Beginn Meischterschaft 4. Liga Gruppe 6
FC Therwil - SC Binningen 1-4 (0-0)
Känelboden, SR Seydi, 40 Zuschauer
66. 1-0, 74. Alvarez 1-1, 77. Joray 1-2, 87. Schwizer 1-3, 92. Fumagalli 1-4.
SCB3: Jäggy; Joray, Vicentini, Canalella; Giani, Fumagalli, Josi, Ruas Dias, Schwizer; Wildhaber, Alvarez (86. Erdin).
Bemerkungen: faires Spiel, gute SR-Leistung, verdienter Sieg von Binningen.
Känelboden, SR Seydi, 40 Zuschauer
66. 1-0, 74. Alvarez 1-1, 77. Joray 1-2, 87. Schwizer 1-3, 92. Fumagalli 1-4.
SCB3: Jäggy; Joray, Vicentini, Canalella; Giani, Fumagalli, Josi, Ruas Dias, Schwizer; Wildhaber, Alvarez (86. Erdin).
Bemerkungen: faires Spiel, gute SR-Leistung, verdienter Sieg von Binningen.
erneuti Niederlag firs Zwai vo Schwellheim
e tolli erschti HZ vo SChwellheim gege de unagfochteni Leader Black Stars. Leider hän mir dÜberhebligkeit vo de Buschwilerhoftruppe nid könne usnütze und hän no Päch ka (2 Latteschüss...). In de 2. Hälfti hän mir defensiv solid gspilt aber offensiv jeglichi Power verlore. Schad und trotzdäre 0 zu 3 Niederlag ischs e klari Leischtigssteigerig gsi im Verglich zem Spiel vs BCO. Dr Sieg fir Black goht ufgrund vo de 2. HZ in Ordnig, sie sind sicher e SChritt witer als mir. GRATULATION
am Sunntig mien mir vs Därwil aber unbedingt wider 3 Pünkt hole, sunnscht überholt uns sogar no sTeam vom Digge und das wär unter aller Sau
Ps Alan bisches e Penner
e tolli erschti HZ vo SChwellheim gege de unagfochteni Leader Black Stars. Leider hän mir dÜberhebligkeit vo de Buschwilerhoftruppe nid könne usnütze und hän no Päch ka (2 Latteschüss...). In de 2. Hälfti hän mir defensiv solid gspilt aber offensiv jeglichi Power verlore. Schad und trotzdäre 0 zu 3 Niederlag ischs e klari Leischtigssteigerig gsi im Verglich zem Spiel vs BCO. Dr Sieg fir Black goht ufgrund vo de 2. HZ in Ordnig, sie sind sicher e SChritt witer als mir. GRATULATION
am Sunntig mien mir vs Därwil aber unbedingt wider 3 Pünkt hole, sunnscht überholt uns sogar no sTeam vom Digge und das wär unter aller Sau

Ps Alan bisches e Penner
- Zeekadeethee
- Benutzer
[quote="RALE BALE"]erneuti Niederlag firs Zwai vo Schwellheim
am Sunntig mien mir vs Därwil aber unbedingt wider 3 Pünkt hole, sunnscht überholt uns sogar no sTeam vom Digge und das wär unter aller Sau ]
Was isch aigentlig kurz vor de 9i z Oobe bassiert? Derft so ebbe die 70. Minute gsi. E riise Gschrei wo me bis iiber dr Bach gheert het...
am Sunntig mien mir vs Därwil aber unbedingt wider 3 Pünkt hole, sunnscht überholt uns sogar no sTeam vom Digge und das wär unter aller Sau ]
Was isch aigentlig kurz vor de 9i z Oobe bassiert? Derft so ebbe die 70. Minute gsi. E riise Gschrei wo me bis iiber dr Bach gheert het...
e harte Zweikampf vom RALE vs emene Black Spieler. Zerscht dr Ball troffe (fair) und denn no blöd dr ander am scheiche verwütscht. Agstachlet vom sehr sympathische Trainier vo Black ischs denn sehr hektisch worde..... eigentlig business as usual.....Zeekadeethee hat geschrieben:Was isch aigentlig kurz vor de 9i z Oobe bassiert? Derft so ebbe die 70. Minute gsi. E riise Gschrei wo me bis iiber dr Bach gheert het...
- Zeekadeethee
- Benutzer
Dasch scho alles? Do han y scho ebbis heftigers erwartetRALE BALE hat geschrieben:e harte Zweikampf vom RALE vs emene Black Spieler. Zerscht dr Ball troffe (fair) und denn no blöd dr ander am scheiche verwütscht. Agstachlet vom sehr sympathische Trainier vo Black ischs denn sehr hektisch worde..... eigentlig business as usual.....

