Velofahrer und Verkehrsregle???????????

Der Rest...
örjan berg
Erfahrener Benutzer

Velofahrer und Verkehrsregle???????????

Beitrag von örjan berg »

In Basel wurds nit viel anderscht usseh...
[CENTER](c) by örjan berg 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)

[CENTER] :mad: FUSSBALLMAFIA SFV!!:mad:[/CENTER]

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

örjan berg hat geschrieben:In Basel wurds nit viel anderscht usseh...
Und wo isch jetzt genau s problem? :rolleyes:

örjan berg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von örjan berg »

The Dome hat geschrieben:Und wo isch jetzt genau s problem? :rolleyes:
Kei problem, aber nit nume d autofahrer rase und halte sich nit an d verkehrsregle.
interessant isch au, dass d polizey überforderet isch.... zwar nüt neus, aber trotzdem.
[CENTER](c) by örjan berg 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)

[CENTER] :mad: FUSSBALLMAFIA SFV!!:mad:[/CENTER]

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

örjan berg hat geschrieben:Kei problem, aber nit nume d autofahrer rase und halte sich nit an d verkehrsregle.
En Velofahrer, wo sich nid an d Regle haltet, gföördet vor allem sis eigene Läbe. En Autifahrer s Läbe vo de andere.

Womit d Velo-vs-Auto-Diskussion widdr lanciert wär...
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

örjan berg hat geschrieben:Kei problem, aber nit nume d autofahrer rase und halte sich nit an d verkehrsregle.
interessant isch au, dass d polizey überforderet isch.... zwar nüt neus, aber trotzdem.
Rase düend d velofahrer denn noch eher nid. ;) aber ich find das jetzt nid eso gförlich. wenn bi rot dure fahrsch, denn luegsch scho, dass keis auto chund. wil du liegsch jo denn under oder uf dr hube. viel gförlicher sind doch die wo fehler mache ohni sichs bewusst z sie. ich wohn in züri anere grosse stross. die wirklich gförliche sind die, wo in totiwinkel fahre oder linksabbiegendie auto links überhole usw. sind übrigens selte irgendwelchi jungi übermüetigi lüt, sondern meischtens eher elteri lüt, wo dr überblick nid so hend.

IP-Lotto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von IP-Lotto »

Hahaha! Als ich die Zahlen gelesen habe, dachte ich, dass bei DEN Zahlen eigentlich gar nicht so viele Ampeln in Frage kommen. Wer Bern ein wenig kennt --> bitte anschnallen:

Die Kontrolle fand auf der Schanzenbrücke statt!

Und man darf davon ausgehen, dass nicht die unterste Ampel am Bubenbergplatz gemeint ist, sondern eine der beiden auf den 200m davor. :D

Ach ja, um den Auto-Velo-Streit weiterzunähren: Dass 25% der Autofahrer an der Bremgartenstrasse, wo es eine Schule und 2 Spitäler gibt, zu schnell fuhren, ist nur in der Medienmitteilung der Polizei nachzulesen. Für Espace-Medien und Teletext ist das anscheinend nicht weiter erwähnendswert.
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf

Supersonic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Supersonic »

Rankhof hat geschrieben:En Velofahrer, wo sich nid an d Regle haltet, gföördet vor allem sis eigene Läbe. En Autifahrer s Läbe vo de andere.
Y wot s Bild nit gseh wenn e Velofahrer in e Passant oder e andere Velofahrer drii fahrt! Oder wenn e Auti mues uswiche wyll e Velofahrer si Velo nit unter Kontrolle het kas au Toti gä.
ZANNI RAUS

Captain Sky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Captain Sky »

IP-Lotto hat geschrieben:Hahaha! Als ich die Zahlen gelesen habe, dachte ich, dass bei DEN Zahlen eigentlich gar nicht so viele Ampeln in Frage kommen. Wer Bern ein wenig kennt --> bitte anschnallen:

Die Kontrolle fand auf der Schanzenbrücke statt!

Und man darf davon ausgehen, dass nicht die unterste Ampel am Bubenbergplatz gemeint ist, sondern eine der beiden auf den 200m davor. :D
Bitte Details für alle nicht Berner.

