nach schluss wieder mit partner/in zusammen?
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
-
- Neuer Benutzer
Jaja...die liebe Liebe.....die wird immer Bestandteil im Leben sein.....von jedem! Es gibt Ups und downs.....that's life..
Vergiss sie! Vorbei ist vorbei.... shit happens
Denk einfach: Ich bin so geil, ich bekomm eh ne bessere
Und irgendwann hast du diese und deine alte kommt wieder..aber dann willst du die nicht mehr... 
Denk einfach: Ich bin so geil, ich bekomm eh ne bessere

Deutschland an die Macht!
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Nimmt den Stift und unterschreibt das von Butthead verfasste Papier!*Butthead* hat geschrieben:Jaja...die liebe Liebe.....die wird immer Bestandteil im Leben sein.....von jedem! Es gibt Ups und downs.....that's life..
Denk einfach: Ich bin so geil, ich bekomm eh ne bessereUnd irgendwann hast du diese und deine alte kommt wieder..aber dann willst du die nicht mehr...
![]()
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
-
- Neuer Benutzer
antworte uf dini froge bringe überhaupt nüd, will mensche unterschiedlich sin. und i ha hüt grad dörfe merke, dass es kei sinn macht, nochere trennig nomol mit dr ex zämme zkoh. wäg trenne sich, zite ändere sich.Pioneer hat geschrieben:und in däm johr wo drzwüsche gläge isch händr witerhin kontakt gha?
und vorallem: wieso alts ufwärme, wennde neus wo scho heiss isch, kasch ha???

Pioneer...
Au wenns Du arme Tropf vrmuetlich nit gmerkt hesch....dört wo Du dä Abschiedskuss becho hesch bisch Du scho mindeschtens 3 Wuche lang Single gsi...wenn nit länger.
Frau truurt nit gärn elei, das macht sie in dr Regel mit em kommende EX zämme - und dä rafft das natürlich nit (Männer raffe jo nit emoll wenn e neui Hoorfarb ufftreit worde isch, also wie sölle mir au so öbbis merke???).
Fazit für Di: Es isch aus. Fertig. Finito.
Go nochehächle und nochestiefle wirkt uff sie nur jämmerlich. Akzeptier das wie ne Ma und vrarbeit das wie ne Ma: Füll dr d'Lampe!
Und bis in e baar Wuche (mängmoll länger, mängmoll kürzer) seht d'Wält andersch us, und vor allem sehn dini Optione, resp. Dini Abätteti andersch uss. Freu Di druff. Und wundere Di nit, wenn Dini ach so tolli Ex irgendwenn denn agschisse chunnt und vo de guete alte Zite vrzellt....
Au wenns Du arme Tropf vrmuetlich nit gmerkt hesch....dört wo Du dä Abschiedskuss becho hesch bisch Du scho mindeschtens 3 Wuche lang Single gsi...wenn nit länger.
Frau truurt nit gärn elei, das macht sie in dr Regel mit em kommende EX zämme - und dä rafft das natürlich nit (Männer raffe jo nit emoll wenn e neui Hoorfarb ufftreit worde isch, also wie sölle mir au so öbbis merke???).
Go nochehächle und nochestiefle wirkt uff sie nur jämmerlich. Akzeptier das wie ne Ma und vrarbeit das wie ne Ma: Füll dr d'Lampe!
Und bis in e baar Wuche (mängmoll länger, mängmoll kürzer) seht d'Wält andersch us, und vor allem sehn dini Optione, resp. Dini Abätteti andersch uss. Freu Di druff. Und wundere Di nit, wenn Dini ach so tolli Ex irgendwenn denn agschisse chunnt und vo de guete alte Zite vrzellt....
Ahoi!
Wo ist Dein Schuh?
Wo ist Dein Schuh?
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
selber fred - anderes jahr:Seemann hat geschrieben:Pioneer...
