Familiekutsche

Der Rest...
Modern Times
Benutzer

Beitrag von Modern Times »

[quote="EL Torro"]KIA CARNIVAL

Bild

Das ist dein Auto! ]

Das ist auch ein interessantes Angebot, wer die Wahl hat...
Quidquid agis, prudenter agas et respice finem!

Modern Times
Benutzer

Eckfahne hat geschrieben:Renault Espace wär doch au so e Kutsche:
Mini Frau findet dä potthässlig...

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

Modern Times hat geschrieben:Mini Frau findet dä potthässlig...
du lohsch d'frau bim autokauf mitrede???
muesch jo schön unter em hammer sy! :eek:

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Wie wärs mit so eppis?

OPEL MERIVA

Kategorie Kombi
Marke OPEL
Typ Meriva 1.6i 16V Turbo OPC
Netto Grundpreis
Hersteller CHF 30'140
EUR 18'865
Netto aktueller Gesamtpreis
inkl. Zubehör CHF 32'990
EUR 20'648

Spezifikationen

Hubraum 1598 ccm
Leistung 180 PS/132 KW
Motor R4
Getriebeart Schaltgetriebe
Treibstoff Benzin bleifrei
Aufbauart Kombi
Anzahl Türen 5
Import 01.2006

Ausstattungspakete

Leder-Paket
Paket Bordcomputer

Sonderausstattungen

Abgedunkelte Seiten- und Heckscheibe
Klimatisierungsautomatik
Metallic-Lackierung

Serienausstattung
Katalysator geregelt
Verchromtes Auspuffendrohr
Sportauspuffanlage
6-Gang-Getriebe
Antiblockiersystem (ABS)
Sportbremsanlage
Sportfahrwerk mit Tieferlegung
Elektronisches Stabilitäts-Programm (ESP)
Servolenkung geschwindigkeitsabhängig
Wegfahrsperre
4 Leichtmetallfelgen 17J mit Pneu
Reifendichtmittel (Tirefit) anstelle Faltrad
Reflektierende Frontscheibe
Aussenspiegel rechts und links beheizbar und elektrisch verstellbar
Dachspoiler
Front- und Heckschürze
Türschweller
Einstiegsschienen
Türgriffe aussen in Wagenfarbe
Schutzleisten in Wagenfarbe
Nebelscheinwerfer
Aktive Kopfstützen
Beifahrersitz höhenverstellbar
Sitze Recaro
Stoff-/Leder-Ausstattung
Teppichfussmatten vorne und hinten
3 Speichen-Sportlenkrad
Airbag Fahrer und Beifahrer
Window-Kopfairbags
Aschenbecher und Zigarrenanzünder
Klimaanlage
Tempomat
Elektrische Fensterheber vorne + hinten
Radiovorbereitung, Antenne, Entstörung, 6 LS
Radiofernbedienung
Radio CD-30 MP3

Bild
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)

aber nid dr Josef

Modern Times
Benutzer

Digge hat geschrieben:du lohsch d'frau bim autokauf mitrede???
muesch jo schön unter em hammer sy! :eek:
Nei, nei, ich ha no welle witerschriebe "...dorum nimmi dä!!!" :D

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

Modern Times hat geschrieben:Nei, nei, ich ha no welle witerschriebe "...dorum nimmi dä!!!" :D
mi chef het dä, kauft syt joorzähnte immer dr neui espace, schiint trotz franzose schüssle guet z'sy...
aber mir gfallt er au nid....

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

The Dome hat geschrieben:selte schlechte gschmack hesch du. :eek:
Ach was! Das auto isch geil.

- Gseht guet us!
- Wunderbar zum fahre
- dank xDrive chunnsch praktisch uf jedem Gländ vorwärts
- je nach däm öbs Auto über- oder unterstüürt wird s rächte oder s lingge Vorderrad elektronisch abbrämst und s Auto wird wieder stabilisiert
- wenn es Rad in dr Luft isch will du über sone unebeni Strecki fahrsch, wird die gsamti Kraft uf die andere drei Räder übertrage. Funktioniert au sehr guet uf Schnee, me chunnt locker vom Fläck, ich has scho dörfe usprobiere in Gstaad
- Dank däm dass d Position vom Schwerpunkt vo däm Auto sehr sehr guet gwählt isch, chasch no in sehr schrege Gländ sicher fahre
- me het sone Knopf in dr Mittelkonsole wome cha drücke wenn me steil bärgab mues, denn duets dr Motor drossle und s Auto fahrt Schritttempo ohni das me mues Gas geh oder Brämse. Immerhin simer fascht sänkrächt abe gfahre!
- mir sin mit 60 km/h uf e Hinderniss zuegfahre, hän denn ruckartig nach links müesse uswiiche und denn wieder rächts zum uf die ursprünglichi Spur zrugg cho und denn wieder grad us fahre. me het nid dörfe Brämse, sondern immer mit 60 witer fahre! Ah jo, das alles uf Schnee und Iis. Isch no jäääs. aber geil! Das hämer gmacht mit DTC, mit DSC und ohni nüt! Do merksch e rächte unterschied. Wärenddäm me mit voller Elektronik fascht nume cha links-rächts-links länke und s X5 schön stabil bliibt, muesch ohni Elektronik rächt am Stüürrad umerisse, hi und här länke, bis wieder zrugg uf dr Spur bisch!