bi die zweiti halbzyt go luege.
blägg die besser mannschaft, hän no paar hochkarätigi chance vergäh. schwellheim vorne absolut harmlos und teilwys z'wyt vo de lüt ewäg gstande. defensiv relativ stabil, aber paarmol dur steilpäss überrascht worde.
dr zwüschefall in dr ca. 70. minute: rale setzt zunere grätsche ah und trifft klar dr ball. rutscht denn aber no unglücklich em gegner unde yhne. also sicher 100% ohni absicht, aber dr ander isch scho rächt drunter cho.
allschwil mit dr gwohnt härti. bi jedem zweikampf wird voll durezoge au wenn no e scheiche vom gägner dezwüsche isch. dr schiri het das immer durego loh (oder nid gseh), was bläck und vorallem dr trainer vo ihne sehr gnärvt het.
kei hochklassigs spiel, am schluss mit e paar unschöne szene und unsägliche diskussione, aber s'bier isch fein gsi!
blägg die besser mannschaft, hän no paar hochkarätigi chance vergäh. schwellheim vorne absolut harmlos und teilwys z'wyt vo de lüt ewäg gstande. defensiv relativ stabil, aber paarmol dur steilpäss überrascht worde.
dr zwüschefall in dr ca. 70. minute: rale setzt zunere grätsche ah und trifft klar dr ball. rutscht denn aber no unglücklich em gegner unde yhne. also sicher 100% ohni absicht, aber dr ander isch scho rächt drunter cho.
allschwil mit dr gwohnt härti. bi jedem zweikampf wird voll durezoge au wenn no e scheiche vom gägner dezwüsche isch. dr schiri het das immer durego loh (oder nid gseh), was bläck und vorallem dr trainer vo ihne sehr gnärvt het.
kei hochklassigs spiel, am schluss mit e paar unschöne szene und unsägliche diskussione, aber s'bier isch fein gsi!

gwohnter Härti...... gfallft mer,d ass mer dä Ruef hän., Wärde gli zu Sportfründe 2Digge hat geschrieben:bi die zweiti halbzyt go luege.
kei hochklassigs spiel, am schluss mit e paar unschöne szene und unsägliche diskussione, aber s'bier isch fein gsi!![]()

Rückrunde 5. Liga Gruppe 2
SV Verkehrsbetriebe NWS - FC Thai Basel 06 4 : 2 (2 : 1)
29' ??
32' ??
35' Eddie
61' ??
85' ??
90' Eddie
FC Thai Basel 06: Wut, Arslan (30' Chen), Chom, Choo, Beni, Avni, Rachan, Semm (46' Vikit), Eddie, Amorn (50' Roland), Niwat
Kein Einsatz: bumbui (Ersatztorwart), Eno, Montri, Kim
Bemerkungen: FC TB 06 ohne Kevin (verletzt), Ud, Bea, (Arbeit) Jack, Joe, Kong (nicht im Aufgebot), Tam, Joe (ohne Spielerpass), Bon (Transferverhandlungen)
20 Zuschauer
Endlich die ersten Tore. Doch irgendwie haben wir uns gestern selber geschlagen. Vieles hat nicht zusammengepasst.
Nächstes Spiel:
Do 19.04.2007 19:30
FC Riehen a - FC Thai Basel 06
Grendelmatte, Riehen, Spielfeld A
SV Verkehrsbetriebe NWS - FC Thai Basel 06 4 : 2 (2 : 1)
29' ??
32' ??
35' Eddie
61' ??
85' ??
90' Eddie
FC Thai Basel 06: Wut, Arslan (30' Chen), Chom, Choo, Beni, Avni, Rachan, Semm (46' Vikit), Eddie, Amorn (50' Roland), Niwat
Kein Einsatz: bumbui (Ersatztorwart), Eno, Montri, Kim
Bemerkungen: FC TB 06 ohne Kevin (verletzt), Ud, Bea, (Arbeit) Jack, Joe, Kong (nicht im Aufgebot), Tam, Joe (ohne Spielerpass), Bon (Transferverhandlungen)
20 Zuschauer
Endlich die ersten Tore. Doch irgendwie haben wir uns gestern selber geschlagen. Vieles hat nicht zusammengepasst.
Nächstes Spiel:
Do 19.04.2007 19:30
FC Riehen a - FC Thai Basel 06
Grendelmatte, Riehen, Spielfeld A
- Zeekadeethee
- Benutzer
[quote="Zeekadeethee"]schiiiiiins numme dr Fuess broche... ]
päch und bitter, aber nid mis Problem, sprich normale Zweikampf, ihn dumm troffe..shit happens
woby die 3 Tätligkeite wo sie dinne ka hän, sin bitterer gsi (mir nume 1..