IP-Lotto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von IP-Lotto »

Captain Sky hat geschrieben:Bitte Details für alle nicht Berner.
Moment, ich bereite eine Dokumentation vor.
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Die verdammte Velofahrer meine sowieso, ihne khört dStross :rolleyes: :mad:
Als Autofahrer bisch eifach immer dr Depp wenn die Deppe mittem ihrem Drohtesel sich nit an dVerkehrsregle halte.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Platini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Platini »

Das si denn ummehüüle wenn si wäge so scheiss bi mim Jeep am Munifänger klääbe !

Alge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Alge »

Sharky hat geschrieben:Die verdammte Velofahrer meine sowieso, ihne khört dStross :rolleyes: :mad:
Als Autofahrer bisch eifach immer dr Depp wenn die Deppe mittem ihrem Drohtesel sich nit an dVerkehrsregle halte.
Recht so, als Autofahrer bisch jo au e Depp! Nieder mit den Automobilisten!! :cool:

IP-Lotto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von IP-Lotto »

Leider habe ich kein Bild gefunden, das die Situation nach Abschluss der Bauarbeiten zeigt, aber das da unten zeigt beinahe den Ist-Zustand.

Die Ampeln habe ich mit rotweissen Balken eingezeichnet. Die Kontrollen werden wohl Bergab bei Ampel 2 oder 3 (von oben her gesehen) stattgefunden haben.

Ampel 2 ist eine reine Fussgängerampel. Ich habe noch NIE Velofahrer durchbrausen sehen, wenn Fussgänger unterwegs waren.

Bei Ampel 3 ist auch ein Fussgängerstreifen und dient zusätzlich noch dazu, denn Bus von der Haltestelle her wieder in die Normalspur einspuren zu lassen. Wenn man mit dem Velo brav dort stehenbleibt, wo man müsste, rasiert einem entweder der Bus weg, oder es wird spätestens 20m weiter unten ziemlich eng und gefährlich. Aus Selbstschutz nehme ich diese Ampel auch manchmal bei rot. Dann steht man nämlich bei der untersten Ampel am Bubenbergplatz zuvorderst, wo es eindeutig am ungefährlichsten ist.
P.V.R.P.E. Langstrumpf

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

Supersonic hat geschrieben:Y wot s Bild nit gseh wenn e Velofahrer in e Passant oder e andere Velofahrer drii fahrt! Oder wenn e Auti mues uswiche wyll e Velofahrer si Velo nit unter Kontrolle het kas au Toti gä.
oder wenn grad e usserirdische mit sim unsichtbare ufo landet und dr velofahrer dri fahrt. drbi chönnt dr usserirdisch umcho und d erde würd vo dene vernichtet. :rolleyes:

Suffbrueder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Suffbrueder »

schön hämmer keini schlimmere problem in däm land :rolleyes:
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!

Supersonic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Supersonic »

The Dome hat geschrieben:oder wenn grad e usserirdische mit sim unsichtbare ufo landet und dr velofahrer dri fahrt. drbi chönnt dr usserirdisch umcho und d erde würd vo dene vernichtet. :rolleyes:
Haha :rolleyes:
Kasch jo emol d Zahle fyrehole und luege wievill Toti ases in de letschte Joore gä het wäge unvorsichtige Velofahrer resp. vo Velofahrer verschuldete Unfäll.
ZANNI RAUS

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

Supersonic hat geschrieben:Y wot s Bild nit gseh wenn e Velofahrer in e Passant oder e andere Velofahrer drii fahrt! Oder wenn e Auti mues uswiche wyll e Velofahrer si Velo nit unter Kontrolle het kas au Toti gä.
klar dases au scheisse kah ände, abr e velofahrer isch flexibler/wändiger und richtet dütlig weniger schade a bimene unfall. und di niedrigere gschwindigkeit isch au dütligg.

wemmer in basel vom bundesplatz i richtig bahnhof fahrt hets bim zoo bachlette au sones rotliecht woni sichr scho etlichi mol bi rot drüber bi. genau sgliche am bahnhof bi dr neue ample...
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