jojo denn hämer no anderi sache gmacht aber nüm mit em X5. isch absolut geil gsi

au wenns kei Fahrsicherheitstraining gsi isch sondern nur es TechnicDrive wo BMW uns iiglade het, bisch nocher mitme sicherere Fahrstil hei gange, vorallem uf Schnee. Sit denn lieb ichs uf Schnee zfahre! Freu mi ufe Winter :D

Ahjo, wär gnueg Stutz het, sini Familie sicher im Züg will umekutschiere und drzue no bequem, dä kauft sich e X5 oder e X3 :D nei sin wirklich geili Autos! Oder sunscht halt irgend e 5er BMW Kombi 4x4. bini au gfahre... 'sch au geil! :D
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.

EL Torro
Neuer Benutzer

Beitrag von EL Torro »

Modern Times hat geschrieben:Das ist auch ein interessantes Angebot, wer die Wahl hat...
Ist es! Nur so am Rand. Der Hyundai kommt aus dem Hause Kia so viel ich weiss!

Heaven Underground
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heaven Underground »

Modern Times hat geschrieben:Bruch e neue Familiewage, was könne d'Vätere und Müettere do ine empfähle?
Kinderwagetauglichkeit etc.
Wie wärs miteme Fiat Marea Weekend? Bi dem kasch d Ladeklappe hinde abemache. So muesch de Kinderwage nid sio hoch lüpfe. Günschdig isch er au.

Bild
[CENTER]Fisch ><(((*> stinkt.[/CENTER]

Modern Times
Benutzer

Heaven Underground hat geschrieben:Wie wärs miteme Fiat Marea Weekend? Bi dem kasch d Ladeklappe hinde abemache. So muesch de Kinderwage nid sio hoch lüpfe. Günschdig isch er au.

Bild
Dä git's glaub scho lang nümm, oder??? Uff däm Föteli het dä jo sogar no s'alti Logo...

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Und was meint dr Scheff jezz däheime, weeles Auteli sellsch kaufe?

btw: Wie gross isch denn die Familie? 2 Kinder oddr mehr?

aber nid dr Josef

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Grga Mali hat geschrieben:Und was meint dr Scheff jezz däheime, weeles Auteli sellsch kaufe?

Empfielsch Mercedes Diesel mit Wohnwage? :p
---------------------------
FCB, la raison d'être!

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Mätzli hat geschrieben:Empfielsch Mercedes Diesel mit Wohnwage? :p
Jo abbr nid fyr dr Modern Times, dä cha doch nid umgoh mit sonere Maschine! Do bruchts scho Männer drfyr.

Y ha ihm e Opeli empfohle, do cha de Chinderli nid viel passiere wenn är vorne Scheiss baut. Im Wohnwage isch das denn andersch!

aber nid dr Josef

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Git hinde e rächts Schleudertrauma, wenn dr alti z'schnäll in d'Kurve heizt!

Bild
---------------------------
FCB, la raison d'être!

Kwai Chang
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kwai Chang »

Grga Mali hat geschrieben: Y ha ihm e Opeli empfohle, do cha de Chinderli nid viel passiere wenn är vorne Scheiss baut. Im Wohnwage isch das denn andersch!
Mali-Mann, du bisch unerbittlig in dyne Ysserige... :D
Master Po sagt: Wenn du den Pfeil der Wahrheit abschießt, tauche zuvor seine Spitze in Honig.

Modern Times
Benutzer

Grga Mali hat geschrieben:Und was meint dr Scheff jezz däheime, weeles Auteli sellsch kaufe?

Dä Opeli wo Du mir empfohle hesch taugt villicht als Zweitwage, aber als Familiekutsche isch är doch es bitzeli zue klei. 1-2, aber ab und zue wotsch jo au no d'Grosseltere mitnäh.