) , das isch wirklig unfair und führt idr zu schwere Verletzige. So hets halt eine vo ihne troffe.
päch und bitter, aber nid mis Problem, sprich normale Zweikampf, ihn dumm troffe..shit happens
woby die 3 Tätligkeite wo sie dinne ka hän, sin bitterer gsi (mir nume 1..

SC Binningen - FC Concordia BS 1-3 (0-0)
Speigelfeld, 50 Zuschauer - SR Kleiner
49. 0-1, 58. 0-2, 77. 0-3, 90. Wildhaber (P) 1-3.
SCB3: Meier; Joray (88. Falco), Vicentini, Schirmer (81. Martinelli); Schwizer, Fumagalli, Josi, Ruas Dias, Alvarez (60. Seyfried); Wildhaber, Abdulovski
Bemerkungen: faires Spiel, gute Schiedsrichterleistung (Nulltoleranz bei Reklamieren), Binningen 1. Halbzeit klar überlegen, 2. Halbzeit etwas ausgeglichener, Congeli aber immer mit gefährlichen Kontern. Unverdiente Niederlage des SCB3, aber wer die Chancen nicht nutzt...
Speigelfeld, 50 Zuschauer - SR Kleiner
49. 0-1, 58. 0-2, 77. 0-3, 90. Wildhaber (P) 1-3.
SCB3: Meier; Joray (88. Falco), Vicentini, Schirmer (81. Martinelli); Schwizer, Fumagalli, Josi, Ruas Dias, Alvarez (60. Seyfried); Wildhaber, Abdulovski
Bemerkungen: faires Spiel, gute Schiedsrichterleistung (Nulltoleranz bei Reklamieren), Binningen 1. Halbzeit klar überlegen, 2. Halbzeit etwas ausgeglichener, Congeli aber immer mit gefährlichen Kontern. Unverdiente Niederlage des SCB3, aber wer die Chancen nicht nutzt...
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
Do 19.04.2007, 19:30
FC Riehen a - FC Thai Basel 06 5 : 1 (2 : 1)
6' ??
10' Kim
37' ??
62' ??
85' ??
90' ??
FC Thai Basel 06: Wut, Beni (60' Ud), Montri (46' Chen), Choo, Eno, Chom, Rachan, Vikit (63' Avni), Niwat, Amorn, Kim
Kein Einsatz: bumbui (Ersatztorwart), Semm, Arslan
Bemerkungen: FC TB 06 ohne Kevin (verletzt), Eddie, Bea, (Arbeit) Jack, Bon (Ferien Thailand) Joe, Kong (nicht im Aufgebot), Tam, Joe (ohne Spielerpass)
35 Zuschauer
Super gespielt, lange Zeit gut mitgehalten, doch am Schluss sind wir eingebrochen.
Nächstes Spiel:
So 22.04.2007 13:15
FC Thai Basel 06 - FK Vardar Basel
Hörnli, Basel, Spielfeld 1
Do 19.04.2007, 19:30
FC Riehen a - FC Thai Basel 06 5 : 1 (2 : 1)
6' ??
10' Kim
37' ??
62' ??
85' ??
90' ??
FC Thai Basel 06: Wut, Beni (60' Ud), Montri (46' Chen), Choo, Eno, Chom, Rachan, Vikit (63' Avni), Niwat, Amorn, Kim
Bemerkungen: FC TB 06 ohne Kevin (verletzt), Eddie, Bea, (Arbeit) Jack, Bon (Ferien Thailand) Joe, Kong (nicht im Aufgebot), Tam, Joe (ohne Spielerpass)
35 Zuschauer
Super gespielt, lange Zeit gut mitgehalten, doch am Schluss sind wir eingebrochen.
Nächstes Spiel:
So 22.04.2007 13:15
FC Thai Basel 06 - FK Vardar Basel
So 22.04.2007, 14:00
FC Thai Basel 06 - FK Vardar Basel 1 : 5 (1 : 2)
25' ??
45' ??
50' Amorn
53' ??
72' ??
75' ??
FC Thai Basel 06: Kevin, Eno, Chen, Choo, Beni (70' Ud), Eddie, Rachan, Jack (70' Joe), Niwat (36' Avni), Amorn, Kim
Bemerkungen: FC TB 06 ohne Montri, Wut, Chom (verletzt), Bea, (Arbeit), Bon (Ferien Thailand), Kong (nicht im Aufgebot), Tam, Joe, Tao (ohne Spielerpass)
50 Zuschauer
Irgendwe fehlt uns ein Erfoglserlebnis.
Nächstes Spiel:
So 06.05.2007 13:45
FC Thai Basel 06 - FC Laufenburg-Kaisten b
So 22.04.2007, 14:00
FC Thai Basel 06 - FK Vardar Basel 1 : 5 (1 : 2)
25' ??
