lil gaucho hat geschrieben:was bist noch so für alfas gefahren?
Später hab ich mich von den Alfas vorübergehend verabscheidet, bald nur noch BMW und Made in Germany. Hatte bald genug von öligen Fingern. Aber ein Alfisti bleibt immer ein Alfisti.
übrigens.. so einen Lancia Integrale hat mein Kumpel in einer Tiefgaragenspiralenauffahrt driftend an die Wand geknallt.
BadBlueBoy hat geschrieben:Später hab ich mich von den Alfas vorübergehend verabscheidet, bald nur noch BMW und Made in Germany. Hatte bald genug von öligen Fingern. Aber ein Alfisti bleibt immer ein Alfisti.
übrigens.. so einen Lancia Integrale hat mein Kumpel in einer Tiefgaragenspiralenauffahrt driftend an die Wand geknallt.
Der HF Turbo war auch heftig.
da hast recht ein alfisti bleibt ein alfisti........ohja die deltas sind brutal geile kisten
Digge hat geschrieben:dr ford-händler isch nid im gringschte dra intressiert gsi e auto z'verkaufe. derart unfründliche lüt druggi sicher nid no gäld in arsch...
Wo bisch gsi in Prattele ??
Ha dört vor anderthalb Joor e cosworth Proobegfahre, dr Verkäufer het mer denne gseit är wurd mer e Koschtevoraschlaag mache, ha sit här nie meh öbbis ghört. Pech halt !!
Der Verf. trägt keine Verantwortung für die Art, wie die zur Verf. gestellten Infos genutzt werden u. hat keinen Einfluß auf Artikel/Äußerungen jeglicher Art, die im FCB-Forum gepostet werden! Grundsätzlich ist alles unwahr.
Pers. und Geschehn. sind frei erfunden und die gezeigten Fotos sind nachgestellt. Übereinstimmungen sind rein zufällig und können nicht beeinflusst werden. Alles ist Satire.
Die erfundenen Einträge können nicht vor Gericht verwendet werden.
Keenig vo Basel hat geschrieben:Wo bisch gsi in Prattele ??Ha dört vor anderthalb Joor e cosworth Proobegfahre, dr Verkäufer het mer denne gseit är wurd mer e Koschtevoraschlaag mache, ha sit här nie meh öbbis ghört. Pech halt !!
Dä am Egge im Kreisel Richtig Liestal?
Die sinn so ziemlig s'letschte. Isch mir ähnlig gange mit dere Garage. Nie meh.
Man kauft auch keinen Ford, es sei denn einen Mustang...
Ein Mensch hat dreierlei Wege, klug zu handeln:
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.
Digge hat geschrieben:dr ford-händler isch nid im gringschte dra intressiert gsi e auto z'verkaufe. derart unfründliche lüt druggi sicher nid no gäld in arsch...
So ischs mr vor e paar Wuche mit dr ASAG gange. I wär jo sogar scho VW Kund gsi. Aber die hend anschinend au kei Interässi kha an mim Gäld.
mimpfeli hat geschrieben:Dä am Egge im Kreisel Richtig Liestal?
Genau die jä. Fründlich sin si scho gsi aber wenn eine öbbis Verkaufe will muess är sich au drum bemiehe. Wenn nit het är päch gha.
Der Verf. trägt keine Verantwortung für die Art, wie die zur Verf. gestellten Infos genutzt werden u. hat keinen Einfluß auf Artikel/Äußerungen jeglicher Art, die im FCB-Forum gepostet werden! Grundsätzlich ist alles unwahr.
Pers. und Geschehn. sind frei erfunden und die gezeigten Fotos sind nachgestellt. Übereinstimmungen sind rein zufällig und können nicht beeinflusst werden. Alles ist Satire.
bi z'rynach bim götte gsi. vo ihm sälber bedient worde. nei, bedient cha me däm nid sage, eher abgfertigt. absolut null inträsse gha mir sone auto z'verkaufe....
bi dr asag wär's allwäg nid besser gsi, aber ich kenn eine wo dört verkäufer isch.
Götte
ACM Oberwil, dasch e guete Laade!
@ Huebi
me ka jede Ford kaufe, usser ebe dr Mustang, dasch jo numme sone "klains Pfiffli" Kischte...
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
mimpfeli hat geschrieben:Dä am Egge im Kreisel Richtig Liestal?
Das het e andere Grund, die verkaufe eifach grundsätzlig keini Auto an Fraue und an däm gits jo wohl nüt us z setze, dasch e Bytrag zur Verkehrssicherhait!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
Lou C. Fire hat geschrieben:Das het e andere Grund, die verkaufe eifach grundsätzlig keini Auto an Fraue und an däm gits jo wohl nüt us z setze, dasch e Bytrag zur Verkehrssicherhait!
bähbähbäh
Ich wurd meine, solang's Männer (hahahaha...) gitt wo TWINGO fahre, hämmer anderi Problem uff dr Stroos.....
Huber hat geschrieben:Man kauft auch keinen Ford, es sei denn einen Mustang...
... oder GT ]me ka jede Ford kaufe, usser ebe dr Mustang, dasch jo numme sone "klains Pfiffli" Kischte...[/QUOTE]
Ford fährt nur wer sich kein anständiges deutsches Auto leisten kann (für Opel gilt das selbe )
Digge hat geschrieben:bi z'rynach bim götte gsi. vo ihm sälber bedient worde. nei, bedient cha me däm nid sage, eher abgfertigt. absolut null inträsse gha mir sone auto z'verkaufe....
bi dr asag wär's allwäg nid besser gsi, aber ich kenn eine wo dört verkäufer isch.
i ha nur gueti Erfahrige bim Götte gmacht. Vorallem au nochhär als Kundin.
I mein an mir verdient är weiss Gott nid e goldigi Nase, ha sit 8 Joohr s gliche Auto. Aber bi jedem Aaliige oder so, immer fründlich zuvorkommend bedient worde.
Mercedes fahren nur graue Wölfe, welche aufgrund Prostatasorgen den Asphalt unter dem Arsch nicht mehr spüren wollen/können/dürfen. Der sportlich-dynamische Pilot von Welt tolleriert "Made in Germany" nur aus München oder Zuffenhausen. Punkt fertig!
redangel hat geschrieben:i ha nur gueti Erfahrige bim Götte gmacht. Vorallem au nochhär als Kundin.
I mein an mir verdient är weiss Gott nid e goldigi Nase, ha sit 8 Joohr s gliche Auto. Aber bi jedem Aaliige oder so, immer fründlich zuvorkommend bedient worde.
Do ischs mr aber grad bitzli andersch gange. Mini Erfahrig isch, dä interessiert sich solang für di bis dr Chare vrkauft isch und denn chasch luege wode blibsch..
[quote="BadBlueBoy"]Der sportlich-dynamische Pilot von Welt tolleriert "Made in Germany" nur aus München oder Zuffenhausen. Punkt fertig! ]
für ersteres gilt vor allem die geographische Ausrichtung: süd-ost!