war es o.k. dass sadam hängen musste?

Der Rest...

war es o.k. dass sadam hängen musste?

ja
50
32%
nein
89
57%
bin unentschlossen
17
11%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 156

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

Stiffmeister hat geschrieben: @Nur So... und co.

Sorry aber me cha sichs nit so eifach mache, und eifach sage alli Rassistische Imame und zur Jude wie au Christe vernichtig uffruefende Islamiste si nur im Bush si werk.

Usserdem schinnt mir das einigi do inne numme dr Rassismus vo westlicher Sitte als wohre Rassismus anerkenne, obwohl dä, vo dr gegesitte viel extremer isch. Denket mol drüber noch, mä mues nit unbedingt ä Hogekrüzfahne dehai ha zum ä Volkverhetzends Oberarsch z si, meistens längt do ä lange Bart....
nie sö öpis behauptet... :rolleyes:
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

Stiffmeister
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stiffmeister »

Nur So... hat geschrieben:nie sö öpis behauptet... :rolleyes:
Ok, viellicht verstand ich dich mängisch au eifach falsch, aber s isch eifach ä Tatsach das viel Lüt (insbesondrs ussem "linke" Spektrum welchem du jo zwiffelslos aghörsch) islamistischi gwalttate entschuldige und den wieder mitem Furz vo wäge "die si alli so arm und das het nur mitem Amerikanische Imperiallismus z tue" hinte füre chömme, obwohl d Amis teilwiss überhaupt nüt mit einzelne Islamistische Länder z tue händ vo so chranki terroriste Bastarde hervor brocht händ...

S Edith meint s wär wirklich no nett z wüsse was uf dim Avatar Bild stoht.
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!

Pippo Inzaghi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pippo Inzaghi »

Stiffmeister hat geschrieben:Unglaubich wie du Theme abhänig entweder poetisch, konstruktiv und dr Gegesitte Argument raubend(isch mir au scho so gange) bisch, oder den wiederum wie z.B. jetzt wieder völlig in Polemik verfalsch.

Das chasch doch besser verdammt, hanis doch scho bi sonere behinderte User Wahl für dich gstumme.

Und chumm mir jetzt nit mit em hässig "Aber d Amis si blöd und sowiso dr Blocher isch au blöd und ähm dr Maurer und de de chlaini und alli andere au. Usserdem rege mich di dumme Schwobe und die blöde Waggis uf well si nit Auto fahre chönne, gopferdelli nomol ihr sind alli so blöd jetzt gangi hai".

Mini Konkrete Froge:
Wie hättisch du noch anstell vom Bush noch em 11.09 reagiert? (bedänk bitte, dis Volk will Bluet seh und nüt anderes)

Wie got me gege dr Saddam vor ohni das me ihn militärisch agrifft?

Ganz allgemein was söll me unterneh gege den Aggressor des 21 Jahrhunderts? (und dasch ebe nit Israel und genau sowenig d Amis dasch dr Islam)

Wie fangsch Terroriste ohni zivili Opfer?

Und zu guter letzt wiso sehsch du nit i das dr Bush durch ä demokratischi Wahl an d Macht cho isch und nie irgendwelchi lüt wäg ihrem Glaube vergasst het und dorum in kaister Wiis mit em Teufel Saddam verglichbar isch?

So jetzt bini mol gspannt.

Die Froge söll nur dr Pippo beantworte, wen er si Statment abgeh het dörfe dir au no eure Senf drzue abgeh, jede wos vorher macht isch ä fucking FCZ Fotze und söll jedem us dr Südkurve dr Lümmel lutsche.
Eine Herausforderung :D

Wiexeit, OT-Forum ernstnehmen wäre ein schwerer Fehler. Ansonsten mit Sicherheit komplexe Fragestellungen. Ich behaupte jedoch, dass es mit Sicherheit der falsche Weg war, nach einem Attentat einer ganzen Religion den Krieg zu erklären und in irgendwelche ölverdreckten Kreuzzüge zu verfallen. Ich behaupte nach wie vor, dass Dubya hauptsächlich an das Öl wollte. Einen wie Saddam kann man heutzutage locker vom Thron snipern lassen, aus 5km Entfernung. Ohne grosses Tamtam, ohne Kriege, ohne eine ganze Region und damit die ganze Welt aus dem Gleichgewicht zu stürzen. Ohne weltweit radikale Idioten und Islamisten auf den Plan zu rufen, auch noch mit einer Bombe den "Märtyrer des Jahres" - Preis gewinnen zu wollen.

Dilettantischer und fehlerhafter hätte man nach 9/11 kaum reagieren können. Ein kleines Boot lenkt man wie man will, zickzack, gradeaus, drehen, was man will. Ein grosses Schiff verlangt aber nach einer ruhigen Hand. Bush steuert ein grosses Schiff wie ein kleines Boot, und wir Alle sitzen am Ufer und bekommen die Wellen ins Gesicht. Unbedacht, willfährig, genauso religiös verblendet wie seine Gegner im Wüstensand, einfach mit mehr Budget ausgestattet.

Sorry, für eine komplexere Antwort sehe ich mich zZt ausserstande. Aber Schuld ist eh dieser Idiot Mörgeli ;)

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Phebus hat geschrieben:Du machst es Dir zu einfach, Orakel.
Er ist ja auch nichts als nur ein elender Rassist !

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

Köstliche Antwort, Pippo...

das Orakel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von das Orakel »

Kawa hat geschrieben:Er ist ja auch nichts als nur ein elender Rassist !
Und so etwas von einem blinden Judenhasser (den Antizionisten hast du selber schon mehrfach mehr als deutlich widerlegt). :D :D
الله أَكْبَر

Stanislaw
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stanislaw »

das Orakel hat geschrieben:Und so etwas von einem blinden Judenhasser (den Antizionisten hast du selber schon mehrfach mehr als deutlich widerlegt). :D :D
Ha!
Frog di dure!

Offizieller OT-Bundesrat auf Lebenszeit

Baron Zwingstein
Neuer Benutzer

Beitrag von Baron Zwingstein »

das Orakel hat geschrieben:Und so etwas von einem blinden Judenhasser (den Antizionisten hast du selber schon mehrfach mehr als deutlich widerlegt). :D :D
Augenblick...Judehasser, welcher sich selbst als Antizionist widerspricht? Oder hat die Pythia da etwas missverständlich niedergeschrieben?
Dayre fye, daya fryn-dr, dayre syolw-ra ith sama

Nemo me impune lacessit
schniposa hat geschrieben:es erstaunt mich immer und ist auch mit tiefstem dank verbunden, dass sie mir ihrer intelligenz dieses forum beehren!
:eek: :cool: :p

coolio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von coolio »

Stiffmeister hat geschrieben: Ganz allgemein was söll me unterneh gege den Aggressor des 21 Jahrhunderts? (und dasch ebe nit Israel und genau sowenig d Amis dasch dr Islam)
.
no sälte sone bullshit gläse do in.. und das will öppis heisse..

Stiffmeister
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stiffmeister »

coolio hat geschrieben:no sälte sone bullshit gläse do in.. und das will öppis heisse..
Jo du hesch scho recht nume d Jude si bös alli andere lieb.... :rolleyes:

Weltfremde Schariaverblendete Trottel

@Pippo

Stark gschriebe aber de mitem Sniper ka me nit gelte lo, s het viel Versüech geh aber dä wickser het eifach nit wölle sterbe...
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!

Pippo Inzaghi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pippo Inzaghi »

Stiffmeister hat geschrieben:@Pippo

Stark gschriebe aber de mitem Sniper ka me nit gelte lo, s het viel Versüech geh aber dä wickser het eifach nit wölle sterbe...
(grazie)

Najo, wenn die Herre Amerikanskis doch immer behaupte, wie si us 1 Million Kilometer Entfärnig mit chirurgischer Präzision könne Gebäude in d'Luft jage (usw), sott oder mues es doch möglig si, sone Kasper ume Egge z'bringe. So gältigssüchtig wie dä gsi isch het er sich jo eh dauernd öffentlich zeigt. Kani fascht nid glaube, dass me an dä nid anekunnt, wemme wirgligg will. Aber ebe, miteme kleine Attentat het me nochär kei Zuegriff uf das ganze viele Öl...

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Stiffmeister hat geschrieben:@sergipe:

Eifach nur unnötig, wiso chasch nit warte :confused:
Scheisse nomol au.

coolio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von coolio »

Stiffmeister hat geschrieben:Jo du hesch scho recht nume d Jude si bös alli andere lieb.... :rolleyes:

Weltfremde Schariaverblendete Trottel
...
blabla scho klar das du nur schwarz/wiss gsesch.. nur zur info: mit dr scharia chani genau sowenig afange wie mit wiedergeborene chrischte oder orthodoxe jude. sorry, aber dini ussag d' aggressione geonge nur vo islamische leander us, isch zimli verbloedet.

usa ueberfallt e land nume zum guenschtig an oel anecho. btw: waer seit das dr irak krieg e disaster isch? stimmt imho nid: fuer die wo dr chrieg unbedingt woelle haen isches e volle erfolg - us-oelfirme haen ihre gwinn sithaer verfielfacht. das hundertusigi iraker gstorbe sin interessiert weniger.

userdaem isch afganischtan attakiert worde, d'usa haet truppe uf dr ganze waelt stationiert und droht jedem mit militaerschleg wo nid noch ihre pfiffe tanzt. dodermit meini au atomprogramm - waer seit das d'usa cha bestimme waer darf atomwaffe ha und waer nid? s'land mitem groesschte atom-arsenal uf dr waelt notabene..

d'usa lost luet faern jeglicher juristischer gsetzgaebig lo ischpere und foltere, untersuetz diktarue usw. usf. choennt no lang wieterschribe, aber kei zit und luscht.

israel bsetz voelkeraechstswidrig grossi gebiet und het dr libanon waege drei entfuehrte soldate in steizit zruggbombt.. usw usf..

aber scho klar, d'aggressione goehn vom islam us :rolleyes: lies mol bitz weniger 20min. und informier di richtig, trottel.

Antworten