Seemann hat geschrieben:es isch villicht hart und unagnähm das lose, mini liebe früsch vrlossene. aber leider isch es eso, dass sich d'frau scho abglöst het vo euch, wenn sie euch denn schlussendlich dr schueh git. die meischte fraue dien dr trennigsschmärz am liebschte an dr schultere oder in de ärm vo ihrne no-partner über sich ergoh lo und erdulde. zu 90 % het sie, nach em obligate tritt in arsch, s'gröbschte scho hinter sich und abgschlosse. und ihr miend in suuri öpfel bisse, respektive ELEI dr Trennigsschmärz überwinde und ertrage.
Fazit: Fürobe!
und dr besser Slogan als dä mit de schöne Töchtere vo irgendwelche Miettere, sinn zerscht
- was mi nit umbringt macht mi stark
- wär mi nit will hett mi nit vrdient
- mir ghört d'Wält
Nichts ist so hart wie das Leben.
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
-
- Neuer Benutzer
weiss nid ob de the streets kennsch (mike skinner, engländer, fuessball und so), dä het uf jedefall e guete song gschriebe (übrigens het er no vieli anderi gueti tracks, e guets Album isch zbsp «A grand don't come for free»):
Dry Your Eyes - Video
Dry Your Eyes - Englischer Text
Dry Your Eyes - Deutscher Text
Dry Your Eyes - Video
Dry Your Eyes - Englischer Text
Dry Your Eyes - Deutscher Text
Ich ha Liebi für jedi, wie dr Rocco Siffredi
das widerspricht sich aber e bitz...Seemann hat geschrieben:Fazit für Di: Es isch aus. Fertig. Finito.
Und wundere Di nit, wenn Dini ach so tolli Ex irgendwenn denn agschisse chunnt und vo de guete alte Zite vrzellt....
das hani genau 2 tag lang gmacht, mittlerwiile isch sit 6 wuche funkstilleSeemann hat geschrieben:Go nochehächle und nochestiefle wirkt uff sie nur jämmerlich.
dini wort in gottes ohr. sie wird in 4 monet 24ig, hoffentlich wird das nid ihre letscht fründ siiSeemann hat geschrieben:mit em kommende EX
wärs komplett falsch, wenn ich mich in ca. 3 - 4 monet emol bi ihre mäld?
[CENTER]PRO Zoua
CONTRA Steinhöfer[/CENTER]
- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
Gopferdelli Pioneer, weele Teil genau hesch nit vrstande? Sie isch wäg. Es isch di EX! Das Alles HET NÜTT ME MIT DIR Z DUE!Pioneer hat geschrieben:(...) hoffentlich wird das nid ihre letscht fründ sii
wärs komplett falsch, wenn ich mich in ca. 3 - 4 monet emol bi ihre mäld?
Abhööggle. Füüreluege - in e Zuekunft ohni sie. Du kunnsch in ihrer Zuekunft au nümmi vor.
Lägg mer am Arsch, bisch du allwäg e Närvesäägi.
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf
dürftschmr ruhig bitz muet macheIP-Lotto hat geschrieben:Gopferdelli Pioneer, weele Teil genau hesch nit vrstande? Sie isch wäg. Es isch di EX! Das Alles HET NÜTT ME MIT DIR Z DUE!
Abhööggle. Füüreluege - in e Zuekunft ohni sie. Du kunnsch in ihrer Zuekunft au nümmi vor.

bi halt no nid drüber hinwäg und will se zumindescht als kollegin "bhalte"
wo sie vor 2 johr mit mir zämmecho isch, het sie ungefähr 3 monet spöter afo verzelle, dass sie ihre ex als kolleg vermissi, är het döt kei kontakt meh zu ihre welle, do sie sich vo ihm trennt het und's ihm z'grossi schmärze bereitet hätt, sie z'gseh, will sie e neue fründ, ebe mich, gha het
[CENTER]PRO Zoua
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
schwanzloses gesindel ist ja sowas von herzlosIP-Lotto hat geschrieben:Gopferdelli Pioneer, weele Teil genau hesch nit vrstande? Sie isch wäg. Es isch di EX! Das Alles HET NÜTT ME MIT DIR Z DUE!

Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
Dasch mir au scho duure Kopf....IP-Lotto hat geschrieben: Lägg mer am Arsch, bisch du allwäg e Närvesäägi.
Pioneer; so wird das nütt mit Dir....zeig mol chli Stolz und Achtig vor Dir sälber...isch jo truurig! So öbbis finde Fraue extrem unattraktiv...
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
[quote="mimpfeli"]Dasch mir au scho duure Kopf....
Pioneer]
ebbe...uffhöre hüle jetzt!!!! isch halt nid aifach...aber glaub mrs...sobald de mitbikunnsch dassi dr ney stächer het, bisch so hässig uffse dass de se nieh me in däm lääbe gseh willsch...
dasch lääbe homes:-) gail nid?
Pioneer]
ebbe...uffhöre hüle jetzt!!!! isch halt nid aifach...aber glaub mrs...sobald de mitbikunnsch dassi dr ney stächer het, bisch so hässig uffse dass de se nieh me in däm lääbe gseh willsch...
dasch lääbe homes:-) gail nid?
sorry...do hani aifach problem drmit!!!
mau mind. 6 bis 12 monät funkstilli.Pioneer hat geschrieben: bi halt no nid drüber hinwäg und will se zumindescht als kollegin "bhalte"
was wosch da scho so früäh eine uf kolleg ga mache, wes die ja när immer no stresst?!
bi mir ischs ca. äs jahr gange bis ig mit mire ex wieder ha chöne quatsche, etc. ohni das es mi oder si irgendwie gstresst het. jetz isch si eini vo mine beschte kolleginne.
i häts säuber fasch verbockt, wüu i genau wie du huerre früäch wieder dr kontakt ha gsuecht. u ha derbi gmerkt, dass i sie immer no huerre gärn ha gha. het dä chline räschte "beziehig" wo mir no hei gha arg strapaziert.
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
[quote="mimpfeli"]Pioneer]richtig pioneer! stolz und achtung sollst du zeigen, jedoch auf keinen fall den frauen gegenüber! behandle sie wie den letzten dreck und sie wird auf ewig dein sein! denn dies ist genau das, was frauen wirklich wollen - ganz tief im inneren. trägst du sie nämlich auf händen, wirst du in bälde mit dem weichei-/langweilerstempel sitzen gelassen.
behandelst du sie jedoch wie ein altes paar schuhe, das du aus irgendwelchen nostalgischen gründen einfach nicht wegschmeissen willst, wird sie sich sekündlich fragen, was sie denn wohl an sich ändern müsste, um von dir respektiert zu werden. sie wird dich mit all ihren talenten verwöhnen - was dich selbstverständlich total kalt lässt - und DICH auf händen tragen. funktioniert bestens. schau dich bloss mal um, und du wirst tausende von paradebeispielen vorfinden.
jedoch ist es absolut unvorteilhaft, eine dame darauf anzusprechen. keine würde es zugeben - die meisten wissen's nämlich auch gar nicht.
behandelst du sie jedoch wie ein altes paar schuhe, das du aus irgendwelchen nostalgischen gründen einfach nicht wegschmeissen willst, wird sie sich sekündlich fragen, was sie denn wohl an sich ändern müsste, um von dir respektiert zu werden. sie wird dich mit all ihren talenten verwöhnen - was dich selbstverständlich total kalt lässt - und DICH auf händen tragen. funktioniert bestens. schau dich bloss mal um, und du wirst tausende von paradebeispielen vorfinden.
jedoch ist es absolut unvorteilhaft, eine dame darauf anzusprechen. keine würde es zugeben - die meisten wissen's nämlich auch gar nicht.
