Feiern / Eindrücke

Diskussionen rund um den FCB.
one_love
Erfahrener Benutzer

Beitrag von one_love »

seth hat geschrieben:ha s glyyche problem..aber di smiley mieset nit :o syy, sondern :cool:
ha ghört, ingwertee söll hälfe! y probiers mol uss..
Tip von minere Grossmuetter (het extra aglütte zum mir für dr Titel gratuliere :D ) ... 2 rohi Eier mit eme Schluck Cognac vermixe und runter damit... Probier ich uf jede Fall us wenni denn deheime bi... ;) sig überigens au no fein zum schlürfe...

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

messi, tips uss "grossmutters wundermittelchen" sin immer guet ;)
wird grad ussprobiert..
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

one_love
Erfahrener Benutzer

Beitrag von one_love »

[quote="seth"]messi, tips uss "grossmutters wundermittelchen" sin immer guet ]

I hoff vo ganzem Härze, dass es au funktioniert.... es graust mir vor jedem Telefon, woni abnäh muess!! :cool:

Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dome »

seth hat geschrieben:ha s glyyche problem..aber di smiley mieset nit :o syy, sondern :cool:
ha ghört, ingwertee söll hälfe! y probiers mol uss..
so smiley apasst¨

mol luege ob mer das dehaime hän...

das kratze im hals isch schampar abartig unnötig
Signatur zu vermieten.

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beckenpower »

D'Spieler sind ziemlich abgange au wenn s'ganze leider eher kurz gsii isch (mini Stimm hett aber eh chum meh möge).

Zur Musik: Dä Scheiss-Kommerz-Sound vom Basilisk wär ächt nit nötig gsii, weder vorhär, no ganz speziell nit nochär und vor allem nit so verglemmi lutt!!! :mad:

No e Froog: Wer isch das eigentlich gsii wo s'UFFTA gmacht hett?

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Beckenpower hat geschrieben:No e Froog: Wer isch das eigentlich gsii wo s'UFFTA gmacht hett?
Crevoisier?
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

rotoloso hat geschrieben:Crevoisier?
Bisch sicher? Dä müessti doch erkennt ha :eek:

geforce
Erfahrener Benutzer

Beitrag von geforce »

Beckenpower hat geschrieben:Bisch sicher? Dä müessti doch erkennt ha :eek:
dachte zuerst es sei marque...
bin mir aber nicht sicher.

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

Dome hat geschrieben: das kratze im hals isch schampar abartig unnötig
jo, sag nüt..y hoff schwer, hesch nit au no so halsweh wie ych...
die mischig uss schaisswätter, stundelang schreye, singe und juble, mit petarde/zigi/rauchbombe/verbrenntem schaal(mann hed das gmöttet, wo aine e luzärnerschaal ufem kornhausplatz verbrennt hed) wirggt sich jetzt fatal uss!
und bim schnüzze isch alles knallgrien gsi :eek:

@one_love: ojeoje, was für e qual.. und wenn y jetzt miest e telefon abnäh, würd dä am andere änd vo dr laitig e zimliche schock kriege..
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

JohnHolmes
Erfahrener Benutzer

Beitrag von JohnHolmes »

s'UFFTA im Bruune Mutz hani genial gfunde !! :D

Dangge fürs mitmache!

überhaupt e gueti sach gsi dernoh im Mutz
Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....

Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dome »

seth hat geschrieben:jo, sag nüt..y hoff schwer, hesch nit au no so halsweh wie ych...
die mischig uss schaisswätter, stundelang schreye, singe und juble, mit petarde/zigi/rauchbombe/verbrenntem schaal(mann hed das gmöttet, wo aine e luzärnerschaal ufem kornhausplatz verbrennt hed) wirggt sich jetzt fatal uss!

@one_love: ojeoje, was für e qual.. und wenn y jetzt miest e telefon abnäh, würd dä am andere änd vo dr laitig e zimliche schock kriege..
naja, s isch so ähnlich

bi däm froscht im stade du schiss singe und petignat beschimpfe isch nit guet cho, vorallem nit, do mer im C1 wenigi schreyhäls gha hän und drum no meh saft uf d stimm gäh hän...
Signatur zu vermieten.

one_love
Erfahrener Benutzer

Beitrag von one_love »

seth hat geschrieben:jo, sag nüt..y hoff schwer, hesch nit au no so halsweh wie ych...

ich ha halsweh vor heiserkeit... schwätze duet weh :o

kriege au alli ... verstöhn mi chum.... naja, es isch es uf jede Fall wärt gsi...

