Zu hart....da verschlägt es einem die Sprache

das machts jo gföhrlicher: langsam fahre = meh und länger gwicht uffem bueb...Hendrik hat geschrieben:Mein Gott! Das ist wirklich sehr traurig. Aber wie kann sowas passieren, wenn der Wagen so langsam fuhr (tut man zum Einparken normalerweise ja)...![]()
Wahrscheinlich ist er bereits in einem Jahr wieder an der FasnachtRotblau hat geschrieben:Beim anderen Vorfall hat das Kind zum Glück überlebt. Falls er nur deshalb aufhörte einzuprügeln, weil andere Leute ihn daran hinderten, das Kind zu töten, gehört der Typ ein paar Jahre in den Knast.
e fettes wort!!!rotoloso hat geschrieben:Ich find d'Fasnacht schön mit allem was drzue ghört aber i glaub in gwüsse Momänte müesstme au d'Grössi ha öbbis z'unterbräche. Wie kame nur zueloh dass in dr Stadt Gugge und Clique voll feschte und radau mache nur wenigi Meter vom Ort wo e kleine Kind gstorbe isch? Das isch käi Aagriff an d'Clique und Gugge, die hänn das wohl nidemol gwüsst, aber es gitt e Comitée und die müesste denn öbbis unterneh zum unterbräche und absage, so leid s'mer duet.
Bi kurz nochem Vorfall zuefällig am Umfallort gse, schrecklich, nie im Läbe wünsch ich au mim schlimmschte Feind eso öbbis müesse z'erläbe. S'Kind isch nümm dört gse aber scho nur dr Gedanke macht ein kaputt und denn gsehsch umm di umme hunderti vo lütt wo schreie, lache, gumpe, feschte, juble... wie kame nur????? Und wennme nütt vom Vorfall weiss verstnadi das scho, aber es hätte d'Behörde müesse iigriffe.
Uf Telebasel, Radio Basilisk, usw. wärde d'Bängg live brocht, d'Lütt lache sich kaputt, ich ka nides goht eifach nid und verstand nid wie die Lütt das könne, villicht wüsse sie au no nütt devo aber au do hätme müesse unterbräche, uss Respäkt.
Klar wärde jetzt alli koh und sage, in Afrika stärbe jede Tag X-Kinder und an sunscht au, ok es stimmt, aber wenns eine trifft isches halt immer am schlimmschte.
D'Verastaltige nachem Tod vom Kind hätte alli müesse abgseit wärde, i finds extrem hart zuezluege wie e paar 100meter vorem Ort wo dä Kind gstorbe isch, glache, gjublet und gfeschtet wird.
![]()
![]()
![]()
RIP
Sorry, wieso sett me sich d Froid sälber kaputt mache? Das macht de Bueb au nid widr lebändig. Es isch tragisch (wobiis irgendwenn jo hett miesse passiere), sicher, aber wenn me so in dr Wält umeluegt derft mr diner Asicht noch gar nie meh Fasnacht mache.rotoloso hat geschrieben:Ich find d'Fasnacht schön mit allem was drzue ghört aber i glaub in gwüsse Momänte müesstme au d'Grössi ha öbbis z'unterbräche.
Uf Telebasel, Radio Basilisk, usw. wärde d'Bängg live brocht, d'Lütt lache sich kaputt, ich ka nides goht eifach nid und verstand nid wie die Lütt das könne, villicht wüsse sie au no nütt devo aber au do hätme müesse unterbräche, uss Respäkt.
Alles was nachem Tod vom Kind plant gse isch scho, hätti richtig gfunde.Rankhof hat geschrieben:Aber wäg so eppis d Fasnacht absage - gohts no?