Francooooooooooooooooooooo!!!!

Diskussionen rund um den FCB.
suga
Erfahrener Benutzer

Beitrag von suga »

baslerstab hat geschrieben: du glaubst aber nicht ernsthaft daran, dass costanzo an der wm auch 4 spiele zu null gespielt hätte??????????

ALLEZ XAMAX!
du bisch e luschtige, dä isch joh ständig aagschosse worde! :rolleyes: ich bi eifach nur froh das dä mongi-zubi nühm bim FCB isch!! s'räädli ka er jetzt bi xamax mache!! :D
Bevor wir fallen...fallen wir lieber auf :cool:
suga minchia....:p

"Senza arbitri e creatina la juve va in rovina"

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

isch me e windfahne, wenn me letscht summer skeptisch gsi isch ab däm mio-transfer
und sich sithär dr franco konstant immer wie mehr ins härz gspielt hed??

@ baslerstab:
das isch doch e hätte-wäre-wenn-verglyych, sprich sinnlos...
klar isch: dr zubi hed an dr wm au glügg gha, sag mir ai szene, wo dr zubi
magisch grettet hed, so wie mirs die saison vom franco e paarmol gseh hän!
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

maradoo hat geschrieben:bisch di sicher grad guet am kaputt lache im gschäft!!! :D
ach, dasch ironisch gmaint gsi? :eek:
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

seth hat geschrieben:ach, dasch ironisch gmaint gsi? :eek:
was dr petric für dr rotoloso isch isch dr zubi für dr baslerstab... :D
Basel ai Liebi!!!

erha
Erfahrener Benutzer

Beitrag von erha »

Wer baslerstab nicht kennt, könnte echt meinen.... :D :p !
.
.
[CENTER]" Wünsche und Leidenschaften sterben an ihrer Erfüllung."[/CENTER]

GenfZürichBasel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von GenfZürichBasel »

Dizp hat geschrieben:hmmm ironie oder kei ahnig?
Deutsch.

Latteknaller
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Latteknaller »

suga hat geschrieben:du bisch e luschtige,
nein, die lustigen seid ihr, die auf baslerstabs einträge solche antworten gebt :D
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

ok, y ha wider was glernt :D

merggs mir für neggscht mol ;)

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

erha hat geschrieben:Wer baslerstab nicht kennt, könnte echt meinen.... :D :p !
kennen wir uns :confused: :confused:

@maradoo

nö, hab nix zu lachen hier! das einizig lustige hier drin ist, das smoki1 und seine genossen so kleinlaut wurden. was mir als ironie untergeschoben wird, war jahrelang der unantastbare forumstenor (sali fenta). nun scheint der hinterst und letzte freude daran gefunden zu haben, die spiele zu elft zu beginnen!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

robotnik
Erfahrener Benutzer

Beitrag von robotnik »

Das es keini Missverständniss git.

http://www.fcbforum.ch/newreply.php?do= ... y&p=721454

leroidebale

Beitrag von leroidebale »

Costanzo das war von Anfang an ein grossartiger Transfer. Argentinischer NAtionalgoalie. Ein absoluter Klassemann. Jetzt reden wir nicht mehr darüber wie grossartiger unser Sturm ist oder das Mittelfeld, denn im Tor steht Jemand der unsere Stärke mit-ausmacht. Das ist ein Pluspunkt, dass wir den haben.

Bei Zubi lachte jeder. Der kann nichts ausser ne grosse Klappe zu haben. Bei Xamax sind sie schon nicht mehr so überzeugt von ihm. Der macht null Big saves und die Flanke....naja wir wissen es schon. Zubi ist der nächste den Kuhn degradiert.