Kein Problem, ich geb das zubaslerstab hat geschrieben: jedoch ist es absolut unvorteilhaft, eine dame darauf anzusprechen. keine würde es zugeben - die meisten wissen's nämlich auch gar nicht.

Frauen sind nicht wie der letzte Dreck zu behandeln, wäre etwas unlöblich. Aber ein Mann sollte ein Mann sein und keine Supermemme. Nette Arschlöcher braucht das Land...
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
du zählst auch nicht! du bist scho derart forumsgeschädigt, dass du wohl auch schon rülpst wie ein berserker!mimpfeli hat geschrieben:Kein Problem, ich geb das zu
Frauen sind nicht wie der letzte Dreck zu behandeln, wäre etwas unlöblich. Aber ein Mann sollte ein Mann sein und keine Supermemme. Nette Arschlöcher braucht das Land...
grundsätzlich sucht frau einen mann der
- humorvoll ist - obwohl sie den humor weder verstehen noch ertragen können
- auf keinen fall ein macho ist - aber heult mal rum, wenn ihr mit 37.3° fieber im sterben liegt, und ihr werdet sehen, was SIE wirklich will.
- gross ist - wohl die grösste frechheit. ein kleinwüchsiger mann kann für sein aussehen nicht halb so viel dafür, wie eine fette frau! gesellschaftlich ist es jedoch akzeptiert, dass frauen kleine männer ausschliessen. doch wehe ein mann zweifelt die "drüsen-theorie" an......
Dafür werden die Männer im Alter attraktiver, und die Frauen einfach nur älter.baslerstab hat geschrieben: [*]gross ist - wohl die grösste frechheit. ein kleinwüchsiger mann kann für sein aussehen nicht halb so viel dafür, wie eine fette frau! gesellschaftlich ist es jedoch akzeptiert, dass frauen kleine männer ausschliessen. doch wehe ein mann zweifelt die "drüsen-theorie" an......
[/LIST]
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
jepp!!! onaniere jeden tag um mitternacht unter ihrem fenster!Pioneer hat geschrieben:uf d'gfahr hii dasmi jetzt no lächerlicher mach - kennt öper vo euch e art "gedankezauber" wo sie dezue bringe cha an mich z'dänke
sie wird nicht bloss an dich denken, sie wird bis zum ende ihrer tage nicht genug von dir kriegen können!!!!!!
klappt immer! ich schwöäs!
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Ruf mal Mike Shiva an, der ist doch manchmal im Fernsehen!Pioneer hat geschrieben:uf d'gfahr hii dasmi jetzt no lächerlicher mach - kennt öper vo euch e art "gedankezauber" wo sie dezue bringe cha an mich z'dänke
Der kann das, doch bestimmt!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
ka klappe, aber nur wenn me zämmepasst. wenn nid ihre idealtpy bisch, ishc nüüt z hole, wenn aber beidi grobi fähler gmacht hän, und isichtig sin, kas locker nomoll dinnelige. me muess eifach über die sich aschtauende probelm rede, bevor me sich usenanderläppt.
Derjenige, dessen Verstand durch Ideale vernebelt wird, ist nicht mehr in der Lage, über eine fundierte, objektive und neutrale Meinung zu verfügen, eine weitverbreitete Seuche innerhalb unserer Gesellschaft.
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an alle, mir doch egal, wenn sich jemand an meiner erbärmlichen Berichterstattung vergreifen möchte.
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an alle, mir doch egal, wenn sich jemand an meiner erbärmlichen Berichterstattung vergreifen möchte.

- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
man vergleiche diese zeilen mit des autors signatur......abräumer hat geschrieben:ka klappe, aber nur wenn me zämmepasst. wenn nid ihre idealtpy bisch, ishc nüüt z hole, wenn aber beidi grobi fähler gmacht hän, und isichtig sin, kas locker nomoll dinnelige. me muess eifach über die sich aschtauende probelm rede, bevor me sich usenanderläppt.
amen