Fasnacht: Er bekunnt nüd...
Fasnacht: Er bekunnt nüd...
Grad vorher uf Tele Basel gseh wird jo Kinderfasnacht Live übertreit....und den händ nsi so en öbbe en 10 Jährigi interviewt und händ sie gfrogt wem er alles süessigkeite git und uf was er luegt.
Den hät die klei gmeint das sie druf luegt öb mr en blagette het und mi muess basler si........und den het die klei verzählt das vorher ein ko isch und öbis het welle, sie het ihn den gfrogt öb er schweizer isch und het si Pass welle gseh, wo dr ander den ihr dr Pass zeigt het den hät sie gmeint da chame jo über all kaufe und het ihm nüd geh.....wo d moderatorin gforgt het warum? den het sie nur gmeint er het us gseh wie en Türk..........so denke also scho die 6 jährige. lol
Den hät die klei gmeint das sie druf luegt öb mr en blagette het und mi muess basler si........und den het die klei verzählt das vorher ein ko isch und öbis het welle, sie het ihn den gfrogt öb er schweizer isch und het si Pass welle gseh, wo dr ander den ihr dr Pass zeigt het den hät sie gmeint da chame jo über all kaufe und het ihm nüd geh.....wo d moderatorin gforgt het warum? den het sie nur gmeint er het us gseh wie en Türk..........so denke also scho die 6 jährige. lol
FC BASEL ÜBER ALLES
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!

- einspielen
- Erfahrener Benutzer
ich finds härzig!!!! de isch 6!!!!!!
@fotze & heavy
chilled doch mol e chli!!!
mi het mol so e kleine gfrogt im schwimmbad ob s wasser sich färbt wenn e schwarze drigoht!
mein gott!!!!
hanen grad als nazi beschimpft!!!!!! und sini mueter vergwaltigt!!!
sin doch nur Kinder... und denn no an dr fasnacht, me will ihne e gwüssi tradition mitgäh vo wege blagedde usw... finds ok vo dem her... über das mitem pass und so witer losst sich diskutiere!

@fotze & heavy
chilled doch mol e chli!!!
mi het mol so e kleine gfrogt im schwimmbad ob s wasser sich färbt wenn e schwarze drigoht!
mein gott!!!!

sin doch nur Kinder... und denn no an dr fasnacht, me will ihne e gwüssi tradition mitgäh vo wege blagedde usw... finds ok vo dem her... über das mitem pass und so witer losst sich diskutiere!
- Erfahrener Benutzer
Ich denke es geht nur um die Sache mit dem Pass, das mit der Blagedde ist wohl normal. Allerdings lässt sich die Sache mit dem Pass kaum mit deinem Schwimmbad-Beispiel vergleichen (denn das ist vor allem eine Mischung aus Unwissenheit und Naivität). Leuten, die wie Ausländer aussehen gezielt nichts zu geben, ist Rassismus pur. Natürlich kann man nicht in erster Linie dem Kind einen Vorwurf machen, sondern irgendeiner erwachsenen Person im Umfeld des Kindes (Eltern?)...einspielen hat geschrieben:über das mitem pass und so witer losst sich diskutiere!
- Rheinkultur
- Erfahrener Benutzer
Es isch e SIE gsi. Also ich ha guet abglache. Und si het glaub gseit das meh muess wiene basler usseh. Nit wiene schwizerNedim hat geschrieben:Dem würd ich gerne einen ausgeben, nur leider ist er noch zu jung...![]()
[CENTER]Lerne Poker spielen mit Strategie ohne eigene Kosten und hole dir deinen 150$ Bonus[/CENTER]
[CENTER]http://www.onlinetvrecorder.com[/CENTER]
[CENTER]http://www.onlinetvrecorder.com[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
Traurig. Grüppchenbildung aufgrund ethnischer Unterschiede ist zwar auch schon bei den Kleinsten eine Realität und muss nicht per se einfach nur schlecht sein, aber genau solche Verletzungen der Anderen bilden einen fruchtbaren Nährboden für weitere, gegenseitige Feindseligkeiten zwischen den zukünftigen Jugendlichen und Erwachsenen.
(c) moulegou, 2007 - alle Rechte vorbehalten
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" etc: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" etc: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
- Dome
- Erfahrener Benutzer
was jetzt eine oder eini, 6i oder 10i??Basel Fan 89 hat geschrieben:Grad vorher uf Tele Basel gseh wird jo Kinderfasnacht Live übertreit....und den händ nsi so en öbbe en 10 Jährigi interviewt und händ sie gfrogt wem er alles süessigkeite git und uf was er luegt.
by the way: jäääs
Signatur zu vermieten.
Jup, Alkoholdehydrogenase heisst das Zeugs und das baut Alk ab. Davon haben aber Asiaten und Indianer weniger als wir, sprich sie werden schneller besoffen und leiden länger.saint john hat geschrieben:Hesch schomol e bsoffene Tamil gseh? Das ka jäs useko, nid die feine Schule.
Es söll an de Enzym liege... han ich ghört...
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
ich hoffe das alle die rassismus und grüppchen bildung und SVP schreien sich als kind immer politisch korekt verhalten haben!!
ihr habt hoffentlich nie das lied mit den 10 kleinen negerlein gesungen.... und kein mohrenkopf gegessen sondern ein schokoladen überzogenes eierschaumbällchen auf einem waffelboden...
lasst doch die kleine in ruhe und wischt zuerst vor der eigenen tür!!
ihr habt hoffentlich nie das lied mit den 10 kleinen negerlein gesungen.... und kein mohrenkopf gegessen sondern ein schokoladen überzogenes eierschaumbällchen auf einem waffelboden...
lasst doch die kleine in ruhe und wischt zuerst vor der eigenen tür!!
明
PIB
PIB
- Bogenlampe
- Benutzer