Beginn Meischterschaft 4. Liga Gruppe 6

Der Rest...
cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

hämers kriegt...

zweimol 15 minute guet gspielt..aber z harmlos, und z wenig kompakt...
egal..s erschte mol dr ball gseh..vo dem här easy...dr platz isch jo ganz
übel gsi...1. hz stei hart gfroore, und au in dr 2. ischer nur minim besser
worde...

allschwil mit 100 joor dorffuessball ultras undso....andersch... :D
-- prime crime --

"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

cigán hat geschrieben:hämers kriegt...

zweimol 15 minute guet gspielt..aber z harmlos, und z wenig kompakt...
egal..s erschte mol dr ball gseh..vo dem här easy...dr platz isch jo ganz
übel gsi...1. hz stei hart gfroore, und au in dr 2. ischer nur minim besser
worde...

allschwil mit 100 joor dorffuessball ultras undso....andersch... :D
sinds dFahneschwängger widr am Start gsi?

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Digge hat geschrieben:ich ha scho gwüsst werum ich nid gwettet ha. total harmlose sturm, alli bäll grad wieder verlore vorne und am schluss hinde nüm konzentriert gspielt.

verdiente sieg für schwellheim, binnige stoht no viel arbet bevor. hoffe losst jedoch s'comeback vom digge! :cool:

hehe Digge aka Denise Biellmann (hanis no sälte eine gseh wo so vil Pirouette gmacht het...)

Binnige vorne wirklig mies, Mittelfäld isch va. uf dr Site guet bsetzt und hinde sind sie relativ langsam (Digge halt). Trotzdäm dörf me nid vergässe, dass die 2 Stürmer gfählt hän. Mit däne wäret ihr 2 zu 7 untergange ;)

ps han überall Dräck deheim ka, wäg däm Kunschtrrase

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

RALE BALE hat geschrieben:sinds dFahneschwängger widr am Start gsi?
jo hehehe...hän vollgas geh...

bim fcb hänsi aber die fahne no ne drbi gha...unterschti.
-- prime crime --

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

[quote="RALE BALE"]hehe Digge aka Denise Biellmann (hanis no sälte eine gseh wo so vil Pirouette gmacht het...)

Binnige vorne wirklig mies, Mittelfäld isch va. uf dr Site guet bsetzt und hinde sind sie relativ langsam (Digge halt). Trotzdäm dörf me nid vergässe, dass die 2 Stürmer gfählt hän. Mit däne wäret ihr 2 zu 7 untergange ]

damminomol, mi erscht ysatz über mehr als 10 minute syt über 2 joor gsi! usserdäm s'erschte mol uf däre position gspielt!

die 3 stammstürmer hän au gfählt. MF uf dr syte scho stargg aber viel z'offensiv, was zu probelm in dr verteidigung gfüehrt het. allgemein z'grossi lucke zwüsche MF und VER.

kunschtrase guet und ahgnähm zum bespiele (weicher als unsere), aber in dr hinterletschte ritze findsch 3 daag spöter und nach 5x dusche no dräck....

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

chinatown hat geschrieben:abwehrchef bisch allwä nit
mittelfäld-stratege glaubi au nit.
sturmspitze wirds au nit si.
flügelläufer traui dir aunit zue.

goalie oder ussevrteidiger bzw maadecker? :confused:
chinatown, hesch nid ganz rächt gha mit dinere prognose zu minere position... :D

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

Digge hat geschrieben:kunschtrase guet und ahgnähm zum bespiele (weicher als unsere), aber in dr hinterletschte ritze findsch 3 daag spöter und nach 5x dusche no dräck....
dämfall definitiv maadeggr......
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

baslerstab hat geschrieben:dämfall definitiv maadeggr......
definitiv nid!

