Solche Ruinen nehmen sie für Minenräumdienste.

ha au zum psycholog müesse und ha däm gseit, dasi schlicht kei sinn im militär seh!fineline hat geschrieben:Passisch eifach uff... wenn de eine uff Psycho machsch chas e schuss hinde use sy. De kolleg hett si Fahrusswis uff Läbzytte wäg.
Ich weiss, dass ich mich wiederhole, aber es sind 55+4Tolkien hat geschrieben:Nai aber schäbigi 43.- plus 4.- Sold oder so pro Daag
Und do hesch meh verdient als 59 Frangge am Daag?Vincent Vega hat geschrieben:Bi als Schausteller mitem Wohnwage durch Rumänie, Moldawiä und Belarus greist!
Mit Matur und ohni Arbetgäber chansch d EO vergässe, das git jo praktisch nüt!
EDIT: siehe Tolkien
Wieviel Spitzensportler sin UT?176-671 hat geschrieben:Knieprobleme sind sehr gut. Ein ehemaliger Mitschüler von mir hatte mal eine ziemlich schwere Infektion im Knie. Zum Zeitpunkt der Rekrutierung konnte er aber wieder (Spitzen-)Sport betreiben und ohne Probleme längere Zeit stehen oder sitzen. Trotzdem war er UT...
Roger Federer z.B.Dreamer hat geschrieben:Wieviel Spitzensportler sin UT?![]()
Ich habe einen auf Atemnot unter der Schutzmaske gemacht, plus Angstzustände in Strassentunnel's und wurde UT.![]()
bs_eagle hat geschrieben:Zensor ist seit Jahren der absolute Oberidiot!
Ein Typ dem man stundenlang in die Fresse hauen könnte!
es hilft übrigens auch, wenn der arzt "gelegentliches schlafwandeln" attestiert, weil man das als kind zwei-, dreimal gemacht hat. an der rekrutierung lässt sich das dann etwas freier interpretierenSchooffseggel hat geschrieben:zimmlig grossi chance hesch au, wenn saisch, sigsch ass kind emol schloofgwandlet. bi mir an dr rekrutierig het's ainigi gha, wo so zimmlig schnäll wieder haim hän deerfe.
aber achtung! schiis lytte si denn dehaim de eltere aa zem frooge, eb das stimmt! wenn die jo saage, kasch haim. wenn nit, denn hesch woorschiinlig e broblem![]()
Dafür bekommst Du eine Erfolgsgarantie. Jedenfalls wenn Du zu dem Psychiater gehst, auf den ich mich beziehe. Hat bislang angeblich eine Erfolgsquote von 100%. Bei der entscheidenden Militäranhörung habe es geheissen: "Aha, Herr Dr. XYZ..."Soriak hat geschrieben:Grenzt ja an Betrug, sollte nicht mehr als 150.- kosten!
i bi überrascht, DASS DU ÜBERHAUPT NO LÄBSCH.... CHAPEAUSuffbrueder hat geschrieben:So, und wider mol bruuchi eure root. also "e kolleg" vo mir het sich joorelang vor dr ushebig könne drugge, jetz mueser glich go und ich ha mol welle frooge ob bi folgender krankegschicht überhaupt d möglichkeit bestoht, daser jemols ins militär mues:
1985 Gebore sit geburt minimalschte beggeschiefstand (rächts)
1991 Hirnhutentzündig
1995 uscho: liichti neurodermitis und liichti allergie uf so greeslizüg (6 greser, hasel etc)
1998 befund: asthma bronchiale (licht)
2003: dopplete krüzbandriss (links kneu) und schlüsselbeibruch
derzue e vom arzt diagnostizierti konzentrationsschwechi, einigi monet konsumänt vo ritalin..
und jetzt willi wüsse, wie gross d chance isch, das me do tatsächlich no dienscht laischte mues..thx für euri hilf..