Petric vor dem Abgang?

Diskussionen rund um den FCB.
Firefrog
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Firefrog »

Ajo, hani fascht vergässe ...

Was das au immer heisst, aber es stoht Petric und BVB drin :p

yudas
Erfahrener Benutzer

Beitrag von yudas »

Da steht anscheinend nichts Neues drin. Petric steht vor einem Wechsel zu Dortmund für 3 1/2 Mio. EUR... etc.

Aber eine Neuigkeiten gibt es trotzdem: Petric will sich erst nach dem Länderspiel der Kroaten gegen Russland am Mittwoch entscheiden.

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Firefrog hat geschrieben:Ajo, hani fascht vergässe ...

Was das au immer heisst, aber es stoht Petric und BVB drin :p
und 3,5 millione EURO ?
---------------------------
FCB, la raison d'être!

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

Die zitieren nur die deutsche Blöd-Zeitung.
Petric meinte, er sei im Aufgebot für die kommenden beiden Euro Qualispiele, über ein anderes Thema möchte er nicht sprechen. Nach dem Russlandspiel sehen wir weiter... (dh nach dem 6.6.07).
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

Firefrog
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Firefrog »

Das sind jo scho mol wyteri, positivi News .....

Vor zwei Johr het en kei Sau welle und jetzt hän alli Angscht dass er goht. Wie heissts so schön, Reisende soll man nicht aufhalten!

Bye bye Sandwich-Fladen

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Basel_myhome hat geschrieben:Halt mol Schnurre Rotoloso das sage viel do im Forum armseligs Arschloch. :mad:
Du hesch ebbe eins nid verstande... ich ha mini eigeni Meinig, egal ob 1000, 100, 10, 1 oder keine die Meinig teilt. Das sinn ebbe die Sache wo so lütt wie du nid verstönn. Mit dim Post zeigsch du eidüttig wie du dänksch, wenn mehreri s'gliche dänke denn isch das richtig und du muesch die Meinig au sofort 1:1 und ohni überlege, überneh. Do simmer anderscht, extrem anderscht, mini Meinig hängt nid devo ab ob ich denn dr geili siech dörf spiele mit tuusigi vo anderi, sondern durch mini Prinzipie, Überlegige und Überzügige. S'isch nid eso dass mini Meinig immer richtig oder immer die beschti isch, ganz und gar nid aber i bi zumindescht uf ei Sach stolz... ich kopier sie nid vo anderi ab!
P.S.:...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
e eigeni Beleidigung, ganz persönlig für di hesch nid verdient, muesch di mit e kopierti beknüege...ARSCHLOCH!
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

ScoUtd hat geschrieben:Petric bleibt, schliesslich hat er versprochen nächstes jahr zweimal aufm balkon zu stehen
er wird jede Gelegenheit nutzen um am Türsteher vorbei zu kommen....
Copyrights @ el presidente!

Helmut Penthouse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Helmut Penthouse »

egal ob er bliibt oder nit... er soell eifach si arbet richtig mache, d.h. falls er wiesoauimmer noh 1 saison do bliibt, eifach weniger verletzt si, mehr goal schiesse + villicht au mol a gelbekarte hole. (taktische foul)
falls er weg goht ** hoff** **trommmel**... danke und tschuess.
viel erfolg in ussland.$$$$$$$ life is a bitch and you......$$$$$$$
(c) Helmut Penthouse, 2008 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

faederli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von faederli »

rotoloso hat geschrieben:Du hesch ebbe eins nid verstande... ich ha mini eigeni Meinig, egal ob 1000, 100, 10, 1 oder keine die Meinig teilt. Das sinn ebbe die Sache wo so lütt wie du nid verstönn. Mit dim Post zeigsch du eidüttig wie du dänksch, wenn mehreri s'gliche dänke denn isch das richtig und du muesch die Meinig au sofort 1:1 und ohni überlege, überneh. Do simmer anderscht, extrem anderscht, mini Meinig hängt nid devo ab ob ich denn dr geili siech dörf spiele mit tuusigi vo anderi, sondern durch mini Prinzipie, Überlegige und Überzügige. S'isch nid eso dass mini Meinig immer richtig oder immer die beschti isch, ganz und gar nid aber i bi zumindescht uf ei Sach stolz... ich kopier sie nid vo anderi ab!
und um dini Meinig zbelege isch dr MP e Huere wenn ers gliche macht wie alli wo vor ihm scho vom FCB weg sin, das sin so unglaublig hohli Biträg. Es isch jo schön das du zue dinere Meinig stosch, aber trotzdem e Tipp: wenn men d Scheiss 1000 mal wiederholt, wird er nit automatisch wohr. Egal, ich hoff das du au no e Lebensinhalt hesch wenn dr MP weg isch.
ich will widder Fuessball gseh!!!

