G8 Demo - Schwere Randale in Rostock

Der Rest...
Spirit of St. Jakob
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Spirit of St. Jakob »

cigán hat geschrieben: unglaublich die aggressione....gschürt vo dr polizei...egal...
Wer hat den ersten Stein geworfen? Wenn man sich von ein paar Grünen provozieren lässt... wie bereits erwähnt, null Intelligenz.

BTW: Du willst mir doch nicht erzählen, dass man diese Brüder zu provozieren braucht, damit sie Gewalt anwenden... Die kommen ausschliesslich wegen der Gewalt, das grosse Polizeiaufgebot ist nur die Ausrede um den Krawall zu rechtfertigen!
Eine Diskussion ist unmöglich mit jemandem, der vorgibt, die Wahrheit nicht zu suchen, sondern schon zu besitzen.

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

ebbe....mr weiss dass villi dört sin wo nur druff warte.....imene huffe vo baar
1000 sogar au no nochvollziehbar..ob dumm oder beschränkt spielt drbi kei rolle....

wenn denn entgege dr ursprüngliche planig eine meint er miess si wage grad
näbe dr route anestelle zum presänz markiere ischer doch au z blöd..
für mich klar provokativ dört ane gstande und zu rächt gsteinigt worde...

grundsätzlich sett aber das ganze bitz überlegter ablaufe...vo beidne siite..

gwaltusbrücht nach spezielle situtione (ungdomshuset, clichy, etc..) sin für
mi ok und nochvollziehbar....neume ane reise und dr hals mache usem nüt
drgege nid....

schad...aber wie gseit..leider kriegsch mit bitz gwalt mehr ufmerksamkeit als
mit friedlichem protescht..

ps. nimm de scheiss pokal us dim avatar.....HURENPOKAL...scheiss $wi$$com
-- prime crime --

"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"

uwb#1
Erfahrener Benutzer

Beitrag von uwb#1 »

crazychillbär hat geschrieben:Viele Sachen bringen nichts, aber man macht sie trotzdem.
Z.B bringt es fast nichts, wenn die Schweiz mit sehr drastischen Maßnahmen Ihren CO2 Austoß deutlich reduzieren würde, denn das macht im gesamten sowenig aus, dass es unwichtig ist.
Ich selber demonstriere friedlich, aber weil ich selber die Bullen hasse, sympatisiere ich mit dem schwarzen Block, der diesen Arschlöchern mal ein bisschen Feuer unterm Hintern macht.
grow up!
"Man. United, Chelsea:West Ham, Liverpool
We can take' em all"
- Vanilla Muffins

Platini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Platini »

cigán hat geschrieben:...bi friedliche protescht gäbts e 10 sekunde bricht
so gits halt bitz mehr....
Das schtimmt zwar, bi aber immerno der Meinig dass in somene Fall e 10 Sekunde-Bricht über e friidlige Protescht de Demonschtrante ufem Wäg zum Erreiche vo iirem Ziel 1000x meh bringe würd als e 2 Minute-Bricht über Usschritige.

Das wo hänggeblibt an somene Bricht sin immer nur die negative Sache, und das ka wohl nid ärnschthaft im Iträsse vo de G8-Gegner liige.

nogomet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nogomet »

dass crazychillbär ein vollidiot ist, ist ja nichts neues ...
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.

[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

nach dem 10 sekunde bricht weisch nid mol mehr um was dasses gange isch..

glaubmrs...

"aha...demo...ah friedlich...jojo isch sicher nüt wältbewegends...."

leider isches eso....nur action losst d mensche aktiv zueloose...
-- prime crime --

crazychillbär
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crazychillbär »

Platini hat geschrieben:Das schtimmt zwar, bi aber immerno der Meinig dass in somene Fall e 10 Sekunde-Bricht über e friidlige Protescht de Demonschtrante ufem Wäg zum Erreiche vo iirem Ziel 1000x meh bringe würd als e 2 Minute-Bricht über Usschritige.

Das wo hänggeblibt an somene Bricht sin immer nur die negative Sache, und das ka wohl nid ärnschthaft im Iträsse vo de G8-Gegner liige.
Das schlimme an dr ganze gschicht isch doch, dass di ganze Staatschefs eh alle mache, was sie waen!!Um wirklich di Ziel zu erreiche, vo ufem G8 Gipfel besproche werdä(und itz nid nur sone Lösungsvorschlag, welle nur gmacht wordä isch, drmit meh cha was präsentiere)denn müsst meh die gesellschaft umstelle, und das klappt eh nid,luegt euch doch unsre kranke Gesellschaft a.
Wenn der Rubel rollt, ist die Ethik am Arsch!!

