Luegsch, dass nid am BHF ikesslet wirsch....Magoo hat geschrieben:schad chanis shirt nit scho hüt ha... han in dä nächste zwei dääg ussbildig in altstette....

Möglich wirds sicher si, aber wenn do alli vierhundertirgendöpis das wönd?Butters hat geschrieben:finds ebefalls e guti Aktion. Ich bstell vilicht die 3 Liebli mit m Datum druf, aber ich fänds no genial weme no sini Gfängnissnummere neume chlei ufs Liebli drucke chönt lo. Würd au 10 - 15Fr. meh zahle. Wer das echtscht no möglich?
Hm, doch doch, noch dinere interpretation chani das guet verstoh. bi bis jetzt au nonig zum iizahle cho, weiss au nonig genau, wenns mer längt, bi grad chli im stress. aber versproche, de kriegsch die Stutz und ich nimm das T-Shirt uf jede fall. cha aifach sie, dass es chli spöter wird. wenn i glück ha , längts mers au evt hüt oder morn kurz go iizahle (wenn i no gäld uf em e.banking konto ha, den poscht isch ame scho zue wenn i fyrobe mach)33 Rossi hat geschrieben:ich weiss, das wär scho schön...aber absolut unmöglich...sorry nüt gege di persönlich...aber zahligsmoral vo diverse lüt isch leider so schlächt, dass ich scho lang bankrott wär, wenn ich bstellig uf rächnig würd abiete. ich weiss wäge e paar nase miehn alli drunter liede...aber es liegt eifach bi mir nid drin.
ha jetzt scho mieh mit dene wo gern emol bstelle und denn glich nie izahle...isch zwar denn kei verlust für mi...aber ich hock dennoch uf dr ware und grad bi t-shirts etc. isch es denn nüm so eifach wieder genau die glichi grössi mit em gliche druck z'verkaufe.
ich bi sogar scho sowyt dass ich mir muess überlege ob ich per nochnahme no cha abiete. do chömme laufend päckli zrugg wo nid abgholt werde. das kostet mi jedesmol 28.-- porto und muess 2x uf post....und die kunde melde sich denn nid emol....
ich hoff du verstohsch das...ich ha ebe no kei umsatz vo 5mio wie dr orig. shop :-)