Stiffmeister hat geschrieben:Unglaubich wie du Theme abhänig entweder poetisch, konstruktiv und dr Gegesitte Argument raubend(isch mir au scho so gange) bisch, oder den wiederum wie z.B. jetzt wieder völlig in Polemik verfalsch.
Das chasch doch besser verdammt, hanis doch scho bi sonere behinderte User Wahl für dich gstumme.
Und chumm mir jetzt nit mit em hässig "Aber d Amis si blöd und sowiso dr Blocher isch au blöd und ähm dr Maurer und de de chlaini und alli andere au. Usserdem rege mich di dumme Schwobe und die blöde Waggis uf well si nit Auto fahre chönne, gopferdelli nomol ihr sind alli so blöd jetzt gangi hai".
Mini Konkrete Froge:
Wie hättisch du noch anstell vom Bush noch em 11.09 reagiert? (bedänk bitte, dis Volk will Bluet seh und nüt anderes)
Wie got me gege dr Saddam vor ohni das me ihn militärisch agrifft?
Ganz allgemein was söll me unterneh gege den Aggressor des 21 Jahrhunderts? (und dasch ebe nit Israel und genau sowenig d Amis dasch dr Islam)
Wie fangsch Terroriste ohni zivili Opfer?
Und zu guter letzt wiso sehsch du nit i das dr Bush durch ä demokratischi Wahl an d Macht cho isch und nie irgendwelchi lüt wäg ihrem Glaube vergasst het und dorum in kaister Wiis mit em Teufel Saddam verglichbar isch?
So jetzt bini mol gspannt.
Die Froge söll nur dr Pippo beantworte, wen er si Statment abgeh het dörfe dir au no eure Senf drzue abgeh, jede wos vorher macht isch ä fucking FCZ Fotze und söll jedem us dr Südkurve dr Lümmel lutsche.
Eine Herausforderung
Wiexeit, OT-Forum ernstnehmen wäre ein schwerer Fehler. Ansonsten mit Sicherheit komplexe Fragestellungen. Ich behaupte jedoch, dass es mit Sicherheit der falsche Weg war, nach einem Attentat einer ganzen Religion den Krieg zu erklären und in irgendwelche ölverdreckten Kreuzzüge zu verfallen. Ich behaupte nach wie vor, dass Dubya hauptsächlich an das Öl wollte. Einen wie Saddam kann man heutzutage locker vom Thron snipern lassen, aus 5km Entfernung. Ohne grosses Tamtam, ohne Kriege, ohne eine ganze Region und damit die ganze Welt aus dem Gleichgewicht zu stürzen. Ohne weltweit radikale Idioten und Islamisten auf den Plan zu rufen, auch noch mit einer Bombe den "Märtyrer des Jahres" - Preis gewinnen zu wollen.
Dilettantischer und fehlerhafter hätte man nach 9/11 kaum reagieren können. Ein kleines Boot lenkt man wie man will, zickzack, gradeaus, drehen, was man will. Ein grosses Schiff verlangt aber nach einer ruhigen Hand. Bush steuert ein grosses Schiff wie ein kleines Boot, und wir Alle sitzen am Ufer und bekommen die Wellen ins Gesicht. Unbedacht, willfährig, genauso religiös verblendet wie seine Gegner im Wüstensand, einfach mit mehr Budget ausgestattet.
Sorry, für eine komplexere Antwort sehe ich mich zZt ausserstande. Aber Schuld ist eh dieser Idiot Mörgeli