Freeride isch me wie numme e Sport, es isch e Lydeschaft!!!

crazychillbär
Erfahrener Benutzer

nogomet hat geschrieben:dass crazychillbär ein vollidiot ist, ist ja nichts neues ...
und mal wieder ein sinnloses Statment von Dir!!!Du hebst dich echt,durch qualitative Beiträge ab!!!und damit auch du es kapiersch, dä Schluss hani Ironisch gmeint.Und da du so dumm bisch hier no di erklärig was e normal gebildete Mensch drunter verstooht.
http://de.wikipedia.org/wiki/Ironie

Platini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Platini »

cigán hat geschrieben:nach dem 10 sekunde bricht weisch nid mol mehr um was dasses gange isch..

glaubmrs...

Wobii mer bi der unzuelänglichkeit vo de Medie wäre. E friidlichi Demonschtration wo d Mensche im positive Sinn würd uff d Problematik uffmerggsam mache kriegt nid die Sändezytt wos bruuche würd, aber Usschritige wo die Presänz in de Medie kriege schtimme d Lütt negativ.

Könne aber d Bulle au nüt derfüür. Miesst me halt uff d Medie loos (und i mein nid TV-Sänder aazünde oder so !).

Platini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Platini »

@Bärli

Was mi an dere Sach schtöört isch, dass immer numme die negativi Sitte vo der Globalisierig gsee wärde. Ooni s Engagement vo dene Staatschefs wo do kritisiert wärde würd d Wält woorschiinlig no vill ungrächter sii und d Mittel no eisittiger verteilt sii !

Black Squad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Black Squad »

cigán hat geschrieben:nach dem 10 sekunde bricht weisch nid mol mehr um was dasses gange isch..

glaubmrs...

Meinsch wenn ich 10 Minute e paar seh Stei wärfe und Auto azünde mach ich mir Gedanke, dass d'Wält sozialer müesst wärde? :D :rolleyes:

Geschter isch es glaub gsi, do sind in dr Tagesschau Lüt vo fridliche Demos (unvermummti mit normale Chleider) gfroggt worde warum si do sind usw. Isch uf e gwüssi Art no interessant, au wenn ich nid grad dr gliche Meinig bin.

crazychillbär
Erfahrener Benutzer

Platini hat geschrieben:@Bärli

Was mi an dere Sach schtöört isch, dass immer numme die negativi Sitte vo der Globalisierig gsee wärde. Ooni s Engagement vo dene Staatschefs wo do kritisiert wärde würd d Wält woorschiinlig no vill ungrächter sii und d Mittel no eisittiger verteilt sii !
do hesch jo Recht, alles hed vor und nochteil,aber mir gots do drum, die Misstände ufzdecke und von dene heds gnug.I mein ganz ohni Kapitalismus und Globalisierung gots nid und isch unrealistisch!!Meh sött vo beiden syte die Vorteile näh und denn e mittlere Weg näh!!

Spirit of St. Jakob
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Spirit of St. Jakob »

cigán hat geschrieben: ps. nimm de scheiss pokal us dim avatar.....HURENPOKAL...scheiss $wi$$com
Sobald du mir ein geeignetes Bild der alten Sandoz-Trophäe zur Verfügung stellst. Habe ich nämlich nirgends gefunden... :(
Eine Diskussion ist unmöglich mit jemandem, der vorgibt, die Wahrheit nicht zu suchen, sondern schon zu besitzen.

Black Squad
Erfahrener Benutzer

crazychillbär hat geschrieben:und mal wieder ein sinnloses Statment von Dir!!!Du hebst dich echt,durch qualitative Beiträge ab!!!
Chöntisch dir au mol sälber schribe ;)

nogomet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nogomet »

Spirit of St. Jakob hat geschrieben:Sobald du mir ein geeignetes Bild der alten Sandoz-Trophäe zur Verfügung stellst. Habe ich nämlich nirgends gefunden... :(
wäre dies die schüssel?