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

Wen interessiert schon rotolosos Meinung und Standhaftigkeit? Der versaut seit Ewigkeiten nur das Forum und vergrault die User. Banliste und nicht mehr zitieren den Typen. Irgndwann einmal wird Petric den FCB verlassen und dann hat sein Leben keinen Sinn mehr. Ich lache nur noch über solche beschränkte Menschen.
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

Basel_myhome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basel_myhome »

rotoloso hat geschrieben:Du hesch ebbe eins nid verstande... ich ha mini eigeni Meinig, egal ob 1000, 100, 10, 1 oder keine die Meinig teilt. Das sinn ebbe die Sache wo so lütt wie du nid verstönn. Mit dim Post zeigsch du eidüttig wie du dänksch, wenn mehreri s'gliche dänke denn isch das richtig und du muesch die Meinig au sofort 1:1 und ohni überlege, überneh. Do simmer anderscht, extrem anderscht, mini Meinig hängt nid devo ab ob ich denn dr geili siech dörf spiele mit tuusigi vo anderi, sondern durch mini Prinzipie, Überlegige und Überzügige. S'isch nid eso dass mini Meinig immer richtig oder immer die beschti isch, ganz und gar nid aber i bi zumindescht uf ei Sach stolz... ich kopier sie nid vo anderi ab!
P.S.:...
Rotoloso Arschloch nimm i zrugg, e eigeni Meinig darfsch natürlig ha. ;)
I verstand au dini Motivation aber lueg mol der MP het sich selber au veränderet gegenüber uns Fans. Das muesch au mol gseh, wenn Du mol e Seich machsch Privat bisch au froh wenn Leut dir nit ewig bös sind. ;)

Parede
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Parede »

[quote="Basel_myhome"]Rotoloso Arschloch nimm i zrugg, e eigeni Meinig darfsch natürlig ha. ]

Junge, es hat hier keinen Wert sich wegen Rotolos' und deinen Ansichten betrefflich MP zu diskutieren.
DU hast deine Meinung, er hat seine. Jeder soll die Meinung vertreten die er will und die er für richtig hält. Also ihn gleich als irgendwas zu verteufeln bloß weil er ne andere Meinung hat, und, auch einer der wenigen ist der Eier hat denn er hat sie bis heute behalten!
Es gibt solche und solche:
  • Die nie was gegen MP hatten und ihn jetzt fast schon lieben
  • Soclhe die was gegen MP hatten ihre Meinung aber in den letzten JAhren revidiert haben un ihn nun akzeptieren
  • Solche die ihn schon immer hastn und immer hassen werden
Ich gehöre zur Gruppe der 2. Du wohl auch. Rotoloso nicht, das ist sein Recht.

Hör doch auf dich da wegen diesen Dingen groß rumzustreiten. Schließlich sind wir ja alle FCB Fans und das verbindet uns!
RIP SUFFBRUEDER - RIP FF

crazychillbär
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crazychillbär »

[quote="Basel_myhome"]Rotoloso Arschloch nimm i zrugg, e eigeni Meinig darfsch natürlig ha. ]
Wett hier eigentlich nid ewig wyterdiskutiere, aber überleg mol, warum er sich so "nett" verhält. Isch doch numme geschleime, dr Kerl hed sich nid verändert, der Kerl isch numme schlau genug, währed er hier isch nid wyter zu provoziere.
Aber klar isch au, dass sin verhalte itz, ganz normal isch, bi dr scheiss Fussballsöldner!!
Wenn der Rubel rollt, ist die Ethik am Arsch!!

Freeride isch me wie numme e Sport, es isch e Lydeschaft!!!

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

Rule Britannia hat geschrieben:Rotoloso ist bei weitem nicht der einzige der so denkt. Nur hat nicht jeder eine solche Ausdauer seinen Standpunkt zu vertreten...

Mladen geh endlich weg! Drei Jahre sind drei zuviel!
dafür wird die erleichterung über seinen abgang massenhaft post's hervorrufen und das geheule seiner vollgeschleimten fans wird all jenen genugtuung verschaffen, welche diesen wundervollen tag herbeigesehnt haben

Echo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Echo »

Ein Stossgebet zu den Forumsgöttern: möge einmal ein Thema über Petric nicht zugemüllt werden!