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

geforce hat geschrieben:dachte zuerst es sei marque...
bin mir aber nicht sicher.
Das habe ich zwischendurch auch mal vermutet, aber auch er meinte ich war es nicht.

Ich habe eben das Gefühl, dass es gar keiner der Spieler war, denn die würde ich ja eigentlich kennen.

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Beckenpower hat geschrieben: Ich habe eben das Gefühl, dass es gar keiner der Spieler war,
Aha... dämfall dr Fladen :D

...jä jä schlönd mi, peitschet mi, gändmr Tiername :D :D :D
[/CENTER]

Maverick
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Maverick »

Do ich uf em Barfi e chli wyter hinte (e paar Meter vor em McD) gschtande bi, hanni zwei Frooge:

1. Wieso het dr Ergic dr Name vom Burgmeier nid gseit? Het är en eifach vergässe oder isch dr Burgi nid uf em Balkon gsi? :confused:

2. Was sin das für Transparänt gsi, wo dr Rakitic gha het? :confused:
"You don't need a licence to drive a sandwich!" (SpongeBob SqarePants)

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

rotoloso hat geschrieben:Aha... dämfall dr Fladen :D

...jä jä schlönd mi, peitschet mi, gändmr Tiername :D
Denn muess är aber e Toupet trait ha :p :D
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Goofy hat geschrieben:Denn muess är aber e Toupet trait ha :p :D
Nä näi, er hett kurz d'Plastikglatze abzoge ka :p
[/CENTER]

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

Maverick hat geschrieben:1. Wieso het dr Ergic dr Name vom Burgmeier nid gseit? Het är en eifach vergässe oder isch dr Burgi nid uf em Balkon gsi? :confused:
Das hani mi au gfroogt, aber schiinbar (Quelle: öpper wo näbe uns gstande isch) hett'r en gsäit, aber är isch im Jubel und de Fansgsäng unter gange.

one_love
Erfahrener Benutzer

Beitrag von one_love »

Beckenpower hat geschrieben:Das hani mi au gfroogt, aber schiinbar (Quelle: öpper wo näbe uns gstande isch) hett'r en gsäit, aber är isch im Jubel und de Fansgsäng unter gange.
Das cha guet si... eine hani nämlig nid so rächt mitkriegt...

rohrspatz
Neuer Benutzer

Beitrag von rohrspatz »

ich find aifach, dass s'gigi wieder mol in ihres koschtüm stiege söll :) sünsch isch es wirklich dr hammer gsi geschtert!

franco, franco, franco costanzo!
[CENTER][/CENTER]Mir sin dr FCB!

Smokey
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Smokey »

do dr ander thread scho widder zue isch schribis no schnäll do ihne. Vergässet das blöde couscus lied so schnäll wie möglich widder. Ha mi gescht z tod gnärvt wo sone idiot das die ganz rückfahrt gsunge het. Irgendwenn hanems gseit denn hetter ändlich ufghört. Chasch doch nit s gröschte disslied vo de zürcher kopiere! Gohts no? Simmer zürcher oder was?

Ich frog mi wär uf so behindereti idee chunt
hander kei ahnig was bedüted krieg un was bedüt schlegle chander vo mir heere. ich bin in krieg gsi, ich han alles eläbt, ichchan böwise wönder luege lueg, schtoleschuss, bombesplitter ichhan alles eläbt

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Smokey hat geschrieben:do dr ander thread scho widder zue isch schribis no schnäll do ihne. Vergässet das blöde couscus lied so schnäll wie möglich widder. Ha mi gescht z tod gnärvt wo sone idiot das die ganz rückfahrt gsunge het. Irgendwenn hanems gseit denn hetter ändlich ufghört. Chasch doch nit s gröschte disslied vo de zürcher kopiere! Gohts no? Simmer zürcher oder was?