Bild
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.

crazychillbär
Erfahrener Benutzer

[quote="Black Squad"]Chöntisch dir au mol sälber schribe ]
I ha gar nid soviele sinnlose Statements, aber di lyt sin eifach voreigno vo mir, will i, i gebs zu im alte Testament numme scheisse verzellt ha.
Und hey mir sin innem Forum, do sött meh alles nid so ernscht näh, glaubst du i denkt vor jedem beitrag noch, obs wirklich korrekt isch dä Inhalt?Und i weiss, dass nid alles perfekt isch, aber i mach au kai sau dumm a, statt dem Gegeüber eifach z`sage:hey du bisch so dumm, du schriibsch numme scheisse, sött meh eher mol uf di denkfehler druf ufmerksam mache, aber das würde bedeute, dass dr User klasse und Niveau hed, aber do isch jo das Problem

nogomet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nogomet »

crazychillbär hat geschrieben:I ha gar nid soviele sinnlose Statements, aber di lyt sin eifach voreigno vo mir, will i, i gebs zu im alte Testament numme scheisse verzellt ha.
Und hey mir sin innem Forum, do sött meh alles nid so ernscht näh, glaubst du i denkt vor jedem beitrag noch, obs wirklich korrekt isch dä Inhalt?Und i weiss, dass nid alles perfekt isch, aber i mach au kai sau dumm a, statt dem Gegeüber eifach z`sage:hey du bisch so dumm, du schriibsch numme scheisse, sött meh eher mol uf di denkfehler druf ufmerksam mache, aber das würde bedeute, dass dr User klasse und Niveau hed, aber do isch jo das Problem
:D :D :D :D

Master Chief
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master Chief »

momentan grad e bitrag im Spiegel TV (RTL)

Rey
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rey »

crazychillibär, e tip: lösch doch die piinlige iträg vo dir wider, du bisch scho in zig fore verlinkt, wo me sich (berächtigt) über di lustig macht...

Black Squad
Erfahrener Benutzer

crazychillbär hat geschrieben:I ha gar nid soviele sinnlose Statements, aber di lyt sin eifach voreigno vo mir, will i, i gebs zu im alte Testament numme scheisse verzellt ha.
Jo, also ich hoff scho, dass du wenn do inne öpis postisch au über de Inhalt Gedanke machsch. Kei Ahnig was du so alles mit alte Testamänt gschribe hesch, cha mr nid alles merke. Aber das Thema längt mir scho. Du widerschprichsch dr sogar im gliche Thema sälber, das bringe sunscht nid so viel ane.

crazychillbär
Erfahrener Benutzer

Black Squad hat geschrieben:Jo, also ich hoff scho, dass du wenn do inne öpis postisch au über de Inhalt Gedanke machsch. Kei Ahnig was du so alles mit alte Testamänt gschribe hesch, cha mr nid alles merke. Aber das Thema längt mir scho. Du widerschprichsch dr sogar im gliche Thema sälber, das bringe sunscht nid so viel ane.
du verstoosch es eifach nid, denn chani au nyt defür..sorry cha nyt defür ha alles erklärt!!Gang halt mit lego spiele!!

Black Squad
Erfahrener Benutzer

crazychillbär hat geschrieben:du verstoosch es eifach nid, denn chani au nyt defür..sorry cha nyt defür ha alles erklärt!!Gang halt mit lego spiele!!
Wenn kei ziit hesch do öpis anständig z'schribe losch es lieber si.

Du spielsch mit Lego oder isch das jetzt für mich gmeint gsi? :confused:

crazychillbär
Erfahrener Benutzer

Black Squad hat geschrieben:Wenn kei ziit hesch do öpis anständig z'schribe losch es lieber si.

Du spielsch mit Lego oder isch das jetzt für mich gmeint gsi? :confused:
für di, i ha alles erklärt, was am afang nid klar gsi isch, also les eifach!!!

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

Black Squad hat geschrieben:Meinsch wenn ich 10 Minute e paar seh Stei wärfe und Auto azünde mach ich mir Gedanke, dass d'Wält sozialer müesst wärde? :D :rolleyes:

Geschter isch es glaub gsi, do sind in dr Tagesschau Lüt vo fridliche Demos (unvermummti mit normale Chleider) gfroggt worde warum si do sind usw. Isch uf e gwüssi Art no interessant, au wenn ich nid grad dr gliche Meinig bin.
das villicht nid grad....aber es wird eim bewusst dasses lüüt git wo uf dr
andere siite stöhn....egal ob die jetzt s ganze bild vo de demonstrante
verschlechtere...

schlussändlich gohts genau um die lüüt wo dört ane göhn au wenn idiote
kömme und dr wohri geischt vo dr demo verrote....hütte uf zdf mona lisa
isch au e lange bricht ko..het wahrschinlich niemer gseh aber het minere
meinig noch die friedlichi siite us organisatore sicht schön uffzeigt...