Laca
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laca »

leroidebale hat geschrieben: Bei Zubi lachte jeder. Der kann nichts ausser ne grosse Klappe zu haben. Bei Xamax sind sie schon nicht mehr so überzeugt von ihm. Der macht null Big saves und die Flanke....naja wir wissen es schon. Zubi ist der nächste den Kuhn degradiert.
Es hat mich schon sehr verwundert, dass er ihn nochmals aufgeboten hat. Bin mir allerdings ziemlich sicher, dass er nicht mehr die Nr. 2 ist und schon gar nicht Nr.1. Auch wenn seine beiden Mitstreiter zur Zeit auch nicht gerade einen souveränen Eindruck hinterlassen.

Ach, wie gut, dass niemand weiss,

dass ich Rumpelstilzchen heiss!

Legolas
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Legolas »

Latteknaller hat geschrieben:nein, die lustigen seid ihr, die auf baslerstabs einträge solche antworten gebt :D
Er findet auch Stereo und Zanni geil. Mich verwundert gar nichts mehr..
© by Legolas - all rights reserved

4153
Benutzer

Beitrag von 4153 »

Dr Baslerstab git wieder mol Vollgas ;-)

hahahahahahaha

Me seht sich hüt zobe.

Greetz

z basel a mym ryy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von z basel a mym ryy »

hut ab...
einfach wow.. alls er zu uns kam, dachte ich nicht soo toll über ihn.. doch jetzt finde ich ist er eifach genial ein richtiger halt für die mannschaft.. und das gute ist er hat keine "zubiii black outs" :)
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden

[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]

jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy

Chilli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chilli »

Mugli hat geschrieben:Und vor dem habe ich am Meisten Angst, dass er bald wieder gehen wird. Mit seinen Leistungen gehört er in die Nati von Argentinien und ich denke, dass auch sonstige Clubs seine Leistungen schon wahr genommen haben oder sicherlich noch wahrnehmen werden.

Seine Flops am Anfang hat er auf jeden Fall schon lange wett gemacht.
hahaha... ab und zue muessi eifach nur lache...! sorry.. hhahaha :D

meinsch will er nur am Lausanner, oder wie de typ heisst, de ball wäg gstrichlet hhet, isch er e megga goli??? hahaha...

du muesch zerst emol seh was für e niveau schwizer liga isch.. Fortschritt sind scho cho aber immer nonig so e fortschritt zum sage es cha mithalte bim mittelfeld.

und zweitens, er het amene aarauer de ball wäg gstrichlet und nid amene henry, ronaldo oder e trezegol.. amene aarauer spieler....!

er isch e guete goli, das stimmt scho, aber blibet ufem bode.. schwizer liga niveau isch er top.!

könig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von könig »

Nur So... hat geschrieben:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.... :D dänk isch är tuusigmol besser als dr Leoni...

mängisch hesch e riesigs Brätt vor em Kopf...
s git lüt, die kenne alli viertelfinalischte vo dr WM 74. und au d resultat. und d goalschütz. und d minute, wo s goal gschosse worde isch. aber si könne nit e doppelpass vonere flanke unterscheide...

Rey
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rey »

baslerstab hat geschrieben:steht zubi im tor, kommen die gegner erst gar nicht zu chancen!
...aber dennoch zu massig toren. :p

Hennes&Mauritz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hennes&Mauritz »

könig hat geschrieben:s git lüt, die kenne alli viertelfinalischte vo dr WM 74. und au d resultat. und d goalschütz. und d minute, wo s goal gschosse worde isch. aber si könne nit e doppelpass vonere flanke unterscheide...
klar kasch du nid würkli mitrede...wohl dr franco erst 2-3 mol live erläbt..

zum räste: ha bis vor fünf joor no erst liga gspielt, im gool! i ka weissgott gnueg guet beurteile was e gooli stark macht und was nid...dr costanzo het im momänt e lauf, klar, aber grundsätzlich isch si verhalte uf dr linie,bim uselaufe und im stelligspiel nid überzügend. ich als ehemalige gooli (leider krützband gwüetet) beobacht notürlich d goolis no extremer als anderi. ha dr zubi könne joorelang beobachte, und bi dr meinig dass är mit bestimmtheit stärker isch gsi als dr costanzo..in dr letschte saison leider chli z viel ussetzer ka.zuegeh. uf wasi hinus will, lueget doch am sunntig in aarau vermehrt ufs verhalte vo unserem gooli..
schöne obe..ciao zämme

