9 T-Shirts zG. Dachverband betr. 05-12-04

Diskussionen rund um den FCB.
Bandita
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bandita »

Magoo hat geschrieben:schad chanis shirt nit scho hüt ha... han in dä nächste zwei dääg ussbildig in altstette....
Luegsch, dass nid am BHF ikesslet wirsch.... :o :mad: :cool:

33 Rossi
Erfahrener Benutzer
Beitrag von 33 Rossi »

so hüt sin wie versproch die erste shirts uf post. ich ha mi verspräche zu ca. 95% chönne halte und alli bstellige wo bis am sunntig igange sin und bis hüt zahlt gsy sin, chönne verschicke.

alli wo sich morn uf t-shirts chönne freue hän wie immer e bestätigungsmail becho. alli andere wo scho bstellt hän, hän immer no e chance am donnstig mit em shirt izlaufe :-)

ich wird hüt nacht nomol al mini konti checke und morn no verschicke was möglich isch.

denn möcht ich mi do bi allne bedanke, hätt nie miteme somene positive echo grächnet. und was ich super find, nid nur fcb fans bstelle das shirt. do hets fuessballfans us dr ganze schwyz drunter. :)

Geissenpeter
Benutzer

Beitrag von Geissenpeter »

33 Rossi hat geschrieben: und was ich super find, nid nur fcb fans bstelle das shirt. do hets fuessballfans us dr ganze schwyz drunter. :)
Es hät nid nur in Basel FCB-Fans... ;) :cool:
Blau Rot bis in den Tod!
Basel, SVW und der BTSV :cool:

33 Rossi
Erfahrener Benutzer
Beitrag von 33 Rossi »

jo das isch mir au klar :-)
aber wenn eine fc_stgalle oder fcz@xy.ch het, denn glaub ich chum, dass er fcb fan isch ;)

ich weiss sogar vo yb fans wo die aktion unterstütze

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

[quote="33 Rossi"]jo das isch mir au klar :-)
aber wenn eine fc_stgalle oder fcz@xy.ch het, denn glaub ich chum, dass er fcb fan isch ]

Ich denk, wer ab zue in Foren vo ander Clubs isch gseht wie si drüber dänke ... die meischte sind voll und ganz gägä die Aktion ..! Also ich glaub dir, dases vili lüt git wo nid FCB Fans sind und die Aktion unterstütze
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave

Butters
Neuer Benutzer

Beitrag von Butters »

finds ebefalls e guti Aktion. Ich bstell vilicht die 3 Liebli mit m Datum druf, aber ich fänds no genial weme no sini Gfängnissnummere neume chlei ufs Liebli drucke chönt lo :rolleyes: . Würd au 10 - 15Fr. meh zahle. Wer das echtscht no möglich?

Geissenpeter
Benutzer

Beitrag von Geissenpeter »

Butters hat geschrieben:finds ebefalls e guti Aktion. Ich bstell vilicht die 3 Liebli mit m Datum druf, aber ich fänds no genial weme no sini Gfängnissnummere neume chlei ufs Liebli drucke chönt lo :rolleyes: . Würd au 10 - 15Fr. meh zahle. Wer das echtscht no möglich?
Möglich wirds sicher si, aber wenn do alli vierhundertirgendöpis das wönd? :eek: :eek: :p
Blau Rot bis in den Tod!
Basel, SVW und der BTSV :cool:

Se7en
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Se7en »

BloodMagic hat geschrieben:Schad sinds T-Shirt ... wird hart bi 0 Grad mitem T-Shirt ins Stadion ...

... chauf mr aber gliich eis
kasch jo s in xxl-kaufe unds über d jagge a legge :-)

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Se7en hat geschrieben:kasch jo s in xxl-kaufe unds über d jagge a legge :-)
gseht sicher cool us ... *g* ... nei merci ... hamrs jetzt kauft und denn luege mr mol wittr ... schlussendlich isches au e erinnerigsstück ...!

