Feiern / Eindrücke
Mol luege was dr Costanzo hütt dänggt, wenn är wieder niechtern in Spiegel luegt 

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Das het bim Lupo nit anders döönt.rotoloso hat geschrieben:Schön wär's, in wirklichkeit hett's eso tönt...
Wär nöt kumpet isch kchän Pasler
Zum kotze...
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe
Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin
Karl Valentin
Är het sy Sprössling derby ka.Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Scotty: Hat dem Mile gezeigt, wie man aus dem Pokal trinkt :-) Doch auf dem Balkon hüpfte er nicht so rum, freute sich wohl schon auf das nächste Bier :-)
Karl Valentin
Karl Valentin
- Spirit of St. Jakob
- Erfahrener Benutzer
so öbbis ähnligs isch mr au dure kopf...rotoloso hat geschrieben:Hätts fascht gmacht, hänndr gse wienr nervös hett aafoh zucke wo alli Schäl uffe gange sinn? Dä hätt am liebschte e Flammewärfer drbi ka und ab in d'Mängi!
und wo'nr no zum gumpe uffgruefe het, isch mr d'kacke wo eigentlig hätt sötte richtig afo dampfe, fascht im arsch erfroore
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Froog isch beantwortet. Sacha hett imene andere Thread uffglöst (Link)Beckenpower hat geschrieben:No e Froog: Wer isch das eigentlich gsii wo s'UFFTA gmacht hett?
S'isch schiins dr Thorsten Bathelt (dr Physiotherapeut) gsii:

Kei Wunder hani dä nit erkennt

Jetzt verstandi au wieso är "Alle absitzen" gschroue hett und nit "alli abe" oder zumindescht "alli absitze"

[CENTER]Wir wissen auch: Der FC Basel ist gefährlich wie eine Klapperschlange auf Amoklauf 
11Freunde Ticker zu Basel vs. Bayern 1:0[/CENTER]

-
- Benutzer
genau!SCAR hat geschrieben:...Das Walliser Stübli hat gerockt "hän dr scho mol Sushi ka, mit em Koji Nakata.."...War ja teilweise ein halbes Battle! Aber so war es nur ein Running Gag des Tages, zu einer Melodie(einem Lied) dass für die Zürcher alles bedeutet, wir uns witzige Spässe darüber erlaubt haben...Konfrontation mit Schock-Erlebnissen ist gut, vor allem wenn man diese Melodie für was banales nimmt und darüber lachen kann...
Hesch du scho mol kang'ruh grillt mit em scotty chipperfield...?
hesch du scho mol droge gnoh mit em franco costanzoo...?
Hesch du scho mol GV gha mit de Oeri Gisela...?
Nach "händ Ihr scho mol Sushi gha - mit em Koji Nakata" und "händ Ihr scho mol Couscous gha - mit em Papa Malick Ba" heisst's jetz au: "Händ Ihr scho e Bierli gno - mit em Franco Costanzo".Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Costanzo: Der ging ja richtig ab. Im Stadion schon, Freude pur!!!! In der Kabine sah man ihn dann schon beim Sauffen (wohl zu viel)

Edith maint: Rhykurve, do hän offebar zwei zur glyyche Zit die (fascht) glyychi Idee gha...
Aber Dini sinn au wältklass!
© Basilou, 2024
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Nei nei dä goht eso:
Hesch di scho rasiere loh
Wie dr Franco Costanzo

Hesch di scho rasiere loh
Wie dr Franco Costanzo

[CENTER]Wir wissen auch: Der FC Basel ist gefährlich wie eine Klapperschlange auf Amoklauf 

-
- Erfahrener Benutzer
het's au kääs-sandwich gää? ha numme salami und schingge gseeBasilou hat geschrieben:Au geil!
Und no eine für d Velofahrer:
Kenned Ihr die Käs-Sandwich
g'sponseret vom Herr Petric

aber gschmeggt het's ainewääg voorzyyglig
mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
-
- Erfahrener Benutzer
wo mir z thun maischter woorde sin, bin i am näggschte moorge in fanshop und ha dr verkaifer aakräächzt "bitte e maischterschal und e päggli neii stimmbänder"Muggel hat geschrieben:Bi jetzt grad über dr Barfi cho... ha mi Stimm, wo i geschter dört verlore ha, aber nümme gfunde.. Welle Sagg het die mit Heim gnoh?
Lägg mir, i könnt ächt mit de Chräie um d'Wett chräie![]()
dr schal het är mir verkauft, d stimmbänder nit

a propos stimmbänder: ha scho gege ändi vom match fascht kai stimm me ghaa. bi im b1 uff em balkon gsi und dert glaub zimmlig dr ainzig, wo gsunge het (und gstande isch). rundumme alli am sitze und d schnuure halte, isch zem schisse gsi so eppis

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
isch dr hammer gsi was im Bruune Mutz abgange isch...JohnHolmes hat geschrieben:s'UFFTA im Bruune Mutz hani genial gfunde !!![]()
Dangge fürs mitmache!
überhaupt e gueti sach gsi dernoh im Mutz
wärs gseh het d Beizerin het e Wuetafall becho immer meh sin
mit fahne ineko!
Aber Stimmig isch geil gsi,... sUffta het zum Teil zum Ärger vone
barne nit so klapt

- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
War zum Glück mit einer kleinen Gruppe unterwegs, so ist es einfacher.... Obwohl ich am lautesten und meisten geschrien und gesungen habeSchooffseggel hat geschrieben: a propos stimmbänder: ha scho gege ändi vom match fascht kai stimm me ghaa. bi im b1 uff em balkon gsi und dert glaub zimmlig dr ainzig, wo gsunge het (und gstande isch). rundumme alli am sitze und d schnuure halte, isch zem schisse gsi so eppis![]()

Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Jo, zwar nid vill, aber ich ha eins verwütscht. ]Guet, usser bim Blerim und der Nicole[/QUOTE]Schooffseggel hat geschrieben:het's au kääs-sandwich gää? ha numme salami und schingge gsee![]()
Wo isch dä vom Blerim?
Ich mach glaub emoll e Sammelthread...
Problem wo?Frässen und sunsch gar nüt!
Ich sag jo:
Händ Ihr scho e Bierli gno
mit em Franco Costanzo
Bier isch flüssigi Ernährig, falls Du's no nid gwüsst hesch!
So nach em alte Motto: Zwei Grossi entspräche ere vollwärtige Mohlzit... nur drungge hesch denn no nüt!
© Basilou, 2024
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Gschiider nit isch bereits eine glöscht worde. (Froog mi nit wieso, s'einzig aggresivve isch em Hennes&Mauritz sis "Lösche" gsii)Basilou hat geschrieben:Ich mach glaub emoll e Sammelthread...

- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Der SFV heult rum weil die Basler Spieler Pyros zündeten
Gibt sicher noch Geisterspiele
Hat irgendeine Zeitung einen Artikel drüber gemacht, als die Stricher auf dem Balkon zündeten? Nein? Aber bei den Baslern muss natürlich sofort ein Artikel geschrieben werden

Gibt sicher noch Geisterspiele

Hat irgendeine Zeitung einen Artikel drüber gemacht, als die Stricher auf dem Balkon zündeten? Nein? Aber bei den Baslern muss natürlich sofort ein Artikel geschrieben werden
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!
gaischter-maischter-fiirPro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Der SFV heult rum weil die Basler Spieler Pyros zündeten![]()
Gibt sicher noch Geisterspiele![]()

- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Chunnt dr Costanzo jetzt in d'Hooligandatebank?