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Hennes&Mauritz hat geschrieben:klar kasch du nid würkli mitrede...wohl dr franco erst 2-3 mol live erläbt..

zum räste: ha bis vor fünf joor no erst liga gspielt, im gool! i ka weissgott gnueg guet beurteile was e gooli stark macht und was nid...dr costanzo het im momänt e lauf, klar, aber grundsätzlich isch si verhalte uf dr linie,bim uselaufe und im stelligspiel nid überzügend. ich als ehemalige gooli (leider krützband gwüetet) beobacht notürlich d goolis no extremer als anderi. ha dr zubi könne joorelang beobachte, und bi dr meinig dass är mit bestimmtheit stärker isch gsi als dr costanzo..in dr letschte saison leider chli z viel ussetzer ka.zuegeh. uf wasi hinus will, lueget doch am sunntig in aarau vermehrt ufs verhalte vo unserem gooli..
schöne obe..ciao zämme
haha, jede goali wenn i kenn sait är isch e riese maschine!!!!!!! :D

we'll see... ;)
Basel ai Liebi!!!

Chilli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chilli »

[quote="maradoo"]haha, jede goali wenn i kenn sait är isch e riese maschine!!!!!!! :D

we'll see... ]
müemmer grad mol klarstelle... de Buffon isch e maschine nid e costanzo...!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Chilli hat geschrieben:müemmer grad mol klarstelle... de Buffon isch e maschine nid e costanzo...!
dr buffon goht mer am arsch vrby...
Basel ai Liebi!!!

COCKY
Benutzer

Beitrag von COCKY »

erha hat geschrieben:Ausser beim "Abwehr dirigieren" ( Sprachproblem / dafür gibt es auch IV's ) gibt es in diesen Disziplinen keinen besseren in der Schweiz ...!

Mein Gott, was wäre letztes Jahr mit diesem Torhüter möglich gewesen :( !!
Voila mein lieber.

wer die abwehr dirigiren kann, hat schon fast zu null gespielt.

:p

fabinho
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fabinho »

Costanzo ist ein top-goalie. Basta.
Was besseres findet man in dieser Liga bestimmt nicht.

zamir
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zamir »

Bild

watch the details... :D

könig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von könig »

Hennes&Mauritz hat geschrieben:klar kasch du nid würkli mitrede...wohl dr franco erst 2-3 mol live erläbt..

schöne obe..ciao zämme
wieso muesch du jetzt sone quatsch uuseloh? hesch das nötig?

isch jo ok, wenn en nit guet findisch, muesch aber nit aafoh täubele, wenns d mehrheit (und au die objektive lüt) das nit so gsehn.

ps. wenn scho erschtliga-goalie, denn hätti mer öppis bessers iifalle loh als krüzbandproblem. kenn kei goali mit krüzbandproblem. schädelbruch wär besser gsi...

mamo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mamo »

könig hat geschrieben: kenn kei goali mit krüzbandproblem
Bild

könig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von könig »

übrigens: telebasel 7v7 luege

franco costanzo...

könig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von könig »

mamo hat geschrieben:Bild
jojojojo...isch jo guet. s goht ums prinzip. ha nit gsait, es git gar keine.

usserdäm isch dr tim wiese eh e johrhundertschwuchtle. wirglig guet gfunde hanen nur an däm match, wo au das föteli entstande isch.

BaselStar
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BaselStar »

Dr Franco hät sich richtig guet gmacht!
So en geile Goali hani scho lang nüm gseh...und jop.....bin froh den wo dr Zubi im Goal gstande isch den hani immer so es angscht gfühl ka....aber jetzt ;)

wiiter so!!!!!!
FC BASEL ÜBER ALLES

Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
:eek: :D

Antworten