@platini
s isch ebbe nid nur e problem vo d medie..sondern au vo dr gsellschaft..
d uffmerksamkeit bimene friedlichi demonstrationszug isch nid so do wie
wenn mr sich ka uffrege und emotione gschürt wärde wie bi gwalttate....
-- prime crime --

das Orakel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von das Orakel »

cigán hat geschrieben:das villicht nid grad....aber es wird eim bewusst dasses lüüt git wo uf dr
andere siite stöhn....egal ob die jetzt s ganze bild vo de demonstrante
verschlechtere...

schlussändlich gohts genau um die lüüt wo dört ane göhn au wenn idiote
kömme und dr wohri geischt vo dr demo verrote....hütte uf zdf mona lisa
isch au e lange bricht ko..het wahrschinlich niemer gseh aber het minere
meinig noch die friedlichi siite us organisatore sicht schön uffzeigt...

@platini
s isch ebbe nid nur e problem vo d medie..sondern au vo dr gsellschaft..
d uffmerksamkeit bimene friedlichi demonstrationszug isch nid so do wie
wenn mr sich ka uffrege und emotione gschürt wärde wie bi gwalttate....
Und ich dachte immer, du wärst wirklich für die Revolution. :(
الله أَكْبَر

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

was losst dich denn dra zwiifle?

dr gwaltsami kampf für besseri zueständ verurteili nid..aber dr blindi iisatz
drvo definitiv...

aber trotzdem standi hinter jedem wo ufene bull e stei schmeisst.....denn die
huerene machi au keini gfangene....
http://youtube.com/watch?v=xdpw1MWrjjc

nur wer nid kämpft het scho verlore....
-- prime crime --

Soriak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Soriak »

crazychillbär hat geschrieben:I mein ganz ohni Kapitalismus und Globalisierung gots nid und isch unrealistisch!!Meh sött vo beiden syte die Vorteile näh und denn e mittlere Weg näh!!
Was bitte sind beide Seiten der Globalisierung? Globalisierung ist keine Meinung und keine Wirtschaftsform, sondern ein Fakt einer vernetzten Welt. Eine Nachricht in die USA zu senden dauert nicht mehrere Wochen, sondern einen Bruchteil einer Sekunde, ergo wird auch mehr vernetzt gearbeitet. Wenn du eine Frage zu einer Logitech Tastatur hast, ist es auch egal wo der Supporter ist, so lange er deine Sprache spricht. (z.B. ist der eher in Deutschland als in der Schweiz, da billiger)

Eine reine Marktwirtschaft haben wir nebenbei sowieso nicht, da wurde schon lange ein Mittelweg eingefuehrt - die soziale Marktwirtschaft.

Und wer von einer "kaputten" Gesellschaft redet, hat den Bezug zur Realitaet verloren. Du hast waehrend mindestens 12 Jahren eine gratis Ausbildung genossen und das Studium ist in Europa entweder auch ganz vom Staat bezahlt oder extrem subventioniert.

Also bitte chillbaer, ueberleg doch bevor du einen post absendest - es nervt wirklich, wenn du dich mit jedem Post wiedersprichst und am Ende den anderen einfach sagst, sie sollen nicht alles ernst nehmen.

Entweder du findest Ausschreitungen gerechtfertigt, weil sie zu publicity fuehren (und akzeptierst dann auch, dass es zu Verletzten und Toten auf beiden Seiten kommt), oder halt nicht. Abwegen und 'etwas Steinewerfen ist ok' gibt es nicht - denn wenn es zu leichten Auseinandersetzungen kommt kann man das oft nicht mehr kontrollieren und es eskaliert.

Aber Eskalationen und den Kampf gegen die "Bullen" geil zu finden und dann ueber Verletzte und Tote auf der eigenen Seite zu motzen ist ganz billig - das ist halt einfach the cost of doing business.

