mehr körperöffnungen...Domingo hat geschrieben:ganz geil war am Match gegen die Lutscher, das meine Freundin gefilzt wurde und ich nichtLogik wo?
Mordwaffe Klebeband/Plastiksack
Wenn wärde eigentligg d Schäl verbote?
Me ka jo ebber drmit erwürge....

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Snowy
- Erfahrener Benutzer
Das heisst, dass Du zimlig pussymässig ussehsch...Domingo hat geschrieben:ganz geil war am Match gegen die Lutscher, das meine Freundin gefilzt wurde und ich nichtLogik wo?

Und überhaupt: Wieso nimmsch dini Fründin an Match??
Nei, im ernscht:
Isch mir au scho ufgfalle, dass d Fraue (sogar Tussis etc) genau glich kontrolliert werde. Jänu, mir sölls recht si.
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
[quote="Snowy"]Das heisst, dass Du zimlig pussymässig ussehsch...
]
Das ist ja das verrückte, mich müsste man der Logik willen eben jedesmal filzen so wie ich aussehe, aber die Typen waren wohl im Streik

Das ist ja das verrückte, mich müsste man der Logik willen eben jedesmal filzen so wie ich aussehe, aber die Typen waren wohl im Streik

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Isch jo numme rächt, alli gliichbehandle.... Bim Spiel gege Monaco usswärts isch sogars Schischi no stränger kontrolliert worde wie mänge Fan....Snowy hat geschrieben:Isch mir au scho ufgfalle, dass d Fraue (sogar Tussis etc) genau glich kontrolliert werde. Jänu, mir sölls recht si.

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Cool also eins darfsch mitnäh, denn nimm ich doch eins am näggschte Spiel mit....DeXt3r hat geschrieben:in der vorrunde hat mir einer ein päckli ziggis weggenommen, weil ich 2 dabei hatte![]()
ich hätte ja die eine schachtel auf spielfeld werfen können
PS. An Beat M. und Konsorte ich rauch nid ]
-
- Erfahrener Benutzer
im lesbemoos het mir so e intelligänzbeschtie effeggtiiv mol welle dr schal wäg nää!Goofy hat geschrieben:Wenn wärde eigentligg d Schäl verbote?
![]()

s het sich denn ussegstellt, ass är gmaint het, das sig e st.gülle schal und i well dä im stadion verbrenne!!!
naja, rotblau und grienwiss gseet jo au zem verwäggsle äänlig uss

kai witz!
isch mi erschte und letschte bsuech in däm stadion gsi
mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
- Lucy in the Sky
- Erfahrener Benutzer
Die waren im D so überfordert, dass sie im C deswegen nicht mehr drauskamen?Delgado hat geschrieben:Die waren im D eh total überfordert am letzten Samstag.

- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
- Pibe d'oro
- Erfahrener Benutzer
Aecht! Jetzt hanni doch am Morge frie e Lachafall bikohmimpfeli hat geschrieben:Du muesch mir au usseh wiene Massemörder wenn sie Dir so Züüg abnämme...
Hoffentlich nämme si snäggschtemol nid au no Sogge wäg.... waisch jo nie!
S'könnt jo si, dass d'Schnüffler uff Raclett mache... BRüll - jetzt gang ich doch grad no ains go suffe!
Sorry - Kolega, aber probiers doch emol mit rasiere und emene liebe Lächle... isch kai azünde aber mir waggled immer no dr Ranze vor lache. Dä mit de Plastik Händsche hanni au scho dure gmacht in Frankfurt und im Lohnhof. Aber nur wäll so e Bazille e absolute Scheiss usegloh het. Nimms locker -immer Lächle. Imme Puff muesch fir dä Scheiss no zahleDizp hat geschrieben:chumme mir jedes mol wie an massemörder vor bi dr stadionkontrolle, so wies mi figged glaubis amigs fascht sälber... muess wohl au der typ sie wo so usseht, letschti grad gruuusig gfigged worde am flughafe, sektion gummihändschli wär fascht zum zug cho

Bi immer no am gröhle... - wär mainsch jetzt? dr Hoseschlitz?ultio hat geschrieben:Mein Junior musste mich noch nie draussen lassen.

