Velofahrer und Verkehrsregle???????????
jeinRey hat geschrieben:wobi das bim rächtsabbiege jo richtig isch, das me denn zuemacht. lernt me jo au. wenn nit, kasch dr sicher si das dr bald irgend e velofahrer in die rächti türe eieret.![]()
im Kolonneverkehr hän sich Rächtsabbieger wie alli andere links z'halte
vor dr rote Ample hän sich Rächtsabbieger rächts z'halte (und wehe, en Velofahrer überholt trotzdäm)
Autifahrer, wo im Kolonneverkehr 200m vor dr Ample rächts fahre (und denn villicht nid emoll abbiege), hän ihre Charre nid im Griff.
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
Ähm mi velo hed 4 räder, wie das vo de mame yakin...Rey hat geschrieben:bueb, hock du mol ufe töff, denn fahrsch schön artig miteme 60er über d hauptstross und plötzlich fahrt dr irgend e unmotorisierte schön ignorant quer vor d nase! wo meinsch denn das dr di härz steckt, hesch jo au nur 2 rädli (und womöglich no e nassi tramschine unterem vorderrad...). denn erläbsch so sache wider und wider und wider, bis di denn nomol kasch froge öbs nur dorum goht das me "keini andere problem" het.
Edit: Muesch nid mit so sache cho. es git überall idiote. es git nid nur velofahrer wo das mache. das mache au auto und töfffahrer und sogar fuessgänger chönd dir eif vors rad rennen. du muesch scho chli unterscheide, was typisch für ei gruppe isch. so ische sicher typisch, dass velofahrer bi rot dure fahre, wenn d ample nur für d fuessgänger isch und keine chund. und das isch jo au nid schlimm. oder muess muess dr velofahrer dinere meinig noch denn abstiege und e halbe meter laufe und uf dr andere site vom fuessgängerstreife wieder ufstiege? oder wie stellsch du dir das vor?
warte immer noch auf die daseinsberechtigung für velofahrer im stadtverkehr...
schlängeln sich durch die kolonnen und zerkratzen auto um auto - tuh!
und "individuen" mit goldlöckchen unter dem kasperle-helm und kindern in diesen gemeingefährlichen anhängern sollte man die die knie zertrümmern - dann hats sich ausgeradelt!
schlängeln sich durch die kolonnen und zerkratzen auto um auto - tuh!
und "individuen" mit goldlöckchen unter dem kasperle-helm und kindern in diesen gemeingefährlichen anhängern sollte man die die knie zertrümmern - dann hats sich ausgeradelt!
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung
- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
Umbedingt rächts zuemache, - au wemme erscht am näggschte liechtsignal wott abbiege. Do isch z.B. jedes 2. Moll zue, wenn y duure wott. Gsehnder d Ample? Baidi?Rey hat geschrieben:wobi das bim rächtsabbiege jo richtig isch, das me denn zuemacht.
Und dass dr Fahrlehrer syynerzytt gsait hett "Nur wenn dr gääl Schtrich vorne nit duurezoogen isch und nur die 3 vorderschte Kääre, hänn öbbe 99% vo den Autischte grad sofort wider vrgässe.

"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf
mir isch absolut klar, das di velo 2 räder het, uf das hani nit usewelle. ]Edit: Muesch nid mit so sache cho. es git überall idiote. es git nid nur velofahrer wo das mache. das mache au auto und töfffahrer und sogar fuessgänger chönd dir eif vors rad rennen. du muesch scho chli unterscheide, was typisch für ei gruppe isch. so ische sicher typisch, dass velofahrer bi rot dure fahre, wenn d ample nur für d fuessgänger isch und keine chund. und das isch jo au nid schlimm. oder muess muess dr velofahrer dinere meinig noch denn abstiege und e halbe meter laufe und uf dr andere site vom fuessgängerstreife wieder ufstiege? oder wie stellsch du dir das vor?[/QUOTE]The Dome hat geschrieben:Ähm mi velo hed 4 räder, wie das vo de mame yakin...
öhm hallo? verstand do di punkt nit. do sitze doch alli im gliche boot , egal mit wellem fahrzüg.
du redisch vo differenzierter betrachtig aber erklärsch mir do das e velofahrer e rotliecht ohni witeres ka befahre, wenn kei gegeverkehr kunnt, e auto/töfffahrer söll aber halte?
es het sich no niemer über velofahrer gärgeret wo bi rotliecht dure sin, wenn si nit sälber grad vortritt gha hätte.
[quote="Rey"]mir isch absolut klar, das di velo 2 räder het, uf das hani nit usewelle. ]
Also erschtens fahr ich mit em velo ufere stross, wo chli abe goht, au locker 60 und dörf das au, wenns inere 30er zone isch.
und zweitens bin ich mir nid sicher, was dr nochteil a 300kg kampfgwicht sett si (und ich bi keini 100kg
). alli töfffahrer behaupt doch immer, dass die schwerer maschine sicherer selle si!?
und zum zweite abschnitt:
denn sind mir uns doch einig. ich red vo regelübertritt, wo niemer gefährde und ich bi dr meinig, dass au die andere dodrvo rede. und das schient au sgsetzt eso z gseh, schliesslich isches mit em velo bedütend günschtiger über rot zfahre.
und denn möcht ich nomol betone, dass es im verkehr viel idote git und die sowol unter d velo- wie au autofahrer.
Also erschtens fahr ich mit em velo ufere stross, wo chli abe goht, au locker 60 und dörf das au, wenns inere 30er zone isch.

