feck dech!Lou C. Fire hat geschrieben:So, gang jezz grad gschnäll gnysslig e Zigi go zische...

rächt hesch! y nimm glaub grad zwei! eini für mi und eini fyr s'fräuelin maradooLou C. Fire hat geschrieben:So, gang jezz grad gschnäll gnysslig e Zigi go zische...
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
scho rächt, albrächt.......oder besser gseit: peter!maradoo hat geschrieben:ihr luschen!!!!!!!!!
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
gratulier! und jetzt eifach nid uffhöre oder afange di welle mit ere ziggi belohne. eifach durezieh, es wird jetzt denn immer wie eifacher. freu di doch ab dmi erfolg und e fuechte fick uff d ziggis!maradoo hat geschrieben:hüt zobe hani ai wuche hinter mir!!
El Capullo hat geschrieben:...und sunscht kunnsch mit em Sharky und mir ain go näh im "Club der Ex-Nichtraucher"![]()
oh wie schön...ich ha ca. 2 kilo zuegno und jetzt dr mega sträng fitnessplan und süesses hani mir grad alles verbote....maradoo hat geschrieben:sit letscht wuche hani e kilo abgnoh!!! und das obwohl i nur schoggi, gummibärli und sugus iss....
und länggts jetzt fir DD?Basel_one love hat geschrieben:oh wie schön...ich ha ca. 2 kilo zuegno und jetzt dr mega sträng fitnessplan und süesses hani mir grad alles verbote....
http://gaxed.com/pic/kria5qeBasel_one love hat geschrieben:oh wie schön...ich ha ca. 2 kilo zuegno und jetzt dr mega sträng fitnessplan und süesses hani mir grad alles verbote....