Wär dä für e Papa dänkt gse?
[/CENTER]

quasimodo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von quasimodo »

Beckenpower hat geschrieben:Zur Musik: Dä Scheiss-Kommerz-Sound vom Basilisk wär ächt nit nötig gsii, weder vorhär, no ganz speziell nit nochär und vor allem nit so verglemmi lutt!!! :mad:
Es sollte grundsätzlich verboten werden, dass Zürilisk bei einem solchen Anlass vor Ort ist, ich habe mich schon bei der letzten Meisterfeier aufgeregt, schlechter Sound und dümmliche Moderation ... :mad:

Und eigentlich könnte ich auf Musik-Beschallung an solchen Anlässen gänzlich verzichten. Völlig unnötig.
(c) quasimodo 2004-2020 - alle Rechte vorbehalten

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

Beckenpower hat geschrieben:Das hani mi au gfroogt, aber schiinbar (Quelle: öpper wo näbe uns gstande isch) hett'r en gsäit, aber är isch im Jubel und de Fansgsäng unter gange.
jo, är hed dr name gsait, aber die maischte hän nur irritiert uffegluegt..

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

quasimodo hat geschrieben:Es sollte grundsätzlich verboten werden, dass Zürilisk bei einem solchen Anlass vor Ort ist, ich habe mich schon bei der letzten Meisterfeier aufgeregt, schlechter Sound und dümmliche Moderation ... :mad:

Und eigentlich könnte ich auf Musik-Beschallung an solchen Anlässen gänzlich verzichten. Völlig unnötig.
Ein dickes Lob an jene welche das Halligalli nicht mitmachten sondern mittels fliegenden Bierbechern klar zeigten dass sie sich verkriechen sollen. Schade habt ihr nicht getroffen.
[CENTER]Wir wissen auch: Der FC Basel ist gefährlich wie eine Klapperschlange auf Amoklauf :cool:
11Freunde Ticker zu Basel vs. Bayern 1:0[/CENTER]

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Smokey hat geschrieben:do dr ander thread scho widder zue isch schribis no schnäll do ihne. Vergässet das blöde couscus lied so schnäll wie möglich widder. Ha mi gescht z tod gnärvt wo sone idiot das die ganz rückfahrt gsunge het. Irgendwenn hanems gseit denn hetter ändlich ufghört. Chasch doch nit s gröschte disslied vo de zürcher kopiere! Gohts no? Simmer zürcher oder was?

Mann, diese Probleme...Man kan eine Melodie durchaus für einen Joke kopieren...Das Walliser Stübli hat gerockt "hän dr scho mol Sushi ka, mit em Koji Nakata.."...War ja teilweise ein halbes Battle :D ! Wenn man irgendwas mit "rotblaues Herz..etc." genommen hätte mit dieser Melodie, hätte ich es auch nicht verstanden! Aber so war es nur ein Running Gag des Tages, zu einer Melodie(einem Lied) dass für die Zürcher alles bedeutet, wir uns witzige Spässe darüber erlaubt haben...Konfrontation mit Schock-Erlebnissen ist gut, vor allem wenn man diese Melodie für was banales nimmt und darüber lachen kann...
SCONVOLTS BASILEA 98

Atlantico
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Atlantico »

War ein ganz geiler Tag gestern.

Nur nach ein Fettes Dank an die Organisatoren und Swisscom, dass Sie auf dem Podest so tolle Säulen aufgestellt haben, damit ja nur die aus der Haupttribüne was mitkriegen :mad:
Miu Miu u Cane Muriu

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

är hetten gseit
sisch numme nid gross druff iigange worte vo unde :o

z basel a mym ryy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von z basel a mym ryy »

war ein hammer fest.. wir bringen über 30000 leute zusammen...
udn zürich zur meisterfeier 1200:D
costanzo und seine neue frisur... hab ihn noch nie so glücklich gesehen..
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden

[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]

jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

z basel a mym ryy hat geschrieben:war ein hammer fest.. wir bringen über 30000 leute zusammen...
udn zürich zur meisterfeier 12000
Eine nette Anekdote am Rande, mehr nicht. "Züri goht uns am Arsch verbii, Züri goht uns am Arsch verbii, Züri goht uns am Arsch verbii shalalalalala..."
z basel a mym ryy hat geschrieben:costanzo und seine neue frisur... hab ihn noch nie so glücklich gesehen..
Ich wage mal zu behaupten, dass seine Glücklichkeit nicht direkt mit der neuen Firsur zusammenhing ;) :D
[CENTER]Wir wissen auch: Der FC Basel ist gefährlich wie eine Klapperschlange auf Amoklauf :cool:
11Freunde Ticker zu Basel vs. Bayern 1:0[/CENTER]

Antworten