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

ach soriak fachsimpel doch wieder über microsoft, den schnellen datentransfer
und die ach so tolle moderne globale vernetzung....

aber lass uns hier von deinem gerede befreit sein, du bist kein besserer mensch nur
weil du in einem hochentwickelten und luxuriösen land geboren und aufgewachsen bist...

kauf dir einen ipod, lass dich vom pay tv berieseln und zieh deinen nike
pullover aus thailändischer kinderhand an...

ach ja: frag doch mal deinen "günstigen" supporter in deutschland ob er denn wirklich glücklich
ist....möglicheriweise wirst du seine antwort aber nicht verstehen...
-- prime crime --

crazychillbär
Erfahrener Benutzer

Mit eine Zwischenlösung finden meine ich, dass man die heutige Form des Kapitalismus und der Globalisierung beibehalten sollte und die Nachteile..abschaffen sollte..wie es in Europa ja mit der Einführung der sozialen Marktwirtschaft gemacht wurde im Gegensatz zu Amerika, die ja die Freie Marktwirtschaft haben.Aber es gibt weitere Punkte, die man angehen muss.
Klar wenn ich poste mache ich mir schon gedanken, meine Äußerung, war allgemein gemeint, weil hier manchmal ein Rechtschreibfehler tausendmal mehr beachtet wird, wie der Inhalt.
Also den Satz mit der kaputten Gesellschaft, dazu steh ich auch weiterhin, ich mein schau dich mal um, auf der einen Seite werden täglich junge Frauen vergewaltig, täglich bringen sich auf der ganzen Welt Menschen um, weil sie einsam sind oder weil der Druck vom Beruf so gross ist, dass sie nicht mehr können oder auf der einen Seite fressen sich die Amerikaner zu tode und haben die dicksten Menschen der Welt auf der anderen Seite sterben tausende Menschen, weil sie kein Essen haben und es sterben auch täglich tausende Menschen, weil sie kein Gegenmittel gegen Aids haben, obwohl es Mittel gäbe, die den schmerz lindern und auch die Lebenserwartung erhöhen würde, sogar Heilmittel gibt es, die leider noch zuviele Nachteile haben.
Also wenn man dann nicht mehr von einer kranken Gesellschaft sprechen kann, dann hab ich ne andere Auffassung.
Ich selber finde, je nach Situation Steinewerfer ok, mache es selber nicht, finde es aber scheisse, wenn es Leute machenm, die es nur für den Kick machen.Wie gesagt je nach Situation und wenn so eine eintritt nehme ich auch Verletzte in Kauf.

uwb#1
Erfahrener Benutzer

Beitrag von uwb#1 »

crazychillbär hat geschrieben:Mit eine Zwischenlösung finden meine ich, dass man die heutige Form des Kapitalismus und der Globalisierung beibehalten sollte und die Nachteile..abschaffen sollte..wie es in Europa ja mit der Einführung der sozialen Marktwirtschaft gemacht wurde im Gegensatz zu Amerika, die ja die Freie Marktwirtschaft haben.Aber es gibt weitere Punkte, die man angehen muss.
Klar wenn ich poste mache ich mir schon gedanken, meine Äußerung, war allgemein gemeint, weil hier manchmal ein Rechtschreibfehler tausendmal mehr beachtet wird, wie der Inhalt.
Also den Satz mit der kaputten Gesellschaft, dazu steh ich auch weiterhin, ich mein schau dich mal um, auf der einen Seite werden täglich junge Frauen vergewaltig, täglich bringen sich auf der ganzen Welt Menschen um, weil sie einsam sind oder weil der Druck vom Beruf so gross ist, dass sie nicht mehr können oder auf der einen Seite fressen sich die Amerikaner zu tode und haben die dicksten Menschen der Welt auf der anderen Seite sterben tausende Menschen, weil sie kein Essen haben und es sterben auch täglich tausende Menschen, weil sie kein Gegenmittel gegen Aids haben, obwohl es Mittel gäbe, die den schmerz lindern und auch die Lebenserwartung erhöhen würde, sogar Heilmittel gibt es, die leider noch zuviele Nachteile haben.
Also wenn man dann nicht mehr von einer kranken Gesellschaft sprechen kann, dann hab ich ne andere Auffassung.
Ich selber finde, je nach Situation Steinewerfer ok, mache es selber nicht, finde es aber scheisse, wenn es Leute machenm, die es nur für den Kick machen.Wie gesagt je nach Situation und wenn so eine eintritt nehme ich auch Verletzte in Kauf.
Jaja, die armen Kinder in Afrika.
Aber mich per PN als "Nigga" betiteln.
"Man. United, Chelsea:West Ham, Liverpool
We can take' em all"
- Vanilla Muffins

Antworten