denn sind mir uns doch einig. ich red vo regelübertritt, wo niemer gefährde und ich bi dr meinig, dass au die andere dodrvo rede. und das schient au sgsetzt eso z gseh, schliesslich isches mit em velo bedütend günschtiger über rot zfahre.
und denn möcht ich nomol betone, dass es im verkehr viel idote git und die sowol unter d velo- wie au autofahrer.
- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
bim kreisel an dr mfk, bini scho ussgtiege ab somene behinderte velofahrer. ha schön korräggt rächts igsprurt, dass halt denn nütt meh dure passt hett zwüsche borstei und em auto. denn hett dä älteri herr gmeint, är könni mr ans auto gingge. s hett huere poltered, ha scho dänkt s isch mr eine hinte dri. denn sehn i im sitespiegel, dass do eine am usriefe gsi isch. sofort ussgstiege und en mol gründlich zämmegschisse, beträffend verkehrsregle und ans auto schutte. tschöss bini do uff 180 gsi!!!

Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"
jo i dem kreisel gseht me ame ganz übli sacheKurtinator hat geschrieben:bim kreisel an dr mfk, bini scho ussgtiege ab somene behinderte velofahrer. ha schön korräggt rächts igsprurt, dass halt denn nütt meh dure passt hett zwüsche borstei und em auto. denn hett dä älteri herr gmeint, är könni mr ans auto gingge. s hett huere poltered, ha scho dänkt s isch mr eine hinte dri. denn sehn i im sitespiegel, dass do eine am usriefe gsi isch. sofort ussgstiege und en mol gründlich zämmegschisse, beträffend verkehrsregle und ans auto schutte. tschöss bini do uff 180 gsi!!!

do hesch doch scho mol 1 richtigi behauptig ins www gstellt: di letschte satz, dä stimmt vollkomme. uffällig allerdings wiesos soviel velofahrer sin.The Dome hat geschrieben:Also erschtens fahr ich mit em velo ufere stross, wo chli abe goht, au locker 60 und dörf das au, wenns inere 30er zone isch.und zweitens bin ich mir nid sicher, was dr nochteil a 300kg kampfgwicht sett si (und ich bi keini 100kg
). alli töfffahrer behaupt doch immer, dass die schwerer maschine sicherer selle si!?
ansunschte kani dir , do du nit weisch was dr nochteil isch, nur mol rote, mit dim velo so schnäll du kasch ine muur z fahre , und nochär mit em töff mit 60km/h, denn weisch es.

- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
s blinke isch halt au immer sone sach. gäll liebi elsässer und alteri semeschter!!The Dome hat geschrieben:jo i dem kreisel gseht me ame ganz übli sache. ich ha s gfühl, dass viel lüt nid verstönd, wie e kreisel (und denn au no 2 spurig) funktioniert. ich ha schomol gseh, wie eine verkehrt in kreisel gfahre isch.
![]()
![]()

Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"
- Black Squad
- Erfahrener Benutzer
Rey hat geschrieben:do hesch doch scho mol 1 richtigi behauptig ins www gstellt: di letschte satz, dä stimmt vollkomme. uffällig allerdings wiesos soviel velofahrer sin.
ansunschte kani dir , do du nit weisch was dr nochteil isch, nur mol rote, mit dim velo so schnäll du kasch ine muur z fahre , und nochär mit em töff mit 60km/h, denn weisch es. ]
Meinsch wäg dr Schutzusrüschtig wo me a het oder was für e Grund? Sunscht chani mer nur no vorstelle, dass es dir bi Töff d'Eier wägrassiert und bim Velo dr Schädel spaltet.
[quote="Rey"]
ansunschte kani dir , do du nit weisch was dr nochteil isch, nur mol rote, mit dim velo so schnäll du kasch ine muur z fahre , und nochär mit em töff mit 60km/h, denn weisch es. ]
ich weiss nid, aber ich fahr normalerwis nid in muure ine. Also bim Töff hesch sicher emol e besseri usrüschtig a (helm töffhose, töffjagge). Also a dem chas nid ligge. d wahrschinlichkeit, dass vom töff erdrückt wirsch, lueg ich jetzt emol als chli a. schliesslich fliegsch jo vom töff. viellicht schlosch ufem tank a, aber gosch nid eher mit em chopf dur d wand? sorry ich weiss nid was du meinsch, drum han ich dich jo au gfrogt. finds aber no amüsant, dass du es velo mit enere mure verglichsch. oder ischs nid s velo gsi, wo dr vors rad gfahre isch? isch nid das s problem gsi, wo du gschilderet hesch?
ich weiss nid, aber ich fahr normalerwis nid in muure ine. Also bim Töff hesch sicher emol e besseri usrüschtig a (helm töffhose, töffjagge). Also a dem chas nid ligge. d wahrschinlichkeit, dass vom töff erdrückt wirsch, lueg ich jetzt emol als chli a. schliesslich fliegsch jo vom töff. viellicht schlosch ufem tank a, aber gosch nid eher mit em chopf dur d wand? sorry ich weiss nid was du meinsch, drum han ich dich jo au gfrogt. finds aber no amüsant, dass du es velo mit enere mure verglichsch. oder ischs nid s velo gsi, wo dr vors rad gfahre isch? isch nid das s problem gsi, wo du gschilderet hesch?
- Black Squad
- Erfahrener Benutzer
die schlimmschti sorte sinn jo ganz klar die elände velokurier
z.B. erscht grad vor e paar täg passiert...sone kurier fahrt uff de velospur und meint är muess unbedingt s velo vor ihm überhole. ich fahr grad e paar meter hinter däm arschloch und uff eimol wo ich ihn grad überhole will fahrt är ind mitti vo de autospur...ha (leider
) grad no chönne brämse
tod und hass den velokurieren

z.B. erscht grad vor e paar täg passiert...sone kurier fahrt uff de velospur und meint är muess unbedingt s velo vor ihm überhole. ich fahr grad e paar meter hinter däm arschloch und uff eimol wo ich ihn grad überhole will fahrt är ind mitti vo de autospur...ha (leider

chum jetzt borat, du bisch jetzt au nid de wo gross ufe astand achtet.borat hat geschrieben:die schlimmschti sorte sinn jo ganz klar die elände velokurier
z.B. erscht grad vor e paar täg passiert...sone kurier fahrt uff de velospur und meint är muess unbedingt s velo vor ihm überhole. ich fahr grad e paar meter hinter däm arschloch und uff eimol wo ich ihn grad überhole will fahrt är ind mitti vo de autospur...ha (leider) grad no chönne brämse

Natürlich isch das scheisse, aber sorry e routinierte autofahrer gseht das cho, bevor dr velokurier überhaupt links übere zieht.
- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
das lehrsch jo scho im VKU!The Dome hat geschrieben:chum jetzt borat, du bisch jetzt au nid de wo gross ufe astand achtet.![]()
Natürlich isch das scheisse, aber sorry e routinierte autofahrer gseht das cho, bevor dr velokurier überhaupt links übere zieht.

nein auch das der fussgängerRankhof hat geschrieben:En Velofahrer, wo sich nid an d Regle haltet, gföördet vor allem sis eigene Läbe. En Autifahrer s Läbe vo de andere.
Womit d Velo-vs-Auto-Diskussion widdr lanciert wär...

da ja velofahrer nicht eine verkehrsregel kennen sondern nur nach dem motto
"hier komme ich" auf den strassen und in der stadt rumeiern und für ihre
drahtesel benützen sie alles was am nächsten ist als abstellmöglichkeit
mach das mal mit eine auto

