplanade isch dr Chor amme "numme" e beglaitends Elemänt. Z Basel het er no zwai Solo-Nummere (aini dervoo isch ebe "Luegit...") wo mynere beschaidene Mainig noch yberflyssig sinn. Dr ainzig wyter Schwachpunggt dunggt mi dr gschichtlig Dail, dä isch e bitzli gar amatöörhaft inszeniert. Sunscht isch's Brogramm guet, vor allem bi de "Massed Pipes & Drums" het me gäägenyber em 2006 rächt zueglegt.

nyc
Neuer Benutzer

Beitrag von nyc »

Brandstifter hat geschrieben:Unbegreiflich, dass man eine solche militärische Veranstaltung als gut befinden kann und dass man sowas finanziell noch unterstützt.

Andererseits, wenn sich Soldaten nur noch der Musik hingeben anstatt lernen zu töten. Na, ja.......
du hesch scho kei ahnig. erschtens isch s basel tattoo kei militärveraastaltig. zweitens sin die wenigschte bands army bands. und drittens sin d lütt vo de army bands musiker wo eso ihr läbensunterhalt verdiene.

s ganze wirkt eifach militärisch, well d lütt uniforme trage und in reih und glied stöhn. isch halt kei rock konzärt.

dr poet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dr poet »

für mich waren die Neuseeländer auch die Besten, alles in allem ein sehr gelungenes Tatoo. Gestört hat mich der Chor nicht, gesungen haben sie sehr schön und dies auch immer nur, wenn man z.b das Schlagzeug aufgebaut hat...

Nicht vom sockel gehauen hat mich TopSecret... ist das Programm von denen im vergleich zum letzen jahr überhaupt verändert worden? Es ist zwar immer wieder klasse denen zuzuschauen, aber für mich haben die keinen überraschungseffekt... ist ja immer wieder das gleiche! (Aber gut sind sie!)
(c) by "dr Poet" 2017 - alle Rechte vorbehalten

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Fanti hat geschrieben:Stimmt, aber uff dr Esplanade isch dr Chor amme "numme" e beglaitends Elemänt. Z Basel het er no zwai Solo-Nummere (aini dervoo isch ebe "Luegit...") wo mynere beschaidene Mainig noch yberflyssig sinn. Dr ainzig wyter Schwachpunggt dunggt mi dr gschichtlig Dail, dä isch e bitzli gar amatöörhaft inszeniert. Sunscht isch's Brogramm guet, vor allem bi de "Massed Pipes & Drums" het me gäägenyber em 2006 rächt zueglegt.
Waisch Du als tattoo freak, worum dr lonely piper zwai Mool hett miesse aasetze? Isch numme e Detail, aber mer hänn ys dusse alli gfroogt, eb er vo Kasärnedach gheyt sygi. :D
FCB, la raison d'être!

Fanti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fanti »

dr poet hat geschrieben:für mich waren die Neuseeländer auch die Besten,
Die Kiwis sinn wiirgglig e Klass fir sich. Ych ha si letscht Joor in Edinburgh gseh, usser em obligaate "Haka" zaige si hyyr e total anders Brogramm. Es isch scho ertuunlig wie die das aanegriege innerhalb von eme Joor dr Uffdritt dermaasse umstelle und derbyy immer no so perfäggt syy kenne. Au wenn's alles Profi sinn, es bruucht e rächti Arbet zem so eppis yystudiere.

CubaLibre
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CubaLibre »

ich kenn mi do zwenig us, s tattoo isch bestimmt öppis grossartigs. aber die knallerei bis spoot ind nacht? s stört mich jo nit gross, au wenni grad in dr nöchi wohn. aber bi andere veranstaltige wie zb. konzert würd das wohl e riese theater gäh. :)

Fanti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fanti »

Mätzli hat geschrieben:Waisch Du als tattoo freak, worum dr lonely piper zwai Mool hett miesse aasetze? Isch numme e Detail, aber mer hänn ys dusse alli gfroogt, eb er vo Kasärnedach gheyt sygi. :D
Ych nimm aa das isch e glaineri Panne gsii. An dr Hauptbroob vom Mäntig het er ewäng z frieh yygsetzt, sy Uffdritt aber duurezooge. Vyllicht isch das geschtert au bassiert und er het dasmool ney resp. zem richtige Zytpunggt nomool aagfange.

nidganzbache
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nidganzbache »

Military Tattoo Festival

Wenn ich das nur lese könnt ich kotzen

nyc
Neuer Benutzer

Beitrag von nyc »

Fanti hat geschrieben:Die Kiwis sinn wiirgglig e Klass fir sich. Ych ha si letscht Joor in Edinburgh gseh, usser em obligaate "Haka" zaige si hyyr e total anders Brogramm. Es isch scho ertuunlig wie die das aanegriege innerhalb von eme Joor dr Uffdritt dermaasse umstelle und derbyy immer no so perfäggt syy kenne. Au wenn's alles Profi sinn, es bruucht e rächti Arbet zem so eppis yystudiere.
das stimmt nid ganz. si hän nur öbbe e drittel bis d hälfti vo dr musik und dr choreografie ussgwäggslet. das isch ca. glych wie bi top secret, und die sin keini profis.

nyc
Neuer Benutzer

Beitrag von nyc »

Fanti hat geschrieben:Ych nimm aa das isch e glaineri Panne gsii. An dr Hauptbroob vom Mäntig het er ewäng z frieh yygsetzt, sy Uffdritt aber duurezooge. Vyllicht isch das geschtert au bassiert und er het dasmool ney resp. zem richtige Zytpunggt nomool aagfange.
wäg de lüchtstäbli isch e riese mais im publikum gsi. dorum het är nomol aagfange, damit mindeschtens d hälfti d klappe haltet und tscheggt um was es grad goot.

Fanti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fanti »

nyc hat geschrieben:das stimmt nid ganz. si hän nur öbbe e drittel bis d hälfti vo dr musik und dr choreografie ussgwäggslet. das isch ca. glych wie bi top secret, und die sin keini profis.
Maagsch scho rächt ha, bi dääne goot's esoo rasend schnäll vom ainte ins andere Elemänt dass mi nit alles vom Vorjoor no "1:1" presänt het. ;)

Goldfisch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Goldfisch »

nidganzbache hat geschrieben:Military Tattoo Festival

Wenn ich das nur lese könnt ich kotzen
I glaub s Basel Tattoo heisst u.A. au abschtlig nid Basel Military Tattoo! Me wott nid ganz so militärisch sy wie das in Edinburgh!

Goldfisch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Goldfisch »

nyc hat geschrieben:wäg de lüchtstäbli isch e riese mais im publikum gsi. dorum het är nomol aagfange, damit mindeschtens d hälfti d klappe haltet und tscheggt um was es grad goot.
Richtig! D lüchtstäbli sin bits hindeuse! Wär schön gsi hätt me se alli eifach uffeghebt und em Piper zuegloost,aber dä isch denn leider fascht untergange!

ellesse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ellesse »

CubaLibre hat geschrieben:ich kenn mi do zwenig us, s tattoo isch bestimmt öppis grossartigs. aber die knallerei bis spoot ind nacht? s stört mich jo nit gross, au wenni grad in dr nöchi wohn. aber bi andere veranstaltige wie zb. konzert würd das wohl e riese theater gäh. :)
aha, isch das vom tattoo verursacht gsi? ha dänkt do wäre e paar goofe scho am 1-aug.-füürwärk verschiesse...

s'isch halt scho unglaublig wie in dere stadt verschiedeni standards aagwändet wärde... goht uf em floss e konzärt länger wie 22.00h kunnt scho d'polizey. aber sobald es ums "tattoo" goht wird alles erlaubt...

nyc
Neuer Benutzer

Beitrag von nyc »

ellesse hat geschrieben:aha, isch das vom tattoo verursacht gsi? ha dänkt do wäre e paar goofe scho am 1-aug.-füürwärk verschiesse...

s'isch halt scho unglaublig wie in dere stadt verschiedeni standards aagwändet wärde... goht uf em floss e konzärt länger wie 22.00h kunnt scho d'polizey. aber sobald es ums "tattoo" goht wird alles erlaubt...
klar, s tattoo isch au töller!