Saletti, ich schreibe auf deutsch, damit es schneller geht. War im Suff schnell auf einer anderen Taste und alles ist wieder weg! So, du musst das Klebeand dort umwickeln, wo die ..... einen roten Kopf bekommen, wenn die ..... das dort entfernen wollen! Nimm das Ganze nicht persönlich, versuche sie anzuhauchen und zu Furzen. Vielleicht probieren die es dann mit einem Job in der Kehrichverbrennung?maradoo hat geschrieben:me het mir nur s kläbband abgnoh, abr nümm kontrolliert... au geil...![]()
Ich muss wieder mal einen Korken entfernen... Locker, locker, nimm es nicht zu ernst.

aus Offtropic-Forum:
"Goldesel St.-Jakob-Park -- Grosse Gewinne für Basel United"
...er müsste auch ohne Zuschauer rentieren, denn diese werden länger je mehr schikaniert!
"Stadionordnung St. Jakob Park Basel, Basel United"
Die veröffentlichte Stadionordnung vom 1. Juli 2006 sieht nicht vor, kleine
Plasticksäcke am Eingang zu konfiszieren! So geschehen Abend des
9. November 2006. Die armen Steward's sagen: "Die spinnen mit so einem
neuen, absolut unverständlichen "Furz". Wenn wir das Geld nicht bräuchten
würden wir hier nicht mehr stehen, wir müssen uns vieles anhören und
gefallen lassen. Das ist reine Schikane!"
Dem kann ich nur beipflichten, wir werden als Besucher und Fans nur noch
schikaniert!
Wo und wann wurde diese neue Weisung, öffentlich kommuniziert und begründet?[/quote]
===============================================================
Am letschte Samschtig bin gar nümme kontrolliert worde. (Sektor B) Sie händ sogar gseit, dass neuerdings wieder Plastiksäck dörfsch ins Stadion innenäh wo nit grösser sind, als die tolli blaue Plastikbehälter wo sie am Igang kha händ.
Typisch Basel United, eimol so und eimol so!!
Unfähig vo A - Z!!!!!
Die veröffentlichte Stadionordnung vom 1. Juli 2006 sieht nicht vor, kleine
Plasticksäcke am Eingang zu konfiszieren! So geschehen Abend des
9. November 2006. Die armen Steward's sagen: "Die spinnen mit so einem
neuen, absolut unverständlichen "Furz". Wenn wir das Geld nicht bräuchten
würden wir hier nicht mehr stehen, wir müssen uns vieles anhören und
gefallen lassen. Das ist reine Schikane!"
Dem kann ich nur beipflichten, wir werden als Besucher und Fans nur noch
schikaniert!
Wo und wann wurde diese neue Weisung, öffentlich kommuniziert und begründet?[/quote]
===============================================================
Am letschte Samschtig bin gar nümme kontrolliert worde. (Sektor B) Sie händ sogar gseit, dass neuerdings wieder Plastiksäck dörfsch ins Stadion innenäh wo nit grösser sind, als die tolli blaue Plastikbehälter wo sie am Igang kha händ.
Typisch Basel United, eimol so und eimol so!!
Unfähig vo A - Z!!!!!

D Yygangskontrolle find i unterschti im Stadion.

E Verleegig vom Gschäftsstandort vo dr BU in d Fluughaafestrooss fänd i aabrocht. I main, denn kennt i die dumme Sieche no halbwägs begryffe...