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Mercedes Benz
B-Klasse oder C-Klasse Kombi
Die B-Klasse ist ein Gefährt, welches vom A-Z durchdacht ist, selten sowas funktionelles gesehen und wenn Du den 2.0 Liter Turbo nimmst, haste auch noch die nötigen Reserven, wenn Du über den Gotthard-Pass einen dieser unsäglichen Holländer überholen willst. Über die C-Klasse brauche ich wohl keine weiteren Worte zu verlieren.

Kia, Hyundai und anderer Korea-Schrott kannste getrost vergessen (schon mal einen gefahren? ab Tempo 120 wirds kriminell) und über Franzaken-Kisten will ich mich gar nicht erst äussern...

Wenn's aber trotzdem etwas günstiger sein soll, empfehle ich Dir beispielsweise den Ford Focus Kombi oder besser gleich den Focus C-Max.

Hauptsache deutsche Wertarbeit!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

nach 2 monaten extrembelastung hat bmw seine familientauglichkeit eindrücklich unter beweis gestellt.

mit dem x5 würdest du eine super-wahl treffen.

dank seiner höhe kann man die kids bequem festschnallen, zwillingskinderwagen wird locker geschluckt und dann ist immer noch platz für einkäufe etc.

und dank hochproflireifen am wagen meiner frau sind ihrer mobilität keine (randstein)-grenzen gesetzt...
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

Black Squad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Black Squad »

eleven hat geschrieben:Ach was! Das auto isch geil.

- Gseht guet us!
- Wunderbar zum fahre
- dank xDrive chunnsch praktisch uf jedem Gländ vorwärts
- je nach däm öbs Auto über- oder unterstüürt wird s rächte oder s lingge Vorderrad elektronisch abbrämst und s Auto wird wieder stabilisiert
- wenn es Rad in dr Luft isch will du über sone unebeni Strecki fahrsch, wird die gsamti Kraft uf die andere drei Räder übertrage. Funktioniert au sehr guet uf Schnee, me chunnt locker vom Fläck, ich has scho dörfe usprobiere in Gstaad
- Dank däm dass d Position vom Schwerpunkt vo däm Auto sehr sehr guet gwählt isch, chasch no in sehr schrege Gländ sicher fahre
- me het sone Knopf in dr Mittelkonsole wome cha drücke wenn me steil bärgab mues, denn duets dr Motor drossle und s Auto fahrt Schritttempo ohni das me mues Gas geh oder Brämse. Immerhin simer fascht sänkrächt abe gfahre!

- mir sin mit 60 km/h uf e Hinderniss zuegfahre, hän denn ruckartig nach links müesse uswiiche und denn wieder rächts zum uf die ursprünglichi Spur zrugg cho und denn wieder grad us fahre. me het nid dörfe Brämse, sondern immer mit 60 witer fahre! Ah jo, das alles uf Schnee und Iis. Isch no jäääs. aber geil! Das hämer gmacht mit DTC, mit DSC und ohni nüt! Do merksch e rächte unterschied. Wärenddäm me mit voller Elektronik fascht nume cha links-rächts-links länke und s X5 schön stabil bliibt, muesch ohni Elektronik rächt am Stüürrad umerisse, hi und här länke, bis wieder zrugg uf dr Spur bisch!

jojo denn hämer no anderi sache gmacht aber nüm mit em X5. isch absolut geil gsi

au wenns kei Fahrsicherheitstraining gsi isch sondern nur es TechnicDrive wo BMW uns iiglade het, bisch nocher mitme sicherere Fahrstil hei gange, vorallem uf Schnee. Sit denn lieb ichs uf Schnee zfahre! Freu mi ufe Winter :D

Ahjo, wär gnueg Stutz het, sini Familie sicher im Züg will umekutschiere und drzue no bequem, dä kauft sich e X5 oder e X3 :D nei sin wirklich geili Autos! Oder sunscht halt irgend e 5er BMW Kombi 4x4. bini au gfahre... 'sch au geil! :D
Wenn ich das gwüsst hät denn hät ich au dä kauft. Jetzt kipt mir mis auto die ganz ziit um. :)
De X5 isch eh nur Prestige das isch alles. Chasch dr au en 3er Touring mit X-Drive (4WD) kaufe und chunsch glich wit.

Edit: OK, das mit em Randstei isch natürlich e Argumänt!

Zum Thema:
Ich würd au nid sone Hyunday Teil kaufe. Au wenn de die gliche Sache het, es chunt ebbe au uf d'Qualität a. Dass dä grösseri Stahl als Alu Felge het seit eigentlich scho alles. Und wie gseit dr Wiederverkaufspris isch lächerlich, do bringt au en nidrigere Pris nüt. Zuedem chasch die mit me VW oder au em Renault no eher bi dine Schwigereltere lo blicke.