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

Digge hat geschrieben:definitiv nid!
my miss! logisch bisch stürmer, wo's öfters mit em maadeggr z'tue gha het. hesch jo gschriebe, die hinterschti ritze.....
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Digge hat geschrieben:damminomol, mi erscht ysatz über mehr als 10 minute syt über 2 joor gsi! usserdäm s'erschte mol uf däre position gspielt!

die 3 stammstürmer hän au gfählt. MF uf dr syte scho stargg aber viel z'offensiv, was zu probelm in dr verteidigung gfüehrt het. allgemein z'grossi lucke zwüsche MF und VER.

kunschtrase guet und ahgnähm zum bespiele (weicher als unsere), aber in dr hinterletschte ritze findsch 3 daag spöter und nach 5x dusche no dräck....
isch jo nid bös gmeint gsi...... nid drurig sy

ps. mir hän mitemene neue System gspilt, dh. inere Raute. sprich dverteidiger sind immer widr mitgange gg vorne und hän eures Mittelfäld doch rächt verwirrt.

Kunschtrase passt mer au. E bitz nass gsi no, hoff das legt sich mol no mit dr Zyt. Ah jo erwähnenswärt wäri no, dass dr Schiri e absoluti Katastrophe gsi isch, är het Foul und offside pfyffe wenns keins gsi isch und umgekehrt. PS stellet lieber widr e Spieler ins Goal ;)

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

[quote="RALE BALE"]isch jo nid bös gmeint gsi...... nid drurig sy

ps. mir hän mitemene neue System gspilt, dh. inere Raute. sprich dverteidiger sind immer widr mitgange gg vorne und hän eures Mittelfäld doch rächt verwirrt.

Kunschtrase passt mer au. E bitz nass gsi no, hoff das legt sich mol no mit dr Zyt. Ah jo erwähnenswärt wäri no, dass dr Schiri e absoluti Katastrophe gsi isch, är het Foul und offside pfyffe wenns keins gsi isch und umgekehrt. PS stellet lieber widr e Spieler ins Goal ]

kei problem, aber nach minere uswächslig sin mr jo nid wirklich stabiler gsi, im gägeteil.

ich ha's de stürmer scho vor em match gseit sie müesse uf d'usseverteidiger luege und mitgoh. aber nei... und wenn die nüt mache muess s'mittelfäld goh und denn entstoht jedesmol e überzahl gäge uns... alli fussballdumm, schrecklich!

schiri ächt katastrophal, min. 3 gool vo euch sin offside gsi. und s'foul an mir wo mr denn s'goal gmacht hän isch au kei foul gsi - ich bi jo dä mit em gstreckte bei gsi! kei kommentar zum goalie...

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

gueti leistig vom zwai! aber überschätze dörfe das nit. binnige sehr harmlos und va unkonzentriert (19x het dOffsidefalle nit klappt)
schiri, dr grösst wixxer sit langem!
digge isch tatsächlich abwehrchef, heten aber deftig ins arsch kriegt, us däm Grund dRitzeproblem!

was isch gstande bi eins vs rhf?

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

chinatown hat geschrieben:gueti leistig vom zwai! aber überschätze dörfe das nit. binnige sehr harmlos und va unkonzentriert (19x het dOffsidefalle nit klappt)
schiri, dr grösst wixxer sit langem!
digge isch tatsächlich abwehrchef, heten aber deftig ins arsch kriegt, us däm Grund dRitzeproblem!

was isch gstande bi eins vs rhf?
dr schiri isch zwar sackschwach gsi, aber dr gröscht wi**er isch bi euch in dr mannschaft gsi. nummere 16 bisch e vollbachel di so ufzfüehre imene friedliche fründschaftsspiel!

Maischter04
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Maischter04 »

cigán hat geschrieben:jo hehehe...hän vollgas geh...

bim fcb hänsi aber die fahne no ne drbi gha...unterschti.
Jo wenn de nie ammene Match bisch kasch nyt gseh!!
Was Denn?

