du bisch e luschtige, dä isch joh ständig aagschosse worde!baslerstab hat geschrieben: du glaubst aber nicht ernsthaft daran, dass costanzo an der wm auch 4 spiele zu null gespielt hätte??????????
ALLEZ XAMAX!

du bisch e luschtige, dä isch joh ständig aagschosse worde!baslerstab hat geschrieben: du glaubst aber nicht ernsthaft daran, dass costanzo an der wm auch 4 spiele zu null gespielt hätte??????????
ALLEZ XAMAX!
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
ach, dasch ironisch gmaint gsi?maradoo hat geschrieben:bisch di sicher grad guet am kaputt lache im gschäft!!!![]()
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
nein, die lustigen seid ihr, die auf baslerstabs einträge solche antworten gebtsuga hat geschrieben:du bisch e luschtige,
kennen wir unserha hat geschrieben:Wer baslerstab nicht kennt, könnte echt meinen....![]()
!
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
Es hat mich schon sehr verwundert, dass er ihn nochmals aufgeboten hat. Bin mir allerdings ziemlich sicher, dass er nicht mehr die Nr. 2 ist und schon gar nicht Nr.1. Auch wenn seine beiden Mitstreiter zur Zeit auch nicht gerade einen souveränen Eindruck hinterlassen.leroidebale hat geschrieben: Bei Zubi lachte jeder. Der kann nichts ausser ne grosse Klappe zu haben. Bei Xamax sind sie schon nicht mehr so überzeugt von ihm. Der macht null Big saves und die Flanke....naja wir wissen es schon. Zubi ist der nächste den Kuhn degradiert.
hahaha... ab und zue muessi eifach nur lache...! sorry.. hhahahaMugli hat geschrieben:Und vor dem habe ich am Meisten Angst, dass er bald wieder gehen wird. Mit seinen Leistungen gehört er in die Nati von Argentinien und ich denke, dass auch sonstige Clubs seine Leistungen schon wahr genommen haben oder sicherlich noch wahrnehmen werden.
Seine Flops am Anfang hat er auf jeden Fall schon lange wett gemacht.
s git lüt, die kenne alli viertelfinalischte vo dr WM 74. und au d resultat. und d goalschütz. und d minute, wo s goal gschosse worde isch. aber si könne nit e doppelpass vonere flanke unterscheide...Nur So... hat geschrieben:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....dänk isch är tuusigmol besser als dr Leoni...
mängisch hesch e riesigs Brätt vor em Kopf...
klar kasch du nid würkli mitrede...wohl dr franco erst 2-3 mol live erläbt..könig hat geschrieben:s git lüt, die kenne alli viertelfinalischte vo dr WM 74. und au d resultat. und d goalschütz. und d minute, wo s goal gschosse worde isch. aber si könne nit e doppelpass vonere flanke unterscheide...
haha, jede goali wenn i kenn sait är isch e riese maschine!!!!!!!Hennes&Mauritz hat geschrieben:klar kasch du nid würkli mitrede...wohl dr franco erst 2-3 mol live erläbt..
zum räste: ha bis vor fünf joor no erst liga gspielt, im gool! i ka weissgott gnueg guet beurteile was e gooli stark macht und was nid...dr costanzo het im momänt e lauf, klar, aber grundsätzlich isch si verhalte uf dr linie,bim uselaufe und im stelligspiel nid überzügend. ich als ehemalige gooli (leider krützband gwüetet) beobacht notürlich d goolis no extremer als anderi. ha dr zubi könne joorelang beobachte, und bi dr meinig dass är mit bestimmtheit stärker isch gsi als dr costanzo..in dr letschte saison leider chli z viel ussetzer ka.zuegeh. uf wasi hinus will, lueget doch am sunntig in aarau vermehrt ufs verhalte vo unserem gooli..
schöne obe..ciao zämme
Voila mein lieber.erha hat geschrieben:Ausser beim "Abwehr dirigieren" ( Sprachproblem / dafür gibt es auch IV's ) gibt es in diesen Disziplinen keinen besseren in der Schweiz ...!
Mein Gott, was wäre letztes Jahr mit diesem Torhüter möglich gewesen!!
wieso muesch du jetzt sone quatsch uuseloh? hesch das nötig?Hennes&Mauritz hat geschrieben:klar kasch du nid würkli mitrede...wohl dr franco erst 2-3 mol live erläbt..
zum räste: ha bis vor fünf joor no erst liga gspielt, im gool! i ka weissgott gnueg guet beurteile was e gooli stark macht und was nid...dr costanzo het im momänt e lauf, klar, aber grundsätzlich isch si verhalte uf dr linie,bim uselaufe und im stelligspiel nid überzügend. ich als ehemalige gooli (leider krützband gwüetet) beobacht notürlich d goolis no extremer als anderi. ha dr zubi könne joorelang beobachte, und bi dr meinig dass är mit bestimmtheit stärker isch gsi als dr costanzo..in dr letschte saison leider chli z viel ussetzer ka.zuegeh. uf wasi hinus will, lueget doch am sunntig in aarau vermehrt ufs verhalte vo unserem gooli..
schöne obe..ciao zämme