Supersonic hat geschrieben:Haha :rolleyes:
Kasch jo emol d Zahle fyrehole und luege wievill Toti ases in de letschte Joore gä het wäge unvorsichtige Velofahrer resp. vo Velofahrer verschuldete Unfäll.
uff die Zaale bini gspannt. Do du Velofaarer fyr so gfeerlig haltisch, bring doch die Zaale. Und vergliich sii mit de andere Strosseverkeerstote
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Platini hat geschrieben:Das si denn ummehüüle wenn si wäge so scheiss bi mim Jeep am Munifänger klääbe !
Genau, überrolen wir doch einfach das ganze Velopack :D

Pro Evolution, das Velo WAR mal was sinnvolles BEVOR der Motor erfunden wurde ...

Bild

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

Supersonic hat geschrieben:Haha :rolleyes:
Also bring mol zahle. aber zell nur die, wo durch bewussti übertritt vo der regle entstande sind und nid wenn irgend es omi mit ihrem velo uf d autobahn isch, will sie dr heiweg nüm gfunde hed. und usserdem zell doch bitte au nur die, wo unbeteiligti zu schade cho sind.

tilly
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tilly »

der natürliche feind des velofahrers ist die tramschiene!!

:o

Black Squad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Black Squad »

tilly hat geschrieben:der natürliche feind des velofahrers ist die tramschiene!!

:o
Ist auch gut so, ohne natürlichen Feind würden sich diese zu einer noch grösseren Plage vermehren ;)

Tolkien
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Tolkien »

Als hätten wir im Land der Gesetze und Regeln keine anderen Sorgen, als Velofahrer, die an dieser Stelle sinnvollerweise weiterfahren.

Oh und 2 Velofahrer haben sich doch tatsächlich erlaubt nebeneinander zu fahren :eek: . Natürlich ist das nicht immer angenehm für Autofahrer aber an der von IP dokumentierten Stelle macht es jetzt wirklich keinen Unterschied mehr, ob man 1 oder 2 Fahrer nicht überholen kann, sieht sowieso aus, als käme man nicht vorbei. Aber schon klar, es geht um Regeln nicht um Logik und Bussen sind nun mal angenehme und leicht verdiente Staatseinkünfte, warum also nicht ein wenig die Velofahrer kontrollieren und ausnehmen, man hat ja sonst nicht viel zu tun :rolleyes:
[CENTER]Fortuna lächelt - doch sie mag
nur ungern voll beglücken:
Schenkt sie uns einen Sommertag,
schenkt sie uns auch Mücken.

- Wilhelm Busch

Wenn das Spiel vorbei ist, kommen König und Bauer in dieselbe Schachtel zurück. [/CENTER]

Rey
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rey »

s problem ligt dorin das 75% vo velofahrer d verkehrsregle entweder nit verstön, nit kenne, oder ignoriere....

die idiote biete sich jenstes...me sehts doch jede tag im alltagsverkehr... bi rot übere, eim voll in vortritt ihnefahre, näbenand uf hauptstrosse fahre etc etc... s isch erstens gförlich und zweitens närvig.. jedesmol bimene fast-unfall hani e velofahrer vor mir...luter hirnamputierts pack das! und irgendwie schiints jo keini ächte konsequänze z ge, sunscht würd sich nit e grossteil vo dene so verhalte.
und wehe ich überhol mol mit mim 600ccm töff rächts e stehendi autokolonne (für velos jo absolut legal) , no hani scho e s wägeli mit laufendem blauliecht am arsch kläbe unds git e riese theater und dicki buess

nogomet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nogomet »

soll ich mal aufzählen, was ich von den idioten autofahrern täglich erlebe?
- rechtsabbiegen ohne blinken und einspuren
- im kolonnenverkehr extra an den rechten rand fahren, obwohl links genügend platz wäre, damit der velofahrer nicht vorbeifahren kann
- velostrefen fürs kurzparkieren zuparken
- nach dem seitwärtsparken ohne in den rückspiegel zu schauen die tür öffnen und dann erstaunt tun, wenn ein velofahrer kommt
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.