[CENTER]FC Basel - Lyydeschaft syt 1893[/CENTER]
[CENTER]Ich bin ein Verbrecher, denn ich liebe Fussball. Aber ich kämpfe für mein Recht, meine Privatsphäre in einer freien Kurve zu wahren und doch mitten im Geschehen zu stehn! Hilf auch du mit, dass die Muttenzerkurve sich frei bewegen kann!
http://www.freiheitskampagne.ch/[/CENTER]
[CENTER]Hooligans sind nicht das Problem, sie sind die Lösung.
[/CENTER]
[CENTER]Ich bin ein Verbrecher, denn ich liebe Fussball. Aber ich kämpfe für mein Recht, meine Privatsphäre in einer freien Kurve zu wahren und doch mitten im Geschehen zu stehn! Hilf auch du mit, dass die Muttenzerkurve sich frei bewegen kann!
http://www.freiheitskampagne.ch/[/CENTER]
[CENTER]Hooligans sind nicht das Problem, sie sind die Lösung.

Schooffseggel hat geschrieben:im lesbemoos het mir so e intelligänzbeschtie effeggtiiv mol welle dr schal wäg nää!
s het sich denn ussegstellt, ass är gmaint het, das sig e st.gülle schal und i well dä im stadion verbrenne!!!
naja, rotblau und grienwiss gseet jo au zem verwäggsle äänlig uss![]()
kai witz!
isch mi erschte und letschte bsuech in däm stadion gsi

sorry het miesse si

-
- Erfahrener Benutzer
[quote="tanner"]
hesch nit gseit siggsch nur e fcb fän und kei spieler
sorry het miesse si ]
hehe, nai.
das isch no lang vor dr petric zyt gsi.
juli 2002, wenn's gnau wottsch wisse. dr fcb het dangg e me gool vom rossi e 1:1 ghoolt

sorry het miesse si ]
hehe, nai.
das isch no lang vor dr petric zyt gsi.
juli 2002, wenn's gnau wottsch wisse. dr fcb het dangg e me gool vom rossi e 1:1 ghoolt
mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
- Maischter04
- Erfahrener Benutzer
In Vaduz het meh mir mol e labello wäg gnoh.
Begründig Wurfgschoss.
isch dä Idiot gseh mit de graue hoor, wo au vorem A2 stoht.
Am glyche Match isch mi koleg aber miteme Japan-Mässer ins Stadion ko, är hets nach de Arbeit vergässe usem Sack zneh.
Das mini fryndin kontroliert worde isch und ich nit, isch mir au scho passiert.
Begründig Wurfgschoss.
Am glyche Match isch mi koleg aber miteme Japan-Mässer ins Stadion ko, är hets nach de Arbeit vergässe usem Sack zneh.
Miu Miu u Cane Muriu
- Dome
- Erfahrener Benutzer
hm , Arme Labello. E Skandal..Atlantico hat geschrieben:In Vaduz het meh mir mol e labello wäg gnoh.
Begründig Wurfgschoss.
Findi voll drnäbe..
Signatur zu vermieten.
Vollweichi Regle sind das mol wieder vo BU...
In dr Stadionordnig stoht uf jede Fall nyt drvo, dass Kläbbänder mitneh verbote isch. Mängisch hilfts, wenn me d'Stewards druf Hiwiist. Wenn de e unsichere Kandidat verwütscht hesch, denn kasches mitneh, wenn nid blibts dusse...
http://www.baselunited.ch/images/pdf/stadionordnung_de.pdf
Punkt 6 isch extrem schwammig formuliert.
(...) Utensilien, die als Wurfgegenstände verwendet werden können (...)
Was gilt scho als Wurfgschoss? Alles usser dr eigeni Körper...
In dr Stadionordnig stoht uf jede Fall nyt drvo, dass Kläbbänder mitneh verbote isch. Mängisch hilfts, wenn me d'Stewards druf Hiwiist. Wenn de e unsichere Kandidat verwütscht hesch, denn kasches mitneh, wenn nid blibts dusse...
http://www.baselunited.ch/images/pdf/stadionordnung_de.pdf
Punkt 6 isch extrem schwammig formuliert.
(...) Utensilien, die als Wurfgegenstände verwendet werden können (...)
Was gilt scho als Wurfgschoss? Alles usser dr eigeni Körper...
...::: SektZioN sPIckScHnur oHne puLVEr :::...