söll i d fahne mit spuggi odr dr kläbstell vom papierli uffhänge?
und i muess sage, sone gratis plastiggsagg vo migros isch mega gföhrlig und mersi das i den dr ganz oobe zwai fahne dörf ohni sagg umetrage...
i like!

Plastiksack über den Kopf und am Hals mit Klebeband befestigen und schon hast du deine Mordwaffe!maradoo hat geschrieben:lächerlig das kei kläbband und plastigsagg dörfsch inne näh!
und i muess sage, sone gratis plastiggsagg vo migros isch mega gföhrlig und mersi das i den dr ganz oobe zwai fahne dörf ohni sagg umetrage...
i like!
![]()
maradoo hat geschrieben:lächerlig das kei kläbband und plastigsagg dörfsch inne näh!
i like!
![]()
chumme mir jedes mol wie an massemörder vor bi dr stadionkontrolle, so wies mi figged glaubis amigs fascht sälber... muess wohl au der typ sie wo so usseht, letschti grad gruuusig gfigged worde am flughafe, sektion gummihändschli wär fascht zum zug chomimpfeli hat geschrieben:Du muesch mir au usseh wiene Massemörder wenn sie Dir so Züüg abnämme...![]()
![]()
Nei es isch nitt witzig, scho efang schlimm....![]()
HAHAHAHAHAHAHADizp hat geschrieben:chumme mir jedes mol wie an massemörder vor bi dr stadionkontrolle, so wies mi figged glaubis amigs fascht sälber... muess wohl au der typ sie wo so usseht, letschti grad gruuusig gfigged worde am flughafe, sektion gummihändschli wär fascht zum zug cho![]()
heschn!Dizp hat geschrieben:chumme mir jedes mol wie an massemörder vor bi dr stadionkontrolle, so wies mi figged glaubis amigs fascht sälber... muess wohl au der typ sie wo so usseht, letschti grad gruuusig gfigged worde am flughafe, sektion gummihändschli wär fascht zum zug cho![]()
wurdsch gschyder anstatt umme z'myfflemaradoo hat geschrieben:lächerlig das kei kläbband und plastigsagg dörfsch inne näh!
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
Die werden auch einen sensationellen ganzen Tag geschult, da darf man doch Qualität und Fingerspitzengefühl erwarten...Heavy hat geschrieben:Bin eh mal dafür dass jeder einen Plastiksack voll mit Hausrat mitnimmt... Arschlöcher das. Jeder Ordner hat seine eigene Auslegung. Spricht nicht gerade für die Qualität der Schulungen des Personals, gäll Herr Meier.
Bemerkenswert ist auch Leute die seit -zig Jahren an den Match gehen auch immer mal wieder dreinlaufen und in sinnloser Auslegung der Kontrollen, irgend welche Beanstandungen am Matchgepäck erfahren müssen! *Dave Atzge & Co*
Gwüsses Stadionpersonal het efach der IQ vome tote Stei![]()
achtung, i beklag mi nit übr d stewards!!! BU git d vorgabe betr. kläbband etc...cigán hat geschrieben:also im grosse und ganze kamr sich jo nid beklage....
wenigschtens meine unseri stewards nid si siige d stadionbolizei..
halte sich eigentlich immer schön zrugg...findse no zimlig isi...
jap däre meinig binich au!..cigán hat geschrieben:also im grosse und ganze kamr sich jo nid beklage....
wenigschtens meine unseri stewards nid si siige d stadionbolizei..
halte sich eigentlich immer schön zrugg...findse no zimlig isi...
im letschte haimspyyl im winter hed mir eine welle s bier (im plastigbächer)Heavy hat geschrieben:Jeder Ordner hat seine eigene Auslegung.
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!