stimmt, da einem an diesem tag das herz rausgerissen wurdeerha hat geschrieben:Wer den 13. Mai überlebt hat, erleidet so schnell keinen Herztod mehr.

mhm so han ich das no gar nie betrachtet, stimmt eigentlich, so nachem motto was dich nicht tötet macht dich stark!erha hat geschrieben:Wer den 13. Mai überlebt hat, erleidet so schnell keinen Herztod mehr.
cigán hat geschrieben:polizia assassini
dasch mr gescht au moll kurz durre kopf gange.........maradoo hat geschrieben:fcb-stricher im final... beidi fangruppe am bahnhof wankdorf...![]()
![]()
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
unvergässlig dä match! spannend vo dr erschte bis zer letschte sekunde, baidi teams hän sich nyt gschänggt, um jeede ball kämpft, bis am schluss ussglyche, grossi chance uff baide syte, unglaubligi stimmig und näärvekitzel pur!tommasino hat geschrieben:einfach keinen halbfinal basel - yb...
habe schlechte erinnerungen...![]()
Wenn isch dä Match gsy? Alzheimer allez...Schooffseggel hat geschrieben:unvergässlig dä match! spannend vo dr erschte bis zer letschte sekunde, baidi teams hän sich nyt gschänggt, um jeede ball kämpft, bis am schluss ussglyche, grossi chance uff baide syte, unglaubligi stimmig und näärvekitzel pur!
ka mir bis hyt noonig erklääre, wien i dä match ooni näärvezämmebruch iberstande ha
irgendwenn im frielig 2002. s gnaue datum waiss i aber nit usswändigLegolas hat geschrieben:Wenn isch dä Match gsy? Alzheimer allez...
Dört het doch dr Zubi no dr entscheidenti Penalty gschosse, oder ?Schooffseggel hat geschrieben:unvergässlig dä match! spannend vo dr erschte bis zer letschte sekunde, baidi teams hän sich nyt gschänggt, um jeede ball kämpft, bis am schluss ussglyche, grossi chance uff baide syte, unglaubligi stimmig und näärvekitzel pur!
ka mir bis hyt noonig erklääre, wien i dä match ooni näärvezämmebruch iberstande ha
ah jo, er het dr letschti ghebtCallmund hat geschrieben:ne, zubi hat verschossen...wie koumantarakis...
den entscheidenden hat chippy gemacht...
habs irgendwo noch auf video...
bombaclock hat geschrieben:11.04.02
übelscht die Spannig wos in däm Spiel gha het.. ganz geil gsi
ou, do kemme erinnerige uffe!
und gügi ist schon damals (wie gestern...) alleine auf den torwart losgezogen und ist gescheiteret... dazu die rote gegen wölfli (oder hatten wir damals noch collaviti?). war wirklich ein spiel, das alles hatte...Schooffseggel hat geschrieben:unvergässlig dä match! spannend vo dr erschte bis zer letschte sekunde, baidi teams hän sich nyt gschänggt, um jeede ball kämpft, bis am schluss ussglyche, grossi chance uff baide syte, unglaubligi stimmig und näärvekitzel pur!
richtig! kurz vor schluss segglet dä elai uff e zubi loos - und s ganze stadion het dänggt, jetz isch dr match entschiide!tommasino hat geschrieben:und gügi ist schon damals (wie gestern...) alleine auf den torwart losgezogen und ist gescheiteret... dazu die rote gegen wölfli (oder hatten wir damals noch collaviti?). war wirklich ein spiel, das alles hatte...
ja genau... lingenhag (wo der heute wohl spielt....)Schooffseggel hat geschrieben:richtig! kurz vor schluss segglet dä elai uff e zubi loos - und s ganze stadion het dänggt, jetz isch dr match entschiide!
aber umgekeert het's au so e szene gha.
und baidi teams hän glaub im match scho e penalty verschosse.
jep, isch glaub dr collaviti gsi und dr lindenhag (oder wie dä immer ghaisse het) het ihn denn miesse ersetze - und het unter anderem em zubi si penalty ghebt!
absolut! genau so muess e cup-spiil ussgsee! (jetz unabhängig dervoo, wär am schluss gwunne het - au wenn i denn nadyyrlig nit bees gsi bi, ass es e so uusekoo isch)tommasino hat geschrieben:ja genau... lingenhag (wo der heute wohl spielt....)
für mich ist das der inbegriff eines richtigen cup-fights...
naja egal mir chönne jede schlo und gege jede usse keihe!Smoki-1 hat geschrieben:kann ich nur zustimmen, allerdings würde es mich nicht wundern wenn wir danach draussen sind, luzern hat ein zimmlich starkes team zusammengestellt...
lupo, mettomo, tchouga, lustrinelli, zibung usw.