Das ist dein Auto! ]
Das ist auch ein interessantes Angebot, wer die Wahl hat...
Ach was! Das auto isch geil.The Dome hat geschrieben:selte schlechte gschmack hesch du.![]()
Wie wärs miteme Fiat Marea Weekend? Bi dem kasch d Ladeklappe hinde abemache. So muesch de Kinderwage nid sio hoch lüpfe. Günschdig isch er au.Modern Times hat geschrieben:Bruch e neue Familiewage, was könne d'Vätere und Müettere do ine empfähle?
Kinderwagetauglichkeit etc.
Dä git's glaub scho lang nümm, oder??? Uff däm Föteli het dä jo sogar no s'alti Logo...Heaven Underground hat geschrieben:Wie wärs miteme Fiat Marea Weekend? Bi dem kasch d Ladeklappe hinde abemache. So muesch de Kinderwage nid sio hoch lüpfe. Günschdig isch er au.
Jo abbr nid fyr dr Modern Times, dä cha doch nid umgoh mit sonere Maschine! Do bruchts scho Männer drfyr.Mätzli hat geschrieben:Empfielsch Mercedes Diesel mit Wohnwage?![]()
Mali-Mann, du bisch unerbittlig in dyne Ysserige...Grga Mali hat geschrieben: Y ha ihm e Opeli empfohle, do cha de Chinderli nid viel passiere wenn är vorne Scheiss baut. Im Wohnwage isch das denn andersch!
Master Po sagt: Wenn du den Pfeil der Wahrheit abschießt, tauche zuvor seine Spitze in Honig.
Dä Opeli wo Du mir empfohle hesch taugt villicht als Zweitwage, aber als Familiekutsche isch är doch es bitzeli zue klei. 1-2, aber ab und zue wotsch jo au no d'Grosseltere mitnäh.Grga Mali hat geschrieben:Und was meint dr Scheff jezz däheime, weeles Auteli sellsch kaufe?
btw: Wie gross isch denn die Familie? 2 Kinder oddr mehr?
Wenn ich das gwüsst hät denn hät ich au dä kauft. Jetzt kipt mir mis auto die ganz ziit um.eleven hat geschrieben:Ach was! Das auto isch geil.
- Gseht guet us!
- Wunderbar zum fahre
- dank xDrive chunnsch praktisch uf jedem Gländ vorwärts
- je nach däm öbs Auto über- oder unterstüürt wird s rächte oder s lingge Vorderrad elektronisch abbrämst und s Auto wird wieder stabilisiert
- wenn es Rad in dr Luft isch will du über sone unebeni Strecki fahrsch, wird die gsamti Kraft uf die andere drei Räder übertrage. Funktioniert au sehr guet uf Schnee, me chunnt locker vom Fläck, ich has scho dörfe usprobiere in Gstaad
- Dank däm dass d Position vom Schwerpunkt vo däm Auto sehr sehr guet gwählt isch, chasch no in sehr schrege Gländ sicher fahre
- me het sone Knopf in dr Mittelkonsole wome cha drücke wenn me steil bärgab mues, denn duets dr Motor drossle und s Auto fahrt Schritttempo ohni das me mues Gas geh oder Brämse. Immerhin simer fascht sänkrächt abe gfahre!
- mir sin mit 60 km/h uf e Hinderniss zuegfahre, hän denn ruckartig nach links müesse uswiiche und denn wieder rächts zum uf die ursprünglichi Spur zrugg cho und denn wieder grad us fahre. me het nid dörfe Brämse, sondern immer mit 60 witer fahre! Ah jo, das alles uf Schnee und Iis. Isch no jäääs. aber geil! Das hämer gmacht mit DTC, mit DSC und ohni nüt! Do merksch e rächte unterschied. Wärenddäm me mit voller Elektronik fascht nume cha links-rächts-links länke und s X5 schön stabil bliibt, muesch ohni Elektronik rächt am Stüürrad umerisse, hi und här länke, bis wieder zrugg uf dr Spur bisch!
jojo denn hämer no anderi sache gmacht aber nüm mit em X5. isch absolut geil gsi
au wenns kei Fahrsicherheitstraining gsi isch sondern nur es TechnicDrive wo BMW uns iiglade het, bisch nocher mitme sicherere Fahrstil hei gange, vorallem uf Schnee. Sit denn lieb ichs uf Schnee zfahre! Freu mi ufe Winter
Ahjo, wär gnueg Stutz het, sini Familie sicher im Züg will umekutschiere und drzue no bequem, dä kauft sich e X5 oder e X3nei sin wirklich geili Autos! Oder sunscht halt irgend e 5er BMW Kombi 4x4. bini au gfahre... 'sch au geil!
![]()
Jezz muesch abbr brämse! Zerscht lohsch d Frau loh ussueche was fyr eine und denn gisch no viel meh Gäld us, will du ab und zue (d.h. 2 mol im Johr an de Geburtsdääg) d Grosseltere willsch mitneh?Modern Times hat geschrieben:Dä Opeli wo Du mir empfohle hesch taugt villicht als Zweitwage, aber als Familiekutsche isch är doch es bitzeli zue klei. 1-2, aber ab und zue wotsch jo au no d'Grosseltere mitnäh.
Jo sorry, mis Temperamänt isch mit mir duregange, y wird mir dr Rot vom Meischter z härze neh und s näggscht mol probiere ihm e chli Honig ums Muul z schmiere zerscht.Kwai Chang hat geschrieben:Mali-Mann, du bisch unerbittlig in dyne Ysserige...![]()
Jetzt hesch mi überzügt, ich nimm in däm Fall doch dä Opel wo Du vorgschlage hesch! Bisch Du eigentlich Verkäufer oder wieso bisch Du so guet in so Sache???Grga Mali hat geschrieben:
jäjäjäjäjääääääääää
Die lächlet au nur fyrs Fetteli eso. Wenn du die zwei Sizz muesch inemeche während d Grosseltere dinne dr Tee schlyrfe, denn wirdsch du dir dr Tag verwyntsche wo du e Hyäne gchauft hesch!
Das isch eppe so wie bi de Cabrio vor 30 Johr, bis do s Verdegg offe gsi isch isch s scheene Wätter verbi gsi...
Jo dusse scho wenn si emol entverankeret hesch (scheens Wort gäll) Abbr bis du si entverankeret hesch gohts ebbe 20 Minudde, s y - und uslade goht viel länger!Pernambuco hat geschrieben:In 1 Min. sin die baide sitz dusse!
Ou sorry gäll, das isch kei Absicht gsi.Modern Times hat geschrieben:![]()
Är will jo nid loose! Y ha dänggt y probiers jezz emol uf die sanfti Tour mit yberzyyge und so, wenn är dir scho nid ghorcht het, abbr au das nyzzt nyt.Lou C. Fire hat geschrieben:Hey was laberet ihr do umme? Y ha jo gseit was er sell kaufte, s Thema ka somit gschlosse werde. Punggt!