45' ??
50' Amorn
53' ??
72' ??
75' ??
FC Thai Basel 06: Kevin, Eno, Chen, Choo, Beni (70' Ud), Eddie, Rachan, Jack (70' Joe), Niwat (36' Avni), Amorn, Kim
Bemerkungen: FC TB 06 ohne Montri, Wut, Chom (verletzt), Bea, (Arbeit), Bon (Ferien Thailand), Kong (nicht im Aufgebot), Tam, Joe, Tao (ohne Spielerpass)
50 Zuschauer
Irgendwe fehlt uns ein Erfoglserlebnis.
Nächstes Spiel:
So 06.05.2007 13:45
FC Thai Basel 06 - FC Laufenburg-Kaisten b
Merci merci! Was denn eifachschti Gruppä.. (aber zuägeh: In dr Vorbereitig hän mr gegä so zimmlig alli Leader vo dä anderä Gruppä verlorä - isch aber au Vorbereitig, also was sells...chinatown hat geschrieben:sunntig: Vorspiel zu FcB-FcZ
10.00 vs Congeli. Villicht längts im 4. Aalauf zu Pünggt...![]()
Congeli stark vom dreier in Binnige - mir sueche dRevenga fürs Hispiel...
MMM
gratulier zur perfekte saison! kenn eures team gar nit, schint aber ä starki truppe zsi (obwohl ihr in dr aifachste Gruppe sin)

Und jo, mir hän äs paar regional bekannteri Nämä im Team das Johr, do het scho was miessä goh.
1 zu 1 im Spiel Congeli vs Schwellheim ZWai
e gueti und intensivi erschti HZ, mit emene Chance Plus fir Allschwil und de verdiente Fiehrig. In dr 2. HZ wider 2, 3 hochkarätigi Chance fir e FCA, leider hän mir vorem Goal verseit. Nochär druckvollls Spiel vo Congeli. Mir hän nüm könne reagiere (nume 1 richtige ERsatzspieler) und Congeli het sicher 4, 5 gueti Abschlüss ka. Unsere Goalie het aber sehr guet könne kläre. 3 Minute vor Ändi het Congeli denn nochemene krasse taktische Stelligsfehler doch no könne s1 zu 1 erziele, schad vom Zytpunkt, trotzdäm alles in allem e grächts Unentschiede.
e gueti und intensivi erschti HZ, mit emene Chance Plus fir Allschwil und de verdiente Fiehrig. In dr 2. HZ wider 2, 3 hochkarätigi Chance fir e FCA, leider hän mir vorem Goal verseit. Nochär druckvollls Spiel vo Congeli. Mir hän nüm könne reagiere (nume 1 richtige ERsatzspieler) und Congeli het sicher 4, 5 gueti Abschlüss ka. Unsere Goalie het aber sehr guet könne kläre. 3 Minute vor Ändi het Congeli denn nochemene krasse taktische Stelligsfehler doch no könne s1 zu 1 erziele, schad vom Zytpunkt, trotzdäm alles in allem e grächts Unentschiede.
Milan-Club - SC Binningen 6-4 (2-1)Rankhof
20. 1:0, 30. Fumagalli 1-1, 43. 2:1, 52. Nobile 2:2, 60. 3:2, 67. 4:2, 75. Alvarez 4:3, 76. 5:3, 80. 6:3, 87. Wildhaber 6:4.
SCB3: Studer; Canalella, Vicentini, Schirmer; Alvarez, Fumagalli (45.
Martinelli), Josi, Ruas Dias, Schwizer; Wildhaber, Nobile.
Bemerkungen: Digge war nicht selbst vor Ort, Spiel war ausgeglichen, Binningen das Spiel wohl durch einige individuelle Fehler (vorallem zu hinterst!) verloren. Schade, in den letzten 2 Spielen waren durchaus 6 statt 0 Punkte drinn, dann wär's der 2. statt 7. Platz....
20. 1:0, 30. Fumagalli 1-1, 43. 2:1, 52. Nobile 2:2, 60. 3:2, 67. 4:2, 75. Alvarez 4:3, 76. 5:3, 80. 6:3, 87. Wildhaber 6:4.
SCB3: Studer; Canalella, Vicentini, Schirmer; Alvarez, Fumagalli (45.
Martinelli), Josi, Ruas Dias, Schwizer; Wildhaber, Nobile.
Bemerkungen: Digge war nicht selbst vor Ort, Spiel war ausgeglichen, Binningen das Spiel wohl durch einige individuelle Fehler (vorallem zu hinterst!) verloren. Schade, in den letzten 2 Spielen waren durchaus 6 statt 0 Punkte drinn, dann wär's der 2. statt 7. Platz....