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Modern Times hat geschrieben:Dä Opeli wo Du mir empfohle hesch taugt villicht als Zweitwage, aber als Familiekutsche isch är doch es bitzeli zue klei. 1-2, aber ab und zue wotsch jo au no d'Grosseltere mitnäh.
Jezz muesch abbr brämse! Zerscht lohsch d Frau loh ussueche was fyr eine und denn gisch no viel meh Gäld us, will du ab und zue (d.h. 2 mol im Johr an de Geburtsdääg) d Grosseltere willsch mitneh?

Meinsch hesch in dr Koreanerschyssle meh Plazz? Do hesch au nur 2 Fahrersizz und e Ryggbangg, das isch kei Bus mit 97 Stehpläzz und 43 Sizzpläzz!

P.S. wieviel sin 1-2 Chinder genau? Isch eins no unterwäggs oddr was?

aber nid dr Josef

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Kwai Chang hat geschrieben:Mali-Mann, du bisch unerbittlig in dyne Ysserige... :D
Jo sorry, mis Temperamänt isch mit mir duregange, y wird mir dr Rot vom Meischter z härze neh und s näggscht mol probiere ihm e chli Honig ums Muul z schmiere zerscht.

aber nid dr Josef

Modern Times
Benutzer

Grga Mali hat geschrieben:blablabla Meinsch hesch in dr Koreanerschyssle meh Plazz? Do hesch au nur 2 Fahrersizz und e Ryggbangg, das isch kei Bus mit 97 Stehpläzz und 43 Sizzpläzz!...
Bild

und wenn Du die 2 Sitz hinte usenimmsch hesch e riese Kofferruum

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Modern Times hat geschrieben:Bild
und wenn Du die 2 Sitz hinte usenimmsch hesch e riese Kofferruum
Bild

jäjäjäjäjääääääääää

Die lächlet au nur fyrs Fetteli eso. Wenn du die zwei Sizz muesch inemeche während d Grosseltere dinne dr Tee schlyrfe, denn wirdsch du dir dr Tag verwyntsche wo du e Hyäne gchauft hesch!

Das isch eppe so wie bi de Cabrio vor 30 Johr, bis do s Verdegg offe gsi isch isch s scheene Wätter verbi gsi...

aber nid dr Josef

Modern Times
Benutzer

Grga Mali hat geschrieben:Bild

jäjäjäjäjääääääääää

Die lächlet au nur fyrs Fetteli eso. Wenn du die zwei Sizz muesch inemeche während d Grosseltere dinne dr Tee schlyrfe, denn wirdsch du dir dr Tag verwyntsche wo du e Hyäne gchauft hesch!

Das isch eppe so wie bi de Cabrio vor 30 Johr, bis do s Verdegg offe gsi isch isch s scheene Wätter verbi gsi...
Jetzt hesch mi überzügt, ich nimm in däm Fall doch dä Opel wo Du vorgschlage hesch! Bisch Du eigentlich Verkäufer oder wieso bisch Du so guet in so Sache???

Pernambuco
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pernambuco »

In 1 Min. sin die baide sitz dusse!

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Pernambuco hat geschrieben:In 1 Min. sin die baide sitz dusse!
Jo dusse scho wenn si emol entverankeret hesch (scheens Wort gäll) Abbr bis du si entverankeret hesch gohts ebbe 20 Minudde, s y - und uslade goht viel länger!

@Modern Talking
Nei, y bi nid Verkayfer, y bi eifach e nätte Chaib wo di vor eme grosse Fähler wett bewahre.

aber nid dr Josef

Modern Times
Benutzer

Grga Mali hat geschrieben:...

@Modern Talking
...
:D

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Modern Times hat geschrieben: :D
Ou sorry gäll, das isch kei Absicht gsi.

Was meinsch wie luege d Grosseltere wenn si zum Tee und Keks yglaade sin bi eych, denn wän si langsam heim wills dunggel wird, aber du bisch no am Sizz inemeche? "Wartet, y ha s grad, nur no fympf Minudde"

Du weisch wie s isch, uf eimol finde si denn dini ney Familiekutsche nymmi so dr Hit...

aber nid dr Josef

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Hey was laberet ihr do umme? Y ha jo gseit was er sell kaufte, s Thema ka somit gschlosse werde. Punggt!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Lou C. Fire hat geschrieben:Hey was laberet ihr do umme? Y ha jo gseit was er sell kaufte, s Thema ka somit gschlosse werde. Punggt!
Är will jo nid loose! Y ha dänggt y probiers jezz emol uf die sanfti Tour mit yberzyyge und so, wenn är dir scho nid ghorcht het, abbr au das nyzzt nyt.

Zum verzwyyfle, dä wott sich jezz eifach dä Hyündäi kaufe...

aber nid dr Josef

Antworten