Wie meinsch das genau. Het dene dr Velofahrer kei Ample dörte oder wie söll ich mir die Situation vorstelle? Dr Velofahrer würdi jo so oder so bi Rot düre, öb er abstigt oder nid.The Dome hat geschrieben:...
...dass velofahrer bi rot dure fahre, wenn d ample nur für d fuessgänger isch und keine chund. und das isch jo au nid schlimm. oder muess muess dr velofahrer dinere meinig noch denn abstiege und e halbe meter laufe und uf dr andere site vom fuessgängerstreife wieder ufstiege? oder wie stellsch du dir das vor?
Verkehrsregle sind do, um ighalte z wärde. Öb jetze Autifahrer, Velofahrer, Töfffahrer Fuessgänger usw.
- Black Squad
- Erfahrener Benutzer
Auch Velofahrer müssen sich an die Regeln halten, egal ob es praktischer für sie ist wenn sie es nicht tun. Zudem sollte ein Rückspiegel sowie ein anständiges Licht Pflicht sein und ja ich sehe es gerne wenn die Bullen so einen Velofahrer richtig hart ran nehmen, aber leider sind die Bussen einfach zu tief angesetzt.
do hesch in dr tat grad nomol unterstützig kriegt.The Dome hat geschrieben:danke, bin ich doch nid dr einzig trottel, wo ihn nid verstoht.![]()

schlussändlich lauft alles uf eins - im unterbewusstsi vom jewilige - use:
- töffli, scooter etc. fahrer: ich bin leicht, ich bin flink. ich ka nit viel arichte, wenn denn wird AN mir agrichtet. also : augen zu und durch.
- öpper mitere maschine über 120ccm: ich ha e waffe unterm arsch, au wenn ich kei schade drvo trag, könne anderi d kurve kratze, jedes detail beachtend. rücksichtnähmend uf alli andere trottel
und zur uflösig vo mim rätsel: dr töfffahrer wird e wesentlich grössere schade zrugglo, trotz aller schutzkleidig, an sich, und vorallem an dr muur.

mir isch bewusst das es uf jedem gfährt "schwarzi schoof"(-säckel) git.
- konsequentes Ignorieren des Rechtsvortritts auf Nebenstrassen (nach dem Motto "meine Strasse ist breiter, also habe ich Vortritt. Ausserdem bist du nur Velofahrer")nogomet hat geschrieben:soll ich mal aufzählen, was ich von den idioten autofahrern täglich erlebe?
- rechtsabbiegen ohne blinken und einspuren
- im kolonnenverkehr extra an den rechten rand fahren, obwohl links genügend platz wäre, damit der velofahrer nicht vorbeifahren kann
- velostrefen fürs kurzparkieren zuparken
- nach dem seitwärtsparken ohne in den rückspiegel zu schauen die tür öffnen und dann erstaunt tun, wenn ein velofahrer kommt
- Vincent Vega
- Erfahrener Benutzer
Meine Rede!ultio hat geschrieben:Autos haben in der Stadt nichts verloren!
Wer unbedingt motorisiert durch die Stadt muss, soll sich einen Roller kaufen. Ansonsten soll die Stadt dem ÖV, Velofahrern und Fussgängern gehören!
Muri - das Corleone der Schweiz
bs_eagle hat geschrieben:Zensor ist seit Jahren der absolute Oberidiot!
Ein Typ dem man stundenlang in die Fresse hauen könnte!
Na und??????????????????????'zwierbel hat geschrieben:naja, es git velofahrer wo s rotlicht missachte, autofahrer wo nit blinke bim abbiege und töfffahrer wo e stehendi kolone eifach links überholt. es git überall schwarzi schof. wichtig isch doch eifach, dass me bi allne kontrolle macht.
greets zwierbel
-
- Erfahrener Benutzer
so einen hatte ich mal vor mir, bin dann kurz rauf aufs trotoir und an ihm vorbei.. da ihm dies überhaupt nicht gepasst hat, hat er anschliessend nach einer ampel vollgas gegeben, nur das er mich überholen kann und wieder rechts ran zu fahren.. bin dann halt wieder aufs trotoir, er wollt mir den weg noch mehr abschneiden (hat wohl nicht gemerkt das er schon ganz rechts ist..) auf jedenfall haben seine felgen dann den bordstein geküsst, war ein schönes geräuschnogomet hat geschrieben: - im kolonnenverkehr extra an den rechten rand fahren, obwohl links genügend platz wäre, damit der velofahrer nicht vorbeifahren kann

jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi