Wenigstens ne richtige Verein hätter sich chöne ussueche

I ha no vor e paar Mönet genau so dänkt wie du. Mittlerwile ka ich dr Ivan vollkomme verstoh wenn är nit für sone korrupte unfähige Anti-FCB-Verband spile will. Gscheit dene alte Arschlöcher vom SFV ganz rächt.Pro Bier hat geschrieben:wenn er echt für Kroatie spielt söll er bitte grad d ID abge und dr Verband vo Kroatie söll e Usbildigsentschädigung zahle.
Wo isch denn dini Heimat Ivan?
naja i hoffefür ihn, dass er in Schalke 2-3 mol e Leistig bringt will sust isch er schneller uf em Bänkli als ihm lieb isch...
Dr Rakitic würdi in es paar Johr sofort widr zrügg näh ... dass er als -ic das z mache hett was d eletere sägä chriid ich ihm nid ah. So isch das halt dört ... er cha nüt drfür ... er isch wie dr Strelli praktisch e Basler und hett oft es Rot-Blau's Härz zeigt ... Sofort würd ich dr Raki widr zrugg näh - aber jetzt söll er erscht mol goh und sini negative Erfahrige mache ... schad für so e super Talent!Basl0r hat geschrieben:Ehrlich gseit chöne mr au druff verzichte. I würd no lieber de hakan 10 mol wieder zrugg ne als ein vo dene...
Was, Schweizer?Mätzli hat geschrieben:8'300'000 CHF fir e Schwizer Spiiler. Transferrekord!
Und tschüss!
Naja ich nimm em das sehr übel! Klar isches Talent, aber ich ha lieber en kolleg wo unzueverlässig aber defür loyal isch, als en super lässige typ wo eifach sus huere falsch isch...BloodMagic hat geschrieben:Dr Rakitic würdi in es paar Johr sofort widr zrügg näh ... dass er als -ic das z mache hett was d eletere sägä chriid ich ihm nid ah. So isch das halt dört ... er cha nüt drfür ... er isch wie dr Strelli praktisch e Basler und hett oft es Rot-Blau's Härz zeigt ... Sofort würd ich dr Raki widr zrugg näh - aber jetzt söll er erscht mol goh und sini negative Erfahrige mache ... schad für so e super Talent!
Es geht - vor allem bei einem solch jungen Spieler - ja nicht nur um die vergangene Saison sondern um das künftige Potenzial!dasto hat geschrieben:für en junge spieler wo en nid schlechti saison gspielt hed 5mio euro billig? aber hallo, blibe mier mol ufm bode und gsend i, dass das es brutal guets agebot wär..
do bruchts echt mol früsche wind, sind die nid all über 65 ?IP-Lotto hat geschrieben:Es müsste doch eigentlich für jeden jungen Mann eine Ehre sein, für diese Chefetage den Hampelmann machen zu dürfen.
Super Clubwahl, Schalke ist bekannt für Geduld mit jungen Spielern und bietet dafür ein extrem ruhiges Umfeld; das Wort Krise kennen die Schalker nur aus dem Duden...São Paulino hat geschrieben:Es geht - vor allem bei einem solch jungen Spieler - ja nicht nur um die vergangene Saison sondern um das künftige Potenzial!
Wenn der Ivan zum Knaller wird (was ich mir gut vorstellen kann) sind die 5 Mio u20AC ein Butterbrot.
Der Junge ist bereits ziemlich genial und wird es noch viel mehr! Ich glaube an ihn. (Dass du es nicht tust, überrascht mich doch ein wenig.)Fenta hat geschrieben:Nicht übertreiben, aber von Genitalität habe ich noch nicht viel gesehen, was nicht heissen will, dass er sie mal besitzen wird.
und das nid unbemerkt.. Ehreamtlich ? d Bundesröt au ?BloodMagic hat geschrieben:Schaffe würdi das nid nenne .... sie sind "awesend" ... aber wie dr Odilo Bürgy jo gseit hett "Mir sind keini Profis und mache das Ehreamtlich" ..
Ich glaube auch an ihn, nur hatte ich mit unserem Trainer Mühe, der ein solches Talent aussen spielen lässt und nicht zentral.São Paulino hat geschrieben:Der Junge ist bereits ziemlich genial und wird es noch viel mehr! Ich glaube an ihn. (Dass du es nicht tust, überrascht mich doch ein wenig.)
(Re-Post zum Thema aus anderem Thread: Es geht - vor allem bei einem solch jungen Spieler - ja nicht nur um die vergangene Saison sondern um das künftige Potenzial!
Wenn der Ivan zum Knaller wird (was ich mir gut vorstellen kann) sind die 5 Mio u20AC ein Butterbrot.
P.S. Ich antworte hier, weil der betreffende Thread bereits geschlossen ist. Frei? Are you kidding me?! Der hat doch diese Woche anlässlich eines Besuchs in Luzern wieder medienwirksam erzählt hat, dass er dereinst wieder beim FCL spielen wird (Quelle vergessen, Tageszeitung)...![]()
Tolls Post! Absolut träffend!BloodMagic hat geschrieben:Dr Rakitic würdi in es paar Johr sofort widr zrügg näh ... dass er als -ic das z mache hett was d eletere sägä chriid ich ihm nid ah. So isch das halt dört ... er cha nüt drfür ... er isch wie dr Strelli praktisch e Basler und hett oft es Rot-Blau's Härz zeigt ... Sofort würd ich dr Raki widr zrugg näh - aber jetzt söll er erscht mol goh und sini negative Erfahrige mache ... schad für so e super Talent!
Na also! Da sind wir ja mehr oder weniger gleicher Meinung. Was figgsch mi denn aa?Fenta hat geschrieben:Ich glaube auch an ihn, nur hatte ich mit unserem Trainer Mühe, der ein solches Talent aussen spielen lässt und nicht zentral.
Trotzdem kommt dieser Wechsel viel zu früh und der Verein ist völlig falsch gewählt.
Dä scheiss. Wenn me tatsächlich 5 Mio euro beko würde (was ich bezwiefle) wär das internationales top Niveau.Pusher hat geschrieben:Rakitic gehört zu den grössten Talenten Europas. 5 Mio Euro sind da ein Schnäppchen für S04. Bei anderen Talenten werden ganz andere Summen bezahlt.
Wieso ? Ivan ist ein Talent, wie es im schweizer Fussball nur alle 5-10 Jahre aufkommt. Schalke hat eine gute Visitenkarte in der Buli, das Sprungbrett in die PL oder Spanien. Basel kann so einen Spieler nicht lange halten. Das muss allen mal bewusst werden. Der FCB ist mittlerweile ein Ausbildungsverein ... einer mit grossem internationalen Erfolg. Das haben wir einzig und allein der eingeschlagenen Strategie zu verdanken.Fenta hat geschrieben:Trotzdem kommt dieser Wechsel viel zu früh und der Verein ist völlig falsch gewählt.