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

Echo hat geschrieben:Ein Stossgebet zu den Forumsgöttern: möge einmal ein Thema über Petric nicht zugemüllt werden!
alleine für's einbeziehen von gott im selben satz mit seinem namen, solltest du von rotoloso ausgepeitscht werden

Basel_myhome
Erfahrener Benutzer

Parede hat geschrieben: Ich gehöre zur Gruppe der 2. Du wohl auch. Rotoloso nicht, das ist sein Recht.
Es geht ja nicht darum ob es sein Recht ist oder nicht, du hast die Charakterliche grösse zur Gruppe zwei zu gehören Rotoloso nicht.
Wenn Rotoloso im Privaten Leben mal einen Mist macht hoffe ich doch das er auch an sturrre Mitmenschen ohne charakterlilche grösse rankommt die ihm nicht verzeihen. ;)

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

[quote="Basel_myhome"]Es geht ja nicht darum ob es sein Recht ist oder nicht, du hast die Charakterliche grösse zur Gruppe zwei zu gehören Rotoloso nicht.
Wenn Rotoloso im Privaten Leben mal einen Mist macht hoffe ich doch das er auch an sturrre Mitmenschen ohne charakterlilche grösse rankommt die ihm nicht verzeihen. ]

lass doch das langsam,
das geht jetzt schon 3 jahre und wenn du jetzt wieder von vorne anfängst wirds auch nicht besser
die einen wären froh
die anderen finden es aus sportlicher sicht schade
und ich finde es aus sportlicher und auch menschlicher sicht schade

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

tanner hat geschrieben:lass doch das langsam,
das geht jetzt schon 3 jahre und wenn du jetzt wieder von vorne anfängst wirds auch nicht besser
die einen wären froh
die anderen finden es aus sportlicher sicht schade
und ich finde es aus sportlicher und auch menschlicher sicht schade
mal ehrlich: warum sollte er ein Jahr vor der EM und mit Aussicht auf Teilnahme als Stammspieler Kroatiens aus der Schweiz weg ?
Genug Geld gibt ihm die Oeri ja, die Spielpraxis hat er hier auf sicher (100% wenn von Verletzungen verschont), besser kann ers vor der EM nicht haben.
Falls Kroatien an die EM fährt und er Stammstürmer bleibt, ist er dann auf jeden Fall im Sommer 2008 weg.
Ich sage euch: Der wird hier noch eine saison anhängen.

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

[quote="Basel_myhome"]Wenn Rotoloso im Privaten Leben mal einen Mist macht hoffe ich doch das er auch an sturrre Mitmenschen ohne charakterlilche grösse rankommt die ihm nicht verzeihen. ]

I has jo nur 50 - 60 mol erklärt in de letschte 3 Johre dorum gärn nomol...

1. Fuessball und Real Life sinn für mi 2 verschiedeni Sache, wenn das für di anderscht isch, denn respektier i das aber s'tuetmr e bitz leid für di.

2. I bi dr erschti wo Fähler macht aber denn hani folgendi d'Möglichkeite abem Momänt woni das iigseh:

- I entschuldige mi sofort und hoff dass die anderi Sytte das akzeptiert (s'isch jo niemerts zwunge e entschuldigung aazneh). Wenn i mi aber erscht noch 1 Johr entschuldige und au erscht denn wenn Milione für mi im Spiel stönn, würdi mini Entschuldigung wohl nid glaubwürdig wirke.

Bispil für Real Life gfällig? Wenn di dini Frau/Fründin betrüegt, öffentlich blamiert und denn verschwinet und hörsch nütt meh vo Ihre e paar Johre lang bis du im Lotto e milione Gwünn gmacht hesch. Denn kunnt Sie wieder uff die zue und erklärt dir wie fescht Sie das jo bereut und es tuet ihre jo so leid und... gib ihre doch bitte e parr hunderttuusig Franke...

Wäre dini Antwort nid ungefähr eso:
"Wo bisch in de letschte Johre gse?"
"Dä Zuefall dass de di erscht jetzt entschuldigsch"
usw.

Aber ebbe, im richtige Läbe gitt's no 100 anderi Sache die zelle aber im Fuessball nid, für mi zumindescht nid.

Äntwäder me stoht zu öbbis oder me entschuldigt sich sofort, dorum respektier ich dr Blerim, als Feind, meh als dr MP. Denn, zumindest bis jetzt, hett är e Meinig, är hasst Basel, är läbt die Rivalitet mit Härzbluet und stoht drzue... wänn är wirklich drzue stoht und nid in 1 - 2 Johr plötzlich do ufftaucht (und vo euch mit offne Arme empfange wird) denn wirdr vo mir zwar immer als Hassfigur gseh aber zumindescht hettr dr Respäkt verdient vo eine wo mit Liedeschaft zu öbbis stoht.
[/CENTER]

Brandstifter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brandstifter »

Wurde eigentlich auch schon mal eine rotoloso Puppe verbrannt.

Ich weiss nicht, ob ich mich wirklich entschuldigen würde, wenn ich sinnbildlich umgebracht wurde............
Aber ich würde mich bei denjenigen bedanken, welche sich trotz meinen Fehlern akzeptieren. Auch ich habe schon meinen Arbeitgeber gewechselt weil ich an der neuen Stelle mehr verdiene. Aber ich wurde dort nicht mit Drohungen empfangen. Aber ich lasse Dir Deine Meinung, Du bist ja bald der Einzige mit dieser Einstellung.
Würden Wahlen etwas verändern, dann wären sie verboten

Basel_myhome
Erfahrener Benutzer

rotoloso hat geschrieben: 1. Fuessball und Real Life sinn für mi 2 verschiedeni Sache, wenn das für di anderscht isch, denn respektier i das aber s'tuetmr e bitz leid für di.

