Tablette länge!faederli hat geschrieben:muesch halt doch langsam e Therapie in Erwägig zieh......

Er sagte oft zu Petric und Ergic die sollen noch was zu den Fans sagen (weil er es selber nicht kann (wobei Englisch kann der doch sicher und wir auch)) bzw. etwas anstimmen, damit er wieder tanzen kannBlack Squad hat geschrieben: Dr Costanzo isch glaub eh stumm, het me dä scho mol ghört rede?
Das sage ich auch schon lange.d4 4-ever hat geschrieben: Ich schäme mich für das Verhalten Petric gegenüber!!! Der Mann hat einen Top Charakter, echt. Ist einer der feinsten Typen.
d4 4-ever hat geschrieben:1. Eintrag! Hallo zusammen. Lese nun schon einige Monate... nach der gestrigen Feier nun doch meine Meinung (Übrigens in Hochdütsch, da ich aus dem Fünfliiberdaal komme...).
Wie lange haltet Ihr Petric dies noch vor? Wieviel Sch.... habt ihr gemacht, was ihr nun bereut? Klar, werden hier alle sagen "i bereu nüt!".
Ich schäme mich für das Verhalten Petric gegenüber!!! Der Mann hat einen Top Charakter, echt. Ist einer der feinsten Typen. Boris und Kollegen sind nun alle Basler oder was? Der Typ war Captain bei GC!!! War die Gayceee in Person. Und nun wird sein Name skandiert. Echt einfach nur KG das Ganze!!!
Da ich nun keine Freunde geschaffen habe, habe ich fertig. Nur noch eins: Für mich ist der FCB die Nummer 1... und die Spieler das Beigemüse! Für mich seit 45 Jahren so!
Servus!
Söll i jetzt in Träne ussbräche oder was?Waggis54 hat geschrieben:Kann mich dem nur anschliessen. Und dies seit 46 Jahren. Und noch was zu Rotolos Aussage wegen Petric. Nach meinem aktuellen Wissensstand ist Petric Aargauer und spricht somit Aargauer Dialekt. Denke mal, wieviele FCB Fans aus dem Fricktal kommen und auch nicht sauberes "Baseldyytsch spräche"!!!!!
Du bisch dr allerletscht wo sich eso e Kommentar dörf erlaube do inne mit dini Signatur...faederli hat geschrieben:usbreche wär nit schlecht, aber besser uss dinere ignorante infantile Traumwelt
Kasch es nit eifach mol blybe loh mit dine Anti Petric Biiträg...rotoloso hat geschrieben:Du bisch dr allerletscht wo sich eso e Kommentar dörf erlaube do inne mit dini Signatur...
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
perfekte analyse!Asselerade hat geschrieben:fiir im stadion: wenn mr am samstig dr dütschi cup gluegt het, denn isches gestert scho bedütend besser gsi. vo spielabpfiff bis pokalübergob kei musik, erst denn so behinderte sound...vo dem här isches derte voll ok gsi..
zugfahrt isch bi mir ruhig verloffe, irgendwenn isch mr mol richtig kaputt gsi. sit am morge am 7ni am suufe und rauche gsi..
fiir uffem barfi: aaah, e sehr schöni fiir. kei enormi druggede, kei musik während d spieler uffem balkon gsi sind, kei animation (wie z.b dr heinz margot)
stimmig im stadion: für d umständ, für d nervosität wo gherrscht het hannis ok gfunde. logisch isch allerdings, dass amene sehr guete spiel basel einiges mehr bringt (bringe muess)!
Das würdi mir wünsche....könig hat geschrieben:wo bisch denn du gstande? uffem claraplatz???
c'mon cinderella, gib dr e ruck. muesch nur dr räschtalk uuseschwitze, denn gohts wieder besser...
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
ha s glyyche problem..aber di smiley mieset nitDome hat geschrieben: GOPF WIE KRIEG I MINI STIMM WIEDER ANE?
![]()
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!