Merci Rossi33
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave

Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dome »

33 Rossi hat geschrieben:ich weiss, das wär scho schön...aber absolut unmöglich...sorry nüt gege di persönlich...aber zahligsmoral vo diverse lüt isch leider so schlächt, dass ich scho lang bankrott wär, wenn ich bstellig uf rächnig würd abiete. ich weiss wäge e paar nase miehn alli drunter liede...aber es liegt eifach bi mir nid drin.

ha jetzt scho mieh mit dene wo gern emol bstelle und denn glich nie izahle...isch zwar denn kei verlust für mi...aber ich hock dennoch uf dr ware und grad bi t-shirts etc. isch es denn nüm so eifach wieder genau die glichi grössi mit em gliche druck z'verkaufe.

ich bi sogar scho sowyt dass ich mir muess überlege ob ich per nochnahme no cha abiete. do chömme laufend päckli zrugg wo nid abgholt werde. das kostet mi jedesmol 28.-- porto und muess 2x uf post....und die kunde melde sich denn nid emol....

ich hoff du verstohsch das...ich ha ebe no kei umsatz vo 5mio wie dr orig. shop :-)
Hm, doch doch, noch dinere interpretation chani das guet verstoh. bi bis jetzt au nonig zum iizahle cho, weiss au nonig genau, wenns mer längt, bi grad chli im stress. aber versproche, de kriegsch die Stutz und ich nimm das T-Shirt uf jede fall. cha aifach sie, dass es chli spöter wird. wenn i glück ha , längts mers au evt hüt oder morn kurz go iizahle (wenn i no gäld uf em e.banking konto ha, den poscht isch ame scho zue wenn i fyrobe mach)

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

hab meine shirt heute erhalten :-)

sehen cool aus, das bedruckte ist fast schon ein bischen klein ;)

Schwerverbrecher
Benutzer

Beitrag von Schwerverbrecher »

Ha mis ebefalls erhalte. sin kuul nur wie mi vorgänger, d'schrift ha au ich mir grösser erhofft. trozdäm DANKE
...:::Jimmy, unterste Schublade!!:::...

33 Rossi
Erfahrener Benutzer
Beitrag von 33 Rossi »

merci, das freut mi

...waaaaaaaaas d'schrift isch z'chliii...jetzt wo alli druckt sin :(

also falls es öpperem überhaupt nid gfallt und er nüm cha läbe dermit denn chame sich bi mir natürlich au melde :-)

demnächst dr neusti stand vo dr spänd....es sin wieder einigi franke zäme cho...muess aber zerst no rechne :-)

33 Rossi
Erfahrener Benutzer
Beitrag von 33 Rossi »

heute gehen chf 300.-- (aufgerundet) an den dachverband für die anwältin.

es sind leider noch nicht alles t-shirts bezahlt und ausgeliefert. ich habe jetzt den betrag einmal aufgerundet. sollten noch mehr bestellung und zahlungen eintreffen, werde ich den betrag noch nachliefern.

ich möchte mich herzlichst bedanken für eure grosse unterstützung und ich denke da rede ich auch im namen des dv mk.

daaaaaaanke

ps: die shirts werde ich voraussichtlich ende januar wieder aus dem shop nehmen...wer noch keins hat, kann also jetzt noch bestellen.

Ghetto Child
Benutzer

Beitrag von Ghetto Child »

rossi ih ha sit 3 woche bstellt und zahlt aber no nüt becho!!!!
®►SzEnE BaSeL RuLeS◄®

33 Rossi
Erfahrener Benutzer
Beitrag von 33 Rossi »

hesch e mäldig becho, dass geld acho isch?
falls jo, denn sötts morn endlich uf post goh...leider het dr lieferant syt daage keini shirts meh gliefert...sorry

sorry au an alli andere wo no warte...aber kei angst...sy chöme :-)

Ghetto Child
Benutzer

jo hani becho.
jo denn eshc da easy wenn hanis denn öbe ha ebe no kors ihn zörrri
®►SzEnE BaSeL RuLeS◄®

LkL
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LkL »

find i e sehr gueti idee
wird au no eins bestelle sobald sgeld für fasnacht uf dr siete isch :D :D
Dr Schlimm Fotograf
:D :D

33 Rossi
Erfahrener Benutzer
Beitrag von 33 Rossi »

Ghetto Child hat geschrieben:jo hani becho.
jo denn eshc da easy wenn hanis denn öbe ha ebe no kors ihn zörrri
wenn wirklich alles klappt und ich bechum sy morn..denn hesch es am mittwuch oder donnstig....wenn mehreri bstellt hesch denn frytig, will ich denn e päckli muess mache

Ghetto Child
Benutzer

da passt prima am dinstag hani kors ihn zööööri :D
®►SzEnE BaSeL RuLeS◄®

Antworten