aber immer noch 4 Punkte auf Rang 2 (7 Vorsprung auf 4)

gestern 5:0 gwunneDomingo hat geschrieben:Habe das Mittwochsspiel nach einem frühen 0:1 noch 6:1 gewonnen![]()
aber immer noch 4 Punkte auf Rang 2 (7 Vorsprung auf 4)![]()
Dito in allne Pünkt.Domingo hat geschrieben:gestern 5:0 gwunne, aber nachwievor Glichschritt mit mit dä 2 vorplatzierte!
![]()
Hesch e Iladig. Viel Gäld bringt das aber meischtens nid.Delgado hat geschrieben:Dito in allne Pünkt.![]()
Drzue han ich aber mi Sponsor Verlore. Ha mi für 1 Wuche nid igloggt, und scho isch dä sauhund wäg. Und usgrächnet jetzt han ich kei Aagebot.![]()
Wär het lust uf es Frendly am Mittwuch? Möglichst uswärts mit viil lüt, i bruch stutz.
jup, min isch au rächt stark, ha aber glaub e gueti uffstellig gfunde, zumen wäg'z'butzecrypto hat geschrieben:dasch will alli CFB-Spiel uf neutralem boode ustreit wärde. villicht spielsch du jo uf mim gloriAcker?!
mr hoffe s'bescht, ha e schwere gegner.
dir au vill glügg!
lol.Mindl hat geschrieben:HUHU währ brucht e friendly negst wuche???
ich bruch äbe no eis(ps: bevorzugt wird epper wo verliere will... han am samstig negst wuche 1 (alias ich) gäge 2 (alias mi gegner) spiel, und will mi teamgeist uff 100% bhalte vor däm spiel...
dange schomol im vorus -g-
ich spiele friendlys immer mit 0 einsatz, da mir das resultat eigentlich egal ist. geht nur darum, spieler an neue positionen zu gewöhnen und der b-elf erfahrung zu geben. freu mich aufs spiel am mittwoch, mal sehen wies ausgeht.Mindl hat geschrieben:enviro gliech guet wie mini B elf
wird wohl miteme 4-5-1 oder ebefalls mit 3-5-2 spiele
mol guge eb ich chli ihsatz spiele loh, oder 0 wie sunst amigse unentschiede isch jo au nid schlächt -g-