Was das au immer heisst, aber es stoht Petric und BVB drin

Du hesch ebbe eins nid verstande... ich ha mini eigeni Meinig, egal ob 1000, 100, 10, 1 oder keine die Meinig teilt. Das sinn ebbe die Sache wo so lütt wie du nid verstönn. Mit dim Post zeigsch du eidüttig wie du dänksch, wenn mehreri s'gliche dänke denn isch das richtig und du muesch die Meinig au sofort 1:1 und ohni überlege, überneh. Do simmer anderscht, extrem anderscht, mini Meinig hängt nid devo ab ob ich denn dr geili siech dörf spiele mit tuusigi vo anderi, sondern durch mini Prinzipie, Überlegige und Überzügige. S'isch nid eso dass mini Meinig immer richtig oder immer die beschti isch, ganz und gar nid aber i bi zumindescht uf ei Sach stolz... ich kopier sie nid vo anderi ab!Basel_myhome hat geschrieben:Halt mol Schnurre Rotoloso das sage viel do im Forum armseligs Arschloch.![]()
und um dini Meinig zbelege isch dr MP e Huere wenn ers gliche macht wie alli wo vor ihm scho vom FCB weg sin, das sin so unglaublig hohli Biträg. Es isch jo schön das du zue dinere Meinig stosch, aber trotzdem e Tipp: wenn men d Scheiss 1000 mal wiederholt, wird er nit automatisch wohr. Egal, ich hoff das du au no e Lebensinhalt hesch wenn dr MP weg isch.rotoloso hat geschrieben:Du hesch ebbe eins nid verstande... ich ha mini eigeni Meinig, egal ob 1000, 100, 10, 1 oder keine die Meinig teilt. Das sinn ebbe die Sache wo so lütt wie du nid verstönn. Mit dim Post zeigsch du eidüttig wie du dänksch, wenn mehreri s'gliche dänke denn isch das richtig und du muesch die Meinig au sofort 1:1 und ohni überlege, überneh. Do simmer anderscht, extrem anderscht, mini Meinig hängt nid devo ab ob ich denn dr geili siech dörf spiele mit tuusigi vo anderi, sondern durch mini Prinzipie, Überlegige und Überzügige. S'isch nid eso dass mini Meinig immer richtig oder immer die beschti isch, ganz und gar nid aber i bi zumindescht uf ei Sach stolz... ich kopier sie nid vo anderi ab!
Rotoloso Arschloch nimm i zrugg, e eigeni Meinig darfsch natürlig ha.rotoloso hat geschrieben:Du hesch ebbe eins nid verstande... ich ha mini eigeni Meinig, egal ob 1000, 100, 10, 1 oder keine die Meinig teilt. Das sinn ebbe die Sache wo so lütt wie du nid verstönn. Mit dim Post zeigsch du eidüttig wie du dänksch, wenn mehreri s'gliche dänke denn isch das richtig und du muesch die Meinig au sofort 1:1 und ohni überlege, überneh. Do simmer anderscht, extrem anderscht, mini Meinig hängt nid devo ab ob ich denn dr geili siech dörf spiele mit tuusigi vo anderi, sondern durch mini Prinzipie, Überlegige und Überzügige. S'isch nid eso dass mini Meinig immer richtig oder immer die beschti isch, ganz und gar nid aber i bi zumindescht uf ei Sach stolz... ich kopier sie nid vo anderi ab!
P.S.:...
dafür wird die erleichterung über seinen abgang massenhaft post's hervorrufen und das geheule seiner vollgeschleimten fans wird all jenen genugtuung verschaffen, welche diesen wundervollen tag herbeigesehnt habenRule Britannia hat geschrieben:Rotoloso ist bei weitem nicht der einzige der so denkt. Nur hat nicht jeder eine solche Ausdauer seinen Standpunkt zu vertreten...
Mladen geh endlich weg! Drei Jahre sind drei zuviel!
Es geht ja nicht darum ob es sein Recht ist oder nicht, du hast die Charakterliche grösse zur Gruppe zwei zu gehören Rotoloso nicht.Parede hat geschrieben: Ich gehöre zur Gruppe der 2. Du wohl auch. Rotoloso nicht, das ist sein Recht.
mal ehrlich: warum sollte er ein Jahr vor der EM und mit Aussicht auf Teilnahme als Stammspieler Kroatiens aus der Schweiz weg ?tanner hat geschrieben:lass doch das langsam,
das geht jetzt schon 3 jahre und wenn du jetzt wieder von vorne anfängst wirds auch nicht besser
die einen wären froh
die anderen finden es aus sportlicher sicht schade
und ich finde es aus sportlicher und auch menschlicher sicht schade
Gut Rotoloso i weiss jetzt was du meinsch, aber e Frog chasch du dini Antipathie gegenüber em MP nit klei dezenter usdrucke und nit so zur Show stelle?rotoloso hat geschrieben: 1. Fuessball und Real Life sinn für mi 2 verschiedeni Sache, wenn das für di anderscht isch, denn respektier i das aber s'tuetmr e bitz leid für di.
...das isch jo s'wichtige, gälll? Jo immer die Meinig überneh wo die Meischte übernoh hänn...Brandstifter hat geschrieben: Aber ich lasse Dir Deine Meinung, Du bist ja bald der Einzige mit dieser Einstellung.
gebs doch endlich uf rotoloso, das hed kai zweck, di heutige gesellschaft bestooht mehrheitlich us mensche, wo eifach dem grossem Strom folge, egal obs gut isch oder nid!!Um ja nid azuecke, mache viele lyt sache, wo ihne gar nid gfalle.rotoloso hat geschrieben:...das isch jo s'wichtige, gälll? Jo immer die Meinig überneh wo die Meischte übernoh hänn...
Isch scho eso, sälber überlege zum sich e Meinig bilde könnte zwar die Meischte scho, sinn aber z'fuul defür und drzue kunnt no dass sich die in dr Masse wohl fühle will sie d'Eier nid hänn ihri Idee z'verträtte.crazychillbär hat geschrieben:gebs doch endlich uf rotoloso, das hed kai zweck, di heutige gesellschaft bestooht mehrheitlich us mensche, wo eifach dem grossem Strom folge.
Wieso? Mir sinn do immene Diskussionsforum und do dörfme diskutiere solang das immene Aaständige Rahme passiert und nach de Vorgobe vo de Verantwortliche, dasses in däm Thema umm e MP goht gsehsch jo grad bim Titel. Muesch lehre demit z'läbe dass nid alli d'Idee und Meinige vo de andere kopiere, wenn de Ruhe willsch kasch jo uff d'Schissi go hocke.tanner hat geschrieben:@ roti und myHome
könnt ihr eure lebensanschauungen nicht über pn weiterbesprechen
Wegen Typen wie dir mit nervigen Signaturen die 5 mal länger sind als jeder ihrer Beiträge habe ich diese schon seit langem abgestellt (--> Kontrollzentrum).rotoloso hat geschrieben:Wenn de di uff mini Signatur beziehsch: Schwirig mi devo z'trenne denn d'Verletzig isch tief und i lossmr s'Muul nid eifach eso stopfe .....