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Digge hat geschrieben:dr schiri isch zwar sackschwach gsi, aber dr gröscht wi**er isch bi euch in dr mannschaft gsi. nummere 16 bisch e vollbachel di so ufzfüehre imene friedliche fründschaftsspiel!

es git e lied über dä Typ. mmmmm........ b....... mir vögle nume di, vögle nume, nume di....

ps dr Stefan odr wiener bi euch heisst, isch nadyrlig au scheen uf e Bullshit vo däm spieler ygange. wär zerscht mischt baut het, weiss i nid. aber mir kenne dr mb

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

Digge hat geschrieben:dr schiri isch zwar sackschwach gsi, aber dr gröscht wi**er isch bi euch in dr mannschaft gsi. nummere 16 bisch e vollbachel di so ufzfüehre imene friedliche fründschaftsspiel!
het bi uns nit nur fründe! i ha persönlich kei problem mitem, isch halt none Junge...

oder magschen nit weller 5 Töpf gschosse het? ;)

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

RALE BALE hat geschrieben:es git e lied über dä Typ. mmmmm........ b....... mir vögle nume di, vögle nume, nume di....

ps dr Stefan odr wiener bi euch heisst, isch nadyrlig au scheen uf e Bullshit vo däm spieler ygange. wär zerscht mischt baut het, weiss i nid. aber mir kenne dr mb
lut unserem het är eure äng deckt bim eckball was em nid past het und unserem ins gsicht glängt het. und unsere het denn ihm au e liechti watsch'n gäh. unsere het sälber gmeint sig e scheiss gsi heig är sich uf das yhgloh. aber eure het jo denn ahschliessend no mindeschtens 3-mol nochegschlage.

jänu, sunscht sin dr jo zum glück die meischte glatti sieche. :)

@china: nei, wenn ein 5 töpf macht mag ich ihm's gönne. aber wenn eine imene freidliche fründschaftsspiel so dumm duet, muessi sage isch es ganze e drurige siech... :mad:

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

Digge hat geschrieben:fründschaftsspiel
sofort aus dem vokabular streichen!

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Klatsche firs Zwai Schwellheim

gg e sehr starggs Oberwil (FC nid Itaker) hets uf em Kunschtrase zem Brüel e 2 zu 7 Klatsche gä. Mit 10! abwesende het SChwellheim ^konzentration noch dr Schwellemer Fasnacht nid hoch halte könne und isch sang und klanglos untergange. Vo hinde bis ganz nach vorne isches e Leischtig zem vergässe gsi. CT kumm widr zrugg ;) .Hoffe mir emol, dass es e eimoligi Sach gsi isch und mir im erschte Maischterschaftsspiel gg Black parat sind:

Uffstellig ZWai (xtra fir e China)

Zander.................Schorsch

...............Simi....................
Dave....^..................NKBS (SChorsch)

............Maddin......................

Moro......Scottelie.......Matze (RALE BALE)............DIRK!!!!!!!!!!!!! (NKBS)

...............Weibel....................

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

meine fresse...
aber ae klatsche duet ab und zue guet!

daemfall isch huet wiederguetmachig agsait?

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

chinatown hat geschrieben:meine fresse...
aber ae klatsche duet ab und zue guet!

daemfall isch huet wiederguetmachig agsait?
jep allerdings mitemene ähnlig dünne (nid wortwörtlich) Kader.......

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

s'3 vo Binnige het letschte samschtig au s'zweite testspiel verlore. gäge gälterkinde het's e 1-3 niederlag gäh. nach guetem start hän mr 10 minute pennt und zwüsche minute 12 und 22 drei pfanne kassiert. dr ahschlussträffer no in dr erschte hälfti gschosse. im zweite teil denn klar überläge gsi und mehrheitlich im ballbsitz, aber ohni grosse zug uf's gool.
am nögschte sunntig trifft s'3 am halb 5i z'obe (bis denn sin hoffentlich alli wieder halbwägs nüechtern nach dr binniger fasnacht) uf bürgerspital us em firmesport.
d'wuchenänd druff stöhn denn no spiel gäge die starge gägner riederwald und fc oberwil uf em programm. vorallem gäge oberwil will me sich für d'0-5 niederlag vom letschte summer räche.
usserdäm het's wiederemol e trainerwächsel gäh. dr bishärigi het us gsundheitliche gründ müesse zruggträtte. d'nochfolg übernimmt dr bishärigi capitano. dr digge blibt assistänt.
5 trainer in einere saison, mr sin uf de spure vom äff tsche sittä!

