Todesfall an der Fasnacht

Der Rest...
Blutengel
Erfahrener Benutzer

Todesfall an der Fasnacht

Beitrag von Blutengel »

Laut Medienberichte und meiner Frau ist heute ein 6- jähriger Junge an der Fasnacht gestorben. Er soll unter einen Waggiswagen gekommen sein.

Zu hart....da verschlägt es einem die Sprache :(
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

footbâle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von footbâle »

sag dass das nid wohr isch

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

footbâle hat geschrieben:sag dass das nid wohr isch
im 7 vor 7 au cho... isch wohr :(

Parede
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Parede »

Oh mein Gott! Grauenhaft so was zu lesen :(

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

footbâle hat geschrieben:sag dass das nid wohr isch
Über so Sache würd i nie e Witz mache... wart sälber uf Kinder...
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

big_fish
Erfahrener Benutzer

Beitrag von big_fish »

das isch sau druurig. :(

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

In der Tat sehr traurig :(
Hier noch die Meldung der baz:
http://baz.ch/news/index.cfm?ObjectID=0 ... 6C61F4004E

Und noch zur zweiten Meldung, soll dieser Idiot doch nicht an die Fasnacht gehen :mad:
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Und noch zur zweiten Meldung, soll dieser Idiot doch nicht an die Fasnacht gehen :mad:
Wo de rächt hesch, hesch rächt: e riise Arsch so eine! E Kind go schlo, wie tief sinke mr no?

Hendrik
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hendrik »

Mein Gott! Das ist wirklich sehr traurig. Aber wie kann sowas passieren, wenn der Wagen so langsam fuhr (tut man zum Einparken normalerweise ja)... :(
FCB Fan ghasch nid wärdä, FCB Fan muesch si !!

FCB Schwitzermäischter 2007/2008

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Eckfahne hat geschrieben:Wo de rächt hesch, hesch rächt: e riise Arsch so eine! E Kind go schlo, wie tief sinke mr no?
Für die Fasnachtshools git no kei Datebank... :mad: Mein jetzt das nid als Witz, aber so eine söttisch gopferdammi abdue.

Rotblau
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rotblau »

Ich arbeteite heute Nachmittag. Auf dem Nachhauseweg dachte ich noch, dass diese Waggis- und sonstige Wagen nicht ungefährlich sind für Kinder. Dann erfuhr ich zuhause am TV vom schrecklichen Vorfall. Ich bin noch immer geschockt. Eigentlich sollte man die Gefahren beim Rangieren solcher Wagen kennen.

Beim anderen Vorfall hat das Kind zum Glück überlebt. Falls er nur deshalb aufhörte einzuprügeln, weil andere Leute ihn daran hinderten, das Kind zu töten, gehört der Typ ein paar Jahre in den Knast.

Ich war am Montag Nachmittag mit meinem Sohn an der Fasnacht. Ich kaufte ihm einen Pack Räppli, die er mit grosser Freude anderen Leuten anwarf. Er ging sorgsam damit um, um nicht alle innert Minuten zu verbrauchen. Alsbald blieben wir wieder stehen. Dort am Geländer schaute eine ostasiatische Familie dem Treiben zu, die Kinder etwa 15 bis 17 Jahre alt. Voller Begeisterung bewarf sie mein Sohn mit Räppli, was vor allem die Eltern nicht goutierten, der sich bald entnervt mit seiner Familie davonmachte, vermutlich auf die Suche nach einem Ort, an dem er nicht mit Räppli beschmutzt werden konnte. Aber immerhin, er hat darauf verzichtet, auf ein Kind einprügeln zu wollen.

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Hendrik hat geschrieben:Mein Gott! Das ist wirklich sehr traurig. Aber wie kann sowas passieren, wenn der Wagen so langsam fuhr (tut man zum Einparken normalerweise ja)... :(
das machts jo gföhrlicher: langsam fahre = meh und länger gwicht uffem bueb...
evtl merkt mr no das es licht uffe goht und bliebt no schnäll stoh...
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

Rotblau hat geschrieben:Beim anderen Vorfall hat das Kind zum Glück überlebt. Falls er nur deshalb aufhörte einzuprügeln, weil andere Leute ihn daran hinderten, das Kind zu töten, gehört der Typ ein paar Jahre in den Knast.
Wahrscheinlich ist er bereits in einem Jahr wieder an der Fasnacht :mad: :mad:
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

verdammt... die dääfeli-jagd mit dem leben zu bezahlen :(

schrecklich :(

und wenn es ein erwachsener mann für nötig hält auf ein kind einzuprügeln... hoffe der hat von den umstehenden passanten gepflegt was auf die schnauze kassiert!
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

*BEBBI*4ever!!!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von *BEBBI*4ever!!! »

:eek: Dörf nid wohr si... i bi no am Barfi verbyygloffe wo d Bolizey und Sanitäät ummegstande isch und ha dänggt was do los isch... :(

Aifach zue hart.... :( :(

bscity
Benutzer

Beitrag von bscity »

schlimmi sach... :(

muess hart si für die familie si... aber so öbbis dörf nit wohr si..

wenn me bedänggt das me sälber d kids au an d fasnacht lot... und denn bassiert so öbbis... :(
[CENTER]Fladen Raus
:mad: 02.06.2004 :mad:
[/CENTER]

[CENTER]*******
wenn dr oobehimmel rot isch

und am blaue rhy no lyyt driffsch
jo denn waisch de bisch in basel
wo dr fcb dehaim isch...
*******[/CENTER]

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Ich find d'Fasnacht schön mit allem was drzue ghört aber i glaub in gwüsse Momänte müesstme au d'Grössi ha öbbis z'unterbräche. Wie kame nur zueloh dass in dr Stadt Gugge und Clique voll feschte und radau mache nur wenigi Meter vom Ort wo e kleine Kind gstorbe isch? Das isch käi Aagriff an d'Clique und Gugge, die hänn das wohl nidemol gwüsst, aber es gitt e Comitée und die müesste denn öbbis unterneh zum unterbräche und absage, so leid s'mer duet.

Bi kurz nochem Vorfall zuefällig am Umfallort gse, schrecklich, nie im Läbe wünsch ich au mim schlimmschte Feind eso öbbis müesse z'erläbe. S'Kind isch nümm dört gse aber scho nur dr Gedanke macht ein kaputt und denn gsehsch umm di umme hunderti vo lütt wo schreie, lache, gumpe, feschte, juble... wie kame nur????? Und wennme nütt vom Vorfall weiss verstnadi das scho, aber es hätte d'Behörde müesse iigriffe.

Uf Telebasel, Radio Basilisk, usw. wärde d'Bängg live brocht, d'Lütt lache sich kaputt, ich ka nid :( es goht eifach nid und verstand nid wie die Lütt das könne, villicht wüsse sie au no nütt devo aber au do hätme müesse unterbräche, uss Respäkt.

Klar wärde jetzt alli koh und sage, in Afrika stärbe jede Tag X-Kinder und an sunscht au, ok es stimmt, aber wenns eine trifft isches halt immer am schlimmschte.

D'Verastaltige nachem Tod vom Kind hätte alli müesse abgseit wärde, i finds extrem hart zuezluege wie e paar 100meter vorem Ort wo dä Kind gstorbe isch, glache, gjublet und gfeschtet wird.
:( :( :(
RIP
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

bscity
Benutzer

Beitrag von bscity »

rotoloso hat geschrieben:Ich find d'Fasnacht schön mit allem was drzue ghört aber i glaub in gwüsse Momänte müesstme au d'Grössi ha öbbis z'unterbräche. Wie kame nur zueloh dass in dr Stadt Gugge und Clique voll feschte und radau mache nur wenigi Meter vom Ort wo e kleine Kind gstorbe isch? Das isch käi Aagriff an d'Clique und Gugge, die hänn das wohl nidemol gwüsst, aber es gitt e Comitée und die müesste denn öbbis unterneh zum unterbräche und absage, so leid s'mer duet.

Bi kurz nochem Vorfall zuefällig am Umfallort gse, schrecklich, nie im Läbe wünsch ich au mim schlimmschte Feind eso öbbis müesse z'erläbe. S'Kind isch nümm dört gse aber scho nur dr Gedanke macht ein kaputt und denn gsehsch umm di umme hunderti vo lütt wo schreie, lache, gumpe, feschte, juble... wie kame nur????? Und wennme nütt vom Vorfall weiss verstnadi das scho, aber es hätte d'Behörde müesse iigriffe.

Uf Telebasel, Radio Basilisk, usw. wärde d'Bängg live brocht, d'Lütt lache sich kaputt, ich ka nid :( es goht eifach nid und verstand nid wie die Lütt das könne, villicht wüsse sie au no nütt devo aber au do hätme müesse unterbräche, uss Respäkt.

Klar wärde jetzt alli koh und sage, in Afrika stärbe jede Tag X-Kinder und an sunscht au, ok es stimmt, aber wenns eine trifft isches halt immer am schlimmschte.

D'Verastaltige nachem Tod vom Kind hätte alli müesse abgseit wärde, i finds extrem hart zuezluege wie e paar 100meter vorem Ort wo dä Kind gstorbe isch, glache, gjublet und gfeschtet wird.
:( :( :(
RIP
e fettes wort!!!

Danke du sprichsch mr us em buch..

und me macht sich au gedanke das es im eigene kind au hätt kenne bassiere!...
wie du scho xeit hesch me hätt sötte abbräche...

ich bi so am 9 no uff em barfi verbi gange... schlimm xe azluege wie dä Waage abgschleppt worde isch und s bluet no uff em Bode gsi isch.. und näbbedra sin lüt gstande händ zuegluegt glache und wasi dr hammer find gFötelet händ! Aller underschti sone verhalte.

Dr Familie isch nur alles guedi und vil Kraft zwünsche!
[CENTER]Fladen Raus
:mad: 02.06.2004 :mad:
[/CENTER]

[CENTER]*******
wenn dr oobehimmel rot isch

und am blaue rhy no lyyt driffsch
jo denn waisch de bisch in basel
wo dr fcb dehaim isch...
*******[/CENTER]

footbâle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von footbâle »

rotoloso hat geschrieben: D'Verastaltige nachem Tod vom Kind hätte alli müesse abgseit wärde
Jo, veramente, sehn y au so

ZeroZero
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ZeroZero »

Unfassbar... :( :( :( :(

R.I.P.