[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

Rey hat geschrieben:s problem ligt dorin das 75% vo velofahrer d verkehrsregle entweder nit verstön, nit kenne, oder ignoriere....

die idiote biete sich jenstes...me sehts doch jede tag im alltagsverkehr... bi rot übere, eim voll in vortritt ihnefahre, näbenand uf hauptstrosse fahre etc etc... s isch erstens gförlich und zweitens närvig.. jedesmol bimene fast-unfall hani e velofahrer vor mir...luter hirnamputierts pack das! und irgendwie schiints jo keini ächte konsequänze z ge, sunscht würd sich nit e grossteil vo dene so verhalte.
und wehe ich überhol mol mit mim 600ccm töff rächts e stehendi autokolonne (für velos jo absolut legal) , no hani scho e s wägeli mit laufendem blauliecht am arsch kläbe unds git e riese theater und dicki buess
Wenn du suscht kei problem hesch, denn gohts dr jo ganz guet. und wenn das problem au no willsch löse, denn fahr doch au hüffiger velo, denn chasch denn au d velofahrer besser ischätze/versto und hesch gar kei problem meh. wobi denn muesch dr jo wieder es neus suche, dermits dir nid langwilig wird.
und übrigens ich fahr öppe glichvil auto, wie velo (in dr stadt) und ha als autofahrer nie problem mit velo und als velofahrer nie mit de auto. s zauberwort heisst toleranz!

Rey
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rey »

nogomet hat geschrieben: - im kolonnenverkehr extra an den rechten rand fahren, obwohl links genügend platz wäre, damit der velofahrer nicht vorbeifahren kann
wobi das bim rächtsabbiege jo richtig isch, das me denn zuemacht. lernt me jo au. wenn nit, kasch dr sicher si das dr bald irgend e velofahrer in die rächti türe eieret. :D

nei, als töffahrer stimmi dr bi dine pünkt zue, das kunnt au oft vor. (bestimmt händr alliau no e ellelangi lischte an töfffahrer klischees so ala raser, spinner, rowdies etc uf lager) es gränzt an rassismus!! :D aber s meischte vo dine pünkt isch nit wirklich gförlich, sondern halt närvend für dr velofahrer.

umgekehrt isch aber worschinlich s problem das, das me eifach ohne weiteres, ohni strossekenntnis uf si velo stige ka und denn nichts-wissend alli regle bricht, anderscht kani mer s wese vom velofahrer nit erkläre :confused:

nogomet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nogomet »

Rey hat geschrieben:aber s meischte vo dine pünkt isch nit wirklich gförlich, sondern halt närvend für dr velofahrer.
nein, wenn mir ein autofahrer eineinhalb meter vor mir eine türe vor die fresse öfnnet, ist dies gar nicht gefährlich ... :o
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.

[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

nogomet hat geschrieben:nein, wenn mir ein autofahrer eineinhalb meter vor mir eine türe vor die fresse öfnnet, ist dies gar nicht gefährlich ... :o
Nei das gibt nur e chratzer (höchstens e bugg) in d tür! was sell do dra gförlich sie?

Rey
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rey »

The Dome hat geschrieben:Wenn du suscht kei problem hesch, denn gohts dr jo ganz guet. und wenn das problem au no willsch löse, denn fahr doch au hüffiger velo, denn chasch denn au d velofahrer besser ischätze/versto und hesch gar kei problem meh. wobi denn muesch dr jo wieder es neus suche, dermits dir nid langwilig wird.
und übrigens ich fahr öppe glichvil auto, wie velo (in dr stadt) und ha als autofahrer nie problem mit velo und als velofahrer nie mit de auto. s zauberwort heisst toleranz!
bueb, hock du mol ufe töff, denn fahrsch schön artig miteme 60er über d hauptstross und plötzlich fahrt dr irgend e unmotorisierte schön ignorant quer vor d nase! wo meinsch denn das dr di härz steckt, hesch jo au nur 2 rädli (und womöglich no e nassi tramschine unterem vorderrad...). denn erläbsch so sache wider und wider und wider, bis di denn nomol kasch froge öbs nur dorum goht das me "keini andere problem" het.

Antworten