CubaLibre
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CubaLibre »

ellesse hat geschrieben: goht uf em floss e konzärt länger wie 22.00h kunnt scho d'polizey. aber sobald es ums "tattoo" goht wird alles erlaubt...
ganz genau, uf so sache hani welle aspräche..

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

ellesse hat geschrieben:s'isch halt scho unglaublig wie in dere stadt verschiedeni standards aagwändet wärde... goht uf em floss e konzärt länger wie 22.00h kunnt scho d'polizey. aber sobald es ums "tattoo" goht wird alles erlaubt...
's Tattoo isch dr zwaitgreeschti Aaloss vo synere Art... wältwyt. Usserdäm isch es au am 22.40 fertig. Wäge 40 minute sett me nid so e Wääse mache.

Prinzipiell sett me in dr Stadt aber sowieso bis 23.30 musiziere derfe. Wär in dr Stadt wohnt muess mit däm lääbe kenne... oder an Waldrand verreise!
FCB, la raison d'être!

ellesse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ellesse »

nyc hat geschrieben:klar, s tattoo isch au töller!
gschmackssach...

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

ellesse hat geschrieben:gschmackssach...
Suum cuique
FCB, la raison d'être!

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

Vorgestern wurde bis nach Mitternacht geböllert.

Nicht das es mich stört, da ich noch wach war.

Wie schon erwähnt, in Basel wird nicht mit den gleichen Ellen gemessen. Die "elitären" Events dürfen sich alles erlauben.

nyc
Neuer Benutzer

Beitrag von nyc »

CubaLibre hat geschrieben:ganz genau, uf so sache hani welle aspräche..
drfür sin demonschtratione vo irgendwelche halbstargge quer durch d stadt gratis. und nochhär isch liegt überall abfall, schärbe und sache wärde beschädigt. für d parade am samschtig hets tattoo e zimlige batze miesse springe lo für polizei, umgleiteti drämmli etc.

regle sin wichtig. aber au ussnahme. hesch zum bispiel gwüsst, dass d larve an dr fasnacht gege s vermummigsverbot verstosse. het do halt au e ussnahm miesse gschaffe wärde. drummle dörfsch au nid dehei, schlagzügspiele sehr wohl.

entweder hüülsch irgendwelche fiese regle nooche, oder duesch dir d regle so z rächt lege, dass es für di stimmt. ich empfiehl, d energie in d usslegigi z'stegge anstatt ins jämmerliche geheule.

Taylor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taylor »

Mätzli hat geschrieben:'s Tattoo isch dr zwaitgreeschti Aaloss vo synere Art... wältwyt. Usserdäm isch es au am 22.40 fertig. Wäge 40 minute sett me nid so e Wääse mache.

Prinzipiell sett me in dr Stadt aber sowieso bis 23.30 musiziere derfe. Wär in dr Stadt wohnt muess mit däm lääbe kenne... oder an Waldrand verreise!
geschtern isch es bis am 23.30 uhr gange.

das bizeli ballere söt jo wirklig nit störe. schlofstadt :rolleyes:
"Wenn der letzte Strohhalm, an den man sich klammert, in einem Gin Tonic steckt, geht's eigentlich"

Soriak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Soriak »

Haben sie das Geballere nur an der Premiere gemacht, oder findet das jeden Abend statt? Gehe heute Abend und will doch nichts verpasst haben! :D

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

Soriak hat geschrieben:Haben sie das Geballere nur an der Premiere gemacht, oder findet das jeden Abend statt? Gehe heute Abend und will doch nichts verpasst haben! :D
gem. radio %&*ç hat das waffenbüro die böllerei verboten....
CR7 Fanboy

ced
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ced »

Also mir isch fascht s'Bier us dr Hand keit geschter bi jedem vu dene Böller. Wemme nit vorbereitet isch, verschricksch huere... Isch nit so chillig gsi... aber drüber go motze findi jetzt au chli unterschti :-)
Eat shit, millions of flies can't be wrong

Taylor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taylor »

gem. Blablablisk hetts 40 reklamatione wäge de Böllerschüss gä. s waffe büro basel hett die böller jetzt verbote :o

Schlofstadt :rolleyes:
"Wenn der letzte Strohhalm, an den man sich klammert, in einem Gin Tonic steckt, geht's eigentlich"

Antworten