Gut Rotoloso i weiss jetzt was du meinsch, aber e Frog chasch du dini Antipathie gegenüber em MP nit klei dezenter usdrucke und nit so zur Show stelle? ;)

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Brandstifter hat geschrieben: Aber ich lasse Dir Deine Meinung, Du bist ja bald der Einzige mit dieser Einstellung.
...das isch jo s'wichtige, gälll? Jo immer die Meinig überneh wo die Meischte übernoh hänn...
[/CENTER]

Basel_myhome
Erfahrener Benutzer

rotoloso hat geschrieben:...das isch jo s'wichtige, gälll? Jo immer die Meinig überneh wo die Meischte übernoh hänn...
Sicher nit chlei gege dr Strom schwümme isch immer gut, chunnt aber druf a bi wasem? ;)

crazychillbär
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crazychillbär »

rotoloso hat geschrieben:...das isch jo s'wichtige, gälll? Jo immer die Meinig überneh wo die Meischte übernoh hänn...
gebs doch endlich uf rotoloso, das hed kai zweck, di heutige gesellschaft bestooht mehrheitlich us mensche, wo eifach dem grossem Strom folge, egal obs gut isch oder nid!!Um ja nid azuecke, mache viele lyt sache, wo ihne gar nid gfalle.
Wenn der Rubel rollt, ist die Ethik am Arsch!!

Freeride isch me wie numme e Sport, es isch e Lydeschaft!!!

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

[quote="Basel_myhome"]Gut Rotoloso i weiss jetzt was du meinsch, aber e Frog chasch du dini Antipathie gegenüber em MP nit klei dezenter usdrucke und nit so zur Show stelle? ]
Wenn de di uff mini Signatur beziehsch: Schwirig mi devo z'trenne denn d'Verletzig isch tief und i lossmr s'Muul nid eifach eso stopfe nur demit d'Gigi und alli ihri "Meinigsübernähmer" bim Forumläse nid in träne ussbräche.

Sunscht halt ich mi eigentlich, in Theme wo s'nid umm e MP goht, normalerwiis mit MP Kommentär zrugg, wasme vo andere nid behaupte ka wo in jedem Fred wo ich öbbis gschriebe ha, irgendwie ständig uff e MP kömme aber das isch denn nümm mi Problem...
[/CENTER]

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

@ roti und myHome

könnt ihr eure lebensanschauungen nicht über pn weiterbesprechen

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

crazychillbär hat geschrieben:gebs doch endlich uf rotoloso, das hed kai zweck, di heutige gesellschaft bestooht mehrheitlich us mensche, wo eifach dem grossem Strom folge.
Isch scho eso, sälber überlege zum sich e Meinig bilde könnte zwar die Meischte scho, sinn aber z'fuul defür und drzue kunnt no dass sich die in dr Masse wohl fühle will sie d'Eier nid hänn ihri Idee z'verträtte.

Das zellt bi so unbedüttenidi Sache wie Fuessball (Red Bull Salzburg, Chelski und vill wärde no folge) bis zu vill wichtigeri und schlimmeri Theme (versch. Krieg, Verbräche und, und, und, wo's eifach isch die Vorkätschti Meinig vo de Mächtige z'überneh) dorum goht's nur no bärgab... aber i wott jetzt nid e existenzielli Diskussion füere, i kas jo au nid ändere, aber drzue biitrage duen ich sicher nid.
[/CENTER]

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

tanner hat geschrieben:@ roti und myHome

könnt ihr eure lebensanschauungen nicht über pn weiterbesprechen
Wieso? Mir sinn do immene Diskussionsforum und do dörfme diskutiere solang das immene Aaständige Rahme passiert und nach de Vorgobe vo de Verantwortliche, dasses in däm Thema umm e MP goht gsehsch jo grad bim Titel. Muesch lehre demit z'läbe dass nid alli d'Idee und Meinige vo de andere kopiere, wenn de Ruhe willsch kasch jo uff d'Schissi go hocke.
[/CENTER]

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

rotoloso hat geschrieben:Wenn de di uff mini Signatur beziehsch: Schwirig mi devo z'trenne denn d'Verletzig isch tief und i lossmr s'Muul nid eifach eso stopfe .....
Wegen Typen wie dir mit nervigen Signaturen die 5 mal länger sind als jeder ihrer Beiträge habe ich diese schon seit langem abgestellt (--> Kontrollzentrum).

Antworten