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

woas scho wider e Wächsel? kroaasss

mir hän am Sunntig 5 zu 5 gg Glaihünnige gspilt. Die erschte 35 Minute sind e sensationelli Reaktion gsi uf dSChmach vom Samschtig. Mir sind denn au mit 3 zu 2 in dPause gange. In dr 2. HZ. (ohni dr verletzt usgschideni Rale) het denn KLH sKommando überno und uns dominiert und isch bis 5 zu 4 in fiehrig gange. Unserem Kampfgeischt hämmer zverdanke, dass mir no de nid unverdienti Usglich gschafft hän. Ich hoff, dass mir nöggst Wuchenänd ändlig wider mitemene quantitative aber au qualitative bessere KAder könne aträte gäge die starggi Senne Mannschaft vo BCO und am Sunntig gäge Blätzbums!

sZWai lohts also widr krache!!!

bumbui
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bumbui »

Rückrunde 5. Liga Gruppe 2

FC Thai Basel 06 - FC Amicitia Riehen 0 : 1 (0 : 0)

75' ?

FC Thai Basel 06: Kevin, Eno (25' Montri), Choo, Ud, Semm (30' Kong, (62' Bea)), Amorn, Beni, Eddie, Haydar, Kim, Chen

Kein Einsatz: bumbui (als Feldspieler), Wut (Ersatztorhüter)

Bemerkungen: FC TB 06 ohne Rachan, Niwat, Chom und Avni (nicht lizensiert), Jack, Tao, Joe, Tam, Daniel, Ken (ohne Spielerpass), Vikiet (Ferien)

Für das erste Spiel haben wir sehr gut mitgehalten. Trotz vielen Leistungsträger, die uns noch gefehlt haben.
[CENTER]http://www.uandj.ch[/CENTER]

[CENTER](c) bumbui, 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

@bumbui
ïhr könnet jo bald ä 2ti mannschaft mälde...

zum fredtitel
am suntig starte au dviertligiste. klares spizzespiel vo allne gruppe stigt in allschwil. djungs vom buschwilerhof sind zgast bi fründe
DERBYTIME !

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

3. liga mitere grosse enttüschig unserersiits ind saison gstartet...

schad isches gsi..obwohl mr mues amerke dass schlussresultat
nid unbedingt unverdient isch....

wers weiss wirds wüsse..schriebs sicher nid nomol uff.. ;)
-- prime crime --

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

cigán hat geschrieben:3. liga mitere grosse enttüschig unserersiits ind saison gstartet...

nid unbedingt unverdient isch.
sone haafekääs!!!!!!!!
derbysieg im laufetal, und das erscht no unvrdient - was gits scheeenrs????? d'rückrunde isch bereits gloffe.........

bumbui
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bumbui »

chinatown hat geschrieben:@bumbui
ïhr könnet jo bald ä 2ti mannschaft mälde...
...
Das hei mir im Vorstand au scho besproche. Doch mir müend uns jetzt z ersch mit dr 1. Mannschaft etabliere. Und dene gsehn mir witer.
[CENTER]http://www.uandj.ch[/CENTER]

[CENTER](c) bumbui, 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

[quote="cigán"]3. liga mitere grosse enttüschig unserersiits ind saison gstartet...

nid unbedingt unverdient isch....

wers weiss wirds wüsse..schriebs sicher nid nomol uff.. ]

2:2 = ufstiegschance ade!

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

bumbui hat geschrieben:Das hei mir im Vorstand au scho besproche. Doch mir müend uns jetzt z ersch mit dr 1. Mannschaft etabliere. Und dene gsehn mir witer.
in dr 5. Liga etabliere? dürft nit allzu schwer wärde...

Antworten