Wann verbietet endlich jemand die Jungen Grünen?
- Modern Times
- Benutzer
Ka mir eigentlich mol irgendöbber erkläre, wieso dass es sone riese Protäscht git gege SUVs aber ich bis jetzt nüt ghört ha gege die johrelangi Wärbig für "Heizen mit Öl"??? Oder worum dass es keini Proteschtaktione git vor Reisebüros oder am Flughafe wäge Ferieflüg?
Quidquid agis, prudenter agas et respice finem!
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Ferie ka sich ebe jede laischte....Modern Times hat geschrieben:Ka mir eigentlich mol irgendöbber erkläre, wieso dass es sone riese Protäscht git gege SUVs aber ich bis jetzt nüt ghört ha gege die johrelangi Wärbig für "Heizen mit Öl"??? Oder worum dass es keini Proteschtaktione git vor Reisebüros oder am Flughafe wäge Ferieflüg?
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- Nur So...
- Erfahrener Benutzer
Klar sött me die Dinger verbiete... eigentlich han i dänkt das nur d Rednecks in Amerika sich an so Offroader dien uffgeile.. da dä scheiss aber mittlerwyle au in Europa in Mode cho isch, muess i sage das einigi Lüt do schynbar glych behindert wie d Amis sin...
Pro Verbot oder 10 fach höchere Stüür uff so Dinger....
Grüsse gehen an alle die es verdienen...
Treehugger !Nur So... hat geschrieben:Klar sött me die Dinger verbiete... eigentlich han i dänkt das nur d Rednecks in Amerika sich an so Offroader dien uffgeile.. da dä scheiss aber mittlerwyle au in Europa in Mode cho isch, muess i sage das einigi Lüt do schynbar glych behindert wie d Amis sin...
-
- Erfahrener Benutzer
Isch irgendwenn mol e Trend us de Staate NID übernoh und kopiert worde im hochentwickelte Weschte?Nur So... hat geschrieben:Klar sött me die Dinger verbiete... eigentlich han i dänkt das nur d Rednecks in Amerika sich an so Offroader dien uffgeile.. da dä scheiss aber mittlerwyle au in Europa in Mode cho isch, muess i sage das einigi Lüt do schynbar glych behindert wie d Amis sin...
Halloween, Valentine, MTV, Happy Slapping...Offroader...
Love is like Graffiti on a train meaning love isn't easy to explain
-
- Erfahrener Benutzer
halloween isch mit de uswanderer nach amerika,Gryff hat geschrieben:halloween und valentine sinn ebefalls änglischem ursprung
und irgendwenn nachem 2. wk wieder zrugg cho uf europa.
Triumphzug vo Halloween isch bedingt gsi durch dr Ihfluss vo Amerika
-
- Erfahrener Benutzer
[quote="Platini"]Prof. Dr. amerika. Killer ! Kennt sich uss wie kei 2.
Die wo nach Amerika ussgwanderet sin sin Verfolgti gsi...was du meinsch isch Auschtralie...ligt aber grad ume-n-Egge ! Aber das weisch du jo so oder so...
]
wenn öber prof. dr. isch, denn sicher eher öber wo student isch.
kei angscht mini kentnisse länge zum amerika und australie unterscheide...
fakt isch: england scheisse
Die wo nach Amerika ussgwanderet sin sin Verfolgti gsi...was du meinsch isch Auschtralie...ligt aber grad ume-n-Egge ! Aber das weisch du jo so oder so...

wenn öber prof. dr. isch, denn sicher eher öber wo student isch.
kei angscht mini kentnisse länge zum amerika und australie unterscheide...
fakt isch: england scheisse
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Also wenn ych dailwyys d Begründige do inne wo degege Spräche aalueg, denn läng ych mir scho an Kopf! Söll doch e jedem sälber überloh si, was är fahre will! Är zahlt jo denn au die entsprächende Benzinstüüre defür! Und wäge de grössere Gfohr - do kan y nur drüber lache! Do find ych die uffgmotzte dreyer BMW & co. viel die schlimmeri Gfohr! Und wenns um d Umwältverschmutzig goht, denne miesste zerscht emol anderi Sache verbotte wärde (Ferieflüg etc.)!
Für mi hetts eifach de faahdi Byygschmagg debyy, dass d Velofahrer halt doch ganz e bitzli nyydisch sin, dass sone SUV nidd in ihres Budget längt (oder ganz eifach d Autifahrpriefig nidd gschafft hänn...)!
Leben und leben lassen....
ps. Ych fahr e glaine Golf und au Velo...
Für mi hetts eifach de faahdi Byygschmagg debyy, dass d Velofahrer halt doch ganz e bitzli nyydisch sin, dass sone SUV nidd in ihres Budget längt (oder ganz eifach d Autifahrpriefig nidd gschafft hänn...)!
Leben und leben lassen....
ps. Ych fahr e glaine Golf und au Velo...
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
Hennes&Mauritz hat geschrieben:platini..oder der die wahrheit zu scheissen meint...
jäjä jede wo do inne für so scheiss chäre isch ghört definitiv zur gliche sorte wie lüt wo dr irak krieg befürworte, dr landolt und dr laub guet finde, dr hitler harmols finde oder ganz eifach sage s judetum isch die glichi religion wie dr islam!

Ha gar nidd gwüsst dass ych schyzophren bi...
-
- Erfahrener Benutzer
eine wo's no richtig seht...dankeHennes&Mauritz hat geschrieben:platini..oder der die wahrheit zu scheissen meint...
jäjä jede wo do inne für so scheiss chäre isch ghört definitiv zur gliche sorte wie lüt wo dr irak krieg befürworte, dr landolt und dr laub guet finde, dr hitler harmols finde oder ganz eifach sage s judetum isch die glichi religion wie dr islam!
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Brandstifter
- Erfahrener Benutzer
Wieso bruchsch denn so en Schlitte?? Mit dene 5,6 Liter im Schnitt kasch numme schnäggle.Atlantico hat geschrieben:Genau.
Aporpos Umweltschonend.
E BMW X3 mit 2.0 Dieselmotor, verbrucht grad emol 5.6 Liter uf 100 Kilometer.
Das isch weniger als bim 1.6 Golf 4.
Alle Benzinmotore verbiete, erneuerbari Energie ysetze, ÖV massiv fördere, Weniger reise, mit dr Umwält schonend umgoh etc. und denn bruchts die junge Griene nümme..... logisch oder??
Würden Wahlen etwas verändern, dann wären sie verboten
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Nimm mol a isch an mit grichtet.|{i||er hat geschrieben:i nimm mr dini signatur z'herze
gueti besserig
Mach Di mol e biz logger, ha extra usnahmswiis none Smiley aaghängt, damits au e Siebhirni verstoht, het schiinbar nüt gnutzt....
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
Ich meins nid numme, ich schiss d Wooret. Würd euch guet due wenner mol e baar Biss dervoo würdet nää.Hennes&Mauritz hat geschrieben:platini..oder der die wahrheit zu scheissen meint...
Und Nuri:
Ich weigere mi eifach standhaft in däm Forum über irgendwelchi Sache ärnschthaft z diskutiere...das isch so unpersöönligg. Usserdäm macht blöds ummeprovoziere so vill mee Schpass.
Für ärnschthafti Unterhaltig hesch jo immerno der H&M a.k.a. Gevatter Rhein und der Lou C. und wie si alli heisse.