Sprachlos...
(c) ZeroZero, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Arcanis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Arcanis »

es hät fascht no e 2te todesfall ge. :(

öpe am 1 an dr schiffländi het e kleine bueb e schläggstängel verschlukt und isch drufabe ohnmächtig worde und isch fascht verstikt. und den no das zobe... :(

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

rotoloso hat geschrieben:Ich find d'Fasnacht schön mit allem was drzue ghört aber i glaub in gwüsse Momänte müesstme au d'Grössi ha öbbis z'unterbräche.

Sorry, wieso sett me sich d Froid sälber kaputt mache? Das macht de Bueb au nid widr lebändig. Es isch tragisch (wobiis irgendwenn jo hett miesse passiere), sicher, aber wenn me so in dr Wält umeluegt derft mr diner Asicht noch gar nie meh Fasnacht mache.

Es längt jo, dass dr betroffene Clique und de Aghörige d Fasnacht versaut worde isch.

Es muess sicher komisch sy, dass diräkt näbem Unfallort gfeschtet wird und jo, das hetti me villicht kennte/miesste verhindere. En gruumte menscheleere Barfi an dr Fasnacht und d Clique im Cortège, wo am Barfi still verbymarschiere hetti vil Ydruck gmacht und wär e Referenz an das tragische Ereignis gsi. Das ka me kritisiere. Aber wäg so eppis d Fasnacht absage - gohts no?
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Rankhof hat geschrieben:Aber wäg so eppis d Fasnacht absage - gohts no?
Alles was nachem Tod vom Kind plant gse isch scho, hätti richtig gfunde.

I ka mi nid eso guet Ussdrucke i red eifach emol vom Gfühl här, in mine Auge isch nütt eso Wärtvoll wie s'Läbe (erscht rächt vommene Kind) do kame uff d'Fasnacht und uff no vill meh verzichte.

Es nimmt mi wunder wievill Aktivi wirklich luscht ka hänn wytter z'mache wenn sie's gwüsst hätte. Wievill sich im Nochhinein e bitz scheisse fühle wärde will sie am Obe vomene tragische Kindestod an dr Fasnacht gfeschtet, gsunge, gwizelet und tanzt hän, obwohl sie's jo gar nid gwüsst hän, aber au ich, woni an dr Unfallstell gstande bi, i bi eifach shokiert und deprimiert zruggloffe, do hätt dr FCB könne d'CL gwünne und dr Petric dr FCB verloh, das wärmr alles an Arsch verbie gange, wennme eso öbbis gseht denn isch eim no vills unwichtig. Ich bi mit 2 kleini Kinder (beidi 4 Johr alt, sin aber nid mini) an dr Fasnacht gange und i ha mi nid emol getraut z'dänke wie ich mi gfühlt hätt wenn eso öbbis mir passiert wär, näi also i bi überzüggt, in so Fäll muess au d'Fasnacht im Hintergrund z'trätte.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

Traurig so was zu lesen bzw. zu hören. Kann mich nicht errinneren dass an der Fasnach so was passiert ist...

R.I.P.

plutokennedy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von plutokennedy »

In solchen Momenten spricht die Fasnacht ja für sich. Sie ist plötzlich weit weg von einer tieferen Empfindung des Lebens. Da musst Du nichts mehr absagen, einfach in ihre sauglatte Leere laufen lassen.

subseven
Benutzer

Beitrag von subseven »

bleibt neben der Trauer die Hoffnung, dass es Bauvorschriften für Wagen geben wird, damit so was nie mehr passieren kann

chesterfield
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chesterfield »

Bi so gschockt gsi woni das gheert han!!!!
und dä Bueb sig mit sinere OMA andr Fasnacht gsi :(

Alles gueti und vill Kraft an alli Beteiligte...
© chesterfield 2006-2012. Alle Rechte vorbehalten.
████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████

schnauz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schnauz »

der junge hat im übrigen das 1.mal in einer clique ative mitgemacht im vortrab.

die ganze clique (alti, aktivi und jungi garde) hat nach dem traurigen vorgang die cortege abgebrochen und als Beileidsbekundung den wettsteinmarsch getrommelt bzw. gepiffen.
es git nit scheeners uf dr Welt ,
als dr FCB und schwizer Geld !

Hofnaar
Benutzer

Beitrag von Hofnaar »

ich bi vorhär am unfallort gsi (has schön gfunde as d'Polizey die abschranggig ufsgstellt het! und bi tiefbetroffe, ha es zeiche vo minere Biileidsbekundig dört glo, e kleins stügg vo minm Goschdüm. I ha nochhär hei miese, es isch nüm gange. schregglig soöbbis...
Ich hilf jetzt dr Pätty und ihrem Hääsli (richtig, so ganz hanis immer nonig abglegt ;)) mol e bitz:

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